Heel erg jouw problemen en dergelijke, ik ben geen psycholoog oid, maar ik ben zelf heel gelukkig, ik probeer de leuke dingen meer waarde te geven, en de kuttige dingen niet te zwaar te nemen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:59 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Dat is nou echt een handige reactie. Je bent zeker wel betrokken bij je medemens???
Kinderen die gepest worden hebben daar later meer last van dan vaak wordt gedacht.
Ik heb zelf ook psychische problemen gehad. Ik kwam erachter dat ik de enige was die er iets aan kon doen. En ben zo over mijn depressie heengekomen.
Maar dat minderwaardigheidscomplex zit er nog steeds.
En het is lastig om daar overheen te komen.
TS is inmiddels weggerend van de wereldquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:06 schreef Cactus1 het volgende:
Ik vind het zielig voor TS. TS wil je met mij een ijsje eten? Dan laat ik je zien dat er ook andere mensen bestaan
Dat is jouw mening, vooral gevormd door jouw eigen falen in dit topic waar ik jou op wijs. Mijn reactie getuigt misschien van weinig respect maar dat dwing jij zelf af met jouw gebrek aan verstandelijk vermogen, misplaatste domme opmerkingen en arrogantie. Je had beter gewoon kunnen zwijgen, nu wordt het gênant.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:04 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Als je moeder je zakgeld geeft en weer wat eten voor je heeft gekookt, moet je haar dit topic laten lezen en je reacties.
Ze zal niet blij zijn en zich afvragen waar het is mis gegaan in de opvoeding van haar respectloze zwakzinnige kind.
Ah ok. Eerst TS wensen dat hij stikt in zijn zelfmedelij en zeggen dat hij zijn eigen lot kan bepalen wat natuurlijk helemaal niet zo is, om vervolgens mij als hoer weg te zetten en de kanker te wensen en iets met verstandelijk vermogen en arrogantie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Dat is jouw mening, vooral gevormd door jouw eigen falen in dit topic waar ik jou op wijs. Mijn reactie getuigt misschien van weinig respect maar dat dwing jij zelf af met jouw gebrek aan verstandelijk vermogen, misplaatste domme opmerkingen en arrogantie. Je had beter gewoon kunnen zwijgen, nu wordt het gênant.
en daar zit je fout, want dat kun je wel. je kunt een nieuw leven beginnen wanneer je maar wil.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:46 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ah ok. Eerst TS wensen dat hij stikt in zijn zelfmedelij en zeggen dat hij zijn eigen lot kan bepalen wat natuurlijk helemaal niet zo is, om vervolgens mij als hoer weg te zetten en de kanker te wensen en iets met verstandelijk vermogen en arrogantie.
Een hufter ben je![]()
Oh, heb er nog ééntje uit de oude doos voor je:
Als je nou net zo neukt zoals je praat, heb ik medelij met je vriendin.
Helaas geldt dat niet voor iedereen. Daar hoef je niet voor in Namibië te wonen. Ook in Nederland.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:48 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
en daar zit je fout, want dat kun je wel. je kunt een nieuw leven beginnen wanneer je maar wil.
Ik weet niet wie je hier probeert te overtuigen maar iedereen kan onze berichten nalezen hoor. Ik adviseer je een cursus begrijpend lezen te volgen en jezelf niet zo ontiegelijk belachelijk te maken. Je bent een simpele ziel en iedereen kan precies nalezen wat er is gezegd om dit te bevestigen. Dat je uberhaupt een armoedig kind uit zo'n land over een kam scheert met de TS geeft al aan hoe ver van de realiteit jij staat en hoe achterlijk jij redeneert. Ik gun je alles wat slecht is inderdaad, alleen al om de wereld een stukje te verbeteren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:46 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ah ok. Eerst TS wensen dat hij stikt in zijn zelfmedelij en zeggen dat hij zijn eigen lot kan bepalen wat natuurlijk helemaal niet zo is, om vervolgens mij als hoer weg te zetten en de kanker te wensen en iets met verstandelijk vermogen en arrogantie.
Een hufter ben je![]()
Oh, heb er nog ééntje uit de oude doos voor je:
Als je nou net zo neukt zoals je praat, heb ik medelij met je vriendin.
Waarschijnlijk moet je het visueel uitbeelden voor ze het snapt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:48 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
en daar zit je fout, want dat kun je wel. je kunt een nieuw leven beginnen wanneer je maar wil.
mannen-boks*quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je het visueel uitbeelden voor ze het snapt.
Dat armoedige kind werd erbij gehaald, zodat ik het voorbeeld kan scheppen dat niet iedereen op deze wereldbol het lot kan bepalen. Ook jij hebt er niet voor gekozen om geboren te worden. Ook jij komt ooit eens zo diep in de stront te zitten, dat ik hoop dat er mensen zijn die je helpen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:52 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je hier probeert te overtuigen maar iedereen kan onze berichten nalezen hoor. Ik adviseer je een cursus begrijpend lezen te volgen en jezelf niet zo ontiegelijk belachelijk te maken. Je bent een simpele ziel en iedereen kan precies nalezen wat er is gezegd om dit te bevestigen. Dat je uberhaupt een armoedig kind uit zo'n land over een kam scheert met de TS geeft al aan hoe ver van de realiteit jij staat en hoe achterlijk jij redeneert. Ik gun je alles wat slecht is inderdaad, alleen al om de wereld een stukje te verbeteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |