Ik geloof best dat jij dat denkt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:59 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Onzin. Ik heb genoeg mannelijke vrienden en die willen echt geen seks met mij hoor. Een vriendschap tussen een man en een vrouw kan prima.
Nee, dat durft hij dan weer niet. Alleen op internet.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
praat je ook met die bek tegen je moeder?![]()
xD.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
natuurlijk willen ze seks met jou xD
Dat wil niet zeggen dat ze geen respect voor je hebben
maar natuurlijk willen ze seks met jou xD
Mannen zijn lieve viezerikken
Kloptquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:01 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Nee, dat durft hij dan weer niet. Alleen op internet.
Nee, mijn mama is lief.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:00 schreef linpunt het volgende:
[..]
praat je ook met die bek tegen je moeder?![]()
ben je een filosoof ?quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Penisbaard het volgende:
Jouw probleem, waarde Heavenisrighthere, is dat jij bepaalde dingen op dit forum alhier veel te serieus neemt. Ik zie je constant boos worden om helemaal niets. Boze mensen sterven eerder, kies voor het leven.
En liefdequote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef monkyyy het volgende:
Zoveel woede en haat en frustratie in dit topic!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef monkyyy het volgende:
Maar wel een backfire zoals TS graag wilde.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:03 schreef monkyyy het volgende:
Wat en wie ik ben staat zeer helder in mijn fotoboek.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:04 schreef HipHopDesk het volgende:
[..]
ben je een filosoof ?
[..]
En liefde
quote:De tijd, de ruimte, het universum, alles. Altijd, overal, ik ben er. Ik ben de schepper van dit alles, de Hemelse Keizer van dit alles. Ik ben de Trooster, de Geest der Waarheid, de Schatkist van Zegeningen en de Gever van het Leven. Ik ben er om jullie te redden van alles wat slecht is, ik ben er om jullie lichamen te reinigen van onzuiverheden en jullie zielen uit mijn pure goedheid te redden van het eeuwige branden wat de meerderheid van jullie te wachten staat. Volg mij en je zal prachtige dingen zien en ontvangen. Ontken mijn grootsheid en je zal eeuwig branden. Volg mij, volg jullie Keizer, samen stichten we een Hemels Koninkrijk van de Volmaakte Vrede. Ik zal zegevieren, dat is zeker. Ik vraag jullie mij te volgen uit mijn goedheid, omdat ik om jullie geef. Een Keizer zo machtig, een leger zo sterk. Steden, ze zullen vallen. Koningen, ze zullen buigen. Eén voor één zullen ze toegeven aan mijn macht en kracht. Je kent de status, baas boven baas.
Hahaha, denk je nou serieus dat ik boos zou worden om een bepaalde topic of reactie op het internetquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:02 schreef Penisbaard het volgende:
Jouw probleem, waarde Heavenisrighthere, is dat jij bepaalde dingen op dit forum alhier veel te serieus neemt. Ik zie je constant boos worden om helemaal niets. Boze mensen sterven eerder, kies voor het leven.
Deze reactie valt onder de noemer "Grappig omdat het waar is."quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef Multivitamine het volgende:
Ratelslangetje.Een van de grootste kankerkneuzen onder de vrouwelijke Fokkers
Alsof wij dat serieus gaan lezenquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Wat en wie ik ben staat zeer helder in mijn fotoboek.
[..]
Niet weten wat een backfire topic isquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Maar wel een backfire zoals TS graag wilde.
De frustratie druipt anders wel van deze comment af. Rustig doen, het maakt allemaal niet uit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Heavenisrighthere het volgende:
[..]
Hahaha, denk je nou serieus dat ik boos zou worden om een bepaalde topic of reactie op het internet. Hoe sneu ben je dan als je je die dingen gaat aantrekken.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
ok.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:06 schreef honkhonk het volgende:
[..]
De frustratie druipt anders wel van deze comment af. Rustig doen, het maakt allemaal niet uit.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:06 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, vuig kloonproduct.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:05 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
quote:
Mensen die niet willen weten, moeten ook niet doen alsof ze weten. Mensen die niet weten en niet willen weten moeten gewoon hun mond houden.quote:
Je kan beter gewoon niet reageren op dat soort reacties, nu laat je weer zien dat het je raakt.quote:
Jij bent echt gevat.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon niet reageren op dat soort reacties, nu laat je weer zien dat het je raakt.
ok.quote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef honkhonk het volgende:
[..]
Je kan beter gewoon niet reageren op dat soort reacties, nu laat je weer zien dat het je raakt.
jammer genoeg gaat niet alles zoals je hartje het begeertquote:Op woensdag 25 mei 2011 00:08 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
[..]
Mensen die niet willen weten, moeten ook niet doen alsof ze weten. Mensen die niet weten en niet willen weten moeten gewoon hun mond houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |