quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:32 schreef AchJa het volgende:
Gvd, hoor net dat ik gepaald ben volgende week met de korpsdag. Ik mag scheidsrechter spelen... Ik verwacht een hoop klachten, want zolang ik geen bloed en open botbreuken zie fluit ik niet.
Voor zover ik weet: Puma, Cobra4 en lotusss. Achja moest ineens andere dingen doen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:53 schreef Maitje het volgende:
[..]
Zijn er veel deffers van hier naar Den Haag dan?
Owkequote:Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet: Puma, Cobra4 en lotusss. Achja moest ineens andere dingen doen.
Ik ben ook niet geweest. Ben net terug van het huwelijk van mijn ex-overbuurjongen. Kennen elkaar al vanaf 3 jaar oudquote:Op donderdag 26 mei 2011 16:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Voor zover ik weet: Puma, Cobra4 en lotusss. Achja moest ineens andere dingen doen.
Meneer weet het beter...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:22 schreef rubje het volgende:
Als jullie nou eens wat verder kijken dan de DEF SC zoals in DEF algemeen dan had je hier al een antwoord kunnen vinden op je vraag wie er zoal in Den Haag waren.:)
Ik krijg altijd het gevoel dat ik op Hyves ben als ik jouw posts lees.quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:22 schreef rubje het volgende:
Als jullie nou eens wat verder kijken dan de DEF SC zoals in DEF algemeen dan had je hier al een antwoord kunnen vinden op je vraag wie er zoal in Den Haag waren.:)
Raad eens waar die extra smileys die hij gebruikt vandaan komen...quote:Op donderdag 26 mei 2011 17:36 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik krijg altijd het gevoel dat ik op Hyves ben als ik jouw posts lees.
Op zich was het ook echt een heel goede post van rubje, met mooie foto's.quote:
Ja, maar er zijn ook nog belangrijkere zaken dan een demonstratie,quote:
Bij mij kwam er ook een haastklus tussendoor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, maar er zijn ook nog belangrijkere zaken dan een demonstratie,
1000 meer dan gepland. Valt me mee dat de bonden hier mee accoord zijn gegaan.quote:
Vermoed dat weinig mensen nog vertrouwen hebben in de bond.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1000 meer dan gepland. Valt me mee dat de bonden hier mee accoord zijn gegaan.
Idd...quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
1000 meer dan gepland. Valt me mee dat de bonden hier mee accoord zijn gegaan.
Klein feestje voor jou vandaag, met de arrestatie van Mladic?quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:53 schreef ErwinRommel het volgende:
Tja, je bent en "blijft" militair, dus parate zaken gaan voor. Daarom, militairen zijn de loyaalste werkers.
Ik was aan het werk en hoorde het op de radio.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:03 schreef hcwp het volgende:
[..]
Klein feestje voor jou vandaag, met de arrestatie van Mladic?
Staat zijn baan ook op de tocht dan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:09 schreef Maitje het volgende:
Ik vroeg aan mijn vader waarom die niet gegaan was, toen zei die dat het toch geen nut meer had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |