Een beetjequote:
quote:
Ik moest wel lachenquote:
Komt het copyrightwatermerk ook weer van pas.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:09 schreef Texas2step het volgende:
@ Moffol, is het hier de gewoonte om andermans foto's te plaatsen zonder te vermelden wiens foto het is?
Als je een nieuw deel opent in een topic neem je de OP mee. Waarschijnlijk dacht Moffol, die tekst haal ik er uit, die is niet van mij. Maar die foto is wel mooi, dus die laat ik er in.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:09 schreef Texas2step het volgende:
@ Moffol, is het hier de gewoonte om andermans foto's te plaatsen zonder te vermelden wiens foto het is?
Thxquote:
Dit was bij een show denk ik? Wel een prachtige fotoquote:Op woensdag 1 juni 2011 23:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[ link | afbeelding ]
Dinner by De_Taartjesfee, on Flickr
uil
ik zie enkel snapshots, je kunt niet duidelijk zien wat er op staat, en er zit zelfs bewogen spul tussen.quote:Op zondag 5 juni 2011 02:28 schreef Sylvana het volgende:
Erg mooie vogelfoto's hebben jullie al gepost! En ik moest stiekem ook wel lachen om Pino hoor
Marc_H, wat lief die spechtkuiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eenden zijn ook vogels toch?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze zijn allemáál prachtig, maar WOW! wat een beautyquote:
Wow, ik heb weer eens iets gemist.quote:
Valt wel mee, ik ging eigenlijk voor het grofwild. Dit was bijvangst. Waar ik wel van baal is dat ik de lepelaar vlakbij de ingang gemist heb, en een paar idioten joegen de grote zilverreigers weg voor ik er op kon mikkenquote:
Geweldig.. En dan dat bord erbijquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Ferry_76 het volgende:
Enkele van de zes ooievaars die gisteren op hun dooie gemak voedsel aan het zoeken waren.. Tussen de taxi en landingsbaan van Lelystad Airport! Ze keken niet op of om van de langsrazende vliegtuigen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwtje vinkquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:16 schreef victorinox het volgende:
Weet iemand wat voor vogeltje dit is?
[ afbeelding ]
Bedankt, nooit geweten dat ze er zo verschillend uitzien.quote:
Dit beter dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:36 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik zie enkel snapshots, je kunt niet duidelijk zien wat er op staat, en er zit zelfs bewogen spul tussen.
probeer eens meer naar de foto's hier te kijken, wat anderen posten, en dat mee te nemen in wat je laat zien hier
Nee, ik heb hem bijgesneden van deze foto (die niet heel erg ver ingezoomed was ofzo)quote:Op zondag 3 juli 2011 19:42 schreef BarbieQ het volgende:
Heb je die heel erg ver ingezoomd? Hij is onscherp, flets en de compositie is totaal niet spannend eigenlijk..
heerlijke foto.............quote:Op maandag 4 juli 2011 23:00 schreef Ouwesok het volgende:
Mus
[ afbeelding ]
Met de Pentax K20 en de Tamron 103A 3.8/80-210mm
Prachtigquote:Op zondag 24 juli 2011 17:47 schreef Yvesss het volgende:
Een visdiefje aan de Waddendijk met de Canon EF-S 55-250:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*Edit: en nog twee.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat er ook kale mannen moeten zijn!![]()
Wauw, die is wel mooi, met die waterdruppeltjes ook!quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:04 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zwaan die op 2 meter langs kwam. Met mijn 70-200. Op 200 mm. Ik heb niet gecropt.
Enige jammere is dat het zwart voor z'n oog nu wel erg zwart is. Zit haast geen detail in, zodat je z'n oog ook bijna niet meer terug vindt.
Maar dat is ook meteen het grootste probleem van witte vogels op de foto zetten: als het wit goed is belicht is het zwart te donker...Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -![]()
Hier eentje van mij, is al een wat oudere foto, maar de eerste die hier op fok terecht komt ;-)
allebei geschoten met een Sigma 70-300, op 300mm f/7.1 op 1/800 secondeIeder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -![]()
]quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Vloris het volgende:
[..]
Wauw, die is wel mooi, met die waterdruppeltjes ook!
Enige jammere is dat het zwart voor z'n oog nu wel erg zwart is. Zit haast geen detail in, zodat je z'n oog ook bijna niet meer terug vindt.
Maar dat is ook meteen het grootste probleem van witte vogels op de foto zetten: als het wit goed is belicht is het zwart te donker...
[/quote[quote]Op zondag 14 augustus 2011 22:35 schreef Vloris het volgende:
[..]
Wauw, die is wel mooi, met die waterdruppeltjes ook!
Maar dat is ook meteen het grootste probleem van witte vogels op de foto zetten: als het wit goed is belicht is het zwart te donker...
Helemaal mee eens, ik vond dit al eerder op de dag en heb de foto toen even bewerkt met photoshop, simpelweg met de dodge tool in de schaduwen over het oog en je hebt je oog terug.
De informatie zit wel in het beeld, het is aan de fotograaf om dit eruit te halen.Omdat er ook kale mannen moeten zijn!![]()
Is inmiddels een poosje geleden dat ik wat in dit topic geplaatst heb, bij deze weer even wat plaatjes:
On your marks, get set, go! by Marcel Tuit, on Flickr
Boerenzwaluw / Hirunda rustica / Barn swallow / Rauchschwalbe --> EXPLORED by Marcel Tuit, on Flickr
Steenloper / Ruddy turnstone / Steinwälzer / Arenaria interpres by Marcel Tuit, on Flickr
Ready to jump... by Marcel Tuit, on FlickrVoor wat foto's, kijk hier![]()
Je kijkt hier even niet en er staan weer toffe foto's bij
Gave roofvogeldemo gehad te Arcen. Wat zijn die beesten moeilijk vast te leggen! Veel te snel voor mijn camera. Ik moet een nieuwe!!!![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door photolex op 17-08-2011 22:50:48 ]![]()
Wat een scherpe foto's hier! Ik vind het zo mooi als je alle details in de veren kunt zien!
Ik maak zelf veel foto's van vogels, met name in de achtertuin, maar toen kwam ik in een Wildpark in Duitsland, en maakte ik deze kiekjes:
Dit is toch ook een vogel? Alleen een hele grote :p
Imy telelens!
![]()
Hmm, ik mis wat kleur in sommige foto's. Zelf maak ik ze niet zo mooi maar als ik iets moet aanmerken is dat het![]()
De uil staat er echter wel mooi op, en die struisvogel ziet er ook zeer gevaarlijk uit![]()
![]()
De 20ste jongsleden deze meeuw (letterlijk) in het zonnetje gezet
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>![]()
Je moet de directe link van je plaatje hebbenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 12:04 schreef CamelNLD het volgende:
[ afbeelding ]
Struisvogel heb ik ook nog
(werkt die flickr post link niet meer?)
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
Voorgaande keren ging het wel goed en in de preview ziet het er ook mooi uit alleen in het topic laat hij het niet zien.![]()
Ouwesok
![]()
Leuke lamp overigens![]()
1 Oehoe bij een roofvogeldemo
met de Pentax K20 en de CZJ Sonnar 2.8/180mm
2 Harris Hawk uit diezelfde show
en met diezelfde Sonnar
[ Bericht 33% gewijzigd door Ouwesok op 27-08-2011 17:04:15 (ploatje toegevoegd) ]Gotferdomme wat heb ik weer een last van een goed humeur![]()
...maar wel een heel erg sfeervolle foto zo! Gaaf!quote:Op vrijdag 26 augustus 2011 23:05 schreef -CRASH- het volgende:
De 20ste jongsleden deze meeuw (letterlijk) in het zonnetje gezet
[ afbeelding ]
Normaal gesproken maak ik nooit foto's van vogels, maar vandaag kwam ik een aantal mooie tegen in het Slagbaai nationaal park op Bonaire.
Deze twee kan ik niet identificeren, misschien kunnen jullie helpen:
1.
2.
En voor de rest nog een pelikaan...
...en een flamingo.
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl![]()
![]()
Vakantiemusje.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.![]()
1e ziet er heel erg uit als een Cara Caraquote:Op donderdag 1 september 2011 01:46 schreef Doodkapje het volgende:
Deze twee kan ik niet identificeren, misschien kunnen jullie helpen:
2e Iets in de Meeuwen, maar dat had je vast zelf ook al bedacht :-) (vind ik trouwens zowiezo een rot-groep, alles lijkt op elkaar, zeker in de hier afgebeelde juv/winterkleden...)Calvin and Hobbes:
This one's tricky. You have to use imaginary numbers, like eleventeen...
Foto's:
http://www.flickr.com/photos/toondevries/![]()
Ah cool, dank je! ^quote:Op donderdag 1 september 2011 08:54 schreef maizmeel het volgende:
[..]
1e ziet er heel erg uit als een Cara Cara
2e Iets in de Meeuwen, maar dat had je vast zelf ook al bedacht :-) (vind ik trouwens zowiezo een rot-groep, alles lijkt op elkaar, zeker in de hier afgebeelde juv/winterkleden...)
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl![]()
Ik vind hem erg mooi!!!quote:Een adelaar uit Sri Lanka. Wat onconventioneel, maar vind hem zelf wel geslaagd.
En wil hem graag groter als desktop ;-)Calvin and Hobbes:
This one's tricky. You have to use imaginary numbers, like eleventeen...
Foto's:
http://www.flickr.com/photos/toondevries/![]()
Die is echt geweldig! Die kleur in de mist, en dan met dat silhouet er zo voorquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:49 schreef Ravvie het volgende:
Een adelaar uit Sri Lanka. Wat onconventioneel, maar vind hem zelf wel geslaagd.
![]()
Hier weer eentje van mij, een zwarte kraai aan de drukke boulevard van Noordwijk, ookal zie je die drukte hier niet![]()
Ieder verhaal eindigt gelukkig, als je er maar vroeg genoeg mee stopt. - Annie M.G. Schmidt -![]()
Gave foto's hoor
Tapuit / Northern wheatear / Steinschmätzer / Oenanthe Oenanthe by Marcel Tuit, on Flickr
Watching the show... by Marcel Tuit, on FlickrVoor wat foto's, kijk hier![]()
Watching the show is verfrissend, Marcel. Eens wat anders dan een portret van 1 vogel of een vogel in vlucht.
Zelf vandaag een roofvogelshow bezocht, de vrije vluchtshow was te druk om goede foto's te maken. Heb er wel een paar gemaakt maar op den duur maar gestopt omdat er te weinig ruimte was.
De portretten later geschoten toen bijna iedereen weer weg was.![]()
![]()
![]()
Let niet op de kwaliteit, maar als je dit ziet terwijl je even buiten staat te roken aan de Oudegracht ...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |