Die naam kent al helemaaaaal niemandquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:05 schreef msnk het volgende:
[..]
Als het Oric was geweest hadden we nu al 10 delen gehad, go figure.
Ze hebben het wel meegemaakt, maar misschien niet helemaal beseft wat er nouquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deel 5Welnee, ze hebben geen idee wie het is. Het is ook al 10 jaar geleden, er is zoveel andere ellende voor inde plaats gekomen.
Pfft, je hebt gelijk, tijd vliegtquote:
Het is nog maar pas geleden lijkt wel...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:38 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik type ook lekker 10 jaar met je mee ook..
1995, het jaar van het ultieme geluk voor het westen, koude oorlog voorbij, Clinton in het Witte Huis, een Paarse regering en de economie was booming, de bomen groeiden tot in de hemel voor ons.quote:
16 jaar. 10 jaar geleden was 9/11.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Deel 5Welnee, ze hebben geen idee wie het is. Het is ook al 10 jaar geleden, er is zoveel andere ellende voor inde plaats gekomen.
'trusten Yvonnequote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:49 schreef yvonne het volgende:
Ik ga maar slapen, ik lees net dat hij te zwak is om te verhoren.
Waar heb ik die truc meer gezien.
Trusten!
AJAX WINT DE CLquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:42 schreef remlof het volgende:
[..]
1995, het jaar van het ultieme geluk voor het westen, koude oorlog voorbij, Clinton in het Witte Huis, een Paarse regering en de economie was booming, de bomen groeiden tot in de hemel voor ons.
En toen werden we met onze neus op de feiten gedrukt, zeker zij die een familielid in Dutchbat hadden. Er was verdomme oorlog in Europa, sterker nog, genocide!
Je weet toch wel hoe oud je was?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:53 schreef Opa_vertelt het volgende:
Ik weet bij god niet meer of ik nou in 94 of 96 terug in Nederland kwam, ik lijk wel seniel ofzo.
26, het was dus in 1996 dat ik terug kwam. Ik ben Bosniër btw en morgen is het exact 20 jaarquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe oud je was?
Van welke kant ben jij om het even plat te vragen? Heb geen zin om dat hele Yugoslaviatopic door te lezen.
Hehe, ik weet hem nog. Inbelmodem met 0,5/1,5 kb p/s, Planet Internet proefabo volgens mij.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:54 schreef remlof het volgende:
[..]
En in Nederland kwam internet beschikbaar voor particulieren
In 1991 begon het te rommelen hè? Maar eerst in Slovenië toch?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
26, het was dus in 1996 dat ik terug kwam. Ik ben Bosniër btw en morgen is het exact 20 jaar
geleden dat ik in Sarajevo aankwam om me aan te melden bij het 1e korps van de Armija BiH.
/edit
Het is nu al 'morgen'!Was vergeten dat het al na middernacht was. (heb een drankje op , sorry)
Maandag 27 mei 1991, pfff..
In 1991 werd er al flink geschoten hoor, echter niet "officieel". Volgens het "officiële" gebeuren begon het in 1992.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:03 schreef remlof het volgende:
[..]
In 1991 begon het te rommelen hè? Maar eerst in Slovenië toch?
Disclaimer: geen intentie tot trollenquote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:59 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
26, het was dus in 1996 dat ik terug kwam. Ik ben Bosniër btw en morgen is het exact 20 jaar
geleden dat ik in Sarajevo aankwam om me aan te melden bij het 1e korps van de Armija BiH.
/edit
Het is nu al 'morgen'!Was vergeten dat het al na middernacht was. (heb een drankje teveel op , sorry)
Maandag 27 mei 1991, pfff..
Volgens mij is dit juist voor dit soort topics heel relevant.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:12 schreef Opa_vertelt het volgende:
(ik stop in dit topic wel hiermee hoor, we zitten zo offtopic als dat het maar kan)
Ik leg het je liever morgen uit, ben nu te dronken.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Disclaimer: geen intentie tot trollen
Hoe zie jij dat conflict nou heel zwart wit gezien?
Servische christenen tegen bosnische moslims? Of spelen er ook regionale
belangen mee waardoor het op die manier genuanceerder wordt?
Als dit dom klinkt, I don't care, niet alle kennis is vanzelfsprekend.
Ik hoor het liever van direct of indirect betrokkenen dan vanuit een krant.
Is goed man. Geniet ervan.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 02:28 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Ik leg het je liever morgen uit, ben nu te dronken.![]()
Toch wel benieuwd nu ..quote:Ik leg het je liever morgen uit, ben nu te dronken.
Mladic is geen echt tuig?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 01:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mladic zal nog wel wat vage bellen doen rinkelen vanwege Dutchbat en meer niet. Het échte tuig komt er altijd mee weg, altijd, overal.
Dat wel, maar de bevelhebbers aan de andere kant hebben ook zo hun verantwoordelijkheden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |