Nee niet echt, zondag met de verjaardag hebben we gewoon gürken op tafel gehad en gegeten.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 09:24 schreef elvhenk het volgende:
En, heeft iedereen hier ook al gurken-paniek? Of buren die je mijden omdat je OOK uit Nederland komt?
als ik er nogaan toe kom loop ik wel ff heen om een plaatje te schieten...quote:Op dinsdag 31 mei 2011 15:13 schreef Rewimo het volgende:
Zonder bier gebeurt er niks natuurlijkMaar hoe ziet het er uiteindelijk uit? Dat zie je helaas niet in de filmpjes. Tof hoor, dat ze zoiets doen
Youtube kan via speciale youtube proxy sites. Google maar eens, of anders zal ik als ik thuis ben eens kijken voor je.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:18 schreef nikky het volgende:
Ik woon hier nu een half jaar...het bevalt mij prima en wil nog steeds absoluut niet terug.
MAAR
Als ik ergens wel een pokketiefusteringhekel aan heb is dat de boel wordt geblokkeerd op het internet. Ik wil potdikke series zien via uitzending gemist... http://www.rtl.nl/xl/#/u/375ef98b-fb46-490f-a1b8-830af7936858/ dit bijvoorbeeld of bepaalde filmpjes van youtube... censuur![]()
Ik ben daar redelijk klaar mee!
Kan dat ook via een proxy of een andere manier?
Uploaden via Sopcast is in Duitsland verboden! Via torrent enzo zijn advocaten actief op zoek naar uploaders, via Sopcast heb ik dat nog niet gehoord maar ik zou ze niet uitdagenquote:Op woensdag 1 juni 2011 14:25 schreef Waldheini het volgende:
[..]
Youtube kan via speciale youtube proxy sites. Google maar eens, of anders zal ik als ik thuis ben eens kijken voor je.
Zelf loop ik wel eens tegen het probleem aan dat ik geen Eredivisie live streams kan kopen in het buitenland. Gelukkig hebben ze daar Sopcast voor uitgevonden
Je mag ook niet downloadenquote:Op woensdag 1 juni 2011 15:31 schreef XL het volgende:
[..]
Uploaden via Sopcast is in Duitsland verboden! Via torrent enzo zijn advocaten actief op zoek naar uploaders, via Sopcast heb ik dat nog niet gehoord maar ik zou ze niet uitdagen
nu je het zegt, daar had ik nooit zo bij nagedacht dat je met sopcast gelijk gegevens verzendt. Maar of dat nu zo duidelijk is als bijv torrents betwijfel ik wel.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:31 schreef XL het volgende:
[..]
Uploaden via Sopcast is in Duitsland verboden! Via torrent enzo zijn advocaten actief op zoek naar uploaders, via Sopcast heb ik dat nog niet gehoord maar ik zou ze niet uitdagen
Het ziekenfonds van vroeger ken ik niet, maar alle wettelijke ziekenfondsen zijn aardig gelijk. Je bijdrage aan de kasse wordt direct van je brutoloon afgehouden. Per behandeling betaal je een tientje geloof ik aan eigen risico.quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:50 schreef Felagund het volgende:
Ik begin op 15.07 aan een PhD positie in Bonn en daarom heb ik een ziektekostenverzekering in Duitsland nodig.
Wat ik er tot nu toe van begrijp is dat ik mij bij een krankenkasse aan moet melden, omdat mijn loon lager is dan een het bedrag waarboven je bij de "private health insurances" kan aanmelden. Iemand van de universiteit raadde mijn aan om contact op te nemen met de Techniker Krankenkasse. Heeft iemand ervaring met deze krankenkasse en weet iemand wat ongeveer de kosten hiervan zijn? Als ik het goed begrijp is het vergelijkbaar met het ziekenfonds in Nederland vroeger?
Ja, dat mag ook niet. Anders zouden ze het niet blokkeren. Met een proxy moet je daar echter omheen kunnen komen en het risico op vervolging is nihil omdat je 1 niet bewust met een proxy kijkt maar toevallig en 2 je niks upload, alleen down (voor downloaden zijn er vrijwel geen rechtzaken)quote:Op woensdag 1 juni 2011 15:32 schreef nikky het volgende:
[..]
Je mag ook niet downloaden.
Ik wil gewoon uitzending gemist meuk kunnen zien en alle youtubefilmpjes
Boete nav downloaden muziek (Duitsland) Een aantal op FOK! voor het downloaden.quote:Op woensdag 1 juni 2011 22:22 schreef XL het volgende:
[..]
Ja, dat mag ook niet. Anders zouden ze het niet blokkeren. Met een proxy moet je daar echter omheen kunnen komen en het risico op vervolging is nihil omdat je 1 niet bewust met een proxy kijkt maar toevallig en 2 je niks upload, alleen down (voor downloaden zijn er vrijwel geen rechtzaken)
Dat is gegarandeerd via een tool die ook upload (zoals bijv. torrent). Het downloaden an sich is verboden om te monitoren door derde partijen. Jouw internet provider mag niet in een actieve rol vertellen wat jij met je verbinding doet. Slechts als er vermoedens van slecht gedrag zijn kan een bevoegde instantie (politie) als ze over de juiste papiermolen beschikken opvragen waar jij je mee bezig houdt. De entertainment industrie en dit soort advocaten mogen dat zeker niet. Een pure download is dus ontraceerbaar en vermoedelijk ook niet illegaal, maar daarover verschillen de meningen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 14:29 schreef nikky het volgende:
[..]
Boete nav downloaden muziek (Duitsland) Een aantal op FOK! voor het downloaden.
Anyhow, het gaat om Nederlandse series, dus ik ga wel via een proxy werken.
Jep.....dus welke groep groentekwekers gaat er nu weer afgemaakt worden?quote:Op maandag 6 juni 2011 16:38 schreef ueberduitser het volgende:
Komt m'n baas vanochtend langs en verkondigd dat de EHEC haard vlak bij ons is, in Uelsen....
Ik schrok toch wel ff, het is Uelzen.
Panik alom in Dld, nu zijn de eerste 24 Sprossen nog negativ bevonden ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |