Oh ja op die manier, ja voor elke zucht en steun en toestand gaan slikken is ook niet alles nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Maar mensen pakken nowadays te snel een paracetamolletje, en worden ze er bijna resistent voor en helpt het dus niet meer.
Kijk, jij waardeert me tenminstequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:59 schreef Pisces29 het volgende:
Ik was bang dat je de velletjes zou vergeten en voor de pillen zou gaan.
Fantastisco
Knuffelze, toedels!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik stop nog ff een X-File in de dvd speler en kruip nog ff lekker met de mormels op de bank
Toedeledoki!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik stop nog ff een X-File in de dvd speler en kruip nog ff lekker met de mormels op de bank
zeg maar eerlijk, je krijgt em niet overeindquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:05 schreef Pisces29 het volgende:
Wacht ff hoor "praat met uw arts over uw erectiestoornis", say whut?
Ik heb nogal last van velletjesquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zeg maar eerlijk, je krijgt em niet overeind
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef Pisces29 het volgende:
Bella heb je dat stukje van Gaga met Timberlake gezien?
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
tweakers is ook niet meer wat het geweest is, artikeltje over een datacenter van google dat zijn pc's koelt door zeewater rond te pompen
denken er een paar dat het spul met vissen en al door de computers gepompt wordt
Oh die laatste heb ik nog niet gezien, morgen ff kieken!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja.Ook met die helicopter dick, geweldig.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:40 schreef DeZwabber het volgende:
en naar bed, het was kort en verschrikkelijk ongezellig!
haat jullie!![]()
Die is echt geniaal trouwensquote:
Wel lekker! Goed gesl-pen, lekker ontbijt en de roodheid op mijn onderbeen trekt mooi snel weg. En voor v-n-vond kon ik een sho-rm-schotel bestellen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:51 schreef oh-oh het volgende:
Mwah. Hoe gaat het met onze patiënt vanmorgen?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel lekker! Goed gesl-pen, lekker ontbijt en de roodheid op mijn onderbeen trekt mooi snel weg. En voor v-n-vond kon ik een sho-rm-schotel bestellen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Deze tv/leptop is ook echt een wereldding. Ik word zo wel verpleetst, tegenveller. (gekunstel dit)
Ik vind De Steet wel leuk, meer beter op cd. Live zijn ze niet zo dynemisch.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken!
Oewie , de Staat live bij Giel op de radio nu, normaal is het meestal ruk die live bands, maar dit is errug leuk
Ik vond het niet verkeerd klinken, ik moet eens een album van hun gaan luisteren denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:21 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind De Steet wel leuk, meer beter op cd. Live zijn ze niet zo dynemisch.
Luister nu zelf ook Giel.
Hey Vaduschk! Dat klinkt goe!quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel lekker! Goed gesl-pen, lekker ontbijt en de roodheid op mijn onderbeen trekt mooi snel weg. En voor v-n-vond kon ik een sho-rm-schotel bestellen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 09:30 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben zo blij met jullie hier, die efleiding is fijn. Jemmer det tv en internet tegelijk niet ken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |