Wanneer hebben jullie maw?quote:
Coole ava, stukken beter zo!quote:
Morgen is nog een dag.quote:
Nog niet eens begonnenquote:
Je bent wel een nachtbraker, of nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nog niet eens begonnenZo even doen, net twee koffie weggetankt.
Bikkel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:35 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Nog niet eens begonnenZo even doen, net twee koffie weggetankt.
Sterktequote:
Beetje wel jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef yosander het volgende:
[..]
Je bent wel een nachtbraker, of niet?
Morgen is er weer een dag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Zal ik nog aan latijn beginnen of niet??
Je hebt morgen toch alleen Engels? Kan prima, of nu slapen en vroeg opstaan + leren. Maar ik heb een hekel aan (vroeg) opstaan, dus zou ervoor kiezen om nu door te gaan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Zal ik nog aan latijn beginnen of niet??
Ik denk inderdaad dat er morgen ochtend niets van komt. En ik zit ook nog met biologie..quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Je hebt morgen toch alleen Engels? Kan prima, of nu slapen en vroeg opstaan + leren. Maar ik heb een hekel aan (vroeg) opstaan, dus zou ervoor kiezen om nu door te gaan.
Nee, nog helemaal niet eigenlijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:35 schreef yosander het volgende:
Heerlijk. Album had je al beluisterd of niet?
Twee nachtjes bikkelen voor jou dusquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:39 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat er morgen ochtend niets van komt. En ik zit ook nog met biologie...
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:40 schreef yosander het volgende:
[..]
Twee nachtjes bikkelen voor jou dus? Biologie is gelukkig wel veel inzicht.
Ik zet 'The New Shit' in ieder geval nog even op voor 't slapen gaan...quote:
Dat is vrij kutquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:41 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja. Inzicht vind ik echt moeilijk bij bio
.
Dankje!quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
SterkteVwo had het vanmorgen. Was echt dikke faal, en dat terwijl ik een 8.3 stond en mijn school vorig jaar bij de beste scholen van Nederland hoorde bij maw.
Maw hoort gewoon toepassen te zijn, niet allemaal van die domme kenmerken van dingen...
Hadden wij er ook bijzitten meen ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:42 schreef Frappeltje het volgende:
[..]
Dankje!
Maar op Havo stelt het niet zoveel voor.
Heb net het examen van 2009 doorgelezen en als dit examen daar een beetje op lijkt ga ik een goed cijfer halen
Ik doe sowieso al niets voor maw dit hele jaar en sta een 6,5.
Voorbeeld van een vraag uit het examen van 2009:
De door de politie geregistreerde criminaliteit geeft geen volledig beeld van de
werkelijke criminaliteit.
Geef hiervoor een reden.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Gaan jullie als je geslaagd bent nog wat herkansen of niet?
Eerst maar eens afwachten of ik direct slaag. Ik weet het nog lang niet zeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Kan niet met 100% nee zeggen, maar grote kans van nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Da's ziek makkelijk inderdaadquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:42 schreef Frappeltje het volgende:
[..]
Dankje!
Maar op Havo stelt het niet zoveel voor.
Heb net het examen van 2009 doorgelezen en als dit examen daar een beetje op lijkt ga ik een goed cijfer halen
Ik doe sowieso al niets voor maw dit hele jaar en sta een 6,5.
Voorbeeld van een vraag uit het examen van 2009:
De door de politie geregistreerde criminaliteit geeft geen volledig beeld van de
werkelijke criminaliteit.
Geef hiervoor een reden.
Ik wel. Het ziet er naar uit dat het maw wordt, en dan moet ik daarvoor naar Amsterdamquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:43 schreef DidoCarthago het volgende:
Zoiets vergelijkbaar is vandaag bij ons ook gebeurd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:44 schreef -tape- het volgende:
[..]Misschien om na 15minuten weg te gaan, en de mensen succes te wensen met zakken.
Te ziek naaiend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:47 schreef Keauning het volgende:
[..]
Zoiets vergelijkbaar is vandaag bij ons ook gebeurd.
Zo een kankermongool dacht lollig te zijn en had een systeem gemaakt waar je kon inzetten op mensen waarvan je dacht dat ze zakte met 5 euro inzet ofzo. Die jongen is zo een nerd, maar hij meent zich zo ontzettend veel.
Hij moest vandaag bij de directeur komen.
Moet dan naar EHV.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik wel. Het ziet er naar uit dat het maw wordt, en dan moet ik daarvoor naar Amsterdam___!
Ik hoop voor je dat je toch nog wat puntjes hebt weten binnen te slepenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:46 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Da's ziek makkelijk inderdaadMaar die van vwo was vorig jaar ook echt veeeeul makkelijker. Het was echt falend vanmorgen
Heel veel succes in ieder geval.
Zo'n 30 km. Valt wel mee dus, maar dat ga ik sowieso niet doen.quote:
Ik vind 30 km best wel veel?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:50 schreef Keauning het volgende:
[..]
Zo'n 30 km. Valt wel mee dus, maar dat ga ik sowieso niet doen.
Blijf lekker op mijn school en anders niet.
Trustenquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:50 schreef Frappeltje het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je toch nog wat puntjes hebt weten binnen te slepen
En bedankt! Ik ga nu slapen denk ik. Want dat is verstandig. En zo ben ik.
Nee, er valt veel over mij te zeggen, maar niet dat ik verstandig ben.
Of nee, ik bedoel wel. Niet. Fuck.
Wellicht.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:07 schreef ThaTim het volgende:
Ik ga nu schijten, dan naar school.
ETSU EN SNUF. , VEEL SUCCES!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bazen spoiler! (die tweede dan)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.to err is human, to arrr is pirate
Je krijgt een atlas op school mong0l.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nou schijt daaraan, doe ik het wel zonder atlas
echt denken dat ik het zonder atlas ga doenquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:18 schreef Gideon_92 het volgende:
[..]
Je krijgt een atlas op school mong0l.
[ afbeelding ]
echt denken dat ik dacht dat jij het zonder atlas ging doen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
echt denken dat ik het zonder atlas ga doen
Beide.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:19 schreef xCore het volgende:
Heeft iedereen examens nu of zo? Of slaapt iedereen gewoon nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |