Waar is 'ie eigenlijk heen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:44 schreef -tape- het volgende:
Leest leeell dit ook allemaal?Ik mag toch wel hopen dat die jongen wat beters is gaan doen.
A of B?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik had een 2.7 voor mijn examen wiskunde.
Ik kom mijn verloren tijd inhalen, moet kunnen toch.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:44 schreef xCore het volgende:
[..]
Mensen die al examen hebben gedaan maar alsnog in EXA komen hangen.
* Klinkerbotsing raakt aan.quote:
Aah oké, vandaar dat je even terugkeertquote:
Ga ik volgend jaar sowieso doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:44 schreef xCore het volgende:
[..]
Mensen die al examen hebben gedaan maar alsnog in EXA komen hangen.
A.quote:
Nah, niet terug keren. Vorig jaar fokte ik nog niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:44 schreef yosander het volgende:
[..]
Aah oké, vandaar dat je even terugkeert.
November? Haha, komt 'ie nog wel naar de meet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
Baggeren in forumbreed ofzo. Tot november.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom mijn verloren tijd inhalen, moet kunnen toch.
[..]
* Klinkerbotsing raakt aan.
Ja, dat wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef xCore het volgende:
[..]
November? Haha, komt 'ie nog wel naar de meet?
Misschien maar goed ookquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
A.
[..]
Nah, niet terug keren. Vorig jaar fokte ik nog niet.![]()
Voel me niet aangesproken hoor.quote:
Klinker wat jij hier doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo, waarom zo zielig kijken?
[..]![]()
[..]
Hoi, piraat meldt zich.
[..]
Inderdaad.
Daar staat hij standaard op ingesteldquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Hoi, piraat meldt zich.
[..]
Inderdaad.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het haten op Wiskunde A
Ramon kijkt altijd zielig.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]![]()
[..]
Hoi, piraat meldt zich.
[..]
Inderdaad.
Geen idee.quote:
Oh, zielig wel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Daar staat hij standaard op ingesteld
Heb geen zin het te veranderen
Ja heel vervelend D=quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ramon kijkt altijd zielig.
Mensen die een standaard PI instellen en daardoor mensen op het verkeerde been zetten
Kan dat eigenlijk?quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Mensen die een standaard PI instellen en daardoor mensen op het verkeerde been zetten
Is het al 2012quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met het haten op Wiskunde A
Jaquote:
Ik kijk altijd zielig idd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Hj diste rode baardharenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, waar is hijiick kan niej sonder hem lefe jwzz
Geen idee. Wil ik niet weten ook.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Gewoon op klikken » stel geselecteerde in als standaard
Ik had je allang door!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:49 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ik kijk altijd zielig idd.
Hihi, ik probeer mensen te foppen, grappig he!
Etsu spamt alles onder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 jaar als lid, maar postte nooit. Sinds 2 weken ofzo ben ik verslaafd (aan EXA).
xCorequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik xCore nog best een goede user vind nu ik dat andere tuig hier rond zie banjeren
Ja elke dag op nummer een bij de dagcijfers.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
2 jaar als lid, maar postte nooit. Sinds 2 weken ofzo ben ik verslaafd (aan EXA).
Justicequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef Trollface. het volgende:
You were such a P.Y.T.
Catching all the lights
Do the dance
The way you move is a mystery
Legitieme reden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Jij wel ja, maar jij bent ook heeeuulll slim.
Faka G!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef Snuf. het volgende:
Ik moet zeggen dat ik xCore nog best een goede user vind nu ik dat andere tuig hier rond zie banjeren
Zwart, maar ook soms rode haren, zie je alleen als je heeeeul goed kijkt, maar tochquote:
..quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Zwart, maar ook soms rode haren, zie je alleen als je heeeeul goed kijkt, maar toch!
Oh en dat met blond haar... echt gekke combi.
Blond dus. Maar meestal zie je er toch niets van, want ik scheer me gewoonquote:
Ik moet steeds lachen om dat filmpjequote:
Waarvan je een printscreen hebt gemaaktquote:
Anders doen ze allemaal ninja-editquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:52 schreef yosander het volgende:
[..]
Waarvan je een printscreen hebt gemaakt?
Is al verwijderd moattie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Snuf. het volgende:
Hoeveel vakken mag je herkansen ?
Boys steun mijn post. xD debielen
zo donequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Snuf. het volgende:
Ooh zie het al.quote:
Ik heb je geholpen mattie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Snuf. het volgende:
Ja.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:55 schreef yosander het volgende:
Hé Klinkerbotsing je hebt je UI veranderd?
quote:Laatste voyeur(s) Corkscrew
Chai
Corkscrew
Letstalk
Anonieme_Fokker
TWP
schommelstoel
-tape-
Letstalk
Corkscrew
Doei doei en dankjequote:
quote:
TWEE KEERquote:Laatste voyeur(s)
Etsu
Letstalk
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
Anonieme_Fokker
hakunamatafaka
Anonieme_Fokker
Letstalk
9611Niels
Zephyrus
Neem dat over die brug terugggquote:
Ik zie aan het getroll gelijk wie het is!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:56 schreef Snuf. het volgende:
Geen andere UI dat schept teveel verwarring
Ramon, met z'n gruwelijke username en UIquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Ramon, met z'n gruwelijke username en UIDank voor het compliment bro.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Ramon, met z'n gruwelijke username en UIUI kan ik wel aanpassen als je wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dastan 10 euro en nog wat fooiquote:Laatste voyeur(s)
Snuf.
Snuf.
Snuf.
Snuf.
Snuf.
Snuf.
Snuf.
Snuf.
Snuf.
Snuf.
Duizend views.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef ThaTim het volgende:
Mensen, ik wil dat er op mijn FoBo meer views komen.
Laatste voyeur(s) Etsuquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef ThaTim het volgende:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef ThaTim het volgende:
Dat moet je zo'n automatische ververser als add-on downloaden en aanzetten op 1 seconde. Zo kom ik ook aan mijn hoge aantal views.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef ThaTim het volgende:
Je hebt een view van mij erbijquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:59 schreef ThaTim het volgende:
quote:
Doe is oordelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon.Dan ga ik oordelen of hij geschikt is als UI.
Ik ben nu doelloos door m'n AK boek aan het bladeren. Goed of goed.quote:
Nee hoor.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Krijgen jullie ook de hele tijd DM's in beeld die je de dag ervoor ontvangen hebt? Word er schijtziek van.
Klik alles verwijderen en sluiten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Krijgen jullie ook de hele tijd DM's in beeld die je de dag ervoor ontvangen hebt? Word er schijtziek van.
Impliceren dat je FOK!-matties hebt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Slecht. Je kunt hem beter wegleggen en straks vol erop focussen zonder computer aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben nu doelloos door m'n AK boek aan het bladeren. Goed of goed.
Komt omdat jij nooit een DM krijgt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
Dat heb je wel gedaan!quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef Snuf. het volgende:
Deze QUOTE MIJ of STEUN MIJ shit lijkt wel een beetje op de Fok Onzin Radio mafia
Ja maar het is zoveel en ik heb het gevoel dat ik niet echt iets leer.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:06 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Slecht. Je kunt hem beter wegleggen en straks vol erop focussen zonder computer aanDit zorgt ervoor dat je straks NOG minder zin hebt om het te gaan doen
Viespeuk.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vind het woord fijn spannond. Helemaal als mijn naam ervoor staat.
he moet dat nouquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef ThaTim het volgende:
Zal ik nog 1x fappen vandaag? Morgen kan ik zowat de hele dag niet
Nee, dat houd ik niet vol. Bovendien nutteloos, omdat ak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef Keauning het volgende:
ViaRegnum, ga je weer door tot 3 uur snachts?
Guess what? Dat is ook zo. Dat examen is ook alleen maar toepassen... als je alles snapt wat je leest, ken je het gewoon.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja maar het is zoveel en ik heb het gevoel dat ik niet echt iets leer.(als ik doorheen blader)
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef ThaTim het volgende:
2x kan nog wel en morgenvroeg voor 't opstaan jwz.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef ThaTim het volgende:
Ja doe maar rond een uur of 10/11 dan kan je lekker slapen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:08 schreef ThaTim het volgende:
Nee man, minstens 3x vandaag nog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef yosander het volgende:
[..]
2x kan nog wel en morgenvroeg voor 't opstaan jwz.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef yosander het volgende:
[..]
2x kan nog wel en morgenvroeg voor tijdens 't opstaan jwz.
Chai, wat doe jequote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja doe maar rond een uur of 10/11 dan kan je lekker slapen.
Man, morgenvroeg ga ik het zeker niet doen. Tussen AK en Engels lijkt me ook niet genieten.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef yosander het volgende:
[..]
2x kan nog wel en morgenvroeg voor 't opstaan jwz.
Ik geef hem een handige tip, wees blij. Jullie gaan hier toch altijd allemaal veel te laat slapen.quote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Man, morgenvroeg ga ik het zeker niet doen. Tussen Tijdens AK en Engels lijkt me ook niet genieten.
Jawel man, extra goed voor je concentratie.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:10 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Man, morgenvroeg ga ik het zeker niet doen. Tussen AK en Engels lijkt me ook niet genieten.
quote:
Door zijn hont. Dan smeert hij er pindakaas op.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij laat je 3x per dag pijpen? noujah beter toch.
XD XD XD XD XD XD XDquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
hontquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Door zijn hont. Dan smeert hij er pindakaas op.
4x. Je moet niet denken dat je beter weet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Jij laat je 3x per dag pijpen? noujah beter toch.
Leverpastei zal de hond meer appreciëren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:11 schreef Dastan het volgende:
[..]
Door zijn hont. Dan smeert hij er pindakaas op.
Ervaring zo te zien.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja doe maar rond een uur of 10/11 dan kan je lekker slapen.
Geloof mij maar. Pindakaas werkt goed genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Leverpastei zal de hond meer appreciëren.
Jouw Nederlandsquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Leverpastei zal de hond meer appreciëren.
Ja als mijn vriend hier logeert moet ik uiteindelijk altijd alleen de film afkijken omdat hij al slaapt.quote:
quote:
Dan heb ik tenminste een reden om niet te FOK!ken en wel om te leren.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef xCore het volgende:
Pas maar op spamkoning Etsu, jij bent zeker de volgende!
Wat is dat voor een metafoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als mijn vriend hier logeert moet ik uiteindelijk altijd alleen de film afkijken omdat hij al slaapt.
Op die fiets.quote:
Film kijken met het doel daadwerkelijk de film af te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:13 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja als mijn vriend hier logeert moet ik uiteindelijk altijd alleen de film afkijken omdat hij al slaapt.
Weg, xCore vond het geen mooie UI, dus heb ik hem veranderd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:14 schreef Dastan het volgende:
[..]
Raar gedrag van jou.En waar is jouw jongen in je UI?
xCore heeft niks te vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Weg, xCore vond het geen mooie UI, dus heb ik hem veranderd.
Er staat een streepje door je naam op het profiel.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik dacht dat er geen banmeldtopic meer was? Hoe weet iedereen wie er geband is?
Als je op iemand zijn profiel klikt staat er een streep door zijn naam.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik dacht dat er geen banmeldtopic meer was? Hoe weet iedereen wie er geband is?
Ja, in die jongen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Moet ik hem weer gaan veranderen zeker?
Andere film opzetten. Of uitmaken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat is de ervaring die ik daarmee heb. Zelf word ik daar niet slaperig van.
Dat weet je wel, maar hoe je een standaard PI in moet stellen niet?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er staat een streepje door je naam op het profiel.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Als je op iemand zijn profiel klikt staat er een streep door zijn naam.
Ohquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Er staat een streepje door je naam op het profiel.
Impliceren dat...quote:
Ik ben niet zo technisch aangelegd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:16 schreef xCore het volgende:
[..]
Dat weet je wel, maar hoe je een standaard PI in moet stellen niet?
Veel space plezier!quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:16 schreef Corkscrew het volgende:
Ik ga aan de pizza
Ajuus iedereen![]()
[..]
Zoek eens wat leuks.
BESTELD?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:16 schreef Corkscrew het volgende:
Ik ga aan de pizza
Ajuus iedereen![]()
[..]
Zoek eens wat leuks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |