Nooit geschoten is altijd misquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef Maitje het volgende:
Ik vroeg aan mijn vader waarom die niet gegaan was, toen zei die dat het toch geen nut meer had
Weet die nog niet... onzeker.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Staat zijn baan ook op de tocht dan?
Ik vraag mij ook af wat men er mee wilt bereiken.. ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:10 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nooit geschoten is altijd misJe kan het altijd proberen
Wat doen? Beetje boe roepen dat het kut is vanachter je computer... Zo kun je nog proberen een vuist te maken... Je moet wat he hoe dom het ook lijkt. Maar dat schouders ophalen en ja en amen gedoe is toch ook 10x kutquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:13 schreef Maitje het volgende:
[..]
Weet die nog niet... onzeker.
[..]
Ik vraag mij ook af wat men er mee wilt bereiken.. ?
Ik hoop dat het iets op geleverd heeft, maar ik denk dat het niet veel uitmaakt. Regering heeft besloten en is niet van plan om het om te draaien..
Je punt maken is heel goed, enkel die politici hebben een kilometers dikke plaat van titanium voor hunnen koppen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:17 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wat doen? Beetje boe roepen dat het kut is vanachter je computer... Zo kun je nog proberen een vuist te maken... Je moet wat he hoe dom het ook lijkt. Maar dat schouders ophalen en ja en amen gedoe is toch ook 10x kut
Zekerquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:16 schreef EllaN het volgende:
Men wilt er een verandering mee bereiken.
Je krijgt in ieder geval de aandacht voor de kwestie. Met een beetje geluk gaat de bevolking steeds meer achter je staan en krijgt het kabinet een duidelijk signaal.
Misschien niet voor het huidige beleid, maar je moet ook iets verder denken.
Zo lang het nog strafbaar is voor militairen om te staken en de wat agressievere acties die bijv vrachtwagenchauffeurs doen ook een no-go zijn voor militairen moet het wel op deze manier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:18 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Je punt maken is heel goed, enkel die politici hebben een kilometers dikke plaat van titanium voor hunnen koppen.
Managers met el-cheapo spread-sheets die totaal de feeling met het bedrijf zijn verlorenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo lang het nog strafbaar is voor militairen om te staken en de wat agressievere acties die bijv vrachtwagenchauffeurs doen ook een no-go zijn voor militairen moet het wel op deze manier.
En die plaat zal helaas altijd blijven... Zijn godver allemaal managers die totaal geen contact/feeling met de burgers/werknemers hebben
En dat is precies de reden dat de coup plegers uit de "lagere" rangen komen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:22 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Zo lang het nog strafbaar is voor militairen om te staken en de wat agressievere acties die bijv vrachtwagenchauffeurs doen ook een no-go zijn voor militairen moet het wel op deze manier.
En die plaat zal helaas altijd blijven... Zijn godver allemaal managers die totaal geen contact/feeling met de burgers/werknemers hebben
c4 jij heb daar wel een beetje zich op denk ik... Vanaf waar begint de communicatie echt aftebrokkelen? off>oof? of echt pas bij de 'top' officieren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En dat is precies de reden dat de coup plegers uit de "lagere" rangen komen.
Vanaf overste en hoger houdt het ongeveer op. Dan gaan er plotseling hele andere belangen meespelen. En dan zit je ook meer in de rangen die het (grote plaatje) beleid bepalen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
c4 jij heb daar wel een beetje zich op denk ik... Vanaf waar begint de communicatie echt aftebrokkelen? off>oof? of echt pas bij de 'top' officieren?
Boven de rang van Overste begint dat wel denk ik.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:35 schreef Thaboel het volgende:
[..]
c4 jij heb daar wel een beetje zich op denk ik... Vanaf waar begint de communicatie echt aftebrokkelen? off>oof? of echt pas bij de 'top' officieren?
Vanaf kolonel geloof ik, en al helemaal zodra ze de HMV gaan doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Boven de rang van Overste begint dat wel denk ik.
Kolonels zijn gebreveteerd, anders kun je niet eens kolonel worden. Alhoewel, kol v/d Sar (C-KMS) is een ongebreveteerde, maar dat is een uitzondering.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vanaf kolonel geloof ik, en al helemaal zodra ze de HMV gaan doen.
Correct.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Thaboel het volgende:
@C4 je had ons nog anekdotes beloofd (A)
Correct my dear!quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Thaboel het volgende:
HMV= hogere militaire vorming?
@C4 je had ons nog anekdotes beloofd (A)
Nog 13 minuten vervelen dat Discovery channel aanslingerenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Correct.
En je bent weer erg ongeduldig merk ik.
Pm? Bol.com.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Nog 13 minuten vervelen dat Discovery channel aanslingeren
Maar idd ongeduldigPM anders een verkoopplaats van het boek lijkt me leuk om te lezen ookal ken k het LIMOS niet
Dan de titelquote:
quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
Ik zit nu het boek "Herinneringen aan de dienstplicht bij de Luchtmacht" te lezen. Geschreven door mijn instructeur tijdens mijn bbt opleiding op de LIMOS en later P&O Functionaris op EHV, Martin (Matje) v/d Linden.
Wat een herinneringen komen er boven zeg! Super, ik zit soms bijna in mijn broek te pissen van het lachen.
Ook een aanrader voor ER en overige LIMOS gangers dus.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:39 schreef AchJa het volgende:
Vanaf overste en hoger houdt het ongeveer op. Dan gaan er plotseling hele andere belangen meespelen. En dan zit je ook meer in de rangen die het (grote plaatje) beleid bepalen.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
Boven de rang van Overste begint dat wel denk ik.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:42 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanaf kolonel geloof ik, en al helemaal zodra ze de HMV gaan doen.
U bent geweldig SMJ!quote:
We zijn het wel eens geloof ik.quote:
Dat weet ik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |