Als men van mening is dat mijn voorkomen als voorbeeld moet dienen filmen ze maar een end weg. Echter denk ik niet dat ik nou een representatief voorbeeld ben voor de krijgsmacht.quote:
En dat is precies.....waar mijn wenkbrouw fronst...quote:Op donderdag 19 mei 2011 10:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
We mogen en kunnen ook weinig doen, zo werkt dat bij ons. Een gemiddeld bedrijf gooit het werk neer, als wij dat doen staan we in Arnhem. Daarbij zitten de meeste militairen ook niet zo inelkaar, wat dat betreft zou de burgermaatschappij nog wat kunnen leren van de instelling van militairen.
Doe maar niet, dan verliest de krijgsmacht zijn laatste beetje begrip van wat er nog van over isquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef handboek het volgende:
Is het geen realistisch idee om met de tanks de snelwegen te bezetten of met apache's over het binnenhof te vliegen? Niet om te dreigen maar om een punt te maken dat tanks etc. veel indruk maken op mensen en daarom wel nodig zijn in een krijgsmacht. Want een vijand is volgens mij was banger van een tank dan van een diemaco.
Dat is ook het plan van de politiek, ze willen een coup onmogelijk maken met tanks!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:41 schreef thesystem het volgende:
[..]
En dat is precies.....waar mijn wenkbrouw fronst...
Heel leuk dat we dan naar arnhem moeten...
Maar als je collectief allemaal ermee kapt...en niet die ene officier die zich omhoog wil pijpen...wat willen ze dan doen? De gehele krijgsmacht in de cel stoppen?
Wie wil defensie stoppen...? Wie stopt inhemelsnaam een Leo 2?
En nee, dan moeten we niet met spandoeken gaan lopen....![]()
maar helaas....toen werd ik wakker en kwam ik tot de conclusie dat wij nederlanders maar een laf volk zijn wat alles over zich laat beslissen en lekker met zich laat sollen...jammer
Vaarwel slagkracht, vaarwel geloofwaardigheid.....
dat deden ze een jaar of 30 geleden.. toen de marine klappen kreeg met bezuinigen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef handboek het volgende:
Is het geen realistisch idee om met de tanks de snelwegen te bezetten of met apache's over het binnenhof te vliegen? Niet om te dreigen maar om een punt te maken dat tanks etc. veel indruk maken op mensen en daarom wel nodig zijn in een krijgsmacht. Want een vijand is volgens mij was banger van een tank dan van een diemaco.
Mooi werk, dat moet het nieuws wel halen (ookal overschaduwt de arrestatie van Mladic het behoorlijk). Benieuwd hoe de pers dit op pakt, hopelijk wordt hiermee de boodschap aan een zo groot mogelijk publiek onder de Nederlandse bevolking uitgedragen.quote:Landelijke Actiedag enorm succes!
donderdag, 26 mei 2011 11:48
De Landelijke Actiedag Defensiepersoneel is een groot succes: ruim 6.000 militairen en burgerpersoneel stonden vanmiddag op de Koekamp in Den Haag, waar onder het dagvoorzitterschap van Annet van Trigt diverse sprekers aan het woord kwamen. Behalve uiteraard de bestuursleden van de zeven samenwerkende bonden was er ook minister Hillen, die ondanks veel gejoel vertelde het goed te vinden dat defensiemedewerkers zich in groten getale laten zien. Ook kamerlid Bosman van de VVD moest veel gejoel incasseren, want zijn partij kan niet betrapt worden op een consequent doorvoeren van het verkiezingsprogramma, en dat valt op. Veel applaus was er echter voor de binnen marcherende militairen, ook mensen op straat staken de deelnemers aan deze Mars voor Waardering een hart onder de riem door voor ze te applaudiseren.
Later meer.
Bron: http://www.defensiepersoneelinactie.nl
beetje dubbel, niet?quote:Hey k*t fietsende nukubu
Waarom?quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:02 schreef Pumatje het volgende:
ben er net van terug...
die VVD'er.... wat een zak tabak.
Wat een verkeerd figuur op de verkeerde plek...
Hij presenteerde zichzelf nogal statig en van ; Ik weet wat de gevoelens zijn, intresseert me niet.. ik ga jullie eens even goed vertellen dat jullie maar je bek moeten houden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:12 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ken hem zelf niet, maar ik had naar aanleiding van zijn cv al meteen een bepaald beeld, en ik ben benieuwd of dat beeld een beetje klopt.
Wat is dat toch een klote opmerking tijdens zo een serieuse situatie.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef Erasmo het volgende:
Wat is dat zwart toch mooi tussen die bloemetjespakken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |