Bierkoerier bestellenquote:
Die is volgens mij allang heen slapenquote:
Geen verplichtingenquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:17 schreef ToT het volgende:
Maar hoe laat moeten jullie morgen straks eigenlijk opstaan?
Niet echt een bepaalde tijd, maar k moet nog even leren voor een herkansing vanavondquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:17 schreef ToT het volgende:
Maar hoe laat moeten jullie morgen straks eigenlijk opstaan?
Ja goed idee man ±D Zal je net zien dat je je verslaaptquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf heb om 1 uur een afspraak. Ik zal voor de zekerheid toch maar ff de wekker zetten!
Wat voor vak?quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Niet echt een bepaalde tijd, maar k moet nog even leren voor een herkansing vanavond
Ik heb zo'n schurfthekel aan die Nederlandse toetsenbordinstelling he!quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:20 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja goed idee man ±D Zal je net zien dat je je verslaapt
ik heb M8 dienst ° middagaavond dienst dus kan wel wat uitslapen ±D
Organische Chemiequote:
Ouch! Ellenlange koolstofketens enzo uit je kop leren?quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Organische Chemie![]()
Droge stof deluxe
sooooory my bad kut smileeys werken niet nu ff denk dat ik iets verkeerds geklikt hebtquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb zo'n schurfthekel aan die Nederlandse toetsenbordinstelling he!
Neuh dat valt wel mee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ouch! Ellenlange koolstofketens enzo uit je kop leren?
Nee komt door die klote Nederlandse toetsenbordinstelling. Waarom ze dat zo hebben gedaan weet ik ook niet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:22 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
sooooory my bad kut smileeys werken niet nu ff denk dat ik iets verkeerds geklikt hebt
Okee dan!quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee.
Ik moet wel weten hoe een binding tussen atomen in zn werk gaat.
En elektronen valenties en dergelijke
wow je klinkt als professor barabars nuquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:23 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Neuh dat valt wel mee.
Ik moet wel weten hoe een binding tussen atomen in zn werk gaat.
En elektronen valenties en dergelijke
HBOquote:
Als ik hiermee klaar ben, dan ben ik officieel Chemisch Technoloog.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:25 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
wow je klinkt als professor barabars nu
wat wil jij worden dan
Trusten dude! Ik ga ook zo slapen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:28 schreef Redskillz het volgende:
de vogels fluiten ook hard, ga slapen. nacht mannen
Chemische Technologiequote:
Slaap ze kerelquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:28 schreef Redskillz het volgende:
de vogels fluiten ook hard, ga slapen. nacht mannen
Slaap ze en succes morgenquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan, cool!
Ach ik ga toch nu maar weer proberen te slapen.
Hey trusten he!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Blablabla iets met dj's, rooster, wie enz
Ja ik geef het op om actief te zoeken hoor. Ze lezen het toch niet tussen al die bagger door hier.quote:
Ah joh, als ze willen draaien weten ze ons wel te vinden.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik geef het op om actief te zoeken hoor. Ze lezen het toch niet tussen al die bagger door hier.
Vandaar even een post in het topic zodat ze makkelijk kunnen dm'enquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:48 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Ah joh, als ze willen draaien weten ze ons wel te vinden.
Ik. Vanavond. 19-21 uur. Mainstream. Wordt weer episch.quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:38 schreef Huppelmuts het volgende:
Blablabla iets met dj's, rooster, wie enz
Staat eropquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:53 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik. Vanavond. 19-21 uur. Mainstream. Wordt weer episch.
quote:
Ehh, huppel, schatje, baby, darling....quote:
Heb jij twitter?quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Stomerij, kleermaker, mams, markt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |