SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is er al iets bekend over seizoen 3?Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Dat laatste kwam ook echt als verrassingquote:Op donderdag 2 juni 2011 01:22 schreef Komakie het volgende:
Genoeg stof voor nog een seizoen.
Op zich wel genoeg cliffhangers en interessante dingen om nog een seizoen mee te doen, maar de zwangerschap van Lilly had van mij niet gehoeven.
Max die van de mannenliefde is vond ik daarentegen geweldig
Kind gaat er niet komen denk ik. Wel typisch iets voor MTV om over tiener zwangerschappen te beginnenquote:Op donderdag 2 juni 2011 16:05 schreef Moofasah het volgende:
Dat van Max kwam echt als een verrassing voor me. Had dit niet zien aankomen. Maar dat vind ik wel het leuke aan deze serie, het loopt niet volgens de clichés.
Maar hoe het nu met Lilly verder moet vraag ik me wel echt af. Zou RJ inderdaad een tienervader worden, of krijgt ze voortijdig een miskraam. Het zou wel echt alles veranderen als dat kind er daadwerkelijk komt!
Zoiets kwam ook al in me op inderdaadquote:Op donderdag 2 juni 2011 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kind gaat er niet komen denk ik. Wel typisch iets voor MTV om over tiener zwangerschappen te beginnen
quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:07 schreef Beach het volgende:
Hopelijk wordt ze weer geraakt door een bus.
Idd. Jeribaquote:Op donderdag 2 juni 2011 21:58 schreef truedestiny het volgende:
Stomme cliffhanger en Coach zal er nu ook wel minder in voorkomen.
http://insidetv.ew.com/20(...)f-for-second-season/quote:MTV renews 'Teen Wolf' for second season
Jul 13 2011 06:07 PM ET by James Hibberd
Aaawhoooo! MTV has renewed Teen Wolf for a second season. The werewolf drama will return for 12 more episodes next year.
Wolf draws about 1.7 million viewers each week — far from Teen Mom or Jersey Shore ratings, but still within expectations for the network’s fledgling scripted division. No word yet on whether The Hard Times of R.J. Berger will get a third season and, as you know, Skinswas cancelled. “We’re incredibly proud of this show … an exciting, cinematic story to life with a breakout young cast who our audience has wildly embraced,” said David Janollari, head of MTV Programming. “Picking up ‘Teen Wolf for a second season marks another step towards the further diversification of our schedule, with this big, bold, entertaining scripted series.”
quote:Op donderdag 28 juli 2011 13:44 schreef Beaudelaire het volgende:
Een tijdje geleden kon je je vraag voor 'RJ Berger' insturen via FOK!. In het interview vertelt hij onder andere dat hij hoopt dat er een derde seizoen komt, maar dat het nog niet bevestigd is.
Later vandaag het complete interview op FOK!.
NNBquote:Op donderdag 11 augustus 2011 21:50 schreef Daanus het volgende:
Heb deze serie nu ook gedownload, omdat de andere series nu stil staan. Zit nu bij S01E03 en vindt het nu wel aardig om te kijken. Maar komt er nou ook een 3e seizoen of is dat nog niet bekend?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |