Dankquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef Shalimar het volgende:
voor msnk;
http://www.facebook.com/BeautifulBosnianWomen
http://ihotties.blogspot.com/2010/08/voda-girl.htmlquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:06 schreef msnk het volgende:
[..]
DankMaar het meisje in de OP ziet eruit als een volleybalster of zo? Ik zie haar i.i.g niet op die link
Die moet je gewoon raggen man, kapot hard geven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:07 schreef Shalimar het volgende:
[..]
http://ihotties.blogspot.com/2010/08/voda-girl.html
lol
Zeg tieft ff lekker op. oké?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef kook111 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Dutchbatters zijn een stel lafaards. Ze zijn een schande voor de Nederlandse krijgsmacht. Voorral die Karremans of hoe hun baas ook alweer heette.
In 1995 als je zag hoe die Karremans praatte op tv...sirieus alle militairen die in dienst waren toendertijd schaamde zich diep van zijn houding.
Als Sbreneca werd beschermt door de Engelsen of door de Fransen bijv. dan zou dit niet gebeurd zijn. De houding van de Nederlandse krijgsmacht van nu is top, maar toendertijd... lafaards.
Waar zie je dans jarane haha, kijk deze mann:quote:
En lekkere chickies dus leid ik hieruit afquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef yvonne het volgende:
Ik zeg het één keer slechts,
politiek in POL.cultuur in C&H
Hier lul je maar over volksdansen en andere zut.
Moet ik er een tolk bijhalen of wat?!quote:
Oké, wat je wil brate.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Weet je wat, ik ga me niet aanpassen aan jou gast. Als je ziet dat ik het over Serven heb samen in de zin met iets negatiefs over Serven dan weet jij voor jezelf dat ik de slechte bedoel oke?
Heb niet zo zin in deze mieren neukerij man.. je bent zelf blijkbaar meer Servisch nationalist dan jezelf denkt.
Note+waarschuwing+bijna m'n geduld op.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Heb niet zo zin in deze mieren neukerij man.. je bent zelf blijkbaar meer Servisch nationalist dan jezelf denkt.
[..]
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:34 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moet ik er een tolk bijhalen of wat?!
Er zijn heus wel kleine vogeltjes die in m'n oor komen fluisteren als het nationalistische zut is..
yvonne, waarom zo buzzkill nu opeens, het gaat over een gegrond iets, geen ALLAHU AKBAR ALLE SERVEN DOOD, AHHH ALLE MUSLIMS DOOD SREBRENICA WAS GOED discussie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:27 schreef yvonne het volgende:
Ik zeg het één keer slechts,
politiek in POL.cultuur in C&H
Hier lul je maar over volksdansen en andere zut.
En yugoocta, maar geen van jullie snotneuzen kent datquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:33 schreef msnk het volgende:
[..]
En lekkere chickies dus leid ik hieruit af
Waarom dat, ik vind het niet erg dat hij me zo noemt, ik begrijp waarom hij dat wellicht gaat denken...je gaat nu wel overreageren yvonne.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Note+waarschuwing+bijna m'n geduld op.
*Cockta bedoel je.quote:
Juist.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:37 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Sorry Yvonne, ik voel me vereerd dat je in ons topic komt kijken, maar wij zijn mensen die veel kunnen hebben en dus discussiëren we harder.
Ik heb er net toch al een idioot vanaf gegooid,quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:35 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
[..]
yvonne, waarom zo buzzkill nu opeens, het gaat over een gegrond iets, geen ALLAHU AKBAR ALLE SERVEN DOOD, AHHH ALLE MUSLIMS DOOD SREBRENICA WAS GOED discussie.
Standaard 2L fles naast me als ik in Sarajevo ben, of Orangina of Sok od Jagode..quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:37 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
*Cockta bedoel je.
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef yvonne het volgende:
Doen jullie nu weer lief en elkaar niet uitmaken voor nationalist, en nederland is kut en karremans een lul. ké?
Karremans is een man die net op de verkeerde positie zat, hij kon er niks aan doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef yvonne het volgende:
Doen jullie nu weer lief en elkaar niet uitmaken voor nationalist, en nederland is kut en karremans een lul. ké?
Bestaat idd nog steeds, drink het elke vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef yvonne het volgende:
Ga je me nu vertellen dat dat drankje nog bestaat?
Ik ken het uit de 70-er jaren.
HAHAHAHHA Cedevita, wat een baas he..quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef ecktebaas het volgende:
Niks gaat bovenCEDEVITA
[ afbeelding ]
Waar smaakt het naar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Bestaat idd nog steeds, drink het elke vakantie
Stiekem is het een paardenlul van formaat, maar goed, ander verhaalquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Karremans is een man die net op de verkeerde positie zat, hij kon er niks aan doen.
Haha, Yvonne is oudquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:40 schreef yvonne het volgende:
Ga je me nu vertellen dat dat drankje nog bestaat?
Ik ken het uit de 70-er jaren.
Is goedquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:39 schreef yvonne het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:49 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
het ware verhaal van Srebrenica.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 00:59 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Dutchbat overleverde de bewoners aan Mladic omdat ze hun eigen leven niet wilden wagen voor een stel 'moslims'. Het is bekend, en er zijn bewijzen van, dat er een anti- moslim sentiment heerste onder Dutchbat.
De bekende excuses van 'lichtbewapend' en 'gevraagde luchtsteun kwam niet' zijn bias, want de Nederlandse regering wist heel goed dat er een reële kans was dat Srebrenica aangevallen zou worden, en de luchtsteun stond de hele oorlog klaar, toevallig dat nou net dit moment ze niet konden komen
Mierzoete cola, uit m'n herinnering dan hèquote:
Klopt, met héél veel prik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mierzoete cola, uit m'n herinnering dan hè
Mierzoet valt wel mee, het is gewoon net een wat andere smaakje dan Cola..quote:
Van dat spul waar je glazuur al voordat je slok neemt keihard is weggerentquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mierzoete cola, uit m'n herinnering dan hè
quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:41 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Is goed
Maar wel:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |