quote:woensdag 25 mei 2011 @ 13:40 • 301
GeertJan88
Nog niks over dcp gehoord vorig jaar wel vlag en wimpel
hehe nou ik de norm gehaald. Maar daar bleef het ook wel zon beetje bijquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:37 schreef hcwp het volgende:
Stukje eigen initiatief: http://www.defensie.nl/la(...)e_reserve/bataljons/
Gister DCP gehad, met vlag en wimpel
2450quote:Op woensdag 25 mei 2011 17:31 schreef hcwp het volgende:
Hoeveel m heb je uiteindelijk gelopen? Ik 2645![]()
Wel eerst ruim anderhalf uur geen ruk gedaan, daar word ik wel af en toe een beetje vierkant van, die inefficiëntie.
ok bedankt! Dus dan maar even wachten. Lijkt me dat je dan ook een lijst ontvangt met wat je allemaal moet meenemen e.d?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef Schild het volgende:
Van het schoolbataljon (Noord, dan wel Zuid) krijg je één tot twee weken voor de AMO bericht, de meldingsinstructie. De Natres heeft hier zelfs verder niks mee te maken qua papierwerk. De batstaf meldt jouw gewoon aan voor de AMO, en de schoolbataljons regelen het verder.
Mailen naar de batstaf heeft dan ook vaak weinig nut.
Nah, een lijst krijg je niet echt. Je krijgt alleen de mededeling dat je alles behalve je DT moet meenemen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:51 schreef TMartina het volgende:
ok bedankt! Dus dan maar even wachten. Lijkt me dat je dan ook een lijst ontvangt met wat je allemaal moet meenemen e.d?
Maar wat ik dus raar vind, is dat ik dus wss nu allerlei spul in verkeerde vakjes e.d doe. Bijvoorbeeld het gasmasker in de verkeerde zak, of dat je je tandenborstel in de etui doet. Hoe moet je dat weten wat waar hoort?quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:17 schreef Schild het volgende:
[..]
Nah, een lijst krijg je niet echt. Je krijgt alleen de mededeling dat je alles behalve je DT moet meenemen.
Krijg je waarschijnlijk nog wel te horen hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:51 schreef TMartina het volgende:
[..]
Maar wat ik dus raar vind, is dat ik dus wss nu allerlei spul in verkeerde vakjes e.d doe. Bijvoorbeeld het gasmasker in de verkeerde zak, of dat je je tandenborstel in de etui doet. Hoe moet je dat weten wat waar hoort?
Had voor mijn AMO al in het Hamil op het intranet gekeken wat de organieke bepakkingswijze was. Bespaar je die moeite, alles wordt toch net anders bepakt en dat doe je rustig tijdens de AMO.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:51 schreef TMartina het volgende:
[..]
Maar wat ik dus raar vind, is dat ik dus wss nu allerlei spul in verkeerde vakjes e.d doe. Bijvoorbeeld het gasmasker in de verkeerde zak, of dat je je tandenborstel in de etui doet. Hoe moet je dat weten wat waar hoort?
Strebertje dat je wasquote:Op donderdag 26 mei 2011 00:49 schreef PugaPyga het volgende:
[..]
Had voor mijn AMO al in het Hamil op het intranet gekeken wat de organieke bepakkingswijze was. Bespaar je die moeite, alles wordt toch net anders bepakt en dat doe je rustig tijdens de AMO.
Was t geen spoorwegpolitie? Die mogen wel bonnenschrijven voor zwartrijden en openbare ordeverstoring ed. En volk vastzetten als ze echt over de streep gaan. De Natres hoort dit in geval van daadwerkelijke inzet ook te kunne, maar wij verkiezen tie rips boven handboeienquote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef hcwp het volgende:
In de trein zag ik net een conducteur met handboeien (en een stoere uitstraling) lopen. Volgens mij is het geen normale conducteur, want die hebben de handboeien niet. Weet iemand welke bevoegdheid zij hebben? En belangrijker, waarom wij als Natres die niet ook hebben. Met bewaking als een van de kerntaken kan het handig zijn als we ook de macht hebben mensen daadwerkelijk vast te zetten.
Een aantal NS-medewerkers heeft geweldsbevoegdheid gekregen (BOA-status) na het volgen van de vereiste opleiding. Dat is gebeurd na bezuinigingen op de spoorwegpolitie (veel bureau's op de stations zijn gesloten) om het daardoor ontstane 'veiligheidsvacuum' in de trein te ondervangen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:47 schreef hcwp het volgende:
In de trein zag ik net een conducteur met handboeien (en een stoere uitstraling) lopen. Volgens mij is het geen normale conducteur, want die hebben de handboeien niet. Weet iemand welke bevoegdheid zij hebben? ...
licht eraan hoe druk zet het bij de keuringen hebben en hoe snel het veiligheidsonderzoek en het papierwerk gaat.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:56 schreef mirk het volgende:
hoe lang zit er tussen het op sturen van je sollicitatie formulieren en de daadwerkelijke aanstelling? ik heb de formulieren twee weken geleden opgestuurd. op de voorlichting zeiden ze dat het een half jaartje duurt, maar ik hoor verhalen dat het veel langer duurt.
wat is jouw ervaring hiermee?quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:11 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
licht eraan hoe druk zet het bij de keuringen hebben en hoe snel het veiligheidsonderzoek en het papierwerk gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |