quote:
wat nouquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef yosander het volgende:
http://solomio.nl/chat_2125_t1.html
Kom hier en wacht totdat ik start met trollen(NSFW)
Ik werd direct gekickt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:05 schreef yosander het volgende:
http://solomio.nl/chat_2125_t1.html
Kom hier en wacht totdat ik start met trollen(NSFW)
quote:
Of diequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:09 schreef Etsu het volgende:
Volgens mij is nu iedereen jaloers op die man.
Stuur even een pm dan heb je mij ook op msn.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:13 schreef yosander het volgende:
Privé: Skinhead2: mm geef msn dan kerijg je mijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:15 schreef yosander het volgende:
KLIK HIER VOOR IETS HEEL GRAPPIGS GR GRDank je ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Die kerel straalt echt 47 chromosomen uitquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:15 schreef yosander het volgende:
KLIK HIER VOOR IETS HEEL GRAPPIGS GR GRomg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:18 schreef yosander het volgende:
[..]
Die kerel straalt echt 47 chromosomen uit.
Goeie grap hèquote:
Dacht ik inderdaad ook al aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:21 schreef yosander het volgende:
[..]
Goeie grap hèben dan ook aan het leren voor biologie.
Hehequote:
wat?quote:
liek mig eg unne kutfilmquote:
Ik zit nu doelloos op wikipedia te surfen om informatie te zoeken en in m'n boek te bladderen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nog 12.5 uur voor AK begint, nog steeds niet begonnen
YYYYYYYEAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit nu doelloos op wikipedia te surfen om informatie te zoeken en in m'n boek te bladderen.Globalisering en Azië ken ik vrijwel, maar aarde en water.
quote:
check die OPquote:
stiekem toch wel geklikt hequote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef yosander het volgende:
[..].
Heb niet geklikt en anders maakte het mij niet uit. LIKE A BOSS
Gefeliciteerd met je permban.quote:
Neen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:30 schreef ThaTim het volgende:
[..]
check die OP
[..]
stiekem toch wel geklikt he
Inderdaad, uit de tijd van tubgirl enzoquote:
ik snap alles wel, maar geen zin in herhalen. eerste keer was het al saai genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zit nu doelloos op wikipedia te surfen om informatie te zoeken en in m'n boek te bladderen.Globalisering en Azië ken ik vrijwel, maar aarde en water.
Dit is geen FoK!, dit is EXA. Hier gelden geen regels.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dit is geen FoK!, dit is EXA. Hier gelden geen regels.
Geniet maar van je laatste uurtjes.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:33 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Dit is geen FoK!, dit is EXA. Hier gelden geen regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |