Bierkoerier bestellenquote:
Die is volgens mij allang heen slapenquote:
Geen verplichtingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:17 schreef ToT het volgende:
Maar hoe laat moeten jullie morgen straks eigenlijk opstaan?
Niet echt een bepaalde tijd, maar k moet nog even leren voor een herkansing vanavondquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:17 schreef ToT het volgende:
Maar hoe laat moeten jullie morgen straks eigenlijk opstaan?
Ja goed idee man ±D Zal je net zien dat je je verslaaptquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf heb om 1 uur een afspraak. Ik zal voor de zekerheid toch maar ff de wekker zetten!
Wat voor vak?quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet echt een bepaalde tijd, maar k moet nog even leren voor een herkansing vanavond
Ik heb zo'n schurfthekel aan die Nederlandse toetsenbordinstelling he!quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja goed idee man ±D Zal je net zien dat je je verslaapt
ik heb M8 dienst ° middagaavond dienst dus kan wel wat uitslapen ±D
Organische Chemiequote:
Ouch! Ellenlange koolstofketens enzo uit je kop leren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Organische Chemie![]()
Droge stof deluxe
sooooory my bad kut smileeys werken niet nu ff denk dat ik iets verkeerds geklikt hebtquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schurfthekel aan die Nederlandse toetsenbordinstelling he!
Neuh dat valt wel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ouch! Ellenlange koolstofketens enzo uit je kop leren?
Nee komt door die klote Nederlandse toetsenbordinstelling. Waarom ze dat zo hebben gedaan weet ik ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
sooooory my bad kut smileeys werken niet nu ff denk dat ik iets verkeerds geklikt hebt
Okee dan!quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee.
Ik moet wel weten hoe een binding tussen atomen in zn werk gaat.
En elektronen valenties en dergelijke
wow je klinkt als professor barabars nuquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee.
Ik moet wel weten hoe een binding tussen atomen in zn werk gaat.
En elektronen valenties en dergelijke
HBOquote:
Als ik hiermee klaar ben, dan ben ik officieel Chemisch Technoloog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wow je klinkt als professor barabars nu
wat wil jij worden dan
Trusten dude! Ik ga ook zo slapen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:28 schreef Redskillz het volgende:
de vogels fluiten ook hard, ga slapen. nacht mannen
Chemische Technologiequote:
Slaap ze kerelquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:28 schreef Redskillz het volgende:
de vogels fluiten ook hard, ga slapen. nacht mannen
Slaap ze en succes morgenquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan, cool!
Ach ik ga toch nu maar weer proberen te slapen.
Hey trusten he!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Blablabla iets met dj's, rooster, wie enz
Ja ik geef het op om actief te zoeken hoor. Ze lezen het toch niet tussen al die bagger door hier.quote:
Ah joh, als ze willen draaien weten ze ons wel te vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik geef het op om actief te zoeken hoor. Ze lezen het toch niet tussen al die bagger door hier.
Vandaar even een post in het topic zodat ze makkelijk kunnen dm'enquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ah joh, als ze willen draaien weten ze ons wel te vinden.
Ik. Vanavond. 19-21 uur. Mainstream. Wordt weer episch.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Blablabla iets met dj's, rooster, wie enz
Staat eropquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik. Vanavond. 19-21 uur. Mainstream. Wordt weer episch.
quote:
Ehh, huppel, schatje, baby, darling....quote:
Heb jij twitter?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Stomerij, kleermaker, mams, markt..
Ik kijk wel uit, dan loop ik straks de hele dag van die onzin berichtjes te typenquote:
How is that different?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, dan loop ik straks de hele dag van die onzin berichtjes te typen
Dat doe je al...quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:17 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, dan loop ik straks de hele dag van die onzin berichtjes te typen
quote:
Jij bent de enige die hier komt melden wat je de hele dag gaat doen en vervolgens weg isquote:
Ik wou even melden dat ik heerlijk geslapen hebquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier komt melden wat je de hele dag gaat doen en vervolgens weg is
Ik ben er anders nog hoorquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent de enige die hier komt melden wat je de hele dag gaat doen en vervolgens weg is
Ik zou 'I will survive' aanvragenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik wou even melden dat ik heerlijk geslapen heb![]()
fijn geslapen hebvan alles moet doen vandaag, al verzoekjes heb gedaan, en koffie heb gedronken en uhm... zometeen moet ik weg.. maar dat wou ik even melden
neu zekers niet.quote:
Ook goedemorgen voor de kutusers danquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu zekers niet.
als je nou zei:
Goeiemorgen lieve achterlijke kutusers, dan zou ik zeggen Hooooooooooooi
maar dat zei je niet
quote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
omdat samzz dat zou doen, en sammzz is
heul slim en alles, dus ik volg advies
op en vraag dezen aan, omdat sammzz
enzow. oke? ja oke? gr.gr
quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:33 schreef Samzz het volgende:
Oj, dit is wel echt een baggerversie, Knetter
Maakt niet uitquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je zei niet welken versie
![]()
kben ook heul nie zo slim als jou en alles
Ooit word ik net zo goed als jij bentquote:
Wat de Paashaas zegt, moet je doenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ooit word ik net zo goed als jij bentdat is mijn doel in het leven, opgelegd door de paashaas
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
dezen dan slimmen samzz? dezen is ook
ik will overleef t en alles
quote:
Met de kater weet ik niet maar met de poes gaat het goedquote:
welke poes?quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Met de kater weet ik niet maar met de poes gaat het goed
quote:
Joa, nog maar een klein beetje huiswerkquote:
En dan Rokjesdagquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Joa, nog maar een klein beetje huiswerk
quote:
Geil idee wel. Jammer dat je niet hier gaat fietsen dan konden die negers van je genietenquote:Op woensdag 25 mei 2011 11:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
dat is t al
vanmorgen al weg geweest en alles, het waait alleen wel
whehe dat fietst zo stom, de heule tijd hand op mijn jurkje houden zodat die niet opwaait
tis maar wat je geil vindtquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geil idee wel. Jammer dat je niet hier gaat fietsen dan konden die negers van je genieten( en ik ook natuurlijk)
![]()
Je hoeft er zelf toch niet naar te kijkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
tis maar wat je geil vindt![]()
Ziet er niet uit man
Gelukkig nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je hoeft er zelf toch niet naar te kijken
Wat kan ik dan weer?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:17 schreef Watertornado het volgende:
ToT - als je leest - om 14.09 kun je weer.
Succesvolle ninja-edit.quote:
Hehehe maar ik ga er over een kwartiertje of zo vandoor en ben om 16.15 terug. Hopelijk kan ik hem dan weer draaien!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Succesvolle ninja-edit.
Ik denk ik houd het even bij. Tenminste, dat is "gemeten" vanaf het begin van het nummer. Het zou ook kunnen dat het getimed is op het eind van het nummer, of moment van aanvragen maar dat laatste lijkt me niet.
Hoe lang is het al geleden voor je?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:21 schreef Stokstaart het volgende:
Die varkens in de banner lijken op schaamlippen
Ik kan met geen mogelijkheid......quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:21 schreef Stokstaart het volgende:
Wist ik dat maarquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe lang is het al geleden voor je?
Welke banner?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:21 schreef Stokstaart het volgende:
Ik denk 't niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe maar ik ga er over een kwartiertje of zo vandoor en ben om 16.15 terug. Hopelijk kan ik hem dan weer draaien!
Aaah... Ik zie geen schaamlippenquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Bovenaan de pagina zie je telkens een ander plaatje.
Meer drinken danquote:
Ik zag het er wel inquote:
Zo hehe thx for saving my assquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zag het er wel in![]()
als ik gewoon vluchtig keek.. zegt weer genoeg over mij![]()
Man, ik heb al 1,5 liter water op, ik drink me sufquote:
Kameelquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik heb al 1,5 liter water op, ik drink me suf
Probeer deze:quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Man, ik heb al 1,5 liter water op, ik drink me suf
Als je gewoon vluchtig kijkt dan zie je het er echt wel inquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige die het er niet in ziet!
Ik sla het niet op, ik pis het uitquote:
Ik mag tijdelijk geen alcoholquote:
Dat is waar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sla het niet op, ik pis het uit
[..]
Ik mag tijdelijk geen alcohol
Goed plan welquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik sla het niet op, ik pis het uit
[..]
Ik mag tijdelijk geen alcohol
Nu je het zo zegt en je er heel vluchtig over kijkt, snap ik dat je er vagina's in kan zienquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Als je gewoon vluchtig kijkt dan zie je het er echt wel in![]()
ik scroll naar boven (alles op 1 pagina)
en dan zie ik echt roze, en flappen enzo
quote:
Mja, niet die medicatie. En als jij drank met medicijnen wilt combineren moet je zelf weten. Ik doe het niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar ik heb me vannacht wel redelijk klem gezopen!![]()
Ik heb nog wel een paar goede flessen staan hierquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Same here, maar ik heb me vannacht wel redelijk klem gezopen!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee snap ik!quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, niet die medicatie. En als jij drank met medicijnen wilt combineren moet je zelf weten. Ik doe het niet.
Ik combineer ook, maar ik mag het ook gewoonquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, niet die medicatie. En als jij drank met medicijnen wilt combineren moet je zelf weten. Ik doe het niet.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een paar goede flessen staan hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
slim welquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef ToT het volgende:
[..]
Haar manier van DJ'en zonder SAM of Virtual DJ!
Wat heb jij dan voor enge ziektes?quote:Op woensdag 25 mei 2011 12:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik combineer ook, maar ik mag het ook gewoon
mijn dok is zo cool, ik mag drinken, alleen niet bezopen worden
al faal ik daar wel eens in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |