Waar smaakt het naar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bestaat idd nog steeds, drink het elke vakantie
Stiekem is het een paardenlul van formaat, maar goed, ander verhaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Karremans is een man die net op de verkeerde positie zat, hij kon er niks aan doen.
Haha, Yvonne is oudquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef yvonne het volgende:
Ga je me nu vertellen dat dat drankje nog bestaat?
Ik ken het uit de 70-er jaren.
Is goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef yvonne het volgende:
Doen jullie nu weer lief en elkaar niet uitmaken voor nationalist, en nederland is kut en karremans een lul. ké?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
het ware verhaal van Srebrenica.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:59 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dutchbat overleverde de bewoners aan Mladic omdat ze hun eigen leven niet wilden wagen voor een stel 'moslims'. Het is bekend, en er zijn bewijzen van, dat er een anti- moslim sentiment heerste onder Dutchbat.
De bekende excuses van 'lichtbewapend' en 'gevraagde luchtsteun kwam niet' zijn bias, want de Nederlandse regering wist heel goed dat er een reële kans was dat Srebrenica aangevallen zou worden, en de luchtsteun stond de hele oorlog klaar, toevallig dat nou net dit moment ze niet konden komen
Mierzoete cola, uit m'n herinnering dan hèquote:
Klopt, met héél veel prik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mierzoete cola, uit m'n herinnering dan hè
Mierzoet valt wel mee, het is gewoon net een wat andere smaakje dan Cola..quote:
Van dat spul waar je glazuur al voordat je slok neemt keihard is weggerentquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mierzoete cola, uit m'n herinnering dan hè
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Is goed
Maar wel:
[..]
[..]
De mods waren al vanaf #1 in dit topicquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha wel vet, een admin en 2 mods die met ons mee komen praten.
Meeste kleurtjes ooit in een reeks over een land.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:42 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hahaha wel vet, een admin en 2 mods die met ons mee komen praten.
Ook nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Meeste kleurtjes ooit in een reeks over een land.
Neuh. Wij zijn allemaal blank.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:44 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Meeste kleurtjes ooit in een reeks over een land.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
Ook nietWe zitten ook vaak in het Turkentopic
Lino at ik altijd in van die kleine bakjes man..quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:46 schreef ecktebaas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier de plazma standaard.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:46 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lino at ik altijd in van die kleine bakjes man..en Bajadera liggen er hier standaard paar van in de kast..
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:48 schreef yvonne het volgende:
Ik had vroeger van die donald duck boekjes in het joegoslavisch.
Kwijt
Servokroatisch*quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:48 schreef yvonne het volgende:
Ik had vroeger van die donald duck boekjes in het joegoslavisch.
Kwijt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |