abonnement Unibet Coolblue
pi_97340130
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:12 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Wat niet weet jongetje? Jij bent zo'n type die in de WWII voor Hitler gevochten zou hebben en de Partizanen zeker uit wou roeien?
Ik had sowieso mee gevochten met Hitler maar dat terzijde. :')

Ik ben niet tegen Serviers die niks tegen Bosniakken hebben maar tegen die die-hards-anti-bosnische-moslim Serven en de Cetnike.
If not now, then when.
pi_97340211
Niets tegen jou, Shalimar.

Ik heb vanaf #1 vanaf deze reeks alleen broederschap gezien in dit topic, m.u.v. één persoon die 'mijn' volk om de x aantal posts neerzet als de 'as van het kwaad'. Daar heb ik het gewoon even mee gehad...

I'll be back... ;)
pi_97340305
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:17 schreef 100% Tukker het volgende:
Niets tegen jou, Shalimar.

Ik heb vanaf #1 vanaf deze reeks alleen broederschap gezien in dit topic, m.u.v. één persoon die 'mijn' volk om de x aantal posts neerzet als de 'as van het kwaad'. Daar heb ik het gewoon even mee gehad...

I'll be back... ;)
Ga jonge, ga.. je voelt je gewoon te snel op je tenen getrapt jonge. Ik heb duidelijk gezegd tegen jou tegen welke Serven ik haat, al 5x onderhand.
If not now, then when.
pi_97340308
dobro nema problema

(goed, geen probleem)

Vidimo se ^O^
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:22:19 #55
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97340398
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:15 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Ik had sowieso mee gevochten met Hitler maar dat terzijde. :')

Ik ben niet tegen Serviers die niks tegen Bosniakken hebben maar tegen die die-hards-anti-bosnische-moslim Serven en de Cetnike.
Alsof moslims niets verkeerd hebben gedaan? Ze hebben anders ook katholieken bevochten, katholieken tegen orthodoxen, orthodoxen tegen moslims, en zo door.
Joegoslavië is gewoon bespeeld door het Westerse imperialisme, en van binnenuit kapot gemaakt, en nu gaan jullie allemaal haten op elkaar :N

Hier een kijkers tip hoe Joegoslavische moslims met Ustashe vochten voor de nazi's
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:25:04 #56
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97340492
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef kook111 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Dutchbatters zijn een stel lafaards. Ze zijn een schande voor de Nederlandse krijgsmacht. Voorral die Karremans of hoe hun baas ook alweer heette.

In 1995 als je zag hoe die Karremans praatte op tv...sirieus alle militairen die in dienst waren toendertijd schaamde zich diep van zijn houding.

Als Sbreneca werd beschermt door de Engelsen of door de Fransen bijv. dan zou dit niet gebeurd zijn. De houding van de Nederlandse krijgsmacht van nu is top, maar toendertijd... lafaards.
Het Westen moest sowieso al niet stiekem geld sluizen naar rechtse organisatie binnen Joegoslavië waardoor ze meer macht verorberden, ze werden tegen elkaar uitgespeeld, waardoor er oorlog kwam, Ustashe lekker gefinancierd door Duitsland om hun "Drang nach Osten" te voltooien.
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_97340584
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef kook111 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Dutchbatters zijn een stel lafaards. Ze zijn een schande voor de Nederlandse krijgsmacht. Voorral die Karremans of hoe hun baas ook alweer heette.

In 1995 als je zag hoe die Karremans praatte op tv...sirieus alle militairen die in dienst waren toendertijd schaamde zich diep van zijn houding.

Als Sbreneca werd beschermt door de Engelsen of door de Fransen bijv. dan zou dit niet gebeurd zijn. De houding van de Nederlandse krijgsmacht van nu is top, maar toendertijd... lafaards.
klopt
pi_97340591
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Alsof moslims niets verkeerd hebben gedaan? Ze hebben anders ook katholieken bevochten, katholieken tegen orthodoxen, orthodoxen tegen moslims, en zo door.
Joegoslavië is gewoon bespeeld door het Westerse imperialisme, en van binnenuit kapot gemaakt, en nu gaan jullie allemaal haten op elkaar :N

Hier een kijkers tip hoe Joegoslavische moslims met Ustashe vochten voor de nazi's
Je hoeft echt niet mij te vertellen dat moslims ook wel is slechte dingen hebben gedaan, dat heeft iedere religie wel is gedaan.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef kook111 het volgende:
Je kan zeggen wat je wilt, maar de Dutchbatters zijn een stel lafaards. Ze zijn een schande voor de Nederlandse krijgsmacht. Voorral die Karremans of hoe hun baas ook alweer heette.

In 1995 als je zag hoe die Karremans praatte op tv...sirieus alle militairen die in dienst waren toendertijd schaamde zich diep van zijn houding.

Als Sbreneca werd beschermt door de Engelsen of door de Fransen bijv. dan zou dit niet gebeurd zijn. De houding van de Nederlandse krijgsmacht van nu is top, maar toendertijd... lafaards.
Heb toen een Docu gekeken over dit onderwerp, maar Dutchbat had geen schijn van kans tegen de Serven. Jammer dat Karremans er zo onder moest lijden, ik denk niet dat ze er iets positiefs van konden maken.

Die docu was erg interessant waarbij filmbeelden werden getoond van die vergaderingen met Mladic, Karremans zat er maar gespannen bij.

Daarbij hadden ze een luchtaanval aangevraagd maar heeft Amerika deze niet uitgevoerd.

Volgens mij wou Amerika sowieso toen al niet dat er zo'n groot land was dat communistisch is, vindt je het gek dat ze proberen elk land democratisch te maken.
If not now, then when.
pi_97340701
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 14:33 schreef 100% Tukker het volgende:

[..]

Gast, ik reageerde op:

[..]

Waarmee je dus wéér een heel volk over één kam scheert.

Ik weet wat genocide betekent. Weet jij wat actie = reactie is?
Ik weet het niet hoor, natuurlijk zullen er paar uitzonderingen zijn. Maar vorig jaar nog belette het Servische parlement de president ervan om de val-van-Sebrenica herdenking te bijwonen in Bosnie. En het parlement vertegenwoordigt het Servische volk.

En het is wel duidelijk dat Servie deze beest Mladic beschermde. En de Serven van de jongste generaties geloven nog steeds dat zij ook "slachtoffers" zijn van die oorlogen.
Jaja, de agressie van beide oorlogen zijn nog steeds altijd begonnen bij de Serven.
Dat is een feit die niet onderuitgehaald kan worden.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:30:44 #60
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97340706
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Je hoeft echt niet mij te vertellen dat moslims ook wel is slechte dingen hebben gedaan, dat heeft iedere religie wel is gedaan.

[..]

Heb toen een Docu gekeken over dit onderwerp, maar Dutchbat had geen schijn van kans tegen de Serven.

Daarbij hadden ze een luchtaanval aangevraagd maar heeft Amerika deze niet uitgevoerd.

Volgens mij wou Amerika sowieso toen al niet dat er zo'n groot land was dat communistisch is, vindt je het gek dat ze proberen elk land democratisch te maken.
Dat was ook hun kans na de val van de Soviet-Unie, geen rugdekking voor de Joegoslaven, de Russen kwamen nog wel wat militairen basissen innemen zodat ze niet in handen van het westen vielen. ZeAmerikanen bombardeerden ook nog eens de Chinese ambassade om één of andere reden, waarschijnlijk denken ze om oorlog uit te lokken voordat ze te groot en sterk werden om te verslaan.
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:32:09 #61
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97340748
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:30 schreef kook111 het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, natuurlijk zullen er paar uitzonderingen zijn. Maar vorig jaar nog belette het Servische parlement de president ervan om de van van Sebrenica herdenking te bijwonen in Bosnie. En het parlement vertegenwoordigt het Servische volk.

En het is wel duidelijk dat Servie deze beest Mladic beschermde. En de Serven van de jongste generaties geloven nog steeds dat zij ook "slachtoffers" zijn van die oorlogen.
Jaja, de agressie van beide oorlogen zijn nog steeds altijd begonnen bij de Serven.
Dat is een feit die niet onderuitgehaald kan worden.
Onjuist
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_97340783
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:30 schreef kook111 het volgende:

[..]

Ik weet het niet hoor, natuurlijk zullen er paar uitzonderingen zijn. Maar vorig jaar nog belette het Servische parlement de president ervan om de val-van-Sebrenica herdenking te bijwonen in Bosnie. En het parlement vertegenwoordigt het Servische volk.

En het is wel duidelijk dat Servie deze beest Mladic beschermde. En de Serven van de jongste generaties geloven nog steeds dat zij ook "slachtoffers" zijn van die oorlogen.
Jaja, de agressie van beide oorlogen zijn nog steeds altijd begonnen bij de Serven.
Dat is een feit die niet onderuitgehaald kan worden.
En dit.

De Serven zijn wel degelijk als eerste begonnen, vieze beesten dat ze zijn stiekem in de nacht Sarajevo vanuit de bergen omsingelen en sterke posities ingenomen zodat ze de volgende dag de oorlog konden verklaren.

Lekker makkelijk vanuit de bergen de stad in sniperen en bombarderen.

:r
If not now, then when.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:35:50 #63
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97340868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

En dit.

De Serven zijn wel degelijk als eerste begonnen, vieze beesten dat ze zijn stiekem in de nacht Sarajevo vanuit de bergen omsingelen en sterke posities ingenomen zodat ze de volgende dag de oorlog konden verklaren.

Lekker makkelijk vanuit de bergen de stad in sniperen en bombarderen.

:r
Makkelijk om de Serviërs de schuld te geven in plaats van concluderen dat jullie bespeeld zijn door het westen.
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_97340879
quote:
13s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:35 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Makkelijk om de Serviërs de schuld te geven in plaats van concluderen dat jullie bespeeld zijn door het westen.
Wat praat je allemaal, het kan best zo zijn maar verklaar het nader graag man, komop zeg.
If not now, then when.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:37:24 #65
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97340922
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat praat je allemaal, het kan best zo zijn maar verklaar het nader graag man, komop zeg.
Lees paar posts terug voordat ik weer alles ga typen.
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_97340945
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Wat praat je allemaal, het kan best zo zijn maar verklaar het nader graag man, komop zeg.
dat zegt kevinmalone omdat hij servische vrienden heeft

lang niet elke serv is slecht, integendeel, maarja het is een onderwerp wat bij de een gevoeliger ligt dan bij de ander zeg ik dan maar
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:40:32 #67
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97341057
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:38 schreef Shalimar het volgende:

[..]

dat zegt kevinmalone omdat hij servische vrienden heeft

lang niet elke serv is slecht, integendeel, maarja het is een onderwerp wat bij de een gevoeliger ligt dan bij de ander zeg ik dan maar
Gaat niet om Servische vriend, die gaan gewoon om met alle Joegoslaven die zijn gevlucht, zoals katholieken uit Bosnië die bedreigd werden door moslims, en veel orthodoxen uit lika die door katholieken gevlucht zijn, en ze gaan ook om met moslim yugo's om dus....
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_97341175
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:40 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Gaat niet om Servische vriend, die gaan gewoon om met alle Joegoslaven die zijn gevlucht, zoals katholieken uit Bosnië die bedreigd werden door moslims, en veel orthodoxen uit lika die door katholieken gevlucht zijn, en ze gaan ook om met moslim yugo's om dus....
wat ik wilde zeggen is dat ik wel begrijp waarom je je standpunten zo verdedigt

ik zeg het maar weer, zolang je een goed persoon bent, maakt het me geen fuck uit of je nu uit Beograd, Sarajevo of Zagreb komt of uit een achtergelaten dorp
pi_97341191
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef Shalimar het volgende:

[..]

wat ik wilde zeggen is dat ik wel begrijp waarom je je standpunten zo verdedigt

ik zeg het maar weer, zolang je een goed persoon bent, maakt het me geen fuck uit of je nu uit Beograd, Sarajevo of Zagreb komt of uit een achtergelaten dorp
If not now, then when.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:47:30 #70
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97341358
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef Shalimar het volgende:

[..]

wat ik wilde zeggen is dat ik wel begrijp waarom je je standpunten zo verdedigt

ik zeg het maar weer, zolang je een goed persoon bent, maakt het me geen fuck uit of je nu uit Beograd, Sarajevo of Zagreb komt of uit een achtergelaten dorp
Ja is goed, maar ik snap niet waarom sommige van jullie elkaar haten man. Vooral hier in Nederland, jullie zijn toch gevlucht voor de zelfde redenen? Die moorden etc. over gehele Joegoslavië zijn gevolg van een burgeroorlog en is niet goed te spreken, jammer dat het zover heeft moeten komen.
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_97341369
Servië erkent nog steeds niet de onafhankelijkheid van Kosovo.
Als de wereld nu niet zoveel op Servië lette, dan marcheerdde de troepen van Servie het kleine Kosovo allang binnen.
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:48:46 #72
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97341408
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:47 schreef kook111 het volgende:
Servië erkent nog steeds niet de onafhankelijkheid van Kosovo.
Als de wereld nu niet zoveel op Servië lette, dan marcheerdde de troepen van Servie het kleine Kosovo allang binnen.
Kosovo is bezet door VN lieden hoor :') Wordt eigenlijk zelfs door hun bestuurd.
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
pi_97341449
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:48 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Kosovo is bezet door VN lieden hoor :') Wordt eigenlijk zelfs door hun bestuurd.
Ze hebben zichzelf recentelijk onafhankelijk verklaard en dat wordt erkent door de EU en Nederland, beter het nieuws volgen.
pi_97341470
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:47 schreef KevinMalone het volgende:

[..]

Ja is goed, maar ik snap niet waarom sommige van jullie elkaar haten man. Vooral hier in Nederland, jullie zijn toch gevlucht voor de zelfde redenen? Die moorden etc. over gehele Joegoslavië zijn gevolg van een burgeroorlog en is niet goed te spreken, jammer dat het zover heeft moeten komen.
ik zeg dus, zolang iemand een goed persoon is, dan zie je mij niet haten
  donderdag 26 mei 2011 @ 15:50:48 #75
322904 KevinMalone
Playa aan de Playa
pi_97341486
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 15:49 schreef kook111 het volgende:

[..]

Ze hebben zichzelf recentelijk onafhankelijk verklaard en dat wordt erkent door de EU en Nederland, beter het nieuws volgen.
Ey, ik zeg toch dat Kosovo bezet is door de VN, niet door Servië dus misschien moet jij beter lezen? En Rusland en China zijn er op tegen hoor. Alleen omdat het Westen het wil dan moet het maar? Lekker objectief.
Op dinsdag 26 april 2011 19:51 schreef Allessio het volgende:
KevinMalone is een eindbaas dat wel
Op maandag 30 mei 2011 19:00 schreef RickoKun het volgende:
Kevin's Oma is bazin!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')