Wat een baas.quote:Hitler wilde honden laten praten
HANOVER - Adolf Hitler geloofde er heilig in dat ook honden kunnen praten. De nazileider zou tijdens de Tweede Wereldoorlog honden hebben willen trainen, zodat ook dieren met hun SS-bazen konden communiceren.
Hitler zou zelfs een complete hondenschool hebben opgezet in het Duitse Hanover. De beesten leerden daar hoe ze moeten praten, lezen en spellen. Op die manier zouden ze ook actief kunnen zijn in de concentratiekampen. Ook zouden er telepatische tests zijn gedaan met honden en mensen om de communicatie te verbeteren.
Eén van de honden die naar de speciale opleiding zou zijn geweest, is Rolf. Met zijn poten kon hij alle letters van het alfabet aantikken. Een ander beest zou op de vraag 'Wie is Hitler?' hebben geantwoord: 'Mein Fuhrer'.
Het bizarre verhaal van de Duitse hondenschool is opgetekend in het boek Amazing Dogs: A Cabinet of Canine Curiosities van hoogleraar Jan Bondeson, verbonden aan de Cardiff University in Engeland.
,,Het is inderdaad een bizar verhaal. Ten tijde van de Tweede Wereldoorlog gebeurden er bijzondere dingen op het gebied van communcatie tussen mensen en honden'', aldus Bondeson tegen The Sun.
Walgelijk artikel, walgelijke site, walgelijke columnist, walgelijke tijdverspilling.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, knuppel in het hoenderhok dan maar![]()
http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/godwint_altijd/
Joopquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ok, knuppel in het hoenderhok dan maar![]()
http://www.joop.nl/opinies/detail/artikel/godwint_altijd/
Ik wist wel dat er gepost zou worden na die linkquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Walgelijk artikel, walgelijke site, walgelijke columnist, walgelijke tijdverspilling.
Gewoon links als altijd dus.
Of je nou bekend wil staan als joop-lezeres..quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er gepost zou worden na die link
Enkel over het bedroevend lage drammende niveau van Joop.nl.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wist wel dat er gepost zou worden na die link
Joopquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Walgelijk artikel, walgelijke site, walgelijke columnist, walgelijke tijdverspilling.
Gewoon links als altijd dus.
Ik zocht iets waar jullie zeker op zouden reageren. Kennelijk heb ik goed gegoktquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Of je nou bekend wil staan als joop-lezeres..
Ach, er is ook "vraag" naar TBS, dus wat dat betreft...quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Joop![]()
Dat er überhaupt animo voor is
Onvoorstelbaar. Ze hebben veel gemeen, o.a. dat ze gemaakt zijn van subsidies.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:21 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, er is ook "vraag" naar TBS, dus wat dat betreft...
Dat was de bedoeling ook niet, de bedoeling was dat er weer gepost zou worden. Missie geslaagdquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Enkel over het bedroevend lage drammende niveau van Joop.nl.
Inhoudelijk doe ik niet eens moeite, ik ga ook niet een hoop hondenstront lopen ontleden.
Ja precies, alleen bedoeld om gekken bij elkaar te houden op een plek, en dan te isoleren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar. Ze hebben veel gemeen, o.a. dat ze gemaakt zijn van subsidies.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja precies, alleen bedoeld om gekken bij elkaar te houden op een plek, en dan te isoleren.
De tranen rollen echt over mijn wangen.quote:Een ander beest zou op de vraag 'Wie is Hitler?' hebben geantwoord: 'Mein Fuhrer'.
Dat gestoorde wicht dat zat te kankeren op de aanwezigheid van de PVV bij de dodenherdenking?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef robin007bond het volgende:
Zonde dat een dame als Mei Li Vos bij de PVDA zit en ook nog eens redactrice bij Joop is
Haar uiterlijk heeft ze wel mee, zonde van het geringe intellect dat er dan achter zitquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat gestoorde wicht dat zat te kankeren op de aanwezigheid van de PVV bij de dodenherdenking?
Nee hoor, geen zonde, ze zit waar ze hoort.
Ze is lelijk, zowel van binnen als buiten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:26 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Haar uiterlijk heeft ze wel mee, zonde van het geringe intellect dat er dan achter zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |