Wat is ongepast?quote:
Die opmerkingquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Het was net zo leuk.quote:
Niet.quote:
Ja, een KK TT, letterlijkquote:
Mijn slaven mogen mij nooit tegenspreken.quote:
Haha, een slaaf met grootheidswaanzin. En nu verder plukken, kut!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mijn slaven mogen mij nooit tegenspreken.
Ga terug in je hok jij.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Haha, een slaaf met grootheidswaanzin. En nu verder plukken, kut!
Riante villa ja. Iemand uit Boschveld kan nooit zeggen dat een ander in een hok woont.quote:
Ja stoer hoor, altijd Boschveld dissen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Riante villa ja. Iemand uit Boschveld kan nooit zeggen dat een ander in een hok woont.
Nee, haten op Rosmalen en studenten, dat is het toppunt van stoer!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja stoer hoor, altijd Boschveld dissen.
Ben je ongesteld ofzo.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, haten op Rosmalen en studenten, dat is het toppunt van stoer!
quote:
quote:
Wat is dat nou weer voor conclusie die nergens op is gebaseerd.....quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:31 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
Vooral tuxx met dat zweepje, het is ondertussen wel duidelijk dat je van dat soort spelletjes houdt en dus kan je wel kappen met die smiley want het is gewoon echt kut.
Je hebt het constant over je kelder en dat soort bullshit. Wat nou nergens op gebaseerd.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:32 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor conclusie die nergens op is gebaseerd.....
Als je in je leven alles zo serieus neemt dan heb je wel een kutleven zeg.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:34 schreef VanPikkesteijn. het volgende:
[..]
Je hebt het constant over je kelder en dat soort bullshit. Wat nou nergens op gebaseerd.
Daar gaat het niet om, constant diezelfde bullshit in dit topic, het is gewoon niet grappig of leuk of wat dan ook.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als je in je leven alles zo serieus neemt dan heb je wel een kutleven zeg.
Dan zijn alle smileys oud, ze worden allemaal steeds opnieuw gebruikt. Weinig keus verder ook he.quote:
Dus je kan gewoon kappen met die eindeloze smiley sessies. Die dingen zijn voor ondersteuning, niet om hele "gesprekken" mee te houden.quote:Op donderdag 26 mei 2011 00:53 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan zijn alle smileys oud, ze worden allemaal steeds opnieuw gebruikt. Weinig keus verder ook he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |