Ik heb geen beelden, maar Robert speelde bij vlagen geniaal eergisteren. Daar is vandaag volgens mij weinig van te merken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:05 schreef Szura het volgende:
Hoe heeft Berdych ooit van die Robert kunnen verliezen als Fognini hem nu helemaal de vernieling in slaat?
Bizar genoeg lag het, in ieder geval in die 5e set, niet aan Berdych. Robert was gewoon ongelooflijk in die set..iedere bal was een winner..zelfs als return op de first serve van Berdych..Puur momentum van een one day fly in de meest extreme vorm.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:05 schreef Szura het volgende:
Hoe heeft Berdych ooit van die Robert kunnen verliezen als Fognini hem nu helemaal de vernieling in slaat?
Tja, wereldtop bij de vrouwen gaat nu eenmaal voor tov een subtopper en een onbekende Hollander bij de mannen..kan Wilmots ook niets aan doen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:09 schreef Salamando het volgende:
Eurosport.
'De kans is klein dat we naar Schoorel gaan, want direct komt Zvonareva de baan op en op het centre court is Schiavone bezig'.
http://nos.nl/dossier/240(...)s-2011/tab/148/live/quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:12 schreef Salamando het volgende:
Dus Schoorel niet op de TV ergens voor mensen zonder Sport1?
Dat is geen TVquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:12 schreef alors het volgende:
[..]
http://nos.nl/dossier/240(...)s-2011/tab/148/live/
Ja, ik zie die gelijkenis niet echt. Schoorel is veel slungeliger, en veel minder vast. Delpo beukt die ballen gewoon allemaal met veel marge heel diep heen en weer. Schoorel veel aanvallender.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:29 schreef franklop het volgende:
Schoorel doet me wel wat denken qua spel aan Del Potro, of probeer ik gewoon interessant te lijken en slaat het nergens op?
Zullen we er maar van uitgaan dattie Oud-Spaansch setje heeft staan tanken ..quote:
Gewoon 6-1 meteen hequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zullen we er maar van uitgaan dattie Oud-Spaansch setje heeft staan tanken ..
Ik las sletjequote:Op woensdag 25 mei 2011 18:33 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Zullen we er maar van uitgaan dattie Oud-Spaansch setje heeft staan tanken ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |