Weg, staat niet uitnodigend in een openbare slowchat. En ook de wikilink is overbodig tegenwoordig.quote:
Remlof pest ook de UI'squote:
Zuchtquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Weg, staat niet uitnodigend in een openbare slowchat. En ook de wikilink is overbodig tegenwoordig.
Mo, zo moeilijk is dat niet he??quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef remlof het volgende:
Maar vertel eens over die gozer met die roze schoenen? Who is it?
Professor Badass, google maar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef remlof het volgende:
Maar vertel eens over die gozer met die roze schoenen? Who is it?
Mo? Mozes, Mohammed, Mozart?quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mo, zo moeilijk is dat niet he??
Ow Morendoquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:31 schreef Morendo het volgende:
[..]
Professor Badass, google maar.![]()
Het punt is dat ik gisteren ook dergelijke schoenen zag en het wel mooi vond. Maar sommige ueber-macho's hier beschouwen dat als 'not done'.
Ja dat heb ik met mijn camo All Stars, die trek ik dan ook maar af en toe aan, als ik niet te veel hoef te lopen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:31 schreef Picchia het volgende:
Ik vind All Stars soms wel geinig, maar soms liggen er in de winkel dan van die vrouwenmodellen. En dat merk je pas als ze aantrekt. Gemaakt voor van die gekke dunne voeten.
Morendo wil roze schoenen kopen.. Daarom post hij ook plaatjes van deze man...quote:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Morendo wil roze schoenen kopen.. Daarom post hij ook plaatjes van deze man...
![]()
Maar -voor zover nog niet duidelijk- de POL SC-mannen vinden dat gay
Ja, dat was mij duidelijk jaquote:
Ben ik het eindelijk eens een keer met ze eensquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat was mij duidelijk ja![]()
Maar ik bedoelde dat de rest - voor zover aanwezig- dezelfde mening was toegedaan
Nou wees "trots" iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 01:36 schreef remlof het volgende:
[..]
Ben ik het eindelijk eens een keer met ze eens
Wat wel interessant was: de mannen vonden het niets. De vrouwen (twee) vonden het wel aardig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, dat was mij duidelijk ja![]()
Maar ik bedoelde dat de rest - voor zover aanwezig- dezelfde mening was toegedaan
Vrouwen houden van homo's.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat wel interessant was: de mannen vonden het niets. De vrouwen (twee) vonden het wel aardig.
Als je er nu nog niet aan toe was gekomen, dan kun je de rest van je leven ook wel zonder.quote:Op donderdag 26 mei 2011 01:37 schreef remlof het volgende:
Ik ga effe douchen, daar was ik nog niet aan toegekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |