abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97335444
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:12 schreef Heavenisrighthere het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Stel je voor dat je twee buitenlandse vrouwen zou tegenkomen en jij hun niet zult verstaan. Hel op aarde.
:') :')
Ja, in NL praat je Nederlands. Als ik 13 juni in Tsjechië ben, praat ik Tsjechisch. Echter ben ik toerist dus mag ik Engels ook gebruiken,
Drank is sneller op dan je lief is...
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:25:50 #102
301013 Shispeed
't lup ut d'n heaand
pi_97335480
terechte klacht!

tevens kruipen die mobiele tentvrouwen altijd voor in de winkel :(
pi_97335490
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:21 schreef coban het volgende:
Ik had ZureLucht nog gezegd dat ze zichzelf voorschut zou zetten. Maar luisteren: ho maar. Nu heb je jezelf ermee. Veel plezier met klagen.

Wist je trouwens dat je van steeds boos kijken en veel klagen sneller oud wordt?

Straks kun je nog meer klagen omdat je jezelf lelijk vindt worden. :')
man zij is zo'n tokkie zonder vrienden
pi_97335493
Trouwens, die mensen die hier wonen moeten zich gewoon aanpassen.
http://communistischberichting.wordpress.com/ Binnenkort naar Tsjechië! 13 juni naar Tsjechië
pi_97335503
Moet je voor de grap eens naar Nederlanders die in Spanje wonen kijken.. :N
pi_97335520
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:24 schreef Unfabulouss het volgende:

[..]

Ja, in NL praat je Nederlands. Als ik 13 juni in Tsjechië ben, praat ik Tsjechisch.
Ook als je met Nederlanders onder elkaar bent? Daar geloof ik echt geen barst van.
pi_97335528
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef Nyce het volgende:
Of Nederlanders die in Turkije wonen.
pi_97335560
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef Igen het volgende:

[..]

Ook als je met Nederlanders onder elkaar bent? Daar geloof ik echt geen barst van.
Vergat te zeggen dat ik daar als toerist ben. Mensen van buitenaf wonen hier in Nederland. Is het lastig dat los van elkaar te houden ofzow?

Toerist
Wonen
pi_97335611
Mooi hè, al die allochtonen die zich aangesproken voelen vanwege de topic titel. Zich hier melden en dan users afkraken.

Nee het is heel normaal dat je woont in een land waar je nog geen 300 woorden van spreekt, terwijl je in je gewaad boodschappen doet met je mede landgenoot.

Wat zou dat toch leuk zijn als je in Iran hetzelfde zou kunnen doen, gewoon de Nederlandse vrouw uit hangen, geen woord Arabisch spreken en boodschappen doen samen met je vriendin. Gewoon in je bikini lekker kakelend over straat lopen en praten over GTST. Of China, gewoon omdat je geen chinees spreekt en lekker je eigen ding wil doen.

Of ieder willekeurig land dan ook. Lukt je niet. Wel in het tolerante Nederland.

Kom maar weer met de nodige verwensingen!
Last van zure lucht?
pi_97335687
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:24 schreef Igen het volgende:

[..]

Als je 'baas' als bijvoeglijk naamwoord gebruikt wel ja.
Baas als bijvoeglijk naamwoord? Geef eens een voorbeeld dan.
Last van zure lucht?
pi_97335689
Als toerist mag je best in je eigen taal praten.
Maar als je in een land woont moet je gewoon de taal leren en daarin communiceren.
pi_97335712
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:28 schreef ZureLucht het volgende:
Mooi hè, al die allochtonen die zich aangesproken voelen vanwege de topic titel. Zich hier melden en dan users afkraken.

Nee het is heel normaal dat je woont in een land waar je nog geen 300 woorden van spreekt, terwijl je in je gewaad boodschappen doet met je mede landgenoot.

Wat zou dat toch leuk zijn als je in Iran hetzelfde zou kunnen doen, gewoon de Nederlandse vrouw uit hangen, geen woord Arabisch spreken en boodschappen doen samen met je vriendin. Gewoon in je bikini lekker kakelend over straat lopen en praten over GTST. Of China, gewoon omdat je geen chinees spreekt en lekker je eigen ding wil doen.

Of ieder willekeurig land dan ook. Lukt je niet. Wel in het tolerante Nederland.

Nederland vergelijken met Iran |:( . Dat is nou juist het mooie verschil tussen Nederland en Iran. Dat Nederland een democratie is met veel vrijheden. Dat mensen zelf mogen bepalen wat ze aantrekken en welke taal ze spreken.
pi_97335759
quote:

quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:26 schreef Nyce het volgende:
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:32:45 #114
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_97335814
Ah joh als het warm weer is, fantaseer ik dan altijd of ik in Turkije rond loop.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_97335833
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef Bartcoah het volgende:
Ah joh als het warm weer is, fantaseer ik dan altijd of ik in Turkije rond loop.
Jij woont in Rotterdam? Dat zal de sfeer compleet maken.
pi_97335908
Wat een gejank zeg :') Laat die mensen lekker onderling dom lullen.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:34:51 #117
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_97335912
quote:

Wat valt er nog te verwensen gezien jouw miezerige nietszeggende leven vol frustratie en jaloezie :s)
pi_97335947
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:30 schreef Heavenisrighthere het volgende:

[..]

Nederland vergelijken met Iran |:( . Dat is nou juist het mooie verschil tussen Nederland en Iran. Dat Nederland een democratie is met veel vrijheden. Dat mensen zelf mogen bepalen wat ze aantrekken en welke taal ze spreken.
Dat is het verschil tussen je vrijheden kennen en misbruik maken van de vrijheden.
Last van zure lucht?
pi_97336034
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:35 schreef ZureLucht het volgende:

[..]

Dat is het verschil tussen je vrijheden kennen en misbruik maken van de vrijheden.
Misbruik? :') Stel je aan. :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 26 mei 2011 @ 13:38:31 #120
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_97336091
quote:

[..]

Misbruik. :')
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_97336109
quote:
14s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:32 schreef Bartcoah het volgende:
Ik ga dan ff naar Rotterdam of naar de Dappermarkt. Heerlijk zo'n weekendje weg in Nederland en dan is het net alsof je in het buitenland zit.
Last van zure lucht?
pi_97336155
quote:

[..]

zuretokkie is jaloers :')
pi_97336717
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:27 schreef Unfabulouss het volgende:

[..]

Vergat te zeggen dat ik daar als toerist ben. Mensen van buitenaf wonen hier in Nederland. Is het lastig dat los van elkaar te houden ofzow?

Toerist
Wonen
Doet dat verschil er wat toe voor mensen die met elkaar praten over iets wat jou geen hol aan gaat?
pi_97336763
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Doet dat verschil er wat toe voor mensen die met elkaar praten over iets wat jou geen hol aan gaat?
Moeilijk he begrijpend lezen :') :')
pi_97336793
quote:
0s.gif Op donderdag 26 mei 2011 13:53 schreef Unfabulouss het volgende:

[..]

Moeilijk he begrijpend lezen :') :')
Voor jou blijkbaar wel? :?

Edit: Om het nader toe te lichten: Dit topic heet "Allochtonen die buitenlands op straat praten". Nou, die hebben het vast niet over iets wat jou of mij wat aan gaat. Of ze toerist zijn of hier permanent wonen is bij die constatering niet relevant, dus ik vraag jou om welke andere reden dat onderscheid wel relevant voor de discussie zou zijn.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 26-05-2011 13:58:04 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')