Inderdaad xDquote:
*steunt*quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Mensen haten terwijl je zelf xD gebruikt
*steunt*quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
xD kan gebeuren tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Huh, geen 2de tijdvak?quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:01 schreef Tijz het volgende:
Wij mogen alle vakken herkansen in augustus dankzij een of andere gunstige regeling. Ik weet eigenlijk niet waarom dat is, maar het heeft denk ik iets te maken met dat we eerst 3 en nu 2 examenmogelijkheden hebben of zo per jaar.
Maar goed ik hoef toch geen vak te herkansen verwacht ik.
* ThaTim steunt Snuf.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:53 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Op onze school hebben ze mei-examens, augustus-examens (+herkansingen van mei dan geloof ik) en ze hadden dit jaar ook voor de laatste keer januari-examen (dat was een of andere pilot)quote:
Die proef is vorig jaar al afgelopen en wat jij zegt klopt niet, jij bedoelt het derde tijdvak maar dat is voor mensen die wegens omstandigheden het examen niet hebben kunnen maken en is dus niet voor herkansers, ook jullie hebben gewoon 1 herkansing in het tweede tijdvak.quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:03 schreef Tijz het volgende:
[..]
Op onze school hebben ze mei-examens, augustus-examens (+herkansingen van mei dan geloof ik) en ze hadden dit jaar ook voor de laatste keer januari-examen (dat was een of andere pilot)
Uh ik ken twee mensen die januari 2011 examen hebben gedaan op mijn school. En wij mogen wel alle vakken herkansen in augustus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:18 schreef jikio het volgende:
[..]
Die proef is vorig jaar al afgelopen en wat jij zegt klopt niet, jij bedoelt het derde tijdvak maar dat is voor mensen die wegens omstandigheden het examen niet hebben kunnen maken en is dus niet voor herkansers, ook jullie hebben gewoon 1 herkansing in het tweede tijdvak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |