Ten eerste, ik heb een Nederlandse nationaliteit, maar ik ben Turks. Onthoud dat goed.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:49 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Jij bent ook een Nederlander dus om ze dom te vinden, dát zou een beetje dom zijn.
ik zie niet in waarom ik me eraan zou ergeren. tis niet alsof ik graag wil horen wat ze zeggen..quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:51 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik kan me voorstellen dat de ergernissen bij autochtonen in grote steden groter is.
Echt he?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want dat zou jij ook doen. Met je moeder in de supermarkt al discussiërend over pasta of pizza.
Get real.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:19 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ik zou een allochtonenhater zijn. En dat ben ik niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:27 schreef ZureLucht het volgende:
Once you go black, you will use crack
Once you go black, we don't want you back
Waarom moet ik dat goed onthouden?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:52 schreef coban het volgende:
[..]
Ten eerste, ik heb een Nederlandse nationaliteit, maar ik ben Turks. Onthoud dat goed.
En ten tweede, ik vind Nederlanders helemaal niet dom. Daarom zeg ik ook dat ik dat nooit zeg. Jij zegt dat maar met al te veel plezier over allochtonen.
Je haalt iets uit verband. Maar goed, dat heet humor. Kennen de meeste allochtonen niet. Dus jij vast ook niet.quote:
[..]
Nogmaalsquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:58 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Maar goed, dat heet humor. Kennen de meeste allochtonen niet. Dus jij vast ook niet.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:58 schreef ZureLucht het volgende:
Maar goed, dat heet humor. Kennen de meeste allochtonen niet. Dus jij vast ook niet.
Moet je dat topic zien van haarquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef Che_ het volgende:
[..]
Tjah het is ook zo makkelijk bij verzuurde lucht...
Ik ben 100% nederlands bloed?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef ZureLucht het volgende:
Nederlandse taal begrijpend lezen is ook lastig voor sommige allochtonen.
Iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef ZureLucht het volgende:
Graaf je nog dieper in, meid.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:00 schreef ZureLucht het volgende:
Dat mensch is echt veeeeeer heenquote:
Ik ben in Nederland geboren, hoe kom ik aan een dubbel paspoort? Loser. Enne, wie gaat het regelen dan? Onze Geertje? Weet je dan ook dat hij een dubbel paspoort heeft? Nee he? Had je niet verwacht he? Wat nu? Dat is best kut denk je nu toch?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:57 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Waarom moet ik dat goed onthouden?![]()
Tuurlijk zul je wel turks opgevoed zijn, alleen als je vandaag besluit om in Turkije te blijven, dan kun je het nog knap lastig krijgen. Omdat je o.a. geen echte Turk bent.
En geniet nog van je dubbele paspoort. Ze zijn hard in NL en EU bezig om dat te veranderen zodat je straks maar één paspoort hebt. Dus een keuze moet maken wil je voorzieningen van het inwonende land krijgen.
Weet ik niet. Wat jij wilt, hoor jij bij sommige? En bij de meeste? Of lees je alleen allochtonen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |