Bierkoerier bestellenquote:
Die is volgens mij allang heen slapenquote:
Geen verplichtingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:17 schreef ToT het volgende:
Maar hoe laat moeten jullie morgen straks eigenlijk opstaan?
Niet echt een bepaalde tijd, maar k moet nog even leren voor een herkansing vanavondquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:17 schreef ToT het volgende:
Maar hoe laat moeten jullie morgen straks eigenlijk opstaan?
Ja goed idee man ±D Zal je net zien dat je je verslaaptquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf heb om 1 uur een afspraak. Ik zal voor de zekerheid toch maar ff de wekker zetten!
Wat voor vak?quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet echt een bepaalde tijd, maar k moet nog even leren voor een herkansing vanavond
Ik heb zo'n schurfthekel aan die Nederlandse toetsenbordinstelling he!quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja goed idee man ±D Zal je net zien dat je je verslaapt
ik heb M8 dienst ° middagaavond dienst dus kan wel wat uitslapen ±D
Organische Chemiequote:
Ouch! Ellenlange koolstofketens enzo uit je kop leren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Organische Chemie![]()
Droge stof deluxe
sooooory my bad kut smileeys werken niet nu ff denk dat ik iets verkeerds geklikt hebtquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schurfthekel aan die Nederlandse toetsenbordinstelling he!
Neuh dat valt wel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ouch! Ellenlange koolstofketens enzo uit je kop leren?
Nee komt door die klote Nederlandse toetsenbordinstelling. Waarom ze dat zo hebben gedaan weet ik ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
sooooory my bad kut smileeys werken niet nu ff denk dat ik iets verkeerds geklikt hebt
Okee dan!quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee.
Ik moet wel weten hoe een binding tussen atomen in zn werk gaat.
En elektronen valenties en dergelijke
wow je klinkt als professor barabars nuquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee.
Ik moet wel weten hoe een binding tussen atomen in zn werk gaat.
En elektronen valenties en dergelijke
HBOquote:
Als ik hiermee klaar ben, dan ben ik officieel Chemisch Technoloog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wow je klinkt als professor barabars nu
wat wil jij worden dan
Trusten dude! Ik ga ook zo slapen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:28 schreef Redskillz het volgende:
de vogels fluiten ook hard, ga slapen. nacht mannen
Chemische Technologiequote:
Slaap ze kerelquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:28 schreef Redskillz het volgende:
de vogels fluiten ook hard, ga slapen. nacht mannen
Slaap ze en succes morgenquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan, cool!
Ach ik ga toch nu maar weer proberen te slapen.
Hey trusten he!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Blablabla iets met dj's, rooster, wie enz
Ja ik geef het op om actief te zoeken hoor. Ze lezen het toch niet tussen al die bagger door hier.quote:
Ah joh, als ze willen draaien weten ze ons wel te vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik geef het op om actief te zoeken hoor. Ze lezen het toch niet tussen al die bagger door hier.
Vandaar even een post in het topic zodat ze makkelijk kunnen dm'enquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ah joh, als ze willen draaien weten ze ons wel te vinden.
Ik. Vanavond. 19-21 uur. Mainstream. Wordt weer episch.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Blablabla iets met dj's, rooster, wie enz
Staat eropquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik. Vanavond. 19-21 uur. Mainstream. Wordt weer episch.
quote:
Ehh, huppel, schatje, baby, darling....quote:
Heb jij twitter?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Stomerij, kleermaker, mams, markt..
Ik kijk wel uit, dan loop ik straks de hele dag van die onzin berichtjes te typenquote:
How is that different?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, dan loop ik straks de hele dag van die onzin berichtjes te typen
Dat doe je al...quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, dan loop ik straks de hele dag van die onzin berichtjes te typen
quote:
Jij bent de enige die hier komt melden wat je de hele dag gaat doen en vervolgens weg isquote:
Ik wou even melden dat ik heerlijk geslapen hebquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier komt melden wat je de hele dag gaat doen en vervolgens weg is
Ik ben er anders nog hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier komt melden wat je de hele dag gaat doen en vervolgens weg is
Ik zou 'I will survive' aanvragenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wou even melden dat ik heerlijk geslapen heb![]()
fijn geslapen hebvan alles moet doen vandaag, al verzoekjes heb gedaan, en koffie heb gedronken en uhm... zometeen moet ik weg.. maar dat wou ik even melden
neu zekers niet.quote:
Ook goedemorgen voor de kutusers danquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu zekers niet.
als je nou zei:
Goeiemorgen lieve achterlijke kutusers, dan zou ik zeggen Hooooooooooooi
maar dat zei je niet
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
omdat samzz dat zou doen, en sammzz is
heul slim en alles, dus ik volg advies
op en vraag dezen aan, omdat sammzz
enzow. oke? ja oke? gr.gr
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
Oj, dit is wel echt een baggerversie, Knetter
Maakt niet uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zei niet welken versie
![]()
kben ook heul nie zo slim als jou en alles
Ooit word ik net zo goed als jij bentquote:
Wat de Paashaas zegt, moet je doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ooit word ik net zo goed als jij bentdat is mijn doel in het leven, opgelegd door de paashaas
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
dezen dan slimmen samzz? dezen is ook
ik will overleef t en alles
quote:
Met de kater weet ik niet maar met de poes gaat het goedquote:
welke poes?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met de kater weet ik niet maar met de poes gaat het goed
quote:
Joa, nog maar een klein beetje huiswerkquote:
En dan Rokjesdagquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa, nog maar een klein beetje huiswerk
quote:
Geil idee wel. Jammer dat je niet hier gaat fietsen dan konden die negers van je genietenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
dat is t al
vanmorgen al weg geweest en alles, het waait alleen wel
whehe dat fietst zo stom, de heule tijd hand op mijn jurkje houden zodat die niet opwaait
tis maar wat je geil vindtquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geil idee wel. Jammer dat je niet hier gaat fietsen dan konden die negers van je genieten( en ik ook natuurlijk)
![]()
Je hoeft er zelf toch niet naar te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis maar wat je geil vindt![]()
Ziet er niet uit man
Gelukkig nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hoeft er zelf toch niet naar te kijken
Wat kan ik dan weer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:17 schreef Watertornado het volgende:
ToT - als je leest - om 14.09 kun je weer.
Succesvolle ninja-edit.quote:
Hehehe maar ik ga er over een kwartiertje of zo vandoor en ben om 16.15 terug. Hopelijk kan ik hem dan weer draaien!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Succesvolle ninja-edit.
Ik denk ik houd het even bij. Tenminste, dat is "gemeten" vanaf het begin van het nummer. Het zou ook kunnen dat het getimed is op het eind van het nummer, of moment van aanvragen maar dat laatste lijkt me niet.
Hoe lang is het al geleden voor je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:21 schreef Stokstaart het volgende:
Die varkens in de banner lijken op schaamlippen
Ik kan met geen mogelijkheid......quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:21 schreef Stokstaart het volgende:
Wist ik dat maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang is het al geleden voor je?
Welke banner?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:21 schreef Stokstaart het volgende:
Ik denk 't niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe maar ik ga er over een kwartiertje of zo vandoor en ben om 16.15 terug. Hopelijk kan ik hem dan weer draaien!
Aaah... Ik zie geen schaamlippenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina zie je telkens een ander plaatje.
Meer drinken danquote:
Ik zag het er wel inquote:
Zo hehe thx for saving my assquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zag het er wel in![]()
als ik gewoon vluchtig keek.. zegt weer genoeg over mij![]()
Man, ik heb al 1,5 liter water op, ik drink me sufquote:
Kameelquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik heb al 1,5 liter water op, ik drink me suf
Probeer deze:quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik heb al 1,5 liter water op, ik drink me suf
Als je gewoon vluchtig kijkt dan zie je het er echt wel inquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die het er niet in ziet!
Ik sla het niet op, ik pis het uitquote:
Ik mag tijdelijk geen alcoholquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sla het niet op, ik pis het uit
[..]
Ik mag tijdelijk geen alcohol
Goed plan welquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sla het niet op, ik pis het uit
[..]
Ik mag tijdelijk geen alcohol
Nu je het zo zegt en je er heel vluchtig over kijkt, snap ik dat je er vagina's in kan zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als je gewoon vluchtig kijkt dan zie je het er echt wel in![]()
ik scroll naar boven (alles op 1 pagina)
en dan zie ik echt roze, en flappen enzo
quote:
Mja, niet die medicatie. En als jij drank met medicijnen wilt combineren moet je zelf weten. Ik doe het niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar ik heb me vannacht wel redelijk klem gezopen!![]()
Ik heb nog wel een paar goede flessen staan hierquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar ik heb me vannacht wel redelijk klem gezopen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee snap ik!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, niet die medicatie. En als jij drank met medicijnen wilt combineren moet je zelf weten. Ik doe het niet.
Ik combineer ook, maar ik mag het ook gewoonquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, niet die medicatie. En als jij drank met medicijnen wilt combineren moet je zelf weten. Ik doe het niet.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar goede flessen staan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slim welquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haar manier van DJ'en zonder SAM of Virtual DJ!
Wat heb jij dan voor enge ziektes?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik combineer ook, maar ik mag het ook gewoon
mijn dok is zo cool, ik mag drinken, alleen niet bezopen worden
al faal ik daar wel eens in
Reumaquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor enge ziektes?
Lepra, herpes, griep, the usual gok ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat heb jij dan voor enge ziektes?
wutts met de knetter dr kut MI's door opwaaiende rokjes enz?quote:
Ja, dat laatste is vooral handig als je al met je emoties in de knoop zitquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee snap ik!Ja met mijn medicatie kan het alleen wat versuffend werken en eventueel je emoties wat overhoop gooien.
wutts met huppel is een zeikwijf?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wutts met de knetter dr kut MI's door opwaaiende rokjes enz?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
wutts met de knetter dr kut MI's door opwaaiende rokjes enz?
Ik let wel op hoor!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat laatste is vooral handig als je al met je emoties in de knoop zit
Behoor jij tot de groep mensen die op het station loopt met zo'n roltrolley?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Reumamaar das heul niet eng
Dat kanquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik combineer ook, maar ik mag het ook gewoon
mijn dok is zo cool, ik mag drinken, alleen niet bezopen worden
al faal ik daar wel eens in
Wie begon er met zeiken?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wutts met huppel is een zeikwijf?
Noooooooooooooquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
Maar dames en heren, jullie zullen het de komende 3,5 uur zonder mijn fantastische aanwezigheid moeten doen. Ik ga u verlaten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op woensdag 25 mei 2011 12:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Behoor jij tot de groep mensen die op het station loopt met zo'n roltrolley?
Ok je hebt dan wel een excuus maar toch.
Ikke ook!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
Maar dames en heren, jullie zullen het de komende 3,5 uur zonder mijn fantastische aanwezigheid moeten doen. Ik ga u verlaten!
Tschussquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:41 schreef ToT het volgende:
Iemand bij mij op school die komt in een booster aan, en heeft ook zo'n roltrolleyquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Behoor jij tot de groep mensen die op het station loopt met zo'n roltrolley?
Ok je hebt dan wel een excuus maar toch.
Ik vroeg alleen maar wat, jij begon vanmorgen al met zeiken met je opmerking over dj;s en bagger in het topic.quote:
Huppel zei niks huppel poste alleen jijbuisfilmpjes het was knetter die erover moest beginnen. Maar vooral de schuld bij mij blijven leggen stok!quote:
Wat zijn boosters en roltrolley's?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:42 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Iemand bij mij op school die komt in een booster aan, en heeft ook zo'n roltrolley
Die booster ziet er wel vet uit tho, helemaal gegrafiti'd
STOER manquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:45 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga zaterdag trouwens wel weer eens heel veel drinken, gewoon, omdat ik klaar ben met school
Is het geen ochtend meer dan?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppel zei niks huppel poste alleen jijbuisfilmpjes het was knetter die erover moest beginnen. Maar vooral de schuld bij mij blijven leggen stok!
Booster is zo'n ding waar oude mensen in zittenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zijn boosters en roltrolley's?
Het ging toch over drank.quote:
Geintje man. Lekker tochquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Booster is zo'n ding waar oude mensen in zitten
En een roltrolley is een koffertje op wieltjes
[..]
Het ging toch over drank.
Oh en ik was al druk met mezelf aanmelden voor het bejaardentehuis maar ik moet dus op zoek naar een booster.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Boosters zijn toch van die smerige Aixam karretjes, van die auto'tjes waar je tot 45 km per uur mee mag en zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wat zijn boosters en roltrolley's?
Wat is het nu, zo'n auto'tje of zo'n gemotoriseerde rolstoel waarmee ze over je tenen jagen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[..]
Hier in de buurt rijdt een jonge kerel daarin rond. Heel stoer enzquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boosters zijn toch van die smerige Aixam karretjes, van die auto'tjes waar je tot 45 km per uur mee mag en zoVan die bij lange na niet auto's.
Ik heb geen les meerquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geintje man. Lekker tochLaatste les met zn allen knetterstoned in de klas gaan zitten is ook wel
Dat laatstequote:Op woensdag 25 mei 2011 12:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het nu, zo'n auto'tje of zo'n gemotoriseerde rolstoel waarmee ze over je tenen jagen?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier in de buurt rijdt een jonge kerel daarin rond. Heel stoer enz
Heb je niet gevraagd wat zijn FOK!nick was?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]Laatst zag ik hier ook een grote, kale, onder getatoëerde kerel in zo'n karretje stappen.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:49 schreef Samzz het volgende:
[..]Laatst zag ik hier ook een grote, kale, onder getatoëerde kerel in zo'n karretje stappen.
Eens, en misschien die mensen die erin zitten ook, scheelt weer geld en ruimte.quote:
Succesquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Yeey, ik ga m'n laatste examen maken.
Bye
Ik zat zelf in de Yeti, ik vond niet dat ik heel veel recht van spreken hadquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je niet gevraagd wat zijn FOK!nick was?
Succesquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:53 schreef SperzieboonToon het volgende:
Yeey, ik ga m'n laatste examen maken.
Bye
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zat zelf in de Yeti, ik vond niet dat ik heel veel recht van spreken had
[..]
Succes
Jawelquote:
Omdat het gewoon een goedkope volkswagen is, en volkswagenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
JawelMaar hij rijdt wel ontzettend fijn
Juh, net als Seats en de duurdere versies Audi en Porsche. Uhuh.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Omdat het gewoon een goedkope volkswagen is, en volkswagen.
2 jaar een golf gereden en nooit problemen mee gehad
Precies, ook handig voor onderdelenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Juh, net als Seats en de duurdere versies Audi en Porsche. Uhuh.
Volgens mij is de carrosserie van een Yeti ook die van een Touareg.
Ik vind het een net niet autoquote:
Ik heb dat meer met Daciaquote:
Die skoda superb is zeker niet verkeerd hoor. Al zou ik hem niet willen hebbenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat meer met DaciaAl is Skoda ook niet mijn ding. Maar goed, hij rijdt wel top
En Jeremy vindt 'm tof
Skoda is helemaal niet meer zo verkeerd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die skoda superb is zeker niet verkeerd hoor. Al zou ik hem niet willen hebben
Jij doet iets verkeerd.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:33 schreef Rensjebree het volgende:
Jeeej ik ben weer 250 euro armer. 250 euro aan bekeuringen!
Het is en blijft VW onder de motorkapquote:
Kentekenplaat niet deugedelijk bevestigd... (begrijpelijk) die lag er af 70 euro < terecht!quote:
Ik zou zelf ook nooit voor een Skoda gekozen hebben. Maar goed, ik had geen keuzequote:Op woensdag 25 mei 2011 13:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die skoda superb is zeker niet verkeerd hoor. Al zou ik hem niet willen hebben
Dat is kut... Terecht, maar kut.quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Kentekenplaat niet deugedelijk bevestigd... (begrijpelijk) die lag er af 70 euro < terecht!
En mijn kentekenplaat komt niet overeen met de papieren... 180 euro < ook terecht! Maar ik wist niks over duplicaatcode's
Hm, ja, dan is het enig logisch te noemenquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:52 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Kentekenplaat niet deugedelijk bevestigd... (begrijpelijk) die lag er af 70 euro < terecht!
En mijn kentekenplaat komt niet overeen met de papieren... 180 euro < ook terecht! Maar ik wist niks over duplicaatcode's
Dat heb ik al gezegd, maar dan zou ik nog voor VW gaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het is en blijft VW onder de motorkap
Na ja de vorige eigenaar heeft nooit nieuwe kentekenplaten aangevraagd... ergens in 2004quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Goed nieuws
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh noessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Goed nieuws
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op woensdag 25 mei 2011 14:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
OjSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Goed nieuws
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ja, leren en zo hierquote:
Slapen kan je beter in bed doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:37 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Bedankt he, word ik wakker door je..
Indeed.. fuck-weer om binnen te werken, was ik maar stratenmaker..quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:38 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Slapen kan je beter in bed doen![]()
Ik was net ff op het terras (niks drinken want werk). Eigenlijk te lekker weer om binnen te zitten
Wijnquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit lekker buiten met de laptop en mijn 3e wijntje
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik zit lekker buiten met de laptop en mijn 3e wijntje
Ik wordt nooit dronkenquote:
Ik ben ook nooit dronkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 15:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wordt nooit dronken![]()
ik heet geen stokstaart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik ben ook nooit dronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was grappig, mag vaker
![]()
gelukkig ga ik noooooit op internet als ik gezopen heb
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Maar.... maar......quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was grappig, mag vaker
![]()
gelukkig ga ik noooooit op internet als ik gezopen heb
quote:
Wegens gebrek aan een hoer leen ik knetter wel ffquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:03 schreef hotmale_1986 het volgende:
[..]
Net als Giel Beelen (of Robert Jensen?):
Naakt radio presenteren met een hoer onder je bureau
vergelijk jij mij nou met een hoer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wegens gebrek aan een hoer leen ik knetter wel ff
Hoiquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vergelijk jij mij nou met een hoer?
oh, ik las niet goed, was afgeleid door the mi van jou naakt bij de computerquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:09 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hoi![]()
Nee lees goed. Wegens gebrek aan een hoer ...
Geil hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh, ik las niet goed, was afgeleid door the mi van jou naakt bij de computer
Uh..quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:11 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geil hoorMoet je rug nog ingesmeerd worden
![]()
*Pakt zonnebrandcrème en smeert Knettertjes rug op tedere wijze in *quote:
eigenlijk welquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
*Pakt zonnebrandcrème en smeert Knettertjes rug op tedere wijze in *
Moet de voorkant ook?
is heul niet kutbandquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:21 schreef Stokstaart het volgende:
Oeh Racoon kutband maar toch heerlijk zwijmelen
Heul niet. Toen jij katsbezopen was zei je ook dat het kut wasquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
is heul niet kutbandis mooi
![]()
ikkequote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Wie wil er knuffelen
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, nu zie ik dankzij jullie steeds schaamlippen in de banner
Whut?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
graag gedaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:32 schreef Samzz het volgende:
Nee, tot Knetter uitlegde hoe het wel zo lijktquote:
dat zeg ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, tot Knetter uitlegde hoe het wel zo lijkt
Heul geen Trigon manquote:
Trigon nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heul geen Trigon man. Wacht maar tot je ons kantoor ziet
Enige jammere dat het dan wel weer in Vlaardingen staat
Alsof er niet nog minstens 40 andere beveiligingsbedrijven in Vlaardingen zittenquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Trigon niet
G4S niet
Securitas niet
Dan blijft er weinig over
Vast wel, maar de namen ken ik er niet vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Alsof er niet nog minstens 40 andere beveiligingsbedrijven in Vlaardingen zitten
Daarom!quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vast wel, maar de namen ken ik er niet van
Betersssssssssssssssquote:
Nope, thank god niet.. Vandaag vrijquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:46 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Daarom!
En jij weer in Amsterdam ()?
Hoi lekker paardquote:
Tuurlijk,wat dacht jij danquote:
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoi lekker paardEuhm,, Hoe kan dat een compliment zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Hoi lekker paardDat kan eigenlijk alleen maar negatief overkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Omdat omdat paarden heel lief en mooi zijn enzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Euhm,, Hoe kan dat een compliment zijn?
Eigk niet over nagedachtquote:
Toch is het geen compliment, schatquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Omdat omdat paarden heel lief en mooi zijn enzo![]()
Monooooquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |