Smack my bitch upquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Mja, Scantraxx hè. Commercie ten top. Wildstylez wordt wel betaald. Maar Alpha Twins kunnen wel draaien en hun oude nummer zijn
Samen in een tentje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dastan triest noemen.
Ben je wel helemaal lekker
xCore
quote:
Waarom? Denk je dat je een plek in Dastans tent kan krijgen?quote:
Ik hoef niet bij een vent in de tentquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom? Denk je dat je een plek in Dastans tent kan krijgen?
Vergeet het jongen.
ONZquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat is het beste subforum voor een topic over een concert...
MUZquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:23 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Wat is het beste subforum voor een topic over een concert...
quote:Wel, iedere poging tot weerlegging hiervan is automatisch nietig verklaard. Ik hoef daar dus niet meer op te reageren, daar gemaakte opmerking nooit heeft bestaan.
Ben ook niet bang voor mezelf, meer voor jou!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:24 schreef Dastan het volgende:
[..]Een eckte hetero maakt zich daar niet druk om.
Alsof ik elke jongen maar bespring.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Ben ook niet bang voor mezelf, meer voor jou!
Zat te zoeken, maar heb dat nummer niet eens, vandaarquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Misschien... Toch neem ik 't risico niet
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Echt zo'n feestnummer waarbij je ondertussen denkt "kak, daar vliegt weer m'n bier door de lucht"quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef yosander het volgende:
[..]
Zat te zoeken, maar heb dat nummer niet eens, vandaar.
Wel een lekker oldskool ragnummer zeg
havo Natuurkundequote:De dynamo levert een gemiddeld vermogen van 3,7 W.
3p 25 Bereken de hoeveelheid energie die is opgewekt na 3,5 uur lopen.
...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Inderdaad. Denk je dat je even rustig bier kunt halen, komt er zo'n nummerquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:28 schreef strontboer het volgende:
[..]
Echt zo'n feestnummer waarbij je ondertussen denkt "kak, daar vliegt weer m'n bier door de lucht"
Denken dat Dastan op jou valt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:27 schreef xCore het volgende:
[..]
Had ik ookquote:
Was dat je vraag? Jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:29 schreef DidoCarthago het volgende:
Hebben jullie ook dat er steeds topics verdwijnen uit de forumindex en dat je dan moet refreshen en snel moet klikken omdat ie anders weer weg is?
Niet dat ik weet, wel staat de muis niet gelijk met wat ik aanklik op mijn scherm...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:29 schreef DidoCarthago het volgende:
Hebben jullie ook dat er steeds topics verdwijnen uit de forumindex en dat je dan moet refreshen en snel moet klikken omdat ie anders weer weg is?
Bedankt voor het delen van je vraagquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef xCore het volgende:
Haten op mij....Terecht. Als je zulke bijdehante houding hebt, dan kan je zulke haat-reacties verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want significantie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef Scytec het volgende:
Mijn vraag; ik heb als uitkomst bij een som 4,66x104 joules.
Correctiemodel zegt 4.7x104 joules. Ik neem aan dat dit goed gerekend wordt?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef xCore het volgende:
Haten op mij....Etsu haat op jou, ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen gemeen dat je de fipo vandaag stal!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
Ja, want je mag 1 significant cijfer afwijking hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef Scytec het volgende:
Je mag er 1 significant cijfer naast zitten, dus ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef Scytec het volgende:
tim elzingaquote:
Baas.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef xCore het volgende:
[..]
Je mag er 1 significant cijfer naast zitten, dus ja.
Oh dat wist ik niet eensquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef xCore het volgende:
[..]
Je mag er 1 significant cijfer naast zitten, dus ja.
Haiquote:
Jullie zijn samen trollbazen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef ThaTim het volgende:
tim elzinga is wellicht een van de beste trolls van FoK!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:33 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ja, want je mag 1 significant cijfer afwijking hebben.
Dit is mijn enige account.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:34 schreef ThaTim het volgende:
tim elzinga is wellicht een van de beste kloons van FoK!
Dat zeg jij.quote:
Stervenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ik had nog een vraagje... Wat gaan jullie doen als dit subforum er niet meer is?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey ik had nog een vraagje... Wat gaan jullie doen als dit subforum er niet meer is?
Daar moet ik nog iets op verzinnen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bier drinken, en veel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:
Jaaaaaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef Ezell het volgende:
Na EXA een nieuw topic zoeken met ze alle?!
Overal het woord impliceren gebruikenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je bier drinkt.
Bier
Vodka
Dan kunnen we toch een nieuwe maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaaaaa
Maar welkewant iedere SC heeft zo zijn eigen mensen.
Nieuwe oprichtingquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jaaaaa
Maar welkewant iedere SC heeft zo zijn eigen mensen.
Mee eens.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:36 schreef xCore het volgende:
[..]
Overal het woord impliceren gebruiken
En bier =![]()
Wodka op z'n tijd.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zie nu pas dat hij in dit topic post...
quote:
Dan moeten we wel allemaal slagen, anders is het ook genaaid.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:38 schreef yosander het volgende:
[..]
'De klas van 2011' (DKv11)?
Suggesties?!
EXA 2011 SC?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:38 schreef yosander het volgende:
[..]
'De klas van 2011' (DKv11)?
Suggesties?!
Juli wordt een mooie maandquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:40 schreef Sandos het volgende:
Hoe kijken jullie tegen de maand juli op?
Volgens mij ben ik die hele maand namelijk incapabel om ook maar iets te verrichten vanwege de feestjes in juni
Pluk de dagquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:40 schreef Sandos het volgende:
Volgens mij ben ik die hele maand namelijk incapabel om ook maar iets te verrichten vanwege de feestjes in juni
Goeiequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moeten we wel allemaal slagen, anders is het ook genaaid.
Ik ga me sowieso nergens zorgen over maken in de zomer. Het is niet voor niets vakantie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:40 schreef Sandos het volgende:
Juist, zorgen zijn voor later.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik ga sowieso nergens zorgen over maken in de zomer. Het is niet voor niets vakantie.
Kan ik ook wel mee levenquote:
Augustus word inderdaad mooi, minivakantie, intro én mijn verjaardagquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:41 schreef yosander het volgende:
[..]
Juli wordt een mooie maand. Net zoals juni en augustus
!
Wat danquote:
Weet ikquote:
Ik zei maar wat, hiihihiquote:
Ja, heel fijn is dat. Wij kregen ook eindelijk een eigen SC. En toen kwamen alle ex-ONZ Radioërs ook postenquote:
Hoeft niet per direct te betekenen dat het bij ons ook gaat gebeurenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
Ik zei maar wat, hiihihi![]()
[..]
Ja, heel fijn is dat. Wij kregen ook eindelijk een eigen SC. En toen kwamen alle ex-ONZ Radioërs ook posten
Vast niet, want die zitten nu dus al bij ons.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoeft niet per direct te betekenen dat het bij ons ook gaat gebeuren
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
[..]
Ja, heel fijn is dat. Wij kregen ook eindelijk een eigen SC. En toen kwamen alle ex-ONZ Radioërs ook posten
Heb ik eindelijk vrienden gevonden en dan gun je het me niet om de sociale contacten te onderhouden?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet ik
[..]
[..]
Ik ben lief.quote:
Aw, meisje toch! Het is wat allemaal.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:45 schreef strontboer het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk vrienden gevonden en dan gun je het me niet om de sociale contacten te onderhouden?
Mag je zelf geen SC oprichten?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben lief.
[..]
Aw, meisje toch! Het is wat allemaal.
Als je niet meer zulke grapjes maaktquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben lief.
[..]
Aw, meisje toch! Het is wat allemaal.
Nee, hadden we eerst wel. Maar toen sloot Myraelaa hem en toen een tijdje in het fotoboek geslowchatquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Als je niet meer zulke grapjes maakt
Aha, oké.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hadden we eerst wel. Maar toen sloot Myraelaa hem en toen een tijdje in het fotoboek geslowchatEn toen kregen we eindelijk groen licht van Yvonne
Wat een vrouw.
Ik ben een hele gevoelige jongen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, hadden we eerst wel. Maar toen sloot Myraelaa hem en toen een tijdje in het fotoboek geslowchatEn toen kregen we eindelijk groen licht van Yvonne
Wat een vrouw.
[..]Je komt er vast overheen!
[..]Vrouwen en humor he... wupswups
Rare humor heb jij zeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Hilarisch, werkelijk waar.
jes, !quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Hilarisch, werkelijk waar.
Hoeveel examens moet jij nog?quote:
Sorry! Wist ik niet man. Het spijt me, werkelijk waar!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik ben een hele gevoelige jongen hoor
Morgen + Vrijdag mag 't zoveel regenen als 't kan. Als het in juni maar droog + warm isquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
Buienradar maakt mij blij. Volgende week wordt het weer warmer. Ik wil zon, zee en strand.
Nu dus welquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoeveel examens moet jij nog?
[..]
Sorry! Wist ik niet man. Het spijt me, werkelijk waar!
Ik was een beetje sarcastisch wel.quote:
quote:
Ik wil oooook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef Ezell het volgende:
Buienradar maakt mij blij. Volgende week wordt het weer warmer. Ik wil zon, zee en strand.
Stratenmaker?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
klinker, wat ben jij eigenlijk gaan doen?
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:50 schreef xCore het volgende:
[..]
Morgen + Vrijdag mag 't zoveel regenen als 't kan. Als het in juni maar droog + warm is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees mn profiel en je komt alles te weten over mij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
klinker, wat ben jij eigenlijk gaan doen?
Ja...vrouwenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat een vrouw.
[..]Je komt er vast overheen!
[..]Vrouwen en humor he... wupswups
budum tsssjquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.Ah gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
Nee.Zeg dat morgen ook nog even, anders vergeet ik 'tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mandy & Lisa
Ik oefen altijd positieve invloed uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
ja heuj, jouw username werkt goed bij die grap
[..]
Nee.Hoe oud?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt!quote:
Nee, want dan ben ik te druk met taart eten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:52 schreef xCore het volgende:
[..]
Zeg dat morgen ook nog even, anders vergeet ik 't
quote:
Mag ik ook een stukje?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bedankt!
[..]
Nee, want dan ben ik te druk met taart eten.
Laatste scene was wel grappigquote:
Alleen als je mij een ander taartpunt geeft.quote:
Thanks.quote:
Nee, nog niet. Waarschijnlijk pas ergens in de zomer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:53 schreef strontboer het volgende:
[..]
NiceAlvast gefeliciteerd he
Gelijk rijles?
Even kijk als ik toch aan het SOGen benquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Altijd he, altijd.
[..]
Je hebt er nog een filmpje van trouwens
Da's ook pas 's middagsquote:
Fawaka ben je helderziend. Maar klopt ja, half twee pas.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha jij moet een examen maken morgen.
Eh swa doe nie sO stoer dan ik haal mn neef erbij wag maar wag maar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:56 schreef yosander het volgende:
[..]
Fawaka ben je helderziend. Maar klopt ja, half twee pas.
dag dastanquote:
Vrouwen die een fopneger proberen te zijn...quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Eh swa doe nie sO stoer dan ik haal mn neef erbij wag maar wag maar.
[..]
dag dastan
Hee Klinkerbotsing. Doe jij ook examen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
dag dastan
ik heb er klein beetje aan gedaan. sta alleen een 6,2, dus dat is wat minder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:56 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
niks aan gedaan, sta 7.8, heb totaal schijt. (wat een instelling)
Jij weet heul niet hoe ik eruit zie mang. Doe nie s0 stoer dan a mattie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Vrouwen die een fopneger proberen te zijn...
Nee, ik deed vorig jaar examen. Ik haal nu mijn SC tijd in.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef Dastan het volgende:
[..]
Hee Klinkerbotsing. Doe jij ook examen?
Oké.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
dag dastan
Klopt, het gaat nergens over.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
heb net voor het eerst een AK examens gezien, wat een bullshit
Deed je examen in natuurkunde, scheikunde, biologie of wiskunde?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hoe ik eruit zie mang. Doe nie s0 stoer dan a mattie.
[..]
Nee, ik deed vorig jaar examen. Ik haal nu mijn SC tijd in.
Faka Gquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij weet heul niet hoe ik eruit zie mang. Doe nie s0 stoer dan a mattie.
[..]
Nee, ik deed vorig jaar examen. Ik haal nu mijn SC tijd in.
Ach, kan gebeuren allemaal. Doe je niks aan. Het is zoals het is. Jammer wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef yosander het volgende:
[..]
Oké.
Begin die negers uit die filmpjes steeds meer te hatenkan er echt niet meer om lachen
Stimmt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Wiskunde A, en ik haalde de eerste keer een 2.7.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef Dastan het volgende:
[..]
Deed je examen in natuurkunde, scheikunde, biologie of wiskunde?
Pownedquote:
Spijtig inderdaad. Had het liever ook anders gezien. Maarja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ach, kan gebeuren allemaal. Doe je niks aan. Het is zoals het is. Jammer wel.
Wiskunde-examen bevat een klinkerbotsing.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wiskunde A, en ik haalde de eerste keer een 2.7.
[..]
Powned
Rutgerquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wiskunde A, en ik haalde de eerste keer een 2.7.
[..]
Powned
Is het ook. Daarom ga ik morgen ook falen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Dankje!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef Ezell het volgende:
Erg gangster allemaal. Jullie verdienen een bloemetje, maar die heb ik niet. Daarom een kuiken:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef yosander het volgende:
[..]
Spijtig inderdaad. Had het liever ook anders gezien. Maarja.
Waarwaar?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wiskunde-examen bevat een klinkerbotsing.
quote:
wat een kansloze makkelijke kutvragen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Is het ook. Daarom ga ik morgen ook falen.
Waar? Bij het koppelteken natuurlijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dankje!
[..]Hopelijk vinden we iets wat we samen leuk vinden!
[..]
Waarwaar?
[..]
De twee e's in wiskunde-examen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer bij welke vraag. Maar waarschijnlijk is dit humor die ik niet snap.
Oh.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef Dastan het volgende:
[..]
De twee e's in wiskunde-examen.
Maar als je een grap moet uitleggen is ie niet zo leuk.
Typisch weer. Maar oke, ieder zn ding he.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef Keauning het volgende:
[..]
Omdat het niet zo standaard is als al die andere (linkse) troep daar.
Ik hoop 'tquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hopelijk vinden we iets wat we samen leuk vinden!
Dat is inderdaad typisch daar ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh.Sorry.
[..]
Typisch weer. Maar oke, ieder zn ding he.
Maakt niet uit, jou vergeef ik het wel. Was jij niet het fobo-maatje van Faaluser? Je weet wel, die jongen die jou zo onbeschoft behandelt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh.Sorry.
[..]
Typisch weer. Maar oke, ieder zn ding he.
Morgen examen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:04 schreef Ezell het volgende:
Ik zit er serieus over na te denken om nu nog naar het strand te gaan. Mooi tijdstip.
Famos a la playaa oeeoeoeoee.quote:
quote:
Nee, jouw maatje juist toch.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:04 schreef Dastan het volgende:
[..]
Maakt niet uit, jou vergeef ik het wel. Was jij niet het fobo-maatje van Faaluser? Je weet wel, die jongen die jou zo onbeschoft behandelt.
Ik dacht dat jullie het zo goed met elkaar konden vinden door het 'hipster'-raakvlak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Famos a la playaa oeeoeoeoee.
[..]Hou op.
[..]
Nee, jouw maatje juist toch.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:05 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik dacht dat jullie het zo goed met elkaar konden vinden door het 'hipster'-raakvlak.
Da's een oud nummer of niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Famos a la playaa oeeoeoeoee.
[..]Hou op.
[..]
Nee, jouw maatje juist toch.
Voor de duidelijkheid, ik ben geen hipster.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:05 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik voel een haat-aan-hipsters discussie opkomen
Het is niet zo ver, maar het is zo saai om alleen heen te gaan. Ik denk niet dat iemand mee wilt.quote:
Nee, vorig jaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef Keauning het volgende:
Klinkerbotsing, jij doet toch geen examen of wel?
quote:Repolarisatie - herstel van de rustpotentiaal - herstelfase
Na+-ionen worden weer naar buiten en K+-ionen weer naar binnen gepompt.
Tijdens de herstelfase is celmembraan ongevoelig voor prikkels.
Refractaire periode
Absolute refractaire periode
Er kan geen nieuwe impuls ontstaan, hoe sterk de prikkel ook is.
Relatieve refractaire periode
Er kan wel prikkel ontstaan als de prikkel sterker is dan "normaal".
quote:
Nog nooit gehoord van absolute en relative periodes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:07 schreef yosander het volgende:
Oké, wie snapt dit? Wat is nu het verschil tussen absolute en relatieve refractaire periode
? Of beter gezegd: waarom kan er toch wel een nieuwe prikkel ontstaan tijdens de relatieve refractaire periode
?
[..]
Pics?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:10 schreef DidoCarthago het volgende:
Nu ik weet hoe het komt dat je soms rode ogen op een foto hebt vind ik het fcking smerig.
Refractair zijn allebei de momenten? Je hebt namelijk absoluut en relatieve; waar het verschil dus in zit van het wel of niet kunnen ontstaan van een prikkel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
relatieve is als de K+ en NA+ ionen weer terig zijn gepomp, refractair is het moment waarop ze teruggepompt worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Het hoort los mijn beste dame, nu niet meer vergeten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:11 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik zeg: twijfelgeval. Ik weet het zelf ook nooit zeker namelijk.. dus als jullie los zeggen geloof ik het best
.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef xCore het volgende:
Gewoon vragen aan Etsu, die is baas in EngelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je hebt dat vast al eens bij iemand anders op een foto gezienquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:10 schreef yosander het volgende:
[..]
Pics?.
Waar biologie wel niet handig voor is hè.
Dat vind ik een heel vwo-onwaardige en luie instelling.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zolang het maar duidelijk is wat je bedoelt zal het me worst wezen hoe je het spelt
Ja. Maar ik haal het altijd weg, anders had ik ook knetterrode ogen op een van de foto's in m'n FoBoquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Je hebt dat vast al eens bij iemand anders op een foto gezien.
Dat jij nu niet aan het leren bent vind ik ook slechtquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Dat vind ik een heel vwo-onwaardige en luie instelling.
Maar goed dat FOK!ers geen punten uitdelen...quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
zolang het maar duidelijk is wat je bedoelt zal het me worst wezen hoe je het spelt
Dit ja. Belachelijk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga straks het hele verhaal doorlezen en dan vind ik het wel goed.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Dat jij nu niet aan het leren bent vind ik ook slecht.
Ik weet niet eens hoe dat moetquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja. Maar ik haal het altijd weg, anders had ik ook knetterrode ogen op een van de foto's in m'n FoBo.
Kan gewoon als je een afbeelding opent, in Windowsquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik weet niet eens hoe dat moet.
Jammer, dat is een niet correcte houding.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
In het begin doe ik wel een poging om met hoofdletters en leestekens te typen, maar na verloop van tijd valt dat ook weg.
We gaan letten op je grammatica en interpunctie.quote:
Heul niet! D:quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
klinkerbotsing is stiekem hipster, maar verder niks
Niet alleen in de SC.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef Dastan het volgende:
In het algemeen is de spelling in de sc wel te pruimen.
Ist verbotenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |