Oh ja op die manier, ja voor elke zucht en steun en toestand gaan slikken is ook niet alles nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar mensen pakken nowadays te snel een paracetamolletje, en worden ze er bijna resistent voor en helpt het dus niet meer.
Kijk, jij waardeert me tenminstequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was bang dat je de velletjes zou vergeten en voor de pillen zou gaan.
Fantastisco
Knuffelze, toedels!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik stop nog ff een X-File in de dvd speler en kruip nog ff lekker met de mormels op de bank
Toedeledoki!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik stop nog ff een X-File in de dvd speler en kruip nog ff lekker met de mormels op de bank
zeg maar eerlijk, je krijgt em niet overeindquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor "praat met uw arts over uw erectiestoornis", say whut?
Ik heb nogal last van velletjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg maar eerlijk, je krijgt em niet overeind
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Bella heb je dat stukje van Gaga met Timberlake gezien?
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
tweakers is ook niet meer wat het geweest is, artikeltje over een datacenter van google dat zijn pc's koelt door zeewater rond te pompen
denken er een paar dat het spul met vissen en al door de computers gepompt wordt
Oh die laatste heb ik nog niet gezien, morgen ff kieken!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Ook met die helicopter dick, geweldig.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
en naar bed, het was kort en verschrikkelijk ongezellig!
haat jullie!![]()
Die is echt geniaal trouwensquote:
Wel lekker! Goed gesl-pen, lekker ontbijt en de roodheid op mijn onderbeen trekt mooi snel weg. En voor v-n-vond kon ik een sho-rm-schotel bestellen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Mwah. Hoe gaat het met onze patiënt vanmorgen?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel lekker! Goed gesl-pen, lekker ontbijt en de roodheid op mijn onderbeen trekt mooi snel weg. En voor v-n-vond kon ik een sho-rm-schotel bestellen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze tv/leptop is ook echt een wereldding. Ik word zo wel verpleetst, tegenveller. (gekunstel dit)
Ik vind De Steet wel leuk, meer beter op cd. Live zijn ze niet zo dynemisch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken!
Oewie , de Staat live bij Giel op de radio nu, normaal is het meestal ruk die live bands, maar dit is errug leuk
Ik vond het niet verkeerd klinken, ik moet eens een album van hun gaan luisteren denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind De Steet wel leuk, meer beter op cd. Live zijn ze niet zo dynemisch.
Luister nu zelf ook Giel.
Hey Vaduschk! Dat klinkt goe!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel lekker! Goed gesl-pen, lekker ontbijt en de roodheid op mijn onderbeen trekt mooi snel weg. En voor v-n-vond kon ik een sho-rm-schotel bestellen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben zo blij met jullie hier, die efleiding is fijn. Jemmer det tv en internet tegelijk niet ken.
Ik ook om de jouwequote:
Je ik wilda nat typan det ar wallicht tannis op tv komt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe, snep ik. Dit heeft zo wel wet.Streks weer tennis op tv!!
Het is wel een tikkie ouderwets, maar die shoermeschotel is den wel hipendeheppeningquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Jemmer det tv en internet tegelijk niet ken.
Sterkte! Ik werd vanochtend wakker en het was ook weer dikke mik raak. Moehquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:38 schreef oh-oh het volgende:
En zo de huistarts maar es ff bellen voor zwaardere hooikoortsmedicijnen want dit is echt niks
Ik kan echt bijna niet meer functioneren, mn ogen branden uit mn hoofd en tranen de hele tijd, mn oren doen zeer, watten in mn kop, snotneus, jeukende mond en keel. en dan slik ik wel al maanden gewoon medicatie, maar hier kunnen die winkelpillen niet meer tegenop.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sterkte! Ik werd vanochtend wakker en het was ook weer dikke mik raak. Moeh
Bij elke post vergeet ik dat je a stuk is en moet ik ook weer lechenquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Vrouwentennis is begger, meer mennentennis is topsport pur seng.
Jullie leten me lechen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Elleen in deze reeks doet ie niet. Het moet zo zijn.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Elleen in deze reeks doet ie niet. Het moet zo zijn.
Leuk idee! Ge ik doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga je in het volgend topic overstappen op een o ipv een a?
quote:
Ik zou er els huiserts echt voor zorgen det elle cds ven Enite Meyer op het wechtbendje stonden.quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik zou er els huiserts echt voor zorgen det elle cds ven Enite Meyer op het wechtbendje stonden.
Draag jij ook lenzen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan echt bijna niet meer functioneren, mn ogen branden uit mn hoofd en tranen de hele tijd, mn oren doen zeer, watten in mn kop, snotneus, jeukende mond en keel. en dan slik ik wel al maanden gewoon medicatie, maar hier kunnen die winkelpillen niet meer tegenop.
Het wachtbendje en de ertsquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Draag jij ook lenzen?
Ik kan m'n lenzen amper verdragen, maar buiten kan ik niet zonder zonnebril, dus bril op de bakkes werkt ook niet
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Er zel vast wel een dielect in Nederland in de buurt komen ven dit prechtige toeltje, welke zou het zien?
-5 Dat valt nog wel meequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en ik heb -5.
Zooooo ik krijg pillen, neusspray en oogdruppels van de dokter![]()
![]()
Oh jij bent ook zo'n blindequote:Op donderdag 26 mei 2011 09:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja en ik heb -5.
Zooooo ik krijg pillen, neusspray en oogdruppels van de dokter![]()
![]()
Misschien wel, als je de zachte g erbij bedenkt? Mestreechs, zie de hoeveelheid e!quote:
Ik winquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh jij bent ook zo'n blinde, ik heb -8.
Ja van jou wist ik het, zat jij op -10 zoiets?quote:
10.25 aan beide ogen ja. volgens de laatste meting bij Hans Anders. Maar eigenlijk dacht ik dat 1 oog iets slechter was. een halve graad ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja van jou wist ik het, zat jij op -10 zoiets?
Ik heb gewoon een bril. Lenzen lijkt me voor mij geen optie. Oog hand-coordinatie is vanwege een motorische storing niet zo goed. Kan dus niet zo goed met mijn vingers bewegen. Of de lens zou van mijn vinger af floepen of ik krijg de lens niet goed op de juiste plaats. Dit zijn overigens alleen maar veronderstellingen, ik heb het nooit geprobeerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:02 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij maakt het vanaf een bepaalde sterkte ook niks meer uit, dan zie je gewoon niks zonder lenzen
Je moet idd wel net even het in- en uitdoen beheersen idd, maar daar moet je met goede motoriek ook vaak wel even aan wennen ( en sommige mensen echt langquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een bril. Lenzen lijkt me voor mij geen optie. Oog hand-coordinatie is vanwege een motorische storing niet zo goed. Kan dus niet zo goed met mijn vingers bewegen. Of de lens zou van mijn vinger af floepen of ik krijg de lens niet goed op de juiste plaats. Dit zijn overigens alleen maar veronderstellingen, ik heb het nooit geprobeerd.
Mijn broer draagt lenzen en volgens mij heeft hij nog slechtere ogen dan ik. Moet ik eens navragen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je moet idd wel net even het in- en uitdoen beheersen idd, maar daar moet je met goede motoriek ook vaak wel even aan wennen ( en sommige mensen echt langIk niet, maar mn broertje die kreeg het echt echt niet onder de knie, dat duurde maanden ! )
Volgens mij kun je met zo een sterkte ook geen lenzen hebben vaak.
Maar qua zicht en zo zijn lenzen echt zo een vooruitgang.
Gewoon kunnen zien in de regen, geen dode hoeken overal waar je niet door je bril kijkt, geen last met beslagen glazen en zo![]()
Ik heb niet eens meer een bril die op de goede sterkte is, want ik vertik het om nog een bril te dragen
too!quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
too!Heerlijk, Engels ven iemend verbeteren terwijl ik er zelf zo slecht in ben.
Mn nicht draagt lenzen en een bril, omdat ze dan minder dikke glazen hoefde, maar alleen lenzen ging nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn broer draagt lenzen en volgens mij heeft hij nog slechtere ogen dan ik. Moet ik eens navragen.
Als je de komende dagen aardappel hier neer wilt zegen, moet je er erpel van maken, Op zijn Brabantsquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:12 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
too!Heerlijk, Engels ven iemend verbeteren terwijl ik er zelf zo slecht in ben.
Dat is echt vreselijk. Ik heb helaas 3 jaar geleden onwijs veel geld in een nieuwe bril gestoken en het is echt zo'n smal langwerpig brilletje.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
geen dode hoeken overal waar je niet door je bril kijkt
Oh halp, als mijn sterkte maar niet naar de -10 gaat ooitquote:Volgens mij kun je met zo een sterkte ook geen lenzen hebben vaak.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is echt vreselijk. Ik heb helaas 3 jaar geleden onwijs veel geld in een nieuwe bril gestoken en het is echt zo'n smal langwerpig brilletje.
[..]
Oh halp, als mijn sterkte maar niet naar de -10 gaat ooit
Ik vind het erg veel geld, maar in April/Mei/Juni/Juli met hooikoorts zou ik wel willenquote:
Succes in de winkel Bosquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:16 schreef Bos81 het volgende:
Nu echt naar de Lidl. Bedacht me nog even snel dat het wel slim is om een boodschappenlijstje te maken. Warhoofd Bos wil nog wel eens belangrijke dingen vergeten, die hij wel in zijn hoofd had om te halen..
Nou ja uiteindelijk haal je dat geld er wel uit als je dan geen lenzen / vloeistof / brillen meer hoeft te kopen denk ik, en gewoon de luxe dat je je ogen opendoet en dat je dan gewoon kan zienquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het erg veel geld, maar in April/Mei/Juni/Juli met hooikoorts zou ik wel willen
Duzje heeft geen a op zn ziekenhuistoetsenbordquote:
Je det ziekenhuis zuigt zweer!quote:
Ook over mij en wes het geil?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij fok ik teveel, gisteravond allemaal incoherente snippets gedroomd van jullie
Nee, zeg eens?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:34 schreef oh-oh het volgende:
Weet je trouwens waar dat schrijven van je mij aan doet denken??
Met of zonder velletjes?quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:41 schreef DeZwabber het volgende:
volgens mij fok ik teveel, gisteravond allemaal incoherente snippets gedroomd van jullie
Aan de film "het Zakmes".quote:
Ja die ken ik, al zegt dat stukje me niks meer, zo leng geleden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Aan de film "het Zakmes".
Ken je die?
Gaat Mees op een gegeven moment een brief schrijven aan zn vriend Tom in geheimtaal.
Tom ok hob jo mos. Ok goof hot trog!
je zat er wel in aan het begin, we waren aan het kokenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je zat er wel in aan het begin, we waren aan het koken![]()
een van de meest bizarre fragmentjes was dat bella het huis uit wilde omdat haar ouders 12 pleegkinderen in huis hadden gehaald, en toen heb ik haar in amsterdam afgezet op de motor
wtf
quote:
Wat tofquote:Op donderdag 26 mei 2011 10:46 schreef DeZwabber het volgende:
en toen heb ik haar in amsterdam afgezet op de motor
wtf
Buiten bedoel ik he!quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 10:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Er zit best veel vering in de bomen hier buiten.
Dat moet wel Tuks-dialect zijn!quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:01 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou best een cursus Turks willen doen op kosten van de baas, zou me een hoop ellende schelen
Kijkze!quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:17 schreef -Vaduz- het volgende:
Kwem net een verpleegsters met een verrijdbere pc, ik ste nu uitgebreid in het petientenbestend.
Nu richting de optie tv, tennis!
Toedelsquote:
Jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
Bij Zwebber moet ik aan Webber denken, was dat niet ooit zo'n vreselijk kansloos jongensblad?
Dat is Weber jonguh!quote:
Weet ik ook welquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat is Weber jonguh!
Ik denk aan Sir Andrew Lloyd Webber![]()
[ afbeelding ]
Ahhh nu moet ik aan Markus Merk denken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Merk Webber je!
Rus verloor de eerste set ven Clijsters.
quote:
Oh, ik dacht een plaatjesboekquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Het is niet zomaar een trektorboek!
De titel luidt: The History of Tractors in Ukrainian!
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:09 schreef oh-oh het volgende:
Het is niet zomaar een trektorboek!
De titel luidt: The History of Tractors in Ukrainian!
Lees je Engels?quote:
En ze staat gewoon 2 breaks voorquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Bos81 het volgende:
Aranxta Rus![]()
Ze pakt de tweede set tegen Clijsters
Omdat zn aaaaaaaaaaaa het niet doet in het ziekenhuis!quote:
Gooi je hem anders weg?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lees je Engels?
Dan mag je m na mij, ik bewaar al die boeken niet hoor![]()
Veeg me opquote:
Nee dan geef ik m wel weer aan iemand anders, ik ga echt al die boeken niet bewaren die ik lees, dan pas ik echt al heel snel niet meer in mn huisquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gooi je hem anders weg?
Ik lees normaal Nederlands. Maar Engels lukt prima!
Ja nee echt, ik ga dr nog es onwijs veel moeite voor doen zeg.quote:
Oh graag, ik ben benieuwd naar dat geweldige boekquote:
Al die arme oudjesquote:
Ja hoor, maar dit is toch eigenlijk niet iets wat ik de baas zou moeten laten betalen, dat de pliesie ff aanbelt of zo, luie apen met petten zijn hetquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Al die arme oudjes
Ik dacht dat jij op je werk wel gewoon een luxe stempel had voor de post ofzo
Nog speciale dingenquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Ik had net weer zulke leuke dingen bij de kringloop
En die prutsers staan wel voor post aan de deur zag ik een keer bij de burenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoor, maar dit is toch eigenlijk niet iets wat ik de baas zou moeten laten betalen, dat de pliesie ff aanbelt of zo, luie apen met petten zijn het
Koekastmagnetenquote:
Ik vind het echt vrij kansloos. Ze lopen / rijden hier echt non stop door de straatquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En die prutsers staan wel voor post aan de deur zag ik een keer bij de burendaar hebben ze tijd voor
Wij kregen zo'n magneetje bij ons koffiezetapparaat van Princess, 2 schattige klompjes. Te leuk om weg te geven helaasquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Koekastmagneten![]()
Die spaar ik , en er lagen er 2 van Londen en een van Praag, en daar heb ik dr nog geen van en ben ik alletwee vaak geweest. En popcornmagneten, die passen leuk bij mn kauwgummagneten![]()
10 cent per stuk, best duur vergeleken met dat boek![]()
En een oldschool Bert knuffel en een oldschool Ernie knuffel voor de honden, samen een euro, en ik dacht leuk een voor Bil en een voor Sjon, maar Bil heeft ze alletwee ingepikt![]()
En een Maarten 't Hart die ik nog niet had voor 50 cent en van Tessa de Loo De meisjes van de suikerfabriek voor 1 euro.
Oh veel plezier met Garp, die is al die troubles wel waard hoorquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:08 schreef Bos81 het volgende:
Net bij de bieb dus geweest. Wilde ik De Wereld volgens Garp lenen en nog een boek van Herman Brusselmans. Ik dus naar die geautomatiseerde uitleendingen. Leg de boeken er op. Nu Brusselmans geen probleem maar voor Irving moest ik naar de klantenservice. Daar deed ze wat handelingen en het was in orde VOLGENS haar. Ik loop dus naar de uitgang, door de poortjes. piep piep. Ik dacht zo van nee he. Dus iemand anders meneer kom maar terug. Zij kijken, ja u heeft echt 2 boeken geleend. Zij dus even weer de boeken door het alarmsysteem gehaald. Ja die van Irving piepte dus. Even opnieuw scannen en hij deed het goed. Moest wel ook even in mijn tas laten kijken.![]()
Pfff
Een Dag in Gent. Okee die :t Hart zegt me niks, Ik heb nu iets van 5 boeken van hem gelezen en nog 2 hier ongelezen liggen. Ik vind hem echt een fijne schrijfstijl hebben, al is soms dat gelovige gedoe wat taai.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh veel plezier met Garp, die is al die troubles wel waard hoor![]()
Welke Brusselmans heb je?
Daar moet ik ook nog es aan beginnen.
Van 't Hart heb ik De Som van misverstanden het lezen van boeken
Waarin hij beschrijft welke boeken hij zelf gelezen heeft en hoe dat hem vormde![]()
Ik ben er heeeeeeeeel benieuwd naar.
50 cent
Ik heb gelezenquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ben dol op Maarten, ik verzamel zn werk, maar hij heeft veel van die gekke boekjes geschreven zoals dit boek.
Droomkoningin vond ik zijn minste boek geloof ik.
En ik heb Het Woeden nog in het plastick liggen, dat is echt heeeeeeel erg bijbels geloof ik
Ja dat is een essay of zo dat ie later daarin verwerkt heeft iddquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:32 schreef Bos81 het volgende:
De SCheltopusik is dat een vervolg of een subverhaal van Lotte Weeda, want daar komt zo'n beest ook in voor?
Komt goed Bos, succes!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga even afsluiten en beneden zitten. Zo meteen ondersteuning bij het poetsen.. Pff als dat maar goed gaat...
Maar goed zal wel goedkomen..
Tot later
Wat een goeie aankopen weer!quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Koekastmagneten![]()
Die spaar ik , en er lagen er 2 van Londen en een van Praag, en daar heb ik dr nog geen van en ben ik alletwee vaak geweest. En popcornmagneten, die passen leuk bij mn kauwgummagneten![]()
10 cent per stuk, best duur vergeleken met dat boek![]()
En een oldschool Bert knuffel en een oldschool Ernie knuffel voor de honden, samen een euro, en ik dacht leuk een voor Bil en een voor Sjon, maar Bil heeft ze alletwee ingepikt![]()
En een Maarten 't Hart die ik nog niet had voor 50 cent en van Tessa de Loo De meisjes van de suikerfabriek voor 1 euro.
Geen idee, ik ben ook nog Brusselmansmaagd. Stomme kringloop krijgt m maar nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 14:49 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is een goed eerste boek voor een Brusselmansmaagd?
Knettervervelend!!quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:36 schreef Bellatrix het volgende:
Oke, die memo heb ik niet meegekregen.
Nu weet je hoe het is als er een letter niet doet Martin!
Ik krijg er ef en toe ook een lechstuip ven. De letter zit echt veek in de teel.quote:
Ik zit hier echt te gierenquote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:43 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik krijg er ef en toe ook een lechstuip ven. De letter zit echt veek in de teel.
Ik heb 1 andere Brusselmans gelezen. Dat was "Mijn haar is lang" en die vond ik erg vermakelijk.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:49 schreef Bellatrix het volgende:
Wat is een goed eerste boek voor een Brusselmansmaagd?
Maar waarom werkt op je Twitter wel de a en hier niet?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook.Meer dit trek je geen degen. Wordt vest vervelend.
Het went vest venzelf snelquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:11 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik ook.Meer dit trek je geen degen. Wordt vest vervelend.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
Bella. Heldin Helena Bonham-Carter is vandaag jarig lees ik. Ze wordt 45
Ff eengepest.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
YEEEEEEEEEY voor Helene
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geefste wijf ooit!
Verder op Fok doet ie ook gewoon. Hier niet. Twitter doe ik venef mobiel.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar waarom werkt op je Twitter wel de a en hier niet?
OKeequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:24 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Verder op Fok doet ie ook gewoon. Hier niet. Twitter doe ik venef mobiel.
Daar maakt ie gewoon erpel van, zoals een goede Brabander dat zegt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:28 schreef pgrferrari het volgende:
Wet ge je eten veduz?
Eerdeppelen met vlees?
Eh, lekkerquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik hoop dat ie eppelteert krijgt!
Hij eet shoerme vendeeg trouwens
Ik ga nu in de keuken staan. Sperziebonen, gebekken erpel en een kipkrokentschnitzelquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet dr nog es goed over denken, over het eten!
Nee joh, gewoon eenlijnen en geen met die beneen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie zijn genieel.
Honden uitleten, lijkt me een hele klus bij jou Ohtje.
Ik gok de kent-en-kleer-meeltijden en efdeling?quote:
Hehe, die heeft oh-oh zeker in extre groot formeet!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
En den vel je op, niet zozeer door je honden, meer door je shine.
kent-en-kleer-meeltijdenquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik gok de kent-en-kleer-meeltijden en efdeling?
Ik lees steeds Efteling
Op het uitgebreide essortiment gewoon, we hedden eerst echt een efgrijselijke Super de Hoerenboer!quote:
Superquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op het uitgebreide essortiment gewoon, we hedden eerst echt een efgrijselijke Super de Hoerenboer!
Lief hoor,ik heb geen shine, de honden zijn bliksemafleiders, niemand kijkt naar mijquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:38 schreef -Vaduz- het volgende:
En den vel je op, niet zozeer door je honden, meer door je shine.
Superduurdeboer was het iegquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Super
De Boer
Super de Boer
Allemaal vreselijk ja
Ik ben 1 keer de 4de wachtende bij de Jumbo geweest. Dus kreeg de inhoud van mijn mandje gratisss mee naar huis.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op het uitgebreide essortiment gewoon, we hedden eerst echt een efgrijselijke Super de Hoerenboer!
Mijn vrienden en ik zijn al allemaal tactieken aan het bedenken om ze daarmee in de val te laten lopen jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:42 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben 1 keer de 4de wachtende bij de Jumbo geweest. Dus kreeg de inhoud van mijn mandje gratisss mee naar huis.
We hebben nooit zonder e gesprokenquote:
Det zeg ikquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben nooit zonder e gesprokenDe a
Eg wel, je loopt fier, amaiquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:41 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Lief hoor,ik heb geen shine, de honden zijn bliksemafleiders, niemand kijkt naar mij
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
We hebben nooit zonder e gesprokenDe a
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Det kennie tochnie zeggen zonder e slimmie
quote:
Pisces heeft heer grepjes een ofzo.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Det kennie tochnie zeggen zonder e slimmie
Niet normaal goed!! Heb de tekst naderhand nagekeken op internet en er klopte echt veel. Ben echt megablij nu.quote:
Telepethiequote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:46 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Pisces heeft heer grepjes een ofzo.
Hihi.quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie jou eens excelleren.gefeliciteerd zeg!
Ik vertrouw erop det je het eenkuntquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind het eigenlijk best lestig.
Ik zit wel el ne te denken over een goeie tt
Geet wel lekker. Ef en toe kleine pijnscheutjes. Wond ziet er goed uit, rode gloed op been el bijne weg. Goed op weg om zeterdeg neer huis te kunnen. Nu mn slebbetje omknopen, joe!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hihi.Thanks.
Maar hoe is ie dan met jou? Ik las dat je in ieder geval niet zal verhongeren aan ziekenhuisvoer!
Okay, fijn om te horen!! Smekelijk!quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Geet wel lekker. Ef en toe kleine pijnscheutjes. Wond ziet er goed uit, rode gloed op been el bijne weg. Goed op weg om zeterdeg neer huis te kunnen. Nu mn slebbetje omknopen, joe!
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:56 schreef oh-oh het volgende:
die zit netuurlijk met zn weffel vol shoerme in zn ziekenhuisbedje
See je leter ellegeeter!quote:
quote:
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit wel el ne te denken over een goeie tt
Tsssssssssquote:Op donderdag 26 mei 2011 17:03 schreef Pisces29 het volgende:
Ff een voorzetje, ik ben ook de hort ff op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |