Misschien de update zelf eens uitvoeren...quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:31 schreef Socios het volgende:
Computer opgestart, naar "My Active Topics" op FOK!, de laatste treinenspots bekeken, ingelogd op MSN en dan verschijnt iedere ochtend weer onderstaande mededeling van Windows 7 ft. Java:
[ afbeelding ]
De ene keer klik ik maar op "Ja", de andere keer denk ik fuck off en klik ik op "Nee". Vrij random. Vind "Java" het nu echt nodig om iedere dag een update uit te voeren?
gewoon de notificaties aanpassen op "geen icoon en geen mededelingen" van de Java update.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:50 schreef ReplaR het volgende:
Msconfig opstarten, naar tabblad 'Opstarten' gaan, en vinkje voor 'Java Platform auto update blabla" uitvinken.
Dat.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:52 schreef mschol het volgende:
en daarom gaat UAC uit en gezond verstand v1.0 aan
Niels is vriendloos.quote:Op woensdag 16 maart 2011 10:53 schreef 9611Niels het volgende:
MSN__! Uberhaupt 'sociale' programma's en websites
IRL contact is veel beter
Wij zijn gewoon geen nerds.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:04 schreef Robophatt het volgende:
En TS maak je maar niet druk, ik zou ook hebben gedacht dat dat de update was
Mensen die mensen die liever in het echt afspreken met hun maten dan op msn een beetje kansloos zitten doen lopen af te zeiken.quote:
quote:
Ja.. want windows is de schuldige..quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]!
Maar ik gebruik ook geen windows. Als er bij mij staat dat je een update krijgt en je drukt op ja, dan krijg je ook daadwerkelijk een update
IRC/ICQ/MSN/FOK! is heel iets anders dan Hyves, Facebook en Twitter.quote:Op woensdag 16 maart 2011 11:14 schreef 9611Niels het volgende:
Hey maar wrm haten op Hyves en Facebook maar niet op MSN, Socios?
hey ik ook, maar gebruik wel windowsquote:Op woensdag 16 maart 2011 11:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]!
Maar ik gebruik ook geen windows. Als er bij mij staat dat je een update krijgt en je drukt op ja, dan krijg je ook daadwerkelijk een update
Voor Java update geldt hetzelfde. Als ik daar een melding van krijg en ik druk op ja krijg ik gewoon een updatequote:Op woensdag 16 maart 2011 11:16 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Ja.. want windows is de schuldige..
..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |