Wat dan, ideeën?quote:
zorg ervoorquote:
Constructiefquote:
Feestje bij ViaRegnum2quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Nou jongens haal mij maar wegIk moet op een saaie vakantie met mijn ouders voor drie dagen.
moet? ik moet sinds mijn 16de al niet meer mee (maar toen gingen we naar de VS en ging ik dus wel meequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Nou jongens haal mij maar wegIk moet op een saaie vakantie met mijn ouders voor drie dagen.
Had ik graag gegeven als ik thuis mocht blijven... maar helaas is de kans dat ik mag thuisblijven ongeveer even groot als de kans dat ik vandaag een 11 voor mijn wiskunde gehaald heb.quote:
ga niet mee ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Dat mag dus niet, dat is het probleemquote:
Welke dagen ga je? Zelfs ik zou zoiets er wel doorheen krijgen denk ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Had ik graag gegeven als ik thuis mocht blijven... maar helaas is de kans dat ik mag thuisblijven ongeveer even groot als de kans dat ik vandaag een 11 voor mijn wiskunde gehaald heb.
donderdag, vrijdag en zaterdagquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:06 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Welke dagen ga je? Zelfs ik zou zoiets er wel doorheen krijgen denk ik
Nee.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Jullie ouders zijn toch wel een keer een weekendje weg zonder jullie o.i.d.?
M'n ouders zijn uit elkaar, dus zodra een van hen weg is moet ik naar de ander toe.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Jullie ouders zijn toch wel een keer een weekendje weg zonder jullie o.i.d.?
Dat dacht ik ook. Maar die verhalenquote:
Die is wel lastig jaquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
donderdag, vrijdag en zaterdagVerzin maar iets dan
quote:De stand van zaken
Sinds de mislukte sluiting van de camping door de eigenaar in oktober 2007, is het hollend achteruitgegaan met de camping. Het terrein waaraan al jaren geen noodzakelijk onderhoud meer werd gepleegd, werd nu helemaal aan haar lot overgelaten. Dit tot grote ergernis van de vaste standplaatshouders die er hun chalet hebben staan. Alle toeristen zijn inmiddels zo goed als verdwenen. En dat is niet zo vreemd als men kijkt naar de staat van de velden en toeristische plaatsen. De staat van de sanitaire voorzieningen is helemaal een verschrikking. Het badhuis is verschrikkelijk smerig, de voorzieningen functioneren amper en er zijn geen wc-brillen dus men moet zitten op koud porselein. Niet fijn en niet erg hygiënisch.
Zou ik top vinden, maar weet natuurlijk niet of dat de rest ook uitkomt... het zou ook jammer voor anderen zijn als zij dan juist weer niet zouden kunnen. Mwuh...quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:11 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die is wel lastig ja
Verplaatsen naar 4-5 juni als iedereen dan ook kan?
quote:
Het ding is dat mensen denken dat ze naar die camping van de eerste link gaan maar dat ze bij de tweede(veel slechtere) camping uitkomen. Maar hoe zit het dan, gewoon daar meeten? Zonder toegangsprijs of zo?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:10 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Maar die verhalen___! Maar goed. Ik zou evengoed wel gaan als ik mocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |