quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef DidoCarthago het volgende:
Nog iemand hier die niet met biologieAK opschiet?
Nog iemand hier die niet met biologie opschiet?
Goede vraag.quote:
Nog iemand hier die niet met AK en Latijn opschiet?
Ik. Nog niets geleerd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef DidoCarthago het volgende:
budum tsssjquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
Ik. Nog niets geleerd.
Gelukkig maar dat ik het al na de 3e heb laten vallen
Ja, zit hier die samenvattingen van Bioplek door te nemen, maar schiet niet echt opquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:36 schreef DidoCarthago het volgende:
hehe, dan moet je maar hopen dat het ook over dido gaat want daar heb je wel verstand van denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik moet ook nog aan Latijn beginnen ..........
Jij hebt je naam iig mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Goede vraag.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
Ik ga morgenmiddag iedereen uitlachen die nog Latijn en/of Bio heeft![]()
Ik ga jou uitlachen dat je gezakt bent.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
Ik doe morgen gewoon niet veel FOK!enquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
Haha dat is ook echt 1000000 pagina's xD (ik wilde die eerst allemaal in een bestandje zetten maare dat kostte al veel tijd). Ik doe nu die van Nectar. Schiet ook niet op, ben al de hele dag bezig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:38 schreef yosander het volgende:
[..]
Ja, zit hier die samenvattingen van Bioplek door te nemen, maar schiet niet echt op.
Ik ook.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:37 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik zal maar niet vertellen dat ik nog nooit een examen aardrijkskunde heb gezien/gemaakt
Valt nog best mee moet ik zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Haha dat is ook echt 1000000 pagina's xD (ik wilde die eerst allemaal in een bestandje zetten maare dat kostte al veel tijd). Ik doe nu die van Nectar. Schiet ook niet op, ben al de hele dag bezig.
Hier ben ik.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef ThaTim het volgende:
Ik ga Etsu feliciteren omdat hij de meeste posts op FOK heeft gehad de laatste weken.
Ik feliciteer mensen pas na de 16equote:Op woensdag 25 mei 2011 20:39 schreef ThaTim het volgende:
Ik ga Etsu feliciteren omdat hij de meeste posts op FOK heeft gehad de laatste weken.
Tot de Tartarus weet ik wel waar het verhaal over gaat ongeveer.. daarna heb ik nog nooit gezienquote:
vind het nog wel meevallen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef TJV het volgende:
Tering, welke incompetente vmbo'er heeft dit geschreven?
http://www.schoolsamenvat(...)rde-samenvatting.pdf
Is dat de officiele DeGeo samenvatting?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef TJV het volgende:
Tering, welke incompetente vmbo'er heeft dit geschreven?
http://www.schoolsamenvat(...)rde-samenvatting.pdf
Ik ga nu echt even beginnen. En sluit FOK! dus af.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:41 schreef DidoCarthago het volgende:
[..]
Tot de Tartarus weet ik wel waar het verhaal over gaat ongeveer.. daarna heb ik nog nooit gezienweet alleen dat er iets over filosofie komt en over koningen. Wordt nog leuk dit. Ik kan ook al niet zo geweldig vertalen.
of misschien niet.......quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik ga nu echt even beginnen. En sluit FOK! dus af.
Hou opquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef DidoCarthago het volgende:
Vanmiddag zat ik mee te lezen met jullie "impliceren dat..." discussie.
Ik ben onschuldig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef DidoCarthago het volgende:
Was ik schuldig?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:44 schreef DidoCarthago het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:42 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Is dat de officiele DeGeo samenvatting?
Dastan = Trollquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik weet niet meer wie wat allemaal zei.... Maar Dastan was aan het schelden en Etsu deed steeds van die kotsgezichtjes
.
Ik lach nu al iedereen uit die nog iets heeft.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:38 schreef Etsu het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |