Ja, in NL praat je Nederlands. Als ik 13 juni in Tsjechië ben, praat ik Tsjechisch. Echter ben ik toerist dus mag ik Engels ook gebruiken,quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:12 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Stel je voor dat je twee buitenlandse vrouwen zou tegenkomen en jij hun niet zult verstaan. Hel op aarde.
![]()
man zij is zo'n tokkie zonder vriendenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef coban het volgende:
Ik had ZureLucht nog gezegd dat ze zichzelf voorschut zou zetten. Maar luisteren: ho maar. Nu heb je jezelf ermee. Veel plezier met klagen.
Wist je trouwens dat je van steeds boos kijken en veel klagen sneller oud wordt?
Straks kun je nog meer klagen omdat je jezelf lelijk vindt worden.
Ook als je met Nederlanders onder elkaar bent? Daar geloof ik echt geen barst van.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:24 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Ja, in NL praat je Nederlands. Als ik 13 juni in Tsjechië ben, praat ik Tsjechisch.
Of Nederlanders die in Turkije wonen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef Nyce het volgende:
Moet je voor de grap eens naar Nederlanders die in Spanje wonen kijken..
Vergat te zeggen dat ik daar als toerist ben. Mensen van buitenaf wonen hier in Nederland. Is het lastig dat los van elkaar te houden ofzow?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef Igen het volgende:
[..]
Ook als je met Nederlanders onder elkaar bent? Daar geloof ik echt geen barst van.
Baas als bijvoeglijk naamwoord? Geef eens een voorbeeld dan.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:24 schreef Igen het volgende:
[..]
Als je 'baas' als bijvoeglijk naamwoord gebruikt wel ja.
Nederland vergelijken met Iranquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef ZureLucht het volgende:
Mooi hè, al die allochtonen die zich aangesproken voelen vanwege de topic titel. Zich hier melden en dan users afkraken.
Nee het is heel normaal dat je woont in een land waar je nog geen 300 woorden van spreekt, terwijl je in je gewaad boodschappen doet met je mede landgenoot.
Wat zou dat toch leuk zijn als je in Iran hetzelfde zou kunnen doen, gewoon de Nederlandse vrouw uit hangen, geen woord Arabisch spreken en boodschappen doen samen met je vriendin. Gewoon in je bikini lekker kakelend over straat lopen en praten over GTST. Of China, gewoon omdat je geen chinees spreekt en lekker je eigen ding wil doen.
Of ieder willekeurig land dan ook. Lukt je niet. Wel in het tolerante Nederland.
Kom maar weer met de nodige verwensingen!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef ZureLucht het volgende:
Mooi hè, al die allochtonen die zich aangesproken voelen vanwege de topic titel. Zich hier melden en dan users afkraken.
Nee het is heel normaal dat je woont in een land waar je nog geen 300 woorden van spreekt, terwijl je in je gewaad boodschappen doet met je mede landgenoot.
Wat zou dat toch leuk zijn als je in Iran hetzelfde zou kunnen doen, gewoon de Nederlandse vrouw uit hangen, geen woord Arabisch spreken en boodschappen doen samen met je vriendin. Gewoon in je bikini lekker kakelend over straat lopen en praten over GTST. Of China, gewoon omdat je geen chinees spreekt en lekker je eigen ding wil doen.
Of ieder willekeurig land dan ook. Lukt je niet. Wel in het tolerante Nederland.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef Nyce het volgende:
Moet je voor de grap eens naar Nederlanders die in Spanje wonen kijken..
Jij woont in Rotterdam? Dat zal de sfeer compleet maken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef Bartcoah het volgende:
Ah joh als het warm weer is, fantaseer ik dan altijd of ik in Turkije rond loop.
Wat valt er nog te verwensen gezien jouw miezerige nietszeggende leven vol frustratie en jaloeziequote:Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef ZureLucht het volgende:
Dat is het verschil tussen je vrijheden kennen en misbruik maken van de vrijheden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Nederland vergelijken met Iran. Dat is nou juist het mooie verschil tussen Nederland en Iran. Dat Nederland een democratie is met veel vrijheden. Dat mensen zelf mogen bepalen wat ze aantrekken en welke taal ze spreken.
Misbruik?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:35 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen je vrijheden kennen en misbruik maken van de vrijheden.
Misbruik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:35 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Dat is het verschil tussen je vrijheden kennen en misbruik maken van de vrijheden.
Ik ga dan ff naar Rotterdam of naar de Dappermarkt. Heerlijk zo'n weekendje weg in Nederland en dan is het net alsof je in het buitenland zit.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef Bartcoah het volgende:
Ah joh als het warm weer is, fantaseer ik dan altijd of ik in Turkije rond loop.
zuretokkie is jaloersquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:35 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Doet dat verschil er wat toe voor mensen die met elkaar praten over iets wat jou geen hol aan gaat?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Vergat te zeggen dat ik daar als toerist ben. Mensen van buitenaf wonen hier in Nederland. Is het lastig dat los van elkaar te houden ofzow?
Toerist
Wonen
Moeilijk he begrijpend lezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:52 schreef Igen het volgende:
[..]
Doet dat verschil er wat toe voor mensen die met elkaar praten over iets wat jou geen hol aan gaat?
Voor jou blijkbaar wel?quote:
Ja, ik ben zo jaloers op die vrouwen uit de OP. Lijkt me heerlijk om die vrouwen uit de OP te zijn. Met een hoofddoek rondlopen, hoef je je haar ook niet te doen. Of lekker met mijn andere dikke vriendinnen waggelen op mijn vleeskleurige kousjes naar de Jumbo.quote:
opdonderen vieze allochtonenhaterquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ja, ik ben zo jaloers op die vrouwen uit de OP. Lijkt me heerlijk om die vrouwen uit de OP te zijn. Met een hoofddoek rondlopen, hoef je je haar ook niet te doen. Of lekker met mijn andere dikke vriendinnen waggelen op mijn vleeskleurige kousjes naar de Jumbo.
Om vervolgens het eten klaar te maken voor de familie en om even later naar bed te gaan met mijn behaarde en besnorde man. En dan doe ik heel langzaam mijn hoofddoek af en waan ik mij als de meest goddelijke vrouw en kronkel over het bed om zo mijn man te kunnen verleiden.
En dan geeft hij mij. Wel met mijn hoofd naar het Oosten. Naar Mekka. Zoals het hoort.
Wat een jaloezie.
serieus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:58 schreef ZureLucht het volgende:
Is heel normaal TS tegenwoordig. En een terechte klacht.
En ik noem even reacties die nog gaan komen of al de revue zijn gepasseerd:
* gastarbeiders en dat wou de VVD hebben
Ah zie je wel Nederland wordt eronder gehouden door links én rechts (rechts én links).quote:* PvdA geeft ze een uitkering
Ja, de vrouwen uit de OP staan garant voor iedere allochtoonquote:
Hou toch op mens. Je kunt haten zoveel je wilt, maar geloof me, deze 'kutallochtonen-met-snor-en-hoofddoek' in Nederland zullen zich niet voor jou speciaal zoals jij dat wilt zich aanpassen. Veel succes in het verdere leven.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:11 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ja, de vrouwen uit de OP staan garant voor iedere allochtoon![]()
Ook die Pool, want dat is ook een allochtoon. Of die Belg die getrouwd is met zijn Nederlandse vrouw. Kut belg, kut allochtoon.![]()
Trouwens, je gaat er op vooruit. In plaats van 'lol' of 'hater' kun je al drie woorden maken. Nu naar een hele zin.
Jij hebt steeds over snorvrouwen met een hoofddoek hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:11 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Ja, de vrouwen uit de OP staan garant voor iedere allochtoon![]()
Ook die Pool, want dat is ook een allochtoon. Of die Belg die getrouwd is met zijn Nederlandse vrouw. Kut belg, kut allochtoon.![]()
Trouwens, je gaat er op vooruit. In plaats van 'lol' of 'hater' kun je al drie woorden maken. Nu naar een hele zin.
Ik zou een allochtonenhater zijn. En dat ben ik niet. Alleen onaangepaste snorvrouwen zoals uit de OP. En daar geef ik TS groot gelijk in.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Jij hebt steeds over snorvrouwen met een hoofddoek hoor![]()
![]()
. Sinds wanneer draagt een Pool of een Belg een hoofddoek?
Ow, dus de vrouwen uit de OP zullen zich niet aanpassen omdat ik dat wil. Hè, heb ik hier speciaal een account voor aangemaakt en denk zo van: jaaaaaaaahaaaaaaaa, ik zal die allochtoontjes op Fok eens plagen en de KLB topics eens even kracht bij zetten, misschien gaan ze zich dan aanpassen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:14 schreef coban het volgende:
[..]
Hou toch op mens. Je kunt haten zoveel je wilt, maar geloof me, deze 'kutallochtonen-met-snor-en-hoofddoek' in Nederland zullen zich niet voor jou speciaal zoals jij dat wilt zich aanpassen. Veel succes in het verdere leven.
Volgens mij zijn er geen medetokkies meer over hahaquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:17 schreef Shalimar het volgende:
verspil geen tijd meer aan dat domme wijf dames, ze zoekt even wat aandacht zodat haar medetokkies haar bevestiging kunnen geven
Doe je dit serieus?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:23 schreef ZureLucht het volgende:
Ow, die snorvrouwen uit de OP haat ik niet. Ze zouden zich aan moeten passen en begrijp heel goed de frust van TS.
Ze mogen van mij hier prima rond lopen zolang het nog kan natuurlijk. Want het is natuurlijk wachten op een nieuw Europees immigratiebeleid, omdat het huidige niet volstaat.
En zo heb ik ook nog wat te lachen met vriendinnen. Gewoon achter ze lopen en zeggen, och daar heb je die waggelende moekes weer. En thuis hebben ze niets te vertellen. En dat kun je zeggen, want ze verstaan je toch niet.
Triest hoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:23 schreef ZureLucht het volgende:
Ow, die snorvrouwen uit de OP haat ik niet. Ze zouden zich aan moeten passen en begrijp heel goed de frust van TS.
Ze mogen van mij hier prima rond lopen zolang het nog kan natuurlijk. Want het is natuurlijk wachten op een nieuw Europees immigratiebeleid, omdat het huidige niet volstaat.
En zo heb ik ook nog wat te lachen met vriendinnen. Gewoon achter ze lopen en zeggen, och daar heb je die waggelende moekes weer. En thuis hebben ze niets te vertellen. En dat kun je zeggen, want ze verstaan je toch niet.
Voor theedoeken, handdoeken handig.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:24 schreef Chance het volgende:
Wie komt er dan ook in de buurt van de Wibra en de Bristol..
Weet je wat het kutte is. Er bestaat inderdaad een goeie kans dat ze over je lullen. Vooral als het surinamers/antillianen betreft.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:01 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jammer hé dat je niet mee kan luisteren.. je vreet jezelf zeker helemaal op van binnen
Had liever:quote:
HAHA ZureLucht fantaseert over gesprekjes met de medemens.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:31 schreef ZureLucht het volgende:
[..]
Had liever:
hallo mevrouw, hoe is het? Mooi weer vandaag hè. Ja lekker hoor. Zo, nog even wat boodschappen opgehaald bij de Jumbo? Goh, daar loop ik toevallig ook heen. Heb je die en die nog gezien vandaag?
Of:
hallo dames hoe is het ermee? Waar gaan jullie heen? Ow, daar komen wij net van terug van de Jumbo. Al gehoord dat het lamsvlees vandaag in de aanbieding is? Nou, prettige dag verder!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2011 14:37:14 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |