Dat welquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:02 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat mensch is echt veeeeeer heencheck alleen haar posts om al die opgekropte woede en jaloezie te spotten. Roddelen, raciscme etc. etc.
Heerlijk leesvoer dat wel
Echt zo'n Take Me Out kandidaat...quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:02 schreef Shalimar het volgende:
sjonge zware medelijden met haar toekomstige (of huidige) vriend, tot zover die er ooit zal zijn
Dus heb je toch een Nederlands én Turks paspoort. Daar ga ik vanuit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:02 schreef coban het volgende:
[..]
Ik ben in Nederland geboren, hoe kom ik aan een dubbel paspoort? Loser. Enne, wie gaat het regelen dan? Onze Geertje? Weet je dan ook dat hij een dubbel paspoort heeft? Nee he? Had je niet verwacht he? Wat nu? Dat is best kut denk je nu toch?
ik moest lachenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat wel
[..]
Echt zo'n Take Me Out kandidaat...
Je bent echt dom. Ik ben net zoals jij HIER in Nederland geboren. Hoe kan ik dan in hemelsnaam aan een dubbel paspoort komen? Jij hebt er toch ook maar 1? Oh god..quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:04 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Dus heb je toch een Nederlands én Turks paspoort. Daar ga ik vanuit.
Wie dat gaat regelen? Daar zijn ze al mee bezig. Gebeurd al in landen als Canada en USA. Dus straks ook in EU.
En voor de rest, ik snap je niet helemaal.
Ja ja zo heb je nog wat eens te doen onder werktijd op kantoor...spanning in je leven hoor op deze manier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:04 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Dus heb je toch een Nederlands én Turks paspoort. Daar ga ik vanuit.
Wie dat gaat regelen? Daar zijn ze al mee bezig. Gebeurd al in landen als Canada en USA. Dus straks ook in EU.
En voor de rest, ik snap je niet helemaal.
Ze zit in die geisoleerde hokjes zoals je die weleens op kantoren ziet. Dan hoeft niemand haar zure rotkop te zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:07 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Even serieus ZureLucht hoe kom jij aan een kantoorbaan?
De manier waarop jij het doet is inderdaad eng.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef ZureLucht het volgende:
Eng hè, mensen die bepaalde 'rechtse' gedachten ventileren.
IK GA ER VANUIT!! ALLE WOORDEN LEZEN!! VANUIT!! Ik kan het niet ruiken vanaf hier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:06 schreef coban het volgende:
[..]
Je bent echt dom. Ik ben net zoals jij HIER in Nederland geboren. Hoe kan ik dan in hemelsnaam aan een dubbel paspoort komen? Jij hebt er toch ook maar 1? Oh god..
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ze zit in die geisoleerde hokjes zoals je die weleens op kantoren ziet. Dan hoeft niemand haar zure rotkop te zien.
Domme aanname.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
IK GA ER VANUIT!! ALLE WOORDEN LEZEN!! VANUIT!! Ik kan het niet ruiken vanaf hier.
OMG.
Wtf heb jij voor functie dan... kopieerapparaat manager ofzo? Je voert daar geen fuck uit op werk of welquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
IK GA ER VANUIT!! ALLE WOORDEN LEZEN!! VANUIT!! Ik kan het niet ruiken vanaf hier.
OMG.
Ik moest goed onthouden dat hij/ zij turks is. Dus zo dom is het niet. Domme reactie van jou. Dat dan weer wel.quote:
kijk dat is zogenaamd die verdedigingsmanoeuvrequote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
OMG.
Waarom ga je er vanuit? Je kan pas van iets uitgaan als een meerdere deel van een bepaalde groep dezelfde verschijnselen heeft. Geloof me, maar niet alle alllochtonen hebben een dubbel paspoort. En nee, ook niet heul veel. Gewoon een paar. Die in de jaren 60-70 hierheen zijn gekomen. De volgende generaties zijn meestal hier in ons Nederlandje geboren. Begrijp je het, of is groep 8-taal nog te moeilijk voor je?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
OMG.
Dat ze geïsoleerd is geloof ik wel en dan heb ik het niet op kantoor zitten.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef coban het volgende:
[..]
Ze zit in die geisoleerde hokjes zoals je die weleens op kantoren ziet. Dan hoeft niemand haar zure rotkop te zien.
Zij zei: Ik ben in Nederland geboren, hoe kom ik aan een dubbel paspoort?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
OMG.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:09 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
OMG.
omg hahahahquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wtf heb jij voor functie dan... kopieerapparaat manager ofzo? Je voert daar geen fuck uit op werk of wel
eerder een beetje zielig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:08 schreef ZureLucht het volgende:
Eng hè, mensen die bepaalde 'rechtse' gedachten ventileren.
Goed idee!quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:14 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Je kan van ZureLucht zeggen wat je wilt maar het is geen opgever. Misschien moet je dat in iets positiefs omzetten ZureLucht?
Ja en? Dat iemand Turks is wil niet zeggen dat ze twee paspoorten hebben. Praat niet zo dom.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:11 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ik moest goed onthouden dat hij/ zij turks is. Dus zo dom is het niet. Domme reactie van jou. Dat dan weer wel.
Je blijft me verbazenquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:16 schreef ZureLucht het volgende:
Lekker belangrijk allemaal, ik ga weer eens kijken in een ander topic. Dag lieve allochtoontjes van me.![]()
Een dikke zoen aan de dames (als dat mag van je man of voor de heren schnel schnel pak camera want twee vrouwen geven zoen ies geil)
Jammer, maar verstandig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:16 schreef ZureLucht het volgende:
Lekker belangrijk allemaal, ik ga weer eens kijken in een ander topic. Dag lieve allochtoontjes van me.![]()
Een dikke zoen aan de dames (als dat mag van je man of voor de heren schnel schnel pak camera want twee vrouwen geven zoen ies geil)
Denk je nou echt dat hier alleen maar allochtonen reageren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:16 schreef ZureLucht het volgende:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:16 schreef ZureLucht het volgende:
Verrassend.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:27 schreef ZureLucht het volgende:
Once you go black, you will use crack
Once you go black, we don't want you back
Je stinkt vast naar zure luchtquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:16 schreef ZureLucht het volgende:
vlucht maar jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:16 schreef ZureLucht het volgende:
Lekker belangrijk allemaal, ik ga weer eens kijken in een ander topic.
Haar 'argumenten' worden hier verkruimeld maar ja ze moet toch wat doen met haar leven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:14 schreef Heavenisrighthere het volgende:
Je kan van ZureLucht zeggen wat je wilt maar het is geen opgever. Misschien moet je dat in iets positiefs omzetten ZureLucht?
Goed idee schatje. Ik weet dat je van mij houdt, ookal ben ik van Turkse komaf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:16 schreef ZureLucht het volgende:
Ah.. een nieuwe opdracht.. wat is het dit keer???quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:16 schreef ZureLucht het volgende:
D'oh. Maar sommige mensen hebben nu eenmaal niets beters om handen en maken zich druk om dit soort infantiele onzin.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:44 schreef coban het volgende:
Ik geloof er niks van dat er hier Nederlanders zitten die zogenaamd de taal van hun vakantieland spreken. Zelfs ik spreek in Turkije veel Nederlands.
Met dat intolerante en bekrompen gezeik van je kom je meer in Iran tot je recht dan hier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef ZureLucht het volgende:
Mooi hè, al die allochtonen die zich aangesproken voelen vanwege de topic titel. Zich hier melden en dan users afkraken.
Nee het is heel normaal dat je woont in een land waar je nog geen 300 woorden van spreekt, terwijl je in je gewaad boodschappen doet met je mede landgenoot.
Wat zou dat toch leuk zijn als je in Iran hetzelfde zou kunnen doen, gewoon de Nederlandse vrouw uit hangen, geen woord Arabisch spreken en boodschappen doen samen met je vriendin. Gewoon in je bikini lekker kakelend over straat lopen en praten over GTST. Of China, gewoon omdat je geen chinees spreekt en lekker je eigen ding wil doen.
Of ieder willekeurig land dan ook. Lukt je niet. Wel in het tolerante Nederland.
Kom maar weer met de nodige verwensingen!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah.. een nieuwe opdracht.. wat is het dit keer???![]()
Iets uitdagends? Faxje sturen..
of misschien wel...... wat inscannen![]()
![]()
![]()
Dit bedoelt ze dus met een kantoorbaanquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:19 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ah.. een nieuwe opdracht.. wat is het dit keer???![]()
Iets uitdagends? Faxje sturen..
of misschien wel...... wat inscannen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef ZureLucht het volgende:
Ha! Daar ben ik weer.
Ik ben vandaag vrij! Was je misschien wel opgevallen en vandaag toch niets te doen. Dus dacht, laat ik eens hier ff kijken.
Nou daar gaan al jullie argumenten.![]()
![]()
Morgen weer aan het werk. Mag ik weer beslissingen maken of die asielzoeker mag blijven of niet in Nederland of dat meneer Bayatak toch zijn vrouw naar Nederland mag halen.
Heb vandaag wel weer wat geleerd. Vrijheid van meningsuiting bestaat niet.
Misschien toch maar een paar extra afwijzingen er door heen drukken, morgen n.a.v. dit topic.
![]()
![]()
Zit de MultiCopy daar ook tegenwoordig?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ik kan Windesheim zien vanaf hier! Werk langs de IJsselallee, zwart gebouw.
En nu proberen grappig te zijn nadat je gefaald hebtquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef ZureLucht het volgende:
Ha! Daar ben ik weer.
Ik ben vandaag vrij! Was je misschien wel opgevallen en vandaag toch niets te doen. Dus dacht, laat ik eens hier ff kijken.
![]()
Morgen weer aan het werk. Mag ik weer beslissingen maken of die asielzoeker mag blijven of niet in Nederland of dat meneer Bayatak toch zijn vrouw naar Nederland mag halen.
Misschien toch maar een paar extra afwijzingen er door heen drukken, morgen n.a.v. dit topic.
![]()
![]()
Is even asociaal hoor, als daar andere mensen bij zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef Copycat het volgende:
Wat boeit het je in hemelsnaam in welke taal die vrouwen onderling praten?
Echt, waar je je maar druk over kunt maken. Alsof Hollandse expads in den vreemde niet onderling Nederlands praten.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Zit de MultiCopy daar ook tegenwoordig?
Je maakt een beslissing over het lot van een asielzoeker op basis van dit topic?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:27 schreef ZureLucht het volgende:
Ha! Daar ben ik weer.
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |