Wanneer hebben jullie maw?quote:
Coole ava, stukken beter zo!quote:
Morgen is nog een dag.quote:
Nog niet eens begonnenquote:
Je bent wel een nachtbraker, of nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nog niet eens begonnenZo even doen, net twee koffie weggetankt.
Bikkel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nog niet eens begonnenZo even doen, net twee koffie weggetankt.
Sterktequote:
Beetje wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent wel een nachtbraker, of niet?
Morgen is er weer een dag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Zal ik nog aan latijn beginnen of niet??
Je hebt morgen toch alleen Engels? Kan prima, of nu slapen en vroeg opstaan + leren. Maar ik heb een hekel aan (vroeg) opstaan, dus zou ervoor kiezen om nu door te gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Zal ik nog aan latijn beginnen of niet??
Ik denk inderdaad dat er morgen ochtend niets van komt. En ik zit ook nog met biologie..quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt morgen toch alleen Engels? Kan prima, of nu slapen en vroeg opstaan + leren. Maar ik heb een hekel aan (vroeg) opstaan, dus zou ervoor kiezen om nu door te gaan.
Nee, nog helemaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:35 schreef yosander het volgende:
Heerlijk. Album had je al beluisterd of niet?
Twee nachtjes bikkelen voor jou dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er morgen ochtend niets van komt. En ik zit ook nog met biologie...
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Twee nachtjes bikkelen voor jou dus? Biologie is gelukkig wel veel inzicht.
Ik zet 'The New Shit' in ieder geval nog even op voor 't slapen gaan...quote:
Dat is vrij kutquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:41 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja. Inzicht vind ik echt moeilijk bij bio
.
Dankje!quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
SterkteVwo had het vanmorgen. Was echt dikke faal, en dat terwijl ik een 8.3 stond en mijn school vorig jaar bij de beste scholen van Nederland hoorde bij maw.
Maw hoort gewoon toepassen te zijn, niet allemaal van die domme kenmerken van dingen...
Hadden wij er ook bijzitten meen ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:42 schreef Frappeltje het volgende:
[..]
Dankje!
Maar op Havo stelt het niet zoveel voor.
Heb net het examen van 2009 doorgelezen en als dit examen daar een beetje op lijkt ga ik een goed cijfer halen
Ik doe sowieso al niets voor maw dit hele jaar en sta een 6,5.
Voorbeeld van een vraag uit het examen van 2009:
De door de politie geregistreerde criminaliteit geeft geen volledig beeld van de
werkelijke criminaliteit.
Geef hiervoor een reden.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Gaan jullie als je geslaagd bent nog wat herkansen of niet?
Eerst maar eens afwachten of ik direct slaag. Ik weet het nog lang niet zeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Kan niet met 100% nee zeggen, maar grote kans van nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Da's ziek makkelijk inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:42 schreef Frappeltje het volgende:
[..]
Dankje!
Maar op Havo stelt het niet zoveel voor.
Heb net het examen van 2009 doorgelezen en als dit examen daar een beetje op lijkt ga ik een goed cijfer halen
Ik doe sowieso al niets voor maw dit hele jaar en sta een 6,5.
Voorbeeld van een vraag uit het examen van 2009:
De door de politie geregistreerde criminaliteit geeft geen volledig beeld van de
werkelijke criminaliteit.
Geef hiervoor een reden.
Ik wel. Het ziet er naar uit dat het maw wordt, en dan moet ik daarvoor naar Amsterdamquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Zoiets vergelijkbaar is vandaag bij ons ook gebeurd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:44 schreef -tape- het volgende:
[..]Misschien om na 15minuten weg te gaan, en de mensen succes te wensen met zakken.
Te ziek naaiend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:47 schreef Keauning het volgende:
[..]
Zoiets vergelijkbaar is vandaag bij ons ook gebeurd.
Zo een kankermongool dacht lollig te zijn en had een systeem gemaakt waar je kon inzetten op mensen waarvan je dacht dat ze zakte met 5 euro inzet ofzo. Die jongen is zo een nerd, maar hij meent zich zo ontzettend veel.
Hij moest vandaag bij de directeur komen.
Moet dan naar EHV.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik wel. Het ziet er naar uit dat het maw wordt, en dan moet ik daarvoor naar Amsterdam___!
Ik hoop voor je dat je toch nog wat puntjes hebt weten binnen te slepenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Da's ziek makkelijk inderdaadMaar die van vwo was vorig jaar ook echt veeeeul makkelijker. Het was echt falend vanmorgen
Heel veel succes in ieder geval.
Zo'n 30 km. Valt wel mee dus, maar dat ga ik sowieso niet doen.quote:
Ik vind 30 km best wel veel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:50 schreef Keauning het volgende:
[..]
Zo'n 30 km. Valt wel mee dus, maar dat ga ik sowieso niet doen.
Blijf lekker op mijn school en anders niet.
Trustenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:50 schreef Frappeltje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je toch nog wat puntjes hebt weten binnen te slepen
En bedankt! Ik ga nu slapen denk ik. Want dat is verstandig. En zo ben ik.
Nee, er valt veel over mij te zeggen, maar niet dat ik verstandig ben.
Of nee, ik bedoel wel. Niet. Fuck.
Wellicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:07 schreef ThaTim het volgende:
Ik ga nu schijten, dan naar school.
ETSU EN SNUF. , VEEL SUCCES!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen spoiler! (die tweede dan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to err is human, to arrr is pirate
Je krijgt een atlas op school mong0l.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nou schijt daaraan, doe ik het wel zonder atlas
echt denken dat ik het zonder atlas ga doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Je krijgt een atlas op school mong0l.
[ afbeelding ]
echt denken dat ik dacht dat jij het zonder atlas ging doen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
echt denken dat ik het zonder atlas ga doen
Beide.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:19 schreef xCore het volgende:
Heeft iedereen examens nu of zo? Of slaapt iedereen gewoon nog?
Hoezo? Sta je een 4.1?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:21 schreef TMartina het volgende:
Hiep hoi dat engels gaat helemaal goed komen =D
Moet wel een 6.9 halen wil ik slagen, echter.
Sta je zo slecht gemiddeld dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:21 schreef TMartina het volgende:
Hiep hoi dat engels gaat helemaal goed komen =D
Moet wel een 6.9 halen wil ik slagen, echter.
nee, een 6.1quote:
Sowieso leren. Biologie was bij ons (havo) niet heel veel kennis, maar wel toepassen. Normaal gesproken zijn onze toetsen veel meer kennisvragen en weinig inzicht/toepassing. Alleen je moet het wel een beetje kennen om dat te doen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef JustRocking het volgende:
Ik moet echt gaan beginnen met biologie.
Of kan ik beter gewoon niet leren en het op de herkansing gooien?
Ah zo. Ach, engels is hartstikke makkelijk dus dat moet wel lukkenquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:49 schreef TMartina het volgende:
[..]
nee, een 6.1
Ik sta een 4 voor wiskunde en een 7 als combinatie cijfer. Dus ik moet er nog eentje ergens vandaan halen:P
Dat zou leuk zijn als het bij ons ook veel toepassing wordt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef Chai het volgende:
[..]
Sowieso leren. Biologie was bij ons (havo) niet heel veel kennis, maar wel toepassen. Normaal gesproken zijn onze toetsen veel meer kennisvragen en weinig inzicht/toepassing. Alleen je moet het wel een beetje kennen om dat te doen natuurlijk.
dacht ik ook bij mijn andere 7'ens die ik structureel verneukt hebquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ah zo. Ach, engels is hartstikke makkelijk dus dat moet wel lukken
Heb je dit probeelm ook met andere talen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef Flitskikker het volgende:
JA IK HEB WEER INTERNET
Eerste keer Engels oefenen (2009-I): 4,8
Gisteravond Engels oefenen (2010-I): 4,5
Ik kan het gewoon niet
Laatste tips?
Het ligt niet aan de taal, maar het het tekstverklaren (oke, Frans is een andere verhaal, maar dat heb ik niet meer).quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:56 schreef TMartina het volgende:
[..]
Heb je dit probeelm ook met andere talen?
Ik werk veel met een markeer stift. vind ik pers. heel handig.
Nee?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:59 schreef TMartina het volgende:
Nou, dan weet je wat je vanmiddag moet doen
In tegenstelling tot wat iedereen zegt (tenzij je veel tijd nodig denkt te hebben, dan moet je dit niet doen):quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:54 schreef Flitskikker het volgende:
JA IK HEB WEER INTERNET
Eerste keer Engels oefenen (2009-I): 4,8
Gisteravond Engels oefenen (2010-I): 4,5
Ik kan het gewoon niet
Laatste tips?
Dit is ook slim trouwensquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef TMartina het volgende:
De andere aanvinken die wel goed zijn!
Wat ik doe, niet altijd foutloos, is het wegvinken van antwoorden. kruisjes zetten om diegene die het zeker niet zijn.
Eerst vraag lezen>dan antwoorden kort doornemen>Dan de tekst lezen en dan antwoorden afvinken. Dan hou je er een paar over> weer tekst gedeelte lezen. Weet niet of dat ook jouw manier is?
Ik vergeet na 10 seconde wat de vraag ook al weer was, maar dat kan aan mij liggen:Pquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:02 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat iedereen zegt (tenzij je veel tijd nodig denkt te hebben, dan moet je dit niet doen):
Lees eerst gewoon de tekst alsof je een tijdschrift oid leest
Daarna pas de vragen maken, en zo nodig kijk je nog even in de tekst
TWIJFEL NIET AAN JE ANTWOORD! Je eerste is meestal het beste
Misschien is dit handiger voor mij omdat ik zo en zo al enorme aanleg heb voor Engels, maarja, zo doe ik het iig
Die moet je ook pas na de tekst lezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:04 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik vergeet na 10 seconde wat de vraag ook al weer was, maar dat kan aan mij liggen:P
Ben ik het persoonlijk niet mee eens. Komt vaker voor dat ik een tekst van engels helemaal snap, elk woord, en het dan alsnog verneuk, terwijl bij duits snap ik vaak de helft niet en doe ik het beter :Squote:Op donderdag 26 mei 2011 11:04 schreef Chai het volgende:
Als je gewoon de tijd neemt voor Engels en zorgt dat je de tekst helemaal begrijpt moet je toch wel hoger kunnen halen? Want het tekstverklaren bij Nederlands is veel lastiger. Of heb je daar een 4 voor?
Maar heb je voor Engels tekstverklaren wel hoger dan voor Nederlands? Ik ben ook niet goed in tekstverklaren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:05 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ben ik het persoonlijk niet mee eens. Komt vaker voor dat ik een tekst van engels helemaal snap, elk woord, en het dan alsnog verneuk, terwijl bij duits snap ik vaak de helft niet en doe ik het beter :S
Aah. Maar dan maak je dus alle antwoorden achter elkaar? Verklaard wel een hoop waarom sommige mensen na 50 minuten al klaar zijn. Mijn manier duurt uren.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:05 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die moet je ook pas na de tekst lezen
Bij Nederlands heb ik veel punten bij de samenvatting, dus dat was mijn redding en heb ik nog een 6.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:04 schreef Chai het volgende:
Als je gewoon de tijd neemt voor Engels en zorgt dat je de tekst helemaal begrijpt moet je toch wel hoger kunnen halen? Want het tekstverklaren bij Nederlands is veel lastiger. Of heb je daar een 4 voor?
Ik kies gewoon wat ik vind dat het beste antwoord is, maar er staan wel erg veel moeilijke woorden in (tekst én antwoordmogelijkheden) dus dan kies ik dus vaak de verkeerde, omdat die woorden precies iets betekenen waaraan je het kunt zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:03 schreef TMartina het volgende:
De andere aanvinken die wel goed zijn!
Wat ik doe, niet altijd foutloos, is het wegvinken van antwoorden. kruisjes zetten om diegene die het zeker niet zijn.
Eerst vraag lezen>dan antwoorden kort doornemen>Dan de tekst lezen en dan antwoorden afvinken. Dan hou je er een paar over> weer tekst gedeelte lezen. Weet niet of dat ook jouw manier is?
Deed ik ook bij Duitsquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:06 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
.
Denk dat ik de 2,5 + 30 min extra ga benutten om alles wat ik niet weet op te zoeken.
Oke.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:07 schreef TMartina het volgende:
[..]
Deed ik ook bij DuitsHeeft me gered, er zaten wat onmogelijke woorden in!
Dit ja.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:17 schreef Chai het volgende:
Dat vind ik dus bij Nederlands ook. Ben daar best goed in, sta ook gewoon een 8. Alleen in tekstverklaren gewoon niet.
Zorg iig dat je die instelling kwijtraakt, daardoor verneukte ik wiskundequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:18 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dit ja.
Voor Engels sta ik nu 7,5. Maar straks niet meer..
Ik had plezier in Wiskunde. Beetje euforisch werd ik ervan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zorg iig dat je die instelling kwijtraakt, daardoor verneukte ik wiskunde![]()
Een 1.9 op je examen?! Wat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik had plezier in Wiskunde. Beetje euforisch werd ik ervan.
Haalde een 1.9 en dat zag ik kilometers van te voren aankomen toen ik het boekje opendeed.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:24 schreef TMartina het volgende:
[..]
Ik had plezier in Wiskunde. Beetje euforisch werd ik ervan.
Haalde een 1.9 en dat zag ik kilometers van te voren aankomen toen ik het boekje opendeed.
Ik moet nog maar een dagje hierna. Nog 29 uur en dan heb ik vakantiequote:Op donderdag 26 mei 2011 11:28 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Trouwens ik bedenk net... over een paar uur ben ok gewoon klaar met de middelbare school na 6 jaar
Morge swaquote:
Supquote:
Kan zo 1,2,3 niets vinden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:30 schreef Flitskikker het volgende:
Dankje
"antwoorden met woorden die een bepaalde stelligheid uitdrukken (bijv. always, never, etc) zijn vaak onjuist "
Weet iemand een voorbeeld?
Terecht.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:52 schreef knight18 het volgende:
wat voor onzin is het dat je volgend jaar voor je CE's gemiddeld een voldoende moet staan.
Boei, zorgen dat je nu slaagt. Krijg je volgend jaar minder pipo's op de uni.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:52 schreef knight18 het volgende:
wat voor onzin is het dat je volgend jaar voor je CE's gemiddeld een voldoende moet staan.
Alleen Nederlands Engels en wiskunde toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:52 schreef knight18 het volgende:
In kwalitatief uitermate teleurstellend? Of twee vingers in de naze?quote:
Ben dan toch al geslaagd dus boeiendquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:52 schreef knight18 het volgende:
Mooi toch?quote:
ik nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:55 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ben dan toch al geslaagd dus boeiend
Bij ons was het ook al zo, bio idemquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Was totale bullshit. Echt algemene kennis en een beetje logisch nadenken, ben gewoon blij dat ik niks geleerd heb.
Zorg dat je uit EXA (SC) blijft als je wilt slagenquote:
Ben je naar huis gegangen?quote:
Volgens mij heb ik meer hier gezeten dan dat ik heb geleerdquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:57 schreef yosander het volgende:
[..]
Zorg dat je uit EXA (SC) blijft als je wilt slagen![]()
.
Sowieso.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:59 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik meer hier gezeten dan dat ik heb geleerd
Zo hoort het inderdaadquote:
Ik had ook niets anders verwacht van jouquote:
Met zaad?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:07 schreef knight18 het volgende:
iets te hard gebeten op het broodje. Nu zit er mayo over mijn gezichtje
Ik zou maar andersom doen, 's avonds is altijd minder. En nu is het toch kutweerquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:12 schreef -tape- het volgende:
Ik twijfel. Ik ben alleen thuis (eigenlijk elke dag, maar toch) en hoef niet veel te doen voor economie morgen. Zal ik nu naar de shop gaan en dan vanavond leren, of andersom en dan vanavond buiten ergens chillen...
stralende zon en goddelijk weer hierquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:15 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik zou maar andersom doen, 's avonds is altijd minder. En nu is het toch kutweer
Hier kan het elk moment gaan regenenquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
stralende zon en goddelijk weer hier
nee, zit nu in kantine te wachten met een broodje erbijquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:24 schreef xCore het volgende:
[..]
Jij bent toch niet na AK naar huis gegaan of wel?
tosti's zijn baasquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:04 schreef Kaasrol het volgende:
Ik zou natuurlijk ook een tosti kunnen maken![]()
Dus ak en... Maw?quote:
NEE IK WIL GEEN REGENquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:29 schreef yosander het volgende:
Begint hier nu flink te waaien en de lucht is ook donker. Moet nu gaan regenen straks
!
Bedoelde nietquote:
okquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:30 schreef Trollface. het volgende:
1.5 kilograms of plutonium make a nuclear bomb.
Oja tuurlijk, ach, Engels is makkelijk joh.quote:
Dit! Loop als sinds vanochtend te niezen en te doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
klotepollen mogen wel weer uit de lucht, ik ben voor
had ik welquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:30 schreef Etsu het volgende:
Zeg koek, die eerste vraag, was toch tussen new York en los Angeles?
Gastquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:32 schreef Etsu het volgende:
Welke mongool denkt dat we 6 uur geconcentreerd kunnen zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Groetj0nsMandy & Lisa
Ik ben slecht in engels en moest hele tijd gapen bij akquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:32 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gastik had ook ak en engels achter elkaar, makkelijk zat
Ik moest bij bio continu boeren, dat 2 uur inhouden is echt niet leukquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben slecht in engels en moest hele tijd gapen bij akecht zo'n horige geeuw
kut als in moeilijk, of gewoon kut?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:42 schreef Corkscrew het volgende:
AardrijkskundeWat een kutexamen was dat zeg.
Ik ben niet zo slecht in aardrijkskunde - ik stond na de SE's een 7,4 - maar het leek wel of precies de dingen die ik niet goed geleerd heb werden gevraagd en de dingen die ik juist uitgebreid heb geleerd, zoals vulkanisme en platentectoniek, zaten er helemaal niet in.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
kut als in moeilijk, of gewoon kut?
dat is kut.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:57 schreef -tape- het volgende:
Gister kreeg iemand bij ons een 1 omdat ze telefoon afging tijdens het examen. Wat baas.
MaW was redelijk pittig maar nog wel te doen. Wel was hij veel te lang en is het moeilijk de concentratie bij te houden na zoveel vragen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:34 schreef Citizen_Kane het volgende:
Maatschappijwetenschappen![]()
Een aantal minuten na de toets gebeld naar de klachtenlijn waarop een lief meisje met de zachte G mij hielp![]()
Klachtwaardig.. Ook snap ik niet waarom die vraag over die index cijfers kwam aangezien mensen zonder economie het bijvoorbeeld niet niet kunnen weten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
http://www.examenklachten(...)s-vorig-jaar---.html
Mijn klacht
Nou, als je in havo 5 zit vind ik wel dat je dat moet weten maar als er niet in de syllabus staat dat je dat moet weten is het inderdaad zo dat die vraag gewoon niet telt. Die vraag is statistiek, in andere woorden: Wiskunde of Economie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:13 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Klachtwaardig.. Ook snap ik niet waarom die vraag over die index cijfers kwam aangezien mensen zonder economie het bijvoorbeeld niet niet kunnen weten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:08 schreef -tape- het volgende:
[..]
Dan dát is dan weer zacht uitgedrukt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef Citizen_Kane het volgende:
http://www.examenklachten(...)s-vorig-jaar---.html
Mijn klacht
Morgen biologie... Daarna drink ik zoveel dat ik me niks meer kan herinneren van de afgelopen 7 jaar.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nu klaar met de examens ja? Of moeten jullie morgen ook nog?
Ah, succes!quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef xCore het volgende:
[..]
Morgen biologie... Daarna drink ik zoveel dat ik me niks meer kan herinneren van de afgelopen 7 jaar.
Ik economie, en met dat laatste... jij hebt 100% volkomen gelijk. Ik ga een Cubaanse kopen en een aantal flessen consumeren, de gevolgen wegen niet op tegen de voordelenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef xCore het volgende:
[..]
Morgen biologie... Daarna drink ik zoveel dat ik me niks meer kan herinneren van de afgelopen 7 jaar.
Goede vraag. Moet nog beginnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah, succes!Wat moet je precies doen met muziek?
Welke? Ik moet nog een sigaar kopen morgen, waarschijnlijk een Romeo Y Julieta of een robusto van een merk waarvan ik de naam ben vergeten.quote:
1 2 3 4 5 6 7 8 | Vr Za Zo Ma Di Wo Zonneschijn (%) 20 30 40 30 50 60 Neerslagkans (%) 90 60 20 40 50 30 Neerslaghoeveelheid (mm) 3/7 1/4 0/1 0/1 0/4 0 Minimumtemperatuur (°C) 10 7/10 8/11 11/13 12/14 8/12 Middagtemperatuur (°C) 13/17 16/18 17/20 23/26 18/22 20/24 Windrichting W ZW ZW Z N ZW Windkracht (bft) 5 5 4 3 3 3 |
Dan maar binnen zitten in de avond, ook chill.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef Sandos het volgende:
[ code verwijderd ]
Kleine kans
edit: @joosterd
De antwoorden slaan nergens opquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
wat een bullshit was AK, zo naar de antwoorden kijkende. Hopen op een 7.2
Het was niet eens ak, meer: laten we je vaardigheden testen-examenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:52 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
helemaal mee eensch, gehele examen sloeg nergens op
Jaa, vanavond of morgen komen pics.quote:
Ongeveer 22 uur en 30 minuten tot openbare dronkenschapquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:58 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Jaa, vanavond of morgen komen pics.
[..]
Ongeveer 22 uur en 30 minuten tot openbare dronkenschap![]()
Jij hebt zojuist mijn smiley face leven verpestquote:
Ik snap het nietquote:
ben ik klonker ja?quote:
nice nice, moet kunnen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:00 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mattie
Ik ging met mijn matties naar de snackbar tussen de examens, chill
Dat was bij ons ook, maar op havo is het dan juist makkelijker en hoef je minder uit je hoofd te weten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Het was niet eens ak, meer: laten we je vaardigheden testen-examenprobeer je alsnog een ak-antwoord te geven; hup FOUT
kut ak
VAKANTIEquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ben ik klonker ja?![]()
of zeg ik nu iets geks?
[..]
nice nice, moet kunnen.ben je nu klaar?
ziequote:Op donderdag 26 mei 2011 17:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat was bij ons ook, maar op havo is het dan juist makkelijker en hoef je minder uit je hoofd te weten.Ik helemaal goed leren, want ja ak is best veel gewoon kennis.
Kusje voor jou, want dit is wel genaaid.
quote:
Nou, geniet ervan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:02 schreef Snuf. het volgende:
[..]
VAKANTIE
VAKANTIE
VAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIEVAKANTIE
En je weet de normering ook niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
40/53 punten voor engels, zit geen 7.8 in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |