Ik had het natuurlijk ook niet over jou. Maar stel.. ..stel je zou hem wel een held vinden,quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:27 schreef 100% Tukker het volgende:
Voor de duidelijkheid: voor mij is Mladic niet bepaald een held. En ik weet dat er genoeg Serven zijn die Mladic liever zien gaan dan komen.

Inderdaad. Behalve dequote:Op donderdag 26 mei 2011 14:30 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor mij is die broederschap net zo belangrijk gozer...

Diep in hun hart vinden ze het erg geloof me, net zoals dat Amerikanen het heerlijk vinden diep in hun hart dat er onschuldige moslims in Afghanistan elke dag kapot gemaakt worden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gast, ik reageerde op:
[..]
Waarmee je dus wéér een heel volk over één kam scheert.
Ik weet wat genocide betekent. Weet jij wat actie = reactie is?

Ach, ik heb al zovaak aangegeven dat ik tegen die die-hards-anti-moslim Serven ben die alsnog oorlog willen op Bosnie en de Cetnike. In het vorige topic en in deel 1.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:35 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Inderdaad. Behalve deServen
. Dé grote boosdoeners...

Dit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:39 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ok, nu ga ik voor sommigen even lullig doen.
Deze discussie kan verder gevoerd worden in 'Mladic mogelijk gearresteerd in Servië'
Dit topic daar aub niet meer mee vervuilen. Bedankt voor de medewerking.

Dit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef Shalimar het volgende:
laatste post hier over die groepen;
elke serv die, voor wat voor reden dan ook, bosnie haat of nog zou willen dat er een oorlog kwam/republika srpska in bosnie afhankelijk wordt, mag van mij doodvallen
elke serv, die geen problemen heeft met andere groepen of in het algemeen niets heeft tegen bosnie, vind ik prima

http://www.telegraaf.nl/b(...)Mladic___.html?p=1,1quote:Nu wel
Van:
Verzonden: donderdag 26 mei 2011 13:19
Aan: RT Redactie Internet
Onderwerp: Artikel http://www.telegraaf.nl/b(...)Mladic___.html?p=1,1
Geachte heer/mevrouw,
Ik vind het jammer dat er niet gereageerd kan worden op dit grote nieuws, waarom?
http://www.telegraaf.nl/b(...)Mladic___.html?p=1,1
Met vriendelijke groeten,

Geldt dat omgekeerd ook?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef Shalimar het volgende:
elke serv, die geen problemen heeft met andere groepen of in het algemeen niets heeft tegen bosnie, vind ik prima

Zo, ook weer gefixed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:43 schreef Shalimar het volgende:
laatste post hier over die groepen;
elke bosniër die, voor wat voor reden dan ook, servië haat of nog zou willen dat er een oorlog kwam mag van mij doodvallen
elke bosniër, die geen problemen heeft met andere groepen of in het algemeen niets heeft tegen servië, vind ik prima

dat is lastig,quote:

onthou alleen dat ik niemand over een kam heb geschorenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:53 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik trek me (voorlopig) maar even terug uit deze topicreeks. Jammer...
De onderlinge haat die ons (2e) vaderland heeft doen falen, laat mijn inziens deze topicreeks ook falen.
Do videnja!

Racist.. haaha ga niet praten terwijl je niet weet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:06 schreef KevinMalone het volgende:
Yuri_Boyka is racist...
Goed dat Mladic is opgepakt, jammer dat de verdiensten naar de Joegoslavië-tribunaal gaan en ze de Serven al meteen bekritiseren dat het zo lang duurde.
Nu beginnen ze weer te praten over die fucked up oorlog die door het Westen eenzijdig tentoon wordt gesteld, zeer jammer.

Ach wij zijn gewoon wat hardere mensen die harder discussiëren, maar Tukker is te snel op zijn tenen getrapt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef kanovinnie het volgende:
Is het nu klaar met elkaar uitmaken voor racist enzovoort?

Wat niet weet jongetje? Jij bent zo'n type die in de WWII voor Hitler gevochten zou hebben en de Partizanen zeker uit wou roeien?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Racist.. haaha ga niet praten terwijl je niet weet.

gozer, jij bent een antilliaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Wat niet weet jongetje? Jij bent zo'n type die in de WWII voor Hitler gevochten zou hebben en de Partizanen zeker uit wou roeien?

Ik had sowieso mee gevochten met Hitler maar dat terzijde.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Wat niet weet jongetje? Jij bent zo'n type die in de WWII voor Hitler gevochten zou hebben en de Partizanen zeker uit wou roeien?

Ga jonge, ga.. je voelt je gewoon te snel op je tenen getrapt jonge. Ik heb duidelijk gezegd tegen jou tegen welke Serven ik haat, al 5x onderhand.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Niets tegen jou, Shalimar.
Ik heb vanaf #1 vanaf deze reeks alleen broederschap gezien in dit topic, m.u.v. één persoon die 'mijn' volk om de x aantal posts neerzet als de 'as van het kwaad'. Daar heb ik het gewoon even mee gehad...
I'll be back...

Alsof moslims niets verkeerd hebben gedaan? Ze hebben anders ook katholieken bevochten, katholieken tegen orthodoxen, orthodoxen tegen moslims, en zo door.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik had sowieso mee gevochten met Hitler maar dat terzijde.![]()
Ik ben niet tegen Serviers die niks tegen Bosniakken hebben maar tegen die die-hards-anti-bosnische-moslim Serven en de Cetnike.

Het Westen moest sowieso al niet stiekem geld sluizen naar rechtse organisatie binnen Joegoslavië waardoor ze meer macht verorberden, ze werden tegen elkaar uitgespeeld, waardoor er oorlog kwam, Ustashe lekker gefinancierd door Duitsland om hun "Drang nach Osten" te voltooien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef kook111 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Dutchbatters zijn een stel lafaards. Ze zijn een schande voor de Nederlandse krijgsmacht. Voorral die Karremans of hoe hun baas ook alweer heette.
In 1995 als je zag hoe die Karremans praatte op tv...sirieus alle militairen die in dienst waren toendertijd schaamde zich diep van zijn houding.
Als Sbreneca werd beschermt door de Engelsen of door de Fransen bijv. dan zou dit niet gebeurd zijn. De houding van de Nederlandse krijgsmacht van nu is top, maar toendertijd... lafaards.

kloptquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef kook111 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Dutchbatters zijn een stel lafaards. Ze zijn een schande voor de Nederlandse krijgsmacht. Voorral die Karremans of hoe hun baas ook alweer heette.
In 1995 als je zag hoe die Karremans praatte op tv...sirieus alle militairen die in dienst waren toendertijd schaamde zich diep van zijn houding.
Als Sbreneca werd beschermt door de Engelsen of door de Fransen bijv. dan zou dit niet gebeurd zijn. De houding van de Nederlandse krijgsmacht van nu is top, maar toendertijd... lafaards.

Je hoeft echt niet mij te vertellen dat moslims ook wel is slechte dingen hebben gedaan, dat heeft iedere religie wel is gedaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Alsof moslims niets verkeerd hebben gedaan? Ze hebben anders ook katholieken bevochten, katholieken tegen orthodoxen, orthodoxen tegen moslims, en zo door.
Joegoslavië is gewoon bespeeld door het Westerse imperialisme, en van binnenuit kapot gemaakt, en nu gaan jullie allemaal haten op elkaar![]()
Hier een kijkers tip hoe Joegoslavische moslims met Ustashe vochten voor de nazi's
Heb toen een Docu gekeken over dit onderwerp, maar Dutchbat had geen schijn van kans tegen de Serven. Jammer dat Karremans er zo onder moest lijden, ik denk niet dat ze er iets positiefs van konden maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef kook111 het volgende:

Ik weet het niet hoor, natuurlijk zullen er paar uitzonderingen zijn. Maar vorig jaar nog belette het Servische parlement de president ervan om de val-van-Sebrenica herdenking te bijwonen in Bosnie. En het parlement vertegenwoordigt het Servische volk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:33 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Gast, ik reageerde op:
[..]
Waarmee je dus wéér een heel volk over één kam scheert.
Ik weet wat genocide betekent. Weet jij wat actie = reactie is?

Dat was ook hun kans na de val van de Soviet-Unie, geen rugdekking voor de Joegoslaven, de Russen kwamen nog wel wat militairen basissen innemen zodat ze niet in handen van het westen vielen. ZeAmerikanen bombardeerden ook nog eens de Chinese ambassade om één of andere reden, waarschijnlijk denken ze om oorlog uit te lokken voordat ze te groot en sterk werden om te verslaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je hoeft echt niet mij te vertellen dat moslims ook wel is slechte dingen hebben gedaan, dat heeft iedere religie wel is gedaan.
[..]
Heb toen een Docu gekeken over dit onderwerp, maar Dutchbat had geen schijn van kans tegen de Serven.
Daarbij hadden ze een luchtaanval aangevraagd maar heeft Amerika deze niet uitgevoerd.
Volgens mij wou Amerika sowieso toen al niet dat er zo'n groot land was dat communistisch is, vindt je het gek dat ze proberen elk land democratisch te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |