Ik vind hem best wel lekkerquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:45 schreef DeZoektocht het volgende:
Die paprika chips van de lidl
[ afbeelding ]
Sinds AH bij ons in de buurt alle A-merken zo nu en dan 'slecht op voorraad' laat zijn en ik regelmatiger bij de LIDL ben gaan kopen kan ik alleen maar zeggen dak erg blij ben dat ik de LIDL heb ontdekt. De meeste producten zijn beter dan die van de lokale appie en nog goedkoper ook.quote:
sowieso, daar zit 3% avocado inquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:01 schreef sheonlydreams86 het volgende:
De guacamole dip.... Brrrrrr
Verder best tevreden over eten van de Lidl trouwens (koffie nooit geprobeerd)
Die Linessa Appel/Sinaasappel ruikt/smaakt echt naar kots, maar mijn moeder en zus blijven het drinkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:08 schreef OverRated het volgende:
De multivitamine drank van Lidl smaakt naar kots
Ben alleen de naam vergeten
Edit: is van linessa![]()
Ja is echt goor. Bij ons drinkt niemand die zooi, maar moeder kocht het nog een keer omdat ze nooit nadenkt bij het winkelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:30 schreef Mallerd het volgende:
[..]
Die Linessa Appel/Sinaasappel ruikt/smaakt echt naar kots, maar mijn moeder en zus blijven het drinken
Ok, dat is waar... Maar de andere merken gebruiken betere smaakversterkers ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
sowieso, daar zit 3% avocado indie is van geen enkel merk lekker
Ik vind de lidl koffie juist erg lekker... Ben ik nu de enige?quote:
t is je vergeven. jij kan er ook niks aan doen dat lidl ook 'non-food' verkoopt.quote:Op donderdag 26 mei 2011 12:15 schreef Xlarge het volgende:
Ik heb wel eens een water(stof)zuiger daar gekocht wat niets was.
Een berg herrie, maar niet goed het water van mijn vloer afzuigen
edit, zie nu dat het in CUL staat,
Dat is in frankrijk ook. Verder ken ik dit lidl product niet, maar misschien is het dus idd majo op zijn frans?quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
De Franse mayo vond ik erg tegenvallen, was erg mosterd achtig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |