Geforceerd afkoelen met koud water, ijsklontjes, dan in de koelkast zetten.quote:
Volgens mij ging het over kant-en-klare meuk.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Een goeie pastasaus heb ik echt niet in 4 minuten klaar hoor.
En 1 bord kant-en-klare pasta opwarmen in de magnetron is na 2 minuten al veel te warm, anderhalve minuut is het meestal prima warm en nog best eetbaar.
Sorry voor al de culinaire hartjes die ik nu breek
Dan zou ik even 10 minuten op m'n lip kauwen en ff snel een saus maken met gehakt, groente en saus. Zooooo veel lekkerder.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:09 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Een goeie pastasaus heb ik echt niet in 4 minuten klaar hoor.
En 1 bord kant-en-klare pasta opwarmen in de magnetron is na 2 minuten al veel te warm, anderhalve minuut is het meestal prima warm en nog best eetbaar.
Sorry voor al de culinaire hartjes die ik nu breek
Van die pakken met pasta en nasi van de basismarkt.quote:Op zondag 29 mei 2011 18:47 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
omdat - jeugdtrauma's met borden opgewarmde macaroni welke ranzig was.
Neuh max. 2 minuten. En dat jij een verse pasta maakt binnen 3 min. lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:08 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Een bord kant-en-klare pasta met saus erbij moet toch echt wel drie of vier minuten in de magnetron lijkt me. Verse pasta kook je even lang.
Onzinquote:Op zondag 29 mei 2011 19:13 schreef Isegrim het volgende:
[..]
\
En een echt goede pastasaus duurt een paar uur.
Er is meer dan tomatensaus, en als je bv Marinara maakt gaat dat veel snellerquote:Op zondag 29 mei 2011 19:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tomatensaus? Die vind ik pas écht lekker als 'ie een paar uur geprutteld heeft.
Na het koken even afspoelen met koud water, is het meteen koud en plakt veel minder omdat je wat zetmeel wegspoelt.quote:
Brrrr, kant-en-klaar pizza's uit de magnetron.quote:Op zondag 29 mei 2011 19:23 schreef Pipo1234 het volgende:
[..]
Van die pakken met pasta en nasi van de basismarkt.![]()
Of nog leuker... van die supergoedkope pizza's. Dit alles in de magnetron. Jeugdtrauma's ten top...
Ja klopt, ik bedoelde vooral tomatensaus.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Er is meer dan tomatensaus, en als je bv Marinara maakt gaat dat veel sneller
Je kunt ook gewoon saus invriezen of bewaren en dan de saus verwarmen en macaroni koken.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:21 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ja klopt, ik bedoelde vooral tomatensaus.
Er is nog een overtreffende trap: magnetronfrieten.quote:Op zondag 29 mei 2011 20:09 schreef Fixers het volgende:
[..]
Brrrr, kant-en-klaar pizza's uit de magnetron.
Ik wist niet eens dat die bestonden.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:56 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Er is nog een overtreffende trap: magnetronfrieten.
Totaal niet te eten.
Ja, in een speciaal bakje met een apart soort folie aan de binnenkant. Wat zogenaamd voor knapperigheid zou moeten zorgen.quote:
dan wil ik er ook nog wel ff een scheppie bovenop doen. ik HEB nml wel een magnetron, maar alleen voor non-food dingen te verwarmen. Als ik het in mijn mond stop. gaat het niet in de magnetron. Soit.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:27 schreef MaximusTG het volgende:
Nou ja, valt iig mee van ze dat ze het probeerden. Kan me voorstellen dat niet iedereen van geitenkaas houdt.
Nog @pietverdriet over de magnetron; ik vind de magnetron zeker niet eng, maar ik vind veel ontdooide dingen uit de magnetron er gewoon niet lekker uitzien. Bij ontdooide appeltaart krijg ik een beeld van een halflauwe taart met zompige bodem..
Ja! Geweldig! Die zijn zo over-the-top fout dat het niet meer uitmaakt of het culinair verantwoord is.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ja, in een speciaal bakje met een apart soort folie aan de binnenkant. Wat zogenaamd voor knapperigheid zou moeten zorgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |