quote:En daarna ging ik heel hard spammen.
Kan mij inderdaad niet voorstellen dat dit die Jurien echt is, eerder een promotieteam o.i.d.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Toverheks het volgende:
en FOK op twitter maar zwart maken en hier om stemmen bedelen, echt wordt steeds gekker met die zogenaamde BNers
Is hem wel kijk naar het vinkje bij zijn naam, Pietje&Gert trekken dat na.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Kan mij inderdaad niet voorstellen dat dit die Jurien echt is, eerder een promotieteam o.i.d.
doe dn ook op de fitniss ff vrage zijn zat gaste die jurien as voorbeeld hebbequote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:20 schreef Jahr00n het volgende:
ik ben egt zo fan van u ik heb gestemt en ga op school ook vrage
Ben je nou serieus? Vanwege dat Pietje en Gert.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Is hem wel kijk naar het vinkje bij zijn naam, Pietje&Gert trekken dat na.
Het is wel een "verified" user.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ben je nou serieus? Vanwege dat Pietje en Gert.
ja is echt waar, neem je niet in de mailingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:23 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ben je nou serieus? Vanwege dat Pietje en Gert.
Whut?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:15 schreef Toverheks het volgende:
en FOK op twitter maar zwart maken en hier om stemmen bedelen, echt wordt steeds gekker met die zogenaamde BNers
Up.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:50 schreef Myraela het volgende:
He tof, ik heb op nummer 3 gestemd, misschien maakt die nog wel een kans.
Kut, ik heb het weer gemist.quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ambassadeur van Grunn, een BN'er als jij wordt daar toch voor gevraagd?
Volgens mij zat Fok! haar af te zeiken..quote:Op woensdag 25 mei 2011 15:54 schreef trollie67 het volgende:
![]()
![]()
![]()
....ss heeft blijkbaar niet veel opgelevert zo te zien..die luie laura vroeg ook al om stemmen voor een miss verkiezing...ehm...ik neem aan dat het het meubelverkiezing was..een ledikantje of zo...en dat terwijl ze fok zat af te zeiken
Wel één hele week hoor!quote:Op zondag 19 juni 2011 10:57 schreef vuurvliegje52 het volgende:
Ik zie jurien's naam overal opduiken, wat heeft die gozer nou helemaal gedaan? Eén week in SS gezeten??
Nu nog de vraag of dat WEL of NIET terecht wasquote:Op zondag 19 juni 2011 22:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Volgens mij zat Fok! haar af te zeiken..
Is dit de manier om iemand belachelijk te maken en na te doen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:22 schreef LasTeR het volgende:
doe dn ook op de fitniss ff vrage zijn zat gaste die jurien as voorbeeld hebbe
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |