abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97563837
Coach _O- _O_ _O-
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  dinsdag 31 mei 2011 @ 23:10:44 #27
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97564519
Hakuna matatta will never be the same again. ;(

Pluspunten voor coach, ik blijf 'em tof vinden. :D
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_97569888
Wtf.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is er al iets bekend over seizoen 3?
Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
pi_97606012
Wat een held is die coach toch :') :D _O- _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97607497
Maar over dat einde:
SPOILER
  donderdag 2 juni 2011 @ 01:22:46 #31
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_97609347
Genoeg stof voor nog een seizoen. :)

Op zich wel genoeg cliffhangers en interessante dingen om nog een seizoen mee te doen, maar de zwangerschap van Lilly had van mij niet gehoeven.
Max die van de mannenliefde is vond ik daarentegen geweldig :D
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_97614468
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 01:22 schreef Komakie het volgende:
Genoeg stof voor nog een seizoen. :)

Op zich wel genoeg cliffhangers en interessante dingen om nog een seizoen mee te doen, maar de zwangerschap van Lilly had van mij niet gehoeven.
Max die van de mannenliefde is vond ik daarentegen geweldig :D
Dat laatste kwam ook echt als verrassing :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_97622942
Dat van Max kwam echt als een verrassing voor me. Had dit niet zien aankomen. Maar dat vind ik wel het leuke aan deze serie, het loopt niet volgens de clichés.

Maar hoe het nu met Lilly verder moet vraag ik me wel echt af. Zou RJ inderdaad een tienervader worden, of krijgt ze voortijdig een miskraam. Het zou wel echt alles veranderen als dat kind er daadwerkelijk komt!
pi_97623002
Hopelijk wordt ze weer geraakt door een bus.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_97632901
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:05 schreef Moofasah het volgende:
Dat van Max kwam echt als een verrassing voor me. Had dit niet zien aankomen. Maar dat vind ik wel het leuke aan deze serie, het loopt niet volgens de clichés.

Maar hoe het nu met Lilly verder moet vraag ik me wel echt af. Zou RJ inderdaad een tienervader worden, of krijgt ze voortijdig een miskraam. Het zou wel echt alles veranderen als dat kind er daadwerkelijk komt!
Kind gaat er niet komen denk ik. Wel typisch iets voor MTV om over tiener zwangerschappen te beginnen :')
pi_97635517
Stomme cliffhanger en Coach zal er nu ook wel minder in voorkomen. :(
pi_97635617
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Kind gaat er niet komen denk ik. Wel typisch iets voor MTV om over tiener zwangerschappen te beginnen :')
Zoiets kwam ook al in me op inderdaad :')
  donderdag 2 juni 2011 @ 22:04:54 #38
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_97635835
quote:
7s.gif Op donderdag 2 juni 2011 16:07 schreef Beach het volgende:
Hopelijk wordt ze weer geraakt door een bus.
:X
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_97636489
-edit- verkeerde topic :')
pi_97658600
Tering wat een plotwenders de laatste 2 afleveringen _O_
  zondag 19 juni 2011 @ 20:12:30 #41
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_98383023
quote:
8s.gif Op donderdag 2 juni 2011 21:58 schreef truedestiny het volgende:
Stomme cliffhanger en Coach zal er nu ook wel minder in voorkomen. :(
Idd. Jeriba _O_
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 13 juli 2011 @ 10:54:54 #42
128056 MrManiak
Mijn post is interessanter
pi_99404323
Dames en heren, jongens en meisjes:

MTV Amerika en MTV Nederland heeft FOK! uitgekozen tot exclusieve Nederlandse partner om Paul vragen voor te leggen. Deze kans is dus uniek.
Dus wat vind jij nou een interessante vraag? Wat wil jij weten van het nieuwe (of eerste) seizoen? Heb je een persoonlijke vraag aan hem? Stel de vraag en wie weet beantwoordt Paul jouw brandende vraagstuk.

De vragen kunnen HIER terecht.
Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
pi_99468093
quote:
MTV renews 'Teen Wolf' for second season
Jul 13 2011 06:07 PM ET by James Hibberd

Aaawhoooo! MTV has renewed Teen Wolf for a second season. The werewolf drama will return for 12 more episodes next year.

Wolf draws about 1.7 million viewers each week — far from Teen Mom or Jersey Shore ratings, but still within expectations for the network’s fledgling scripted division. No word yet on whether The Hard Times of R.J. Berger will get a third season and, as you know, Skinswas cancelled. “We’re incredibly proud of this show … an exciting, cinematic story to life with a breakout young cast who our audience has wildly embraced,” said David Janollari, head of MTV Programming. “Picking up ‘Teen Wolf for a second season marks another step towards the further diversification of our schedule, with this big, bold, entertaining scripted series.”
http://insidetv.ew.com/20(...)f-for-second-season/

MTV :').
pi_100045030
Een tijdje geleden kon je je vraag voor 'RJ Berger' insturen via FOK!. In het interview vertelt hij onder andere dat hij hoopt dat er een derde seizoen komt, maar dat het nog niet bevestigd is.

Later vandaag het complete interview op FOK!. :)
pi_100045967
quote:
7s.gif Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Een tijdje geleden kon je je vraag voor 'RJ Berger' insturen via FOK!. In het interview vertelt hij onder andere dat hij hoopt dat er een derde seizoen komt, maar dat het nog niet bevestigd is.

Later vandaag het complete interview op FOK!. :)
^O^
pi_100619334
Heb deze serie nu ook gedownload, omdat de andere series nu stil staan. Zit nu bij S01E03 en vindt het nu wel aardig om te kijken. Maar komt er nou ook een 3e seizoen of is dat nog niet bekend?
pi_100619367
quote:
0s.gif Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef Daanus het volgende:
Heb deze serie nu ook gedownload, omdat de andere series nu stil staan. Zit nu bij S01E03 en vindt het nu wel aardig om te kijken. Maar komt er nou ook een 3e seizoen of is dat nog niet bekend?
NNB ;(
pi_100664306
Godverdomme, de serie is gecanceld. :(

http://tvbythenumbers.zap(...)celed-by-mtv/100346/
pi_100664681
damn, dat is wel een beetje verrassend, maar de fatsoenlijke verhaallijnen waren na 1 seizoen toch al op :')

Hopelijk krijgt "Jenny" snel een andere serie (L)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')