Je gaat ook naar Bulgarije of nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:12 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ik vlieg op 6, moet in principe te doen zijn
Doe je mee?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef DidoCarthago het volgende:
Waarom gaan jullie niet met zn allen paintballen ofzo?
Zo en zo, ballenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef DidoCarthago het volgende:
Daarom gewoon nacht doorhalen en met de eerste trein richting huis (of daarna nog chillen).quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef Citizen_Kane het volgende:
De camping heeft geen site, geen nummer en ook geen mail adres![]()
+ de kantine is gesloten en het zwembad ook etc... wat een camping
joa.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef yosander het volgende:
[..]
Je gaat ook naar Bulgarije of niet?
Dit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En vergeet niet dat je eigenlijk maar 1 nachtje op die camping bent puur om te overnachten
Op zich ook wel een goed idee voor 's middags ofzoquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:13 schreef DidoCarthago het volgende:
Ik vlieg dus ook de zesde, toevallig bij Arke geboektquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:14 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
joa.
En vergeet niet dat je eigenlijk maar 1 nachtje op die camping bent puur om te overnachten
quote:WIj zijn half september 2008 op deze camping geweest. toen we aan kwamen rijden zagen we al dat de slagbomen afgebroken waren en dat alles er zeer verwaarloosd uitzag. Toen we op de camping kwamen zagen we allemaal poolse en andere oostblok landse carvans staan. Verder stonden er een paar nederlanders maar die zaten op vrijgdag middag om 3 uur al aan de waterpijp en het bier met veel lawaai. Er werdt midden in de nacht met auto's en crosmotoren over de camping geraced en het muziek hoorde je 's nachts ook duidelijk. De wc's en douches waren zeer smerig, er was geen wc papier en ook geen wc brillen dus je moest op de wcpot zelf zitten. Er waren wasbakken maar daar had je geen warm water meer want dat was allemaal kapot, het stonk in de wc/douche ruimtes en was nogmaals zeer smerig. Conclusie ga NOOIT naar deze camping toe want het is een smerige associale zooi en de schuld ligt volledig bij de eigenaren!
Hmm, wij ook. Moet je maar zeggen als je weet welke vlucht je hebtquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
nee niet bij Arke, vliegen wel vanaf schiphol
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:17 schreef ViaRegnum2 het volgende:
De Fok!-EXA-meet van 2008 is daar ook gehouden zo te lezen.
Overstappen voor een vlucht naar Bulgarijequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
trusten, en ik weet alleen dat we ergens moeten overstappen ofzo
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
ff kijken, geen idee namelijk
verder:
[..]
ik ook pas volgende weekquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:19 schreef yosander het volgende:
[..]
Overstappen voor een vlucht naar Bulgarije?
Ik ga er vanuit dat we met Arkefly vliegen, volgende week weet ik de vluchtgegevens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |