OKE JEEZ WIST IK VEEL :S:Squote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
DOE NIET SO VIES OFSO :S GATVERDAMME MAN :S:SS
Hohoho jij beerquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:48 schreef sharr het volgende:
[..]
DOE NIET SO VIES OFSO :S GATVERDAMME MAN :S:SS
Wat is dit Jeroen? Op msn gaat het over SBS 6quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:08 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja maar dat is voor haar FOK!-reputatie, op msn zegt ze iets heel anders![]()
Daarvoor nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat is dit Jeroen? Op msn gaat het over SBS 6
aawwwww meisje tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wow ik was net naar zo'n informatie avond voor rouwverwerking onder kinderen. Heftig wel.
Laat hem zichzelf dan halen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ben nu al moe en ik moet Klips vanavond nog van het station halen
Dan moet ie een half uur lopen, dat vind ik zieligquote:
Ik wil ooook. D=quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
Ghah, ik ga morgen winkelen. Bloemetjesjurkjes kopen alles
Ga kope danquote:
Oh, kut wel. Maarrr, dan verdien je wel veel geld om te shoppenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zaterdag de hele dag werken, fml. En zondag heb ik andere plannen al.
Ja ach.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh, kut wel. Maarrr, dan verdien je wel veel geld om te shoppen
Hahahahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ach.
Oew ik heb taart. Mn dieet wat doe ikD=
Goed zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
Klinker, wees trotsik heb niet gesnoept vandaag
Ik ben nu wel jaloers op klinker dr taartquote:
Ik zou jaloers zijn op klink als ik jou wasquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:00 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben nu wel jaloers op klinker dr taart
Oh, jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:02 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik zou jaloers zijn op klink als ik jou was
Lijkt me niet prettig om opgegeten te worden
Slagroomquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Taart is op, zat belachelijk veel slagroom op. Slagroom.
WOWOWHOWOWOWOHWOOW.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
FAMOS A LA PLAYAAAAA FAMOS A LA PLAYA
Cunt motherficker and titsquote:
Ohquote:
quote:
sharr lijkt er geen problemen mee te hebbenquote:
Wat? Ik ben gewoon heel onhandig en mors altijd met alles. Dan komt het vanzelf daar terecht. Vanochtend lag er een collectie hagelslag.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohoke, ik wil hier niets van weten. Arme pizza.
Op kleur gesorteerd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon heel onhandig en mors altijd met alles. Dan komt het vanzelf daar terecht. Vanochtend lag er een collectie hagelslag.
Oh. Zo. Ja, dat heb ik ooit met kersentaart gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat? Ik ben gewoon heel onhandig en mors altijd met alles. Dan komt het vanzelf daar terecht. Vanochtend lag er een collectie hagelslag.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:13 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Zo. Ja, dat heb ik ooit met kersentaart gedaanMidden in de klas
Hahahahahaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef sharr het volgende:
[..]Goedzo, Lekker rood ook.
Ergste was een enorme hoeveelheid yoghurt op mijn zwarte shirtje, terwijl ik niet naar huis kon. Halve dag aan moeten horen 'oehhh, wat heb jij uitgespookt?'_
Herkenbaar welquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:15 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahahahaja, dat heb ik ook vaak met tandpasta ofzo
Ik ben wat onhandig met eten en drinken en alles eigenlijk.
Ik heb in een supermarkt gewerkt een tijdje, ik wist op mijn eerste dag al waar alle schoonmaakdingen stondenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:16 schreef sharr het volgende:
[..]
Herkenbaar welAlles vooral. Heel geschikt in de keuken met afwassen alles. Eerste wat ze me uitlegden was waar het veger en blik ding stonden voor de scherven
Ohhhhh meid, je mist een orgasme in je mond, dat spul is fucking lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Nooit op
Appeltaart, alleen dan niet de appel.
Falert.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Nooit op
Appeltaart, alleen dan niet de appel.
Nee bah getsie man. Zachte appel alles.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ohhhhh meid, je mist een orgasme in je mond, dat spul is fucking lekker
Shitquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ohhhhh meid, je mist een orgasme in je mond, dat spul is fucking lekker
Wil jouw mama hier komen taart brengen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Falert.
Mijn mama maakt de lekkerste appeltaart en monchoutaart en andere taarten![]()
![]()
Als je jarig bent.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Wil jouw mama hier komen taart brengen?
Niet monchou?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:21 schreef sharr het volgende:
24 juli Klinker, adres geef ik wel over msn. Appel graag
Doei.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef sharr het volgende:
Aangezien ik morgen 30 uur moet werken, ga ik slapen. Groetjes aan jezelf en kusjes aan jezelf. Doei
Dat weet ik nog!quote:
Werkse slaaplekker doei!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:22 schreef sharr het volgende:
Aangezien ik morgen 30 uur moet werken, ga ik slapen. Groetjes aan jezelf en kusjes aan jezelf. Doei
Wat goedquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat weet ik nog!
[..]
Werkse slaaplekker doei!
De jurk of het model?quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil eigenlijk ook zo'n lange jurk. Probleem is, dat ik te klein ben voor de maat die ik moet hebbendan stap ik op die rand en val ik om
![]()
Ja mag eerst die van mij wel proberen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
Ik wil eigenlijk ook zo'n lange jurk. Probleem is, dat ik te klein ben voor de maat die ik moet hebbendan stap ik op die rand en val ik om
![]()
Je hebt honderden jurkjes in je kast liggen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja mag eerst die van mij wel proberen.
Nee maar 3quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Je hebt honderden jurkjes in je kast liggen?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:26 schreef Bloempje. het volgende:
![]()
Nee daar ben ik niet zo handig meequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Al op het idee gekomen om hem in te korten? Of ben je niet handig met naald draad en schaar?
Sorry, ik hou er niet zo van.quote:
Moet ik ook maar eens gaan kijken danquote:
IK WIL DIE MAKEN! DRAAL! Niet posten dan oke?quote:
Ik doe niet aan lapo's weet je tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
IK WIL DIE MAKEN! DRAAL! Niet posten dan oke?
300 nog tegengekomen?quote:
Oh oke, gelukkigquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:35 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan lapo's weet je toch
Leugens.quote:
Kan toch niet gekkiequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:37 schreef Beach het volgende:
[..]
Dan mag jij mijn 50.000e post wel hebben.
Kan niet. Een topic kan maar 301 posts bevatten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan toch niet gekkieik zit wel ongeveer bijna op 10000. Ik gok dat mijn 10000ste post in dit topic gaat zijn
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Kan niet. Een topic kan maar 301 posts bevatten.
Symbolisch danquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan toch niet gekkieik zit wel ongeveer bijna op 10000. Ik gok dat mijn 10000ste post in dit topic gaat zijn
Leuk hequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Symbolisch dan
Nu ga ik weer verder kijken, heb al 9 afleveringen gezien![]()
Joahquote:
Bang dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt ehquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kijk niet meer naar hoeveel ik post.
Lijkt me in jouw geval maar beter jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niks zeggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
JoahWacht maar op Blaine in seizoen 2
![]()
En Kurt. Kurt is. Sowieso.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Niet haten op Kurtquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Bang dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt eh
Haters gaan haten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Lijkt me in jouw geval maar beter ja
Maatje.quote:
Ik haat niet hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet haten op KurtHoewel hij in het begin nog niet zo leuk is volgens mij. Maar hij wordt steeds leuker
We houden van je johquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Haters gaan haten.
[..]
Maatje.
Hmm. Oke. Nou. Vooruit maar. Ik vind m schattigquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik haat niet hoorik vind hem alleen niet geweldig. Te gay gewoon, dat is niet leuk om naar te kijken.
En beste man, hoe kan het dan dat jij hier bent nu?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef HappyBob het volgende:
Internet hier ligt eruit..dus ik denk dat ik zo maar naar bed ga
Hippe telefoon.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En beste man, hoe kan het dan dat jij hier bent nu?
Ah. Zo. Zoeen die ik morgen ook heb zegmaarquote:
Telefoon?quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
En beste man, hoe kan het dan dat jij hier bent nu?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Haters gaan haten.
[..]
Maatje.
Jaja, klinker had het al verklaptquote:
MORGEN WELLLLL.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaja, klinker had het al verklaptik heb niet zo'n fancy ding nog joh.
Ik zie wel hoe het verder gaatquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:42 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmm. Oke. Nou. Vooruit maar. Ik vind m schattig
quote:
Ik voel me nu wel heel hip inderdaadquote:
Hihihi. Slaap lekker alvast!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel heel hip inderdaadTurend naar iets te kleine letters op m'n telefoon
Hey serieuze man!quote:
Het begin van 01e10quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]Waar ben je nu ergens? Ik weet niet zo goed meer wat er dan gebeurt
Oh, wacht, ik kijk wel even op m'n dvd's
Ik heb even gekeken, maar weet het allemaal niet precies meerquote:
Niemand, ze gaat nu net Shue leuk vindenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, maar weet het allemaal niet precies meermet wie heeft Rachel nu iets?
Ohja, diequote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Niemand, ze gaat nu net Shue leuk vinden
Oja True Bloodquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga overnieuw beginnen met seizoen 1 kijken denken dan als ik klaar ben is seizoen 2 deel 2 ook wel uit, dus dan kan ik seizoen 2 nog een keer kijken en dan begint True Blood weer en red ik het wel tot seizoen 3 denk
Ah, de fase van acceptatie is aangebrokenquote:
Hmmm... September ofzo? Ik weet alleen dat in de laatste aflevering Sookie Bill het huis uittrapt en Eric sexy isquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:53 schreef Beach het volgende:
[..]
Oja True Bloodik ben alweer kwijt wat de verhaallijnen precies waren
![]()
Hoe lang is het wel niet geleden dat dat voor het laatst was? Vast wel langer dan een half jaar.
Ik heb geen idee wanneer het precies begint. Maar ik zie het vanzelf wel hier op fok verschijnenquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmmm... September ofzo? Ik weet alleen dat in de laatste aflevering Sookie Bill het huis uittrapt en Eric sexy is
Beetje.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:54 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ah, de fase van acceptatie is aangebroken
Ja zoiets, hij was door die koningin gestuurd om dingen over haar uit te zoeken omdat er iets met haar was. En ik weet wat, maar ik weet niet of ze dat in de serie al uitgelegd hebben, of dat ik het alleen van de boeken weet, dus dat zeg ik maar nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wanneer het precies begint. Maar ik zie het vanzelf wel hier op fok verschijnen
Uhm uhm waarom ook alweer? Iets met die papieren over haar enzo toch?
Vergeet de weerwolfman niet
Ik ken de boeken niet. Maar het zal wel met dat feeëngebeuren te maken hebben denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja zoiets, hij was door die koningin gestuurd om dingen over haar uit te zoeken omdat er iets met haar was. En ik weet wat, maar ik weet niet of ze dat in de serie al uitgelegd hebben, of dat ik het alleen van de boeken weet, dus dat zeg ik maar niet![]()
Ohja, de weerwolfman. Neuh. Eric
Ohja, oke, dat was al in de serie dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ken de boeken niet. Maar het zal wel met dat feeëngebeuren te maken hebben denk ik
Te lang geledenaaargh
En ja meneer Northman is wel een leuker personage.
Man van het goeie leven hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef HappyBob het volgende:
Zal ik nog een keer op vakantie gaan deze zomer?Weekje surfen en feesten in Portugal
Doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef HappyBob het volgende:
Zal ik nog een keer op vakantie gaan deze zomer?Weekje surfen en feesten in Portugal
Week thuisblijven en fokken is toch veel leukerquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:01 schreef HappyBob het volgende:
Ik heb maar 1 leven om van te genietenquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb maar 1 leven om van te genietenDus dan maar gelijk goed
Sowieso niet.quote:
Sorry, maar zo leuk zijn jullie nou ook weer nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Week thuisblijven en fokken is toch veel leuker
Je maakt er echt een gewoonte van om je brood de avond van tevoren al te smerenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OKE BROODJES SMEREN EN SLAPEN DOEIDOEI.
Stel je bent bij die opnames van die vocals, je gaat stuk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
harmburgerliefde, halverwege de tweede mijn dag begint baasch welquote:Op donderdag 26 mei 2011 07:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hihi van jee hamburgers of liefde?
waar gaan we heen?quote:
ik volg je ff niet?quote:
mogguh jan. that makes 2 of us..quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:06 schreef JanPiraat het volgende:
Goedemorgen vanaf mobiel. Ik heb geen zin vandaag
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
Laatste dag examens!
* SpaceInvaders doet een dansje![]()
![]()
AKquote:
ja, maar jij bent ook ontzettend slim he..quote:
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, maar jij bent ook ontzettend slim he..
ben je getrouwd?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een kleuter vroeg gisteren aan mij of ik getrouwd ben.
heb je ja gezegt?quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een kleuter vroeg gisteren aan mij of ik getrouwd ben.
punk'ed door een kleuterquote:Op donderdag 26 mei 2011 08:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.
Dat zei ik ook tegen het kindje. En toen zei hij: ik ook niet. En liep toen weg
quote:Op donderdag 26 mei 2011 08:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.
Dat zei ik ook tegen het kindje. En toen zei hij: ik ook niet. En liep toen weg
mogguh dralion.quote:
quote:
collega van mij ook komende zondag.quote:Op donderdag 26 mei 2011 11:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een vriendin van mij gaat naar de toppers haha.
dat kan ik wel appreciërenquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:45 schreef -tape- het volgende:
Appreciatie. Stijging van de wisselkoers door vraag en aanbod
toch niet zo makkelijk als je dacht?quote:
Bijna NIKS fysisch geografisch, en raad eens waar ik goed in ben?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toch niet zo makkelijk als je dacht?
nagels lakken?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Bijna NIKS fysisch geografisch, en raad eens waar ik goed in ben?
Dat is mbt tot de aarde zegmaar, platentektoniek vulkanisme e.d. en sociaal geografisch is globalisering blablaquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nagels lakken?
ik heb overigens geen idee wat fysisch geografisch inhoud.
oke, daar weet ik vrij weinig vanaf.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is mbt tot de aarde zegmaar, platentektoniek vulkanisme e.d. en sociaal geografisch is globalisering blabla
Als ik een 2.9 haal ben ik geslaagdquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, daar weet ik vrij weinig vanaf.
maar heb je het gehaald denk je?
moet te doen zijn..quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ik een 2.9 haal ben ik geslaagd
Engels isquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet te doen zijn..
nu nog ff engels..
je kan het!! Tjakkaaaa!
Vrij normaal, betekent waarschijnlijk dat je veels films hebt gekeken/games speelt. heb het zelf ookquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:35 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Engels is![]()
Ik begrijp 9/10 dingen beter in het Engels dan Nederlands. Is dat raar?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vrij normaal, betekent waarschijnlijk dat je veels films hebt gekeken/games speelt. heb het zelf ook
dit jaquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:36 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vrij normaal, betekent waarschijnlijk dat je veels films hebt gekeken/games speelt. heb het zelf ook
Sommige kunnen hun accent niet verbergen, ik had ook een 9 voor mijn mondelingquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als ik sommige mensen uit mijn klas engels hoor praten dan moet ik stiekem lachen
Ik had een 9 voor mijn mondeling
Ik heb ook een lerares.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:39 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Sommige kunnen hun accent niet verbergen, ik had ook een 9 voor mijn mondelingmaarja was een lerares
![]()
![]()
bij mijn duits mondeling heb ik de hele tijd met de leraar over koken gepraat. ook een 9quote:
Ik over kebabquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij mijn duits mondeling heb ik de hele tijd met de leraar over koken gepraat. ook een 9
die is in duitsland wel veel lekkerder dan hier..quote:
En goedkoperquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die is in duitsland wel veel lekkerder dan hier..
die heb ik vanavondquote:
je bent altijd welkom om mee te komen eten..quote:
Kun je hem opsturen?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent altijd welkom om mee te komen eten..
denk wel dattie koud is als die bij jou aankomt en ik geloof niet dat de saus in de envelop blijft..quote:
wat denk je wel niet van mij?quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of doe je er dan stiekem ghb op en kom je me dan halen
hihihihihihiquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk wel dattie koud is als die bij jou aankomt en ik geloof niet dat de saus in de envelop blijft..
[..]
wat denk je wel niet van mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |