SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.geen.
Ik haal Jezus en Napoleon ook altijd doorelkaar.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 02:01 schreef julian6 het volgende:
dacht altijd dat je waterlooplein als waterloop plein uitsprak/opschreef
kwam er vandaag achter eigenlijk
Mag je als Ajax-fan eigenlijk wel spullen van Philips kopen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:25 schreef Leef het volgende:
Dat je als Ajax-fan best uit PSV-glazen kunt drinken, omdat dat staat voor Port/Sherry/Vermouth-glazen..
..Wat trouwens een Urban Legend was. Pas toen ze gingen uitbreiden gingen ze naar de Ferdinand Bol zelf.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 23:25 schreef swollywood het volgende:
Die kende ik al wel, zijn er idd veel.
Eerste Febo zat in Ferdinand Bolstraat,
heel scherp zo vroeg op de zaterdagmorgenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 06:39 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ik haal Jezus en Napoleon ook altijd doorelkaar.
dus even wiki erbij:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:34 schreef Leef het volgende:
[..]
..Wat trouwens een Urban Legend was. Pas toen ze gingen uitbreiden gingen ze naar de Ferdinand Bol zelf.
quote:De naam 'Febo' is afgeleid van de Amsterdamse Ferdinand Bolstraat in de Pijp, waar De Borst het bakkersvak leerde. In tegenstelling tot wat soms beweerd wordt, was de eerste vestiging niet in de Ferdinand Bolstraat, maar aan de Karperweg (zijstraat van de Amstelveense weg). De Febo aan de Ferdinand Bolstraat kwam er pas in de jaren negentig.
dan de Febo pagina zelf?quote:
dus hetzelfde, maar net anders omschreven...quote:De oprichter, de heer J.I. de Borst, begon in deze moeilijke tijd aan zijn ondernemingsavontuur.
Wat hij als knecht had geleerd van zijn baas in de Ferdinand Bolstraat (daar komt de naam FEBO vandaan), namelijk dat kwaliteit het altijd overwint, bracht hij in zijn eigen zaak ook in de praktijk.
Dus ging hij op zoek, voor zover mogelijk in die tijd, naar de beste grondstoffen om daar een kwalitatief hoogstaand product van te maken
wist je trouwens dat fila al 100 jaar bestaat als merk?quote:
Dat maak voor mij deze keuze heel erg makkelijkquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:28 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mag je als Ajax-fan eigenlijk wel spullen van Philips kopen?
Die zag ik niet aankomen neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:40 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
wist je trouwens dat fila al 100 jaar bestaat als merk?
quote:
De Amerikaanse rechter Charles Hearn gebruikt een smiley in zijn persoonlijke handtekening. Dit valt niet altijd bij iedereen in goede aarde. Zo verscheen de handtekening met het lachebekje onder meer al onder het doodvonnis van een Amerikaans crimineel, en onder een brief aan collega's waarin het overlijden van een rechter werd gemeldquote:
Dat is inderdaad wel een goede bron.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:39 schreef kvd het volgende:
[..]
dan de Febo pagina zelf?
[..]
dus hetzelfde, maar net anders omschreven...
Als ik fata morgana hoor moet ik direct denken aan dorstige woestijnreizigers die in hun droombeeld een oase met water zien, echt nergens anders aanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:06 schreef Kieswiel het volgende:
Dat een Fata Morgana geen compleet waanbeeld van een oase met water en eten maar gewoon een niet indrukwekkende optische illusie is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |