Het oudste credo op Fok: TS begint. Dus: leef je uit.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef nero7 het volgende:
Het is eigenlijk een heel simpele vraag.
Hoe zijn je relaties stukgelopen?
Ik ben er best nieuwsgierig naar. Sommigen hebben een relatie van jaren, welke langzamerhand stukloopt. Of bijv. 1 jaar samen heel gelukkig, en moeten na een week niks meer van elkaar weten.
En wat doe je, wanneer je het einde ziet naderen? Bijv geen interesse meer e.d.
In de afgelopen jaren zag ik wel wat relaties stuklopen, waar je van zou denken dat ze hun leven lang bij elkaar zouden blijven, omdat het al jaren goed ging.
Op welke manier?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Sardonical-Jope het volgende:
De één werd bezitterig en was mentaal (in tegenstelling tot fysiek) niet helemaal lekker.
Chronisch tekort aan aandacht, met de nadruk op seksuele aandacht. Ze moest altijd begeerd worden, en dat werd ze ook. Kon enorme woedeaanvallen krijgen, daarna weer poeslief zijn. Heel erg vrolijk en daarna neerslachtig, melancholiek. Ik heb dat zelf ook dus de combinatie van ons zorgde voor fantastische momenten, belevenissen en seks, maar ook drama's waar de gemiddelde soap nog een puntje aan kan zuigen. Het ging van "we kunnen, mogen en doen alles wat we willen" naar servies smijten en uren gillen en weer terug.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:07 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Chronisch tekort aan aandacht, met de nadruk op seksuele aandacht. Ze moest altijd begeerd worden, en dat werd ze ook. Kon enorme woedeaanvallen krijgen, daarna weer poeslief zijn. Heel erg vrolijk en daarna neerslachtig, melancholiek. Ik heb dat zelf ook dus de combinatie van ons zorgde voor fantastische momenten, belevenissen en seks, maar ook drama's waar de gemiddelde soap nog een puntje aan kan zuigen. Het ging van "we kunnen, mogen en doen alles wat we willen" naar servies smijten en uren gillen en weer terug.
Mocht je bedoelen op welke manier ze bezitterig werd (wat me niet zo lijkt) dan was dat gewoon 10x per dag bellen e.d.
Dat is niet raar?quote:
Ik heb sowieso een hekel aan SMS-en als het niet tijdens uitgaan is ofzo. Je kan toch ook gewoon bellen en wachten tot iemand je terugbelt? Al dat getik op van die berichten terwijl je die shit in 5 seconden kan zeggenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Echt niet normaal dus. SMSen wel, maar zo vaak bellen...
mean girl..quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:07 schreef Mishu het volgende:
Ik wil meer verhalen horen want ik hoop dat binnenkort een relatie stukloopt (6)
Dat lijkt me wel een dealbreakerquote:
Ruim tien jaar. Maar 't is een lang verhaal. We zijn nog bij elkaar op dit moment omdat we wel goed met elkaar op kunnen schieten, maar er zit geen toekomst meer in verder.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:29 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een dealbreakerWat naar man, duurde 't lang?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ruim tien jaar. Maar 't is een lang verhaal. We zijn nog bij elkaar op dit moment omdat we wel goed met elkaar op kunnen schieten, maar er zit geen toekomst meer in verder.
Zonde. Zie je het als verspilde tijd?quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ruim tien jaar. Maar 't is een lang verhaal. We zijn nog bij elkaar op dit moment omdat we wel goed met elkaar op kunnen schieten, maar er zit geen toekomst meer in verder.
Nopequote:Op woensdag 25 mei 2011 01:35 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Zonde. Zie je het als verspilde tijd?
Omdat mijn doel in een relatie seks is. Hoe zij zich voelt en hoe het met haar studie/werk/familie gaat kan mij eigenlijk niets schelen. In het begin fake je het een beetje, daarna blijft ze omdat het ooit zo leuk was maar uiteindelijk zitten de meeste meiden er niet op te wachten een geglorificeerde rechterhand te zijn.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef nero7 het volgende:
Ik ben er best nieuwsgierig naar. Sommigen hebben een relatie van jaren, welke langzamerhand stukloopt. Of bijv. 1 jaar samen heel gelukkig, en moeten na een week niks meer van elkaar weten.
In de afgelopen jaren zag ik wel wat relaties stuklopen, waar je van zou denken dat ze hun leven lang bij elkaar zouden blijven, omdat het al jaren goed ging.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:13 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Omdat mijn doel in een relatie seks is. Hoe zij zich voelt en hoe het met haar studie/werk/familie gaat kan mij eigenlijk niets schelen. In het begin fake je het een beetje, daarna blijft ze omdat het ooit zo leuk was maar uiteindelijk zitten de meeste meiden er niet op te wachten een geglorificeerde rechterhand te zijn.
Ach, dat is niet heel erg. Hou je ze daarna nog aan het lijntje? Daar ben ik van af gaan zien, barmhartige samaritaan dat ik ben.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:13 schreef Friek_ het volgende:
Als ik weet dat mijn relaties stuklopen ben ik trouwens zo'n teringhond dat ik ze aanhoud om er nog zoveel mogelijk seks uit te slepen. De rest boeit niet meer.
Waarom ook niet? Het is tijdens een standaard relatie ook niet de bedoeling dat je echt respect voor iemand krijgt en er gevoelens voor ontwikkelt.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:13 schreef Friek_ het volgende:
Als ik weet dat mijn relaties stuklopen ben ik trouwens zo'n teringhond dat ik ze aanhoud om er nog zoveel mogelijk seks uit te slepen. De rest boeit niet meer.
Ik bespeur sarcasme, meneer Heisenberg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:19 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Waarom ook niet? Het is tijdens een standaard relatie ook niet de bedoeling dat je echt respect voor iemand krijgt en er gevoelens voor ontwikkelt.
Het is mijn manier om met de alledaagse vraagstukken om te gaan, Walter Jr.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:23 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Ik bespeur sarcasme, meneer Heisenberg.
Beter dan crystal meth gaan gebruiken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het is mijn manier om met de alledaagse vraagstukken om te gaan, Walter Jr.
Maar was zij ook deel van dat trio?quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:29 schreef Inverted_World het volgende:
Een trio met een vriendin van haar. Die uiteindelijk doen, en uiteindelijk gedachten en beelden in haar hoofd waar ze niet vanaf kwam
Nog altijd spijt, ik had het niet kunnen zien aankomen, en de verleiding was groot, maar nu een jaar later heel erg zonde, dat vind ik nog steeds.
Waarom zij dan wel? waarschijnlijk had ze dat in dat geval ook niet aan zien komenquote:Op woensdag 25 mei 2011 04:31 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Maar was zij ook deel van dat trio?
Wat ik wel wil weten is of ze het zelf suggereerde, of dat je haar echt moest overtuigen? In beide gevallen verdien je geen verwijt, maar in het eerste geval zij wel.
Dat is wel een tof verhaaltje om te vertellen op verjaardagen. Dat de relatie over ging omdat zij niet in staat bleek een triootje met jou en haar vriendin geestelijk te verwerken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:29 schreef Inverted_World het volgende:
Een trio met een vriendin van haar. Die uiteindelijk doen, en uiteindelijk gedachten en beelden in haar hoofd waar ze niet vanaf kwam
Nog altijd spijt, ik had het niet kunnen zien aankomen, en de verleiding was groot, maar nu een jaar later heel erg zonde, dat vind ik nog steeds.
Je zou dan kunnen zeggen dat zij het niet goed doordacht heeft, maar zelfs wanneer ze dat wel heeft gedaan, is het mogelijk dat ze er naderhand niet mee kan omgaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Waarom zij dan wel? waarschijnlijk had ze dat in dat geval ook niet aan zien komen
Je hebt gelijk. Ik bedoelde meer als zij hem heeft lopen overtuigen, maar dan nog is het niks te verwijten. Het is gewoon een spijtige gang van zaken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Waarom zij dan wel? waarschijnlijk had ze dat in dat geval ook niet aan zien komen
Ze suggereerde dat ik dat meisje (Die wist natuurlijk dat ik een vriendin had, want die kende elkaar) zou versieren, we deden het in meerdere stappen. Eerst zou ik de kroeg in de kroeg vriendschappelijk met haar afspreken, vervolgens zou ik een volgende keer met haar afspreken bij mij thuis en haar zoenen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:31 schreef Sardonical-Jope het volgende:
[..]
Maar was zij ook deel van dat trio?
Wat ik wel wil weten is of ze het zelf suggereerde, of dat je haar echt moest overtuigen? In beide gevallen verdien je geen verwijt, maar in het eerste geval zij wel.
Dat laatste was het denk ik voornamelijk. Het is raar hoe je iets in eerste instantie ziet als een leuke nacht met veel seks en hoe dat kan eindigen in iets wat continu bij haar bleef knagen zeg maar, ondanks zijn voornamelijk ook in bed initiatiefnemer was.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je zou dan kunnen zeggen dat zij het niet goed doordacht heeft, maar zelfs wanneer ze dat wel heeft gedaan, is het mogelijk dat ze er naderhand niet mee kan omgaan.
Dat zou natuurlijk ook kunnen, optioneel is het. Dit was eigenlijk wat ik grotendeels kon opmaken uit haar verhaal uiteindelijk. Haar sindsdien ook vrijwel niet meer gezien. Jammer, maar het is niet anders.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:41 schreef Absurditeit het volgende:
Het is misschien geen alledaagse bezigheid en bepaalde gebeurtenissen kunnen bij iemand blijven hangen, maar loopt daar een relatie op stuk? Als zij er een punt achter heeft gezet, dan zou het ook zomaar een heel mooi/slap excuus kunnen zijn geweest.
Ja, dan moet iets haar toch niet lekker hebben gezeten. Ik vind het wat opmerkelijk, omdat je vooral het beeld schetst van een open meisje dat graag experimenteert. Dat zijn niet echt de mensen die na zo'n avontuurtje beginnen te piepen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat laatste was het denk ik voornamelijk. Het is raar hoe je iets in eerste instantie ziet als een leuke nacht met veel seks en hoe dat kan eindigen in iets wat continu bij haar bleef knagen zeg maar, ondanks zijn voornamelijk ook in bed initiatiefnemer was.
Klopt, ze was echter wel het type die het voor de 3e keer pas iemand deed, verder weinig vormen van seks kende en überhaupt daar weinig mee had geëxperimenteerd. We hebben het er nog lang over gehad, bij de eerste keer liep alles niet zo soepel en was het vrij awkward, de tweede keer was alles gebeurd waar we op hoopte en was heel prettig. Daarna begonnen dingen te knagen. Het onderwerp om er nog eens over te praten werd langzaam taboe, ik merkte dat ze niet graag meer met die persoon iets te maken wilde hebben.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:47 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ja, dan moet iets haar toch niet lekker hebben gezeten. Ik vind het wat opmerkelijk, omdat je vooral het beeld schetst van een open meisje dat graag experimenteert. Dat zijn niet echt de mensen die na zo'n avontuurtje beginnen te piepen.
Misschien was het wel een sluwe test om te kijken of jij in staat was om het met een ander meisje te doen - ze had zich wellicht wijs gemaakt dat je dolblij met haar was en verder nergens behoefte aan had - en toen ze zag dat het zelfs met plezier gebeurde, wist ze genoeg.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Klopt, ze was echter wel het type die het voor de 3e keer pas iemand deed, verder weinig vormen van seks kende en überhaupt daar weinig mee had geëxperimenteerd. We hebben het er nog lang over gehad, bij de eerste keer liep alles niet zo soepel en was het vrij awkward, de tweede keer was alles gebeurd waar we op hoopte en was heel prettig. Daarna begonnen dingen te knagen. Het onderwerp om er nog eens over te praten werd langzaam taboe, ik merkte dat ze niet graag meer met die persoon iets te maken wilde hebben.
Misschien een vorm van jaloezie, dat denk ik in ieder geval. Dat was echter nooit nodig geweest, maar vertel dat eens aan iemand die je eerst hebt versierd en vervolgens voor haar neus het mee doet. Vooral omdat dat andere meisje vaak ook nog contact probeerde te zoeken.
Dan ging die test wel heel erg ver he?quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:58 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Misschien was het wel een sluwe test om te kijken of jij in staat was om het met een ander meisje te doen - ze had zich wellicht wijs gemaakt dat je dolblij met haar was en verder nergens behoefte aan had - en toen ze zelfs zag dat het met plezier gebeurde, wist ze genoeg.
True, maar misschien is zij wat dat soort zaken betreft ook wel een 'better be sure'-type.quote:Op woensdag 25 mei 2011 04:58 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dan ging die test wel heel erg ver he?
Mwah dat lijkt me sterk, om heel eerlijk te zijn! Maar ik ga nu slapen, moet er om half 10 al weer uit.quote:Op woensdag 25 mei 2011 05:00 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
True, maar misschien is zij wat dat soort zaken betreft ook wel een 'better be sure'-type.
Lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk. Ik ga ook slapen - sleep well.quote:Op woensdag 25 mei 2011 05:20 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Mwah dat lijkt me sterk, om heel eerlijk te zijn! Maar ik ga nu slapen, moet er om half 10 al weer uit.![]()
Dat is dan ook wel weer zo ruim dat het niet anders kan dan dat alle verbroken relaties daar onder vallenquote:Op woensdag 25 mei 2011 06:31 schreef EviL_AleX het volgende:
Hetzelfde waardoor naar mijn mening alle relaties stuklopen:
Onredelijke/onrealistische verwachtingen van de ander of de relatie op zich.
Haha, jij klinkt als mijn ex.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:12 schreef Friek_ het volgende:
Heel kort door de bocht de volgende redenen:
• Eén paste er totaal niet bij me. Ik was/ben de zuipschuit, de 'rebel', de vieze drugsgebruiker, het feestbeest enzovoort. Zij was het lieve, rustige meisje. Had zeker hersenen en een weerwoord, maar we lagen uiteindelijk zo ver uit elkaar dat het niet liep. Zelf einde aan gemaakt.
• Eén vond ik uiteindelijk te labiel, al vond ik mezelf ook wel een mongool slash eikel in die relatie omdat ik er niet zo veel om gaf.Ook zelf (uiteindelijk) een einde aan gemaakt.
• Eén omdat ik veel te lief was. Mevrouw was 18, ik net 16. Was veel te jong, veel te idealistisch en veel te lief. Pure onzinrelatie, maar wel leerzaam.
Je had het kunnen weten toen je een relatie begon met Regillio.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:04 schreef seasushi het volgende:
* een, die een voorkeur had voor negerinnen en toen de eerste de beste langskwam werd ik er uit geschopt.( ik ben blond)
Je ex was zo'n ontzettend lieve jongeman?quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:37 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, jij klinkt als mijn ex.Gelijk ook daar de reden dan dat de mijne stuk liep.
Haha.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:33 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je ex was zo'n ontzettend lieve jongeman?
Hosselaar alert!quote:Op woensdag 25 mei 2011 02:13 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Omdat mijn doel in een relatie seks is. Hoe zij zich voelt en hoe het met haar studie/werk/familie gaat kan mij eigenlijk niets schelen. In het begin fake je het een beetje, daarna blijft ze omdat het ooit zo leuk was maar uiteindelijk zitten de meeste meiden er niet op te wachten een geglorificeerde rechterhand te zijn.
Jouw fout om serieus te denken dat het wat zou worden met een opa hoorquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:37 schreef Chawi het volgende:
3 relaties en alledrie heb ík ze natuurlijk beëindigd en was het alleen de schuld van de ander
1) 23 jaar leeftijdsverschil en dat ging na 7 jaar niet meer
2) Leugenachtig stuk vreten, helaas 5 jaar over gedaan om de knoop door te hakken
3) Kinderen aanwezig en daardoor ook een ex-vrouw...dat was 1 vrouw te veel
Ik was nog zo jong en heerlijk naief. Wel een mooie tijd gehadquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:40 schreef Zaibatsu01 het volgende:
[..]
Jouw fout om serieus te denken dat het wat zou worden met een opa hoor.
Geloof ik graagquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ik was nog zo jong en heerlijk naief. Wel een mooie tijd gehad
Golddigger.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:41 schreef Chawi het volgende:
[..]
Ik was nog zo jong en heerlijk naief. Wel een mooie tijd gehad
Voel je je daar boos/verontwaardigd over of kun je het wel begrijpen?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:09 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Oorzaak van de laatste relatie:
Op uitzending in Afghanistan over een mijn rijden doet wat met je gemoedstoestand, ik was niet meer mezelf. Mijn ex kon daar niet meer met me omgaan en maakte het vervolgens uit.
Heel begrijpelijk natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voel je je daar boos/verontwaardigd over of kun je het wel begrijpen?
Wat een mafkees. Persoonlijkheidsstoornisje?quote:
Ah, daar ging je de mist in.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 02:08 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Hij is vreemd gegaan, ben ik achter gekomen , heb hem vergeven, daarna een half jaar later deed hij het opnieuw en toen besloot ik eind aan de relatie te maken. Ik heb veel gehuild maar ik snap nu eigenlijk niet meer waarom
Dit dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 08:25 schreef Mystikvm het volgende:
Omdat zij me niet meer warm voor me liep. Dat ze dat nu weer wel doet maar al in een andere relatie zit maakt dingen er niet makkelijker op.
Wispelturig wijf eigenlijk. Zes jaar mee gedeeld.
Toch een verschil van niveau. Ik ben iemand die werkt voor z'n geld, niet te beroerd is te investeren in studie, opleiding e.d. en vrij stipt is in het in orde houden van de financiële huishouding.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef nero7 het volgende:
Klinkt ook beetje als mijn ex.. Tenminste daarom denk ik dat ie het zelf niet uitmaakte. Alhoewel ik hier ook nog misbruik van gemaakt heb toen ik er een einde aan wilde maken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 03:13 schreef Friek_ het volgende:
LOLquote:Op zaterdag 28 mei 2011 21:19 schreef Catbert het volgende:
Ik had m'n piemel in een vrouw gestopt die niet m'n vriendin was.
FAILquote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
Trio met een ander meisje, was ze verliefd geworden op haar geworden. Ze is nu lesbisch
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
Trio met een ander meisje, was ze verliefd geworden op haar geworden. Ze is nu lesbisch
Toen niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar misschien deed hij dat wel omdat jij hem niet kon geven wat hij wilde. Misschien ook iets om van jouw kant over na te denken.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef wendytje het volgende:
hij neukte een dom sletje van 17 jaar jonger![]()
![]()
gelukkig, anders had ik nu misschien nog bij hem gezeten...... doodongelukkig!
Dan vraag ik me af, waarom heb je je zo gedragen dan tegenover haar?quote:Op zondag 29 mei 2011 20:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
1. Afstand bleek onoverbrugbaar, na een aantal maanden toch weer bij elkaar gekomen. Ik geloof niet in 2e kansen en de relatie was vooral daardoor gedoemd te mislukken.
2. De relatie moest geheim blijven voor haar familie en ik had er na een tijdje genoeg van om een geheim te zijn.
3. Vond dat ik moest kiezen tussen haar en mijn beste vriendin. Ik heb haar toen gezegd dat zij de keuze had gemaakt en haar een prettige dag toegewenst.
4. Zag er erg goed uit maar was verschrikkelijk dom wilde daarbij constant bij me zijn en was vreselijk jaloers..Zij vond het nodig om na de breuk hele nare roddels te verspreiden dat heb ik toen niet op een hele nette wijze opgelost.
5. Moest wederom geheim blijven vanwege d'r ouders en d'r geloof.
6. Omdat ik een botte eikel was en niet meer tegen haar gezeik kon.
7. Ik was simpelweg op haar uitgekeken
Daartussen zitten dan nog scharrels waar ik na 3 weken op was uitgekeken.
En toen kwam je aan je nicknaam?quote:Op zondag 29 mei 2011 18:47 schreef fairytalessuck het volgende:
Hij werd na 3 jaar verliefd op een ander.
Vond mij teveel veranderd na de dood van m'n beste vriendin, zij was een collega. Konden het goed met elkaar vinden en gingen vaak samen wat drinken. Hij maakte het toen hij haar een maand kende met mij uit onder het mom van "mijn gevoelens zijn veranderd".
2 Maanden erna was hij met haar, tot op heden.
Bot uit frustratie? zo ja, dat ken ik.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:04 schreef o.us het volgende:
De afstand (Rotterdam - Eindhoven) was te ver waardoor we elkaar heel weinig zagen(school en werk) icm te veel ruzies. Toen werd er besloten om er een punt achter te zetten na 1,5 jaar (bestaande uit drie periodes..). Zij werd opeens verschrikkelijk bot tegen mij op momenten dat het nergens voor nodig was en andersom ook, wat dus ook voor die ruzies zorgde.
Het voelt heel vreemd om opeens single te zijn. Maar ach, ik loop niet te janken. Ben dit wel gewend.
Join the club.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bot uit frustratie? zo ja, dat ken ik.
Gezeik ben je 'n keer beu en daar kan ik over meepraten. Het begint met begrip, maar als iemand maar door blijft zeiken dan wordt iemand vanzelf een keer een botte eikel.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af, waarom heb je je zo gedragen dan tegenover haar?
Klopt als een trein.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezeik ben je 'n keer beu en daar kan ik over meepraten. Het begint met begrip, maar als iemand maar door blijft zeiken dan wordt iemand vanzelf een keer een botte eikel.
Dan horen jullie niet bij elkaar, net als dat ik er net achter ben gekomen dat ik en mijn ex ook niet bij elkaar horen.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef ohwyeah het volgende:
We hielden 1,5 jaar veel van elkaar, maar hadden over bijna alles een meningsverschil waar zij vaak heftig en geïrriteerd op reageerde en het mensbeeld dat wij hadden kwam ook niet overeen.
Of je bent al een botte eikel en zij zeikt daar dan over.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gezeik ben je 'n keer beu en daar kan ik over meepraten. Het begint met begrip, maar als iemand maar door blijft zeiken dan wordt iemand vanzelf een keer een botte eikel.
Dan duurt zo'n relatie wat korter dan 1,5 jaar.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Of je bent al een botte eikel en zij zeikt daar dan over.
Waar maak je je druk over? Daten met Halcon?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:35 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Of je bent al een botte eikel en zij zeikt daar dan over.
Ze had het toen zelf uitgemaakt, omdat ze zelf niet meer tegen de verschillen kon terwijl ik daar wel mee goed kon handlen. Tja ik ben blij dat ik nu een leuke vriendin heb en zij voor haarzelf een nieuwe vriend inmiddels.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan horen jullie niet bij elkaar, net als dat ik er net achter ben gekomen dat ik en mijn ex ook niet bij elkaar horen.
quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:59 schreef Ethanolic het volgende:
En waar bemoei jij je mee?quote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar maak je je druk over? Daten met Halcon?
Snap die link niet helemaal.quote:Op zondag 29 mei 2011 23:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waar maak je je druk over? Daten met Halcon?
Laat maarquote:
Het is sowieso flauw om iets te roepen en het dan niet toe willen lichten. Hetzelfde als mensen die iets roepen in de geest van "Nou, dat zal ik maar niet vertellen".... Of vertel het dan of maak die opmerking niet...quote:
Met wie paalde ze? Met de melkboer?quote:Op maandag 30 mei 2011 00:16 schreef De_Melkboer het volgende:
Omdat mijn vriendin eerst achter mijn rug om online contacten aan het leggen was, en daarna ook nog regelmatig met een ander bleek te palen.
Dat was wel het "onvoorstelbaar boos moment" van 2010.
Is toch niks mis mee met een ander praten? ofquote:Op maandag 30 mei 2011 00:16 schreef De_Melkboer het volgende:
Omdat mijn vriendin eerst achter mijn rug om online contacten aan het leggen was, en daarna ook nog regelmatig met een ander bleek te palen.
Dat was wel het "onvoorstelbaar boos moment" van 2010.
Damnquote:Op maandag 30 mei 2011 03:21 schreef Proximo het volgende:
Omdat ze na 3,5 jaar besloot er met een vriend van me vandoor te gaan![]()
(1 uur geleden het nieuws gekregen, er is meer dan een jaar achter mijn rug om gerommeld blijkbaar)
Na 6 jaar op mijn tenen te hebben gelopen, haar overal in te steunen en altijd voor haar klaar te hebben gestaan en een hoop drama om niets of bijna niets vanwege haar fantastische vrienden (sarcastisch) zei ze iets wat de emmer simpelweg deed overlopen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:04 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af, waarom heb je je zo gedragen dan tegenover haar?
Haha nee die had ik al eerder.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
En toen kwam je aan je nicknaam?
Leuke collega
Apart verhaal eerlijk gezegd.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Na 6 jaar op mijn tenen te hebben gelopen, haar overal in te steunen en altijd voor haar klaar te hebben gestaan en een hoop drama om niets of bijna niets vanwege haar fantastische vrienden (sarcastisch) zei ze iets wat de emmer simpelweg deed overlopen.
De periode
Mijn oma wie ik bijna elke dag zag was 5 weken daarvoor overleden, ik had 2 weken fulltime staan klussen in een verzorgingstehuis zodat mijn opa daar in kon trekken.
Het tijdstip, Zij zat bij mij op bed terwijl ik hard aan het studeren was voor een tentamen wat ik 2 dagen daarna zou hebben toen ze ging klagen dat ze me zo weinig had gezien de laatste tijd, dat ik geen tijd voor haar had en dat ze zich eenzaam voelde. Ik heb toen gezegd dat ze zicht in moest schrijven voor een datingsite als ze zich zo eenzaam voelde.
Zij is toen opgestaan en zei dat ze even tijd nodig had omdat ze boos was. Na 3 weken zocht ze toen contact met m'n moeder om te laten weten dat alles goed was.
Ik heb heb haar toen 3 weken later laten weten dat ik haar spullen in een doos had gedaan en ze die kon komen ophalen.
Uiteraard stond zij net op het punt om mij te bellen om af te spreken en alles uit te praten.
Achteraf had ik het handiger kunnen aanpakken, en wilde zij simpelweg dat ik zou vechten voor de relatie en blablablabla.
Ik weet nog steeds niet of ik moet lachen of huilen om deze opmerking.quote:Op maandag 30 mei 2011 14:11 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Ik heb toen gezegd dat ze zicht in moest schrijven voor een datingsite als ze zich zo eenzaam voelde.
Tja, dat is iets waar je wel naar neigt inderdaad,maar of het iets oplost?quote:Op maandag 30 mei 2011 03:29 schreef goofy_goober het volgende:
Ik hoop dat je die 'vriend' van je nu wel twee blauwe ogen gaat bezorgen... en haar ook?
Tja, als ja tegen haar zegt dat je verliefd bent op iemand anders lijkt t me logisch dat ze denkt dat zij jouw nummer #1 bent.....quote:Op maandag 30 mei 2011 19:53 schreef Duubje het volgende:
Omdat mijn vriendin zich niet de nummer 1 voelde in onze relatie nadat ik ooit had opgebiecht dat ik verliefd was op een ander meisje. Zij vond dat ik haar te weinig het idee had gegeven voor mij de nummer 1 te zijn en dat ik niet goed mijn best had gedaan om haar ervan te overtuigen dat ze voor mij de nummer 1 was, nu hoeft het van haar niet meer..
Ik vind hem wel sterk.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik moet lachen of huilen om deze opmerking.
Ik herken mezelf enigszins in jouw ex. Ook ik heb een positiever mensbeeld dan mijn vriend, maar in ons geval brengt dat de boel in balans (misschien zijn we ook niet helemaal twee uitersten). Ook dat eenhorig zijn.... heel vervelend hoor!quote:Op zondag 29 mei 2011 23:33 schreef ohwyeah het volgende:
We hielden 1,5 jaar veel van elkaar, maar hadden over bijna alles een meningsverschil waar zij vaak heftig en geïrriteerd op reageerde en het mensbeeld dat wij hadden kwam ook niet overeen. Zij zag alleen maar positieve dingen in mensen en was ook vrij naïef. Zelf had ik een vrij negatief mensbeeld.
Onze humor kwam ook niet overeen, ik heb met haar nog nooit gelachen in 1,5 jaar terwijl ik nu met een nieuwe vriendin elke dag wel ergens om kan lachen. Wat ik van m'n ex vriendin ook bloed irritant vond is dat ze éénhorig is dus als ze naar de tv kijkt dan hoort ze niet wat er gezegd wordt. Ander puntje was dat zij onder gezelligheid: veel wijn en spelletjes spelen verstond, ik vond beide niets aan. Haar beste vriendin vond ik een doorgedraaid wijf en daar heeft ze het ook altijd moeilijk mee gehad.
quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef Snowcold het volgende:
[..]
Ik herken mezelf enigszins in jouw ex. Ook ik heb een positiever mensbeeld dan mijn vriend, maar in ons geval brengt dat de boel in balans (misschien zijn we ook niet helemaal twee uitersten). Ook dat eenhorig zijn.... heel vervelend hoor!Ik hoor inderdaad maar halve (of geen) zinnen als de TV aanstaat of een apparaat dat lawaai maakt. Maar bij mij is het (denk ik) eerder een concentratieprobleem, ik heb t namelijk ook als ik een boek lees.
On-topic:
1. Relatie van 1,5 jaar. We kenden elkaar via internet, maar in het echt bleek hij erg tegen te vallen. Stil, in zichzelf gekeerd en herkende er niets in terug wat ik leuk vond. Toch zo lang volgehouden, omdat hij online en aan de telefoon hartstikke lief/leuk was. Uiteindelijk uitgegaan met knallende ruzie en omdat ik op een ander verliefd werd. En ik was nauwelijks 14, toen wist ik nog helemaal nergens wat vanaf.
2. Relatie van 1 jaar en een maand. Veel ruzies, grote afstand om te overbruggen en uiteindelijk uitgegaan omdat ik verliefd werd op iemand die dichterbij woonde. En ik was inmiddels 15, nieuwe vlam zat in dezelfde klas... tsja. (geen excuus, maar toch...)
3. Relatie van 2 jaar en 8 maanden. Ging heel lang goed, was dolverliefd op hem, maar hij was bezitterig en veeleisend. Wilde heel veel afspreken en continu bij me zijn, had altijd opmerkingen over mijn vrienden en ik mocht bijna niet met ze afspreken. Heb één vriendschap voor hem geheimgehouden, later opgebiecht en kort daarna heb ik de relatie verbroken omdat hij neerbuigend deed ten opzichte van mijn vrienden en ik er klaar mee was. Hij kwam op een dag met sneltreinvaart in zijn auto naar mijn oma geracet (we hadden gebeld en ik zei dat ik daar heen ging) en daar hebben we het toen goedgemaakt. Daarna nog twee maanden aangesukkeld, met hoge pieken en diepe dalen, tot hij het in augustus uitmaakte omdat hij dacht dat ik te hoge eisen stelde en 'het nooit goed was'. Vond dat hij meer moeite stak in de relatie dan ik deed.
4. Relatie van 1 jaar. Terug bij relatie 2, hij was enorm veranderd en dat gaf nieuwe hoop en wakkerde nieuwe gevoelens aan. Op Aruba ging ik vreemd, maar hij wilde het nog een kans geven en het leek heel lang goed te gaan. Uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat hij gedurende onze ruzies erg respectloos en bedreigend overkwam (met zijn neus op de mijne gaan staan, me geen ruimte gunnen en eventuele 'vluchtwegen' blokkeren). Kreeg het toch toch lichtelijk benauwd en begreep ook wel dat het gedoemd was te mislukken, ook door m'n eigen fout...
5. Huidige relatie, bijna 3 maanden. Terug bij relatie 3, de enige relatie langer dan 1,5 die ik niet zelf heb verbroken. Ontstaan doordat ik met ruzie uit huis ging en hij me een plek aanbood om te slapen. Ik woon er nu nog steeds, al bijna een half jaar en gaat erg goed.
Yup, I'm a mess... But I'm a happy mess.
Je kunt niet alleen zijn? Denk dat er nog veel volgen..quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef Snowcold het volgende:
[..]
quote:
Och, zo'n meisje dat niet alleen kan zijnquote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef Snowcold het volgende:
<lang verhaal>
Als je al wist dat het gedoemd was te mislukken (ivm jouw vreemdgaan), waarom ga je er dan mee door? Ben jij zo'n type die niet alleen kan zijn en altijd iemand om zich heen moet hebben, zo'n 'beter een slechte relatie dan helemaal geen relatie' type?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef Snowcold het volgende:
4. Relatie van 1 jaar. Terug bij relatie 2, hij was enorm veranderd en dat gaf nieuwe hoop en wakkerde nieuwe gevoelens aan. Op Aruba ging ik vreemd, maar hij wilde het nog een kans geven en het leek heel lang goed te gaan. Uiteindelijk heb ik het uitgemaakt omdat hij gedurende onze ruzies erg respectloos en bedreigend overkwam (met zijn neus op de mijne gaan staan, me geen ruimte gunnen en eventuele 'vluchtwegen' blokkeren). Kreeg het toch toch lichtelijk benauwd en begreep ook wel dat het gedoemd was te mislukken, ook door m'n eigen fout...
Wat is er veranderd aan hem ten opzichte van jullie vorige relatie? Bezitterigheid en jaloezie zijn twee punten die je niet zomaar verandert. Daarbij val je wel vaak terug op oude liefdes. Is dat veiliger ofzo?quote:Op maandag 30 mei 2011 21:17 schreef Snowcold het volgende:
5. Huidige relatie, bijna 3 maanden. Terug bij relatie 3, de enige relatie langer dan 1,5 die ik niet zelf heb verbroken. Ontstaan doordat ik met ruzie uit huis ging en hij me een plek aanbood om te slapen. Ik woon er nu nog steeds, al bijna een half jaar en gaat erg goed.
Nu moet je dat natuurlijk ook tegen ons zeggen!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:12 schreef goofy_goober het volgende:
Natuurlijk, dat recht heeft iedereen. Of ik het waardeer is wat anders.
Teruglezend zijn er twee andere FOK!kers die dezelfde vraag stellen, dus wat er nou zo speciaal aan mijn 'bemoeienis' is?
Edit: ik heb al een idee waar deze plotselinge aanval van LBR over gaat. Het is dat ik erop werd gewezen door een andere FOK!ker, want zelf had ik het niet eens door.
Vertel maar dan want zelf had ik eerlijk gezegd niet echt een reden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:12 schreef goofy_goober het volgende:
Natuurlijk, dat recht heeft iedereen. Of ik het waardeer is wat anders.
Teruglezend zijn er twee andere FOK!kers die dezelfde vraag stellen, dus wat er nou zo speciaal aan mijn 'bemoeienis' is?
Edit: ik heb al een idee waar deze plotselinge aanval van LBR over gaat. Het is dat ik erop werd gewezen door een andere FOK!ker, want zelf had ik het niet eens door.
Dat vind ik dan altijd zo flauw. Dingen roepen en je dan achter zulke zinnen verstoppen.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 16:35 schreef goofy_goober het volgende:
Dat blijft voor jou een vraag en voor mij een weet.
pff zelfs SMSen zo vaak vind ik ziekelijk...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef Gamesua het volgende:
[..]
Echt niet normaal dus. SMSen wel, maar zo vaak bellen...
Dat is toch ook de bedoeling van het R&P-forum?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:01 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Je bent je nu wel erg aan het bemoeien goofy.
Haalt ff een ouwe koe uit de sloot.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is toch ook de bedoeling van het R&P-forum?
Ja, sorry. Ik zit niet 24/7 op dit forum.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:20 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haalt ff een ouwe koe uit de sloot.
Zonde.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:21 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik zit niet 24/7 op dit forum.
Inderdaad. De hele dag op het forum hangen is vast veel nuttiger en leuker dan werken en 'n sociaal leven hebben.quote:
Dat ontken ik ook niet. Het kwam er op neer dat ik haar tegen alles moest beschermen en met alles moest helpen. Dat werd ik na 5 a 6 jaar toch wel zat. Tussentijds meerdere keren op het punt gestaan om het uit te maken maar niet gedaan.quote:
Ik heb er altijd wel om moeten lachen. Ik besef dat het niet een heel nette opmerking is.quote:Op maandag 30 mei 2011 15:52 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet of ik moet lachen of huilen om deze opmerking.
quote:
Ho eens even. Ik wist niet dat dit een kritiek topic was. Maar omdat ik niet de beroerdste ben, zal ik er even op ingaan. (dat je niet de enige bent die het denkt is maakt je reactie trouwens niet automatisch 'beter')quote:Op dinsdag 31 mei 2011 00:58 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Als je al wist dat het gedoemd was te mislukken (ivm jouw vreemdgaan), waarom ga je er dan mee door? Ben jij zo'n type die niet alleen kan zijn en altijd iemand om zich heen moet hebben, zo'n 'beter een slechte relatie dan helemaal geen relatie' type?
Edit: ik ben niet de enige die dit denkt zo te lezen.
[..]
Wat is er veranderd aan hem ten opzichte van jullie vorige relatie? Bezitterigheid en jaloezie zijn twee punten die je niet zomaar verandert. Daarbij val je wel vaak terug op oude liefdes. Is dat veiliger ofzo?
Hmm hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:50 schreef firebladex het volgende:
niet
neej is nog te vroeg om te zeggen maar als het stuk loopt zal het wel om jaloezie gaan.
Klinkt als een koehandelquote:Op maandag 13 juni 2011 18:17 schreef capricia het volgende:
Omdat ik een betere kon krijgen op dat moment.
quote:
Omdat haar dominantie, die enigszins aanwezig was, overging in totale bezitterigheid. Het doornemen met elkaar wat we wel of niet prettig vinden (een soort huisregels naar elkaar toe) is tot daar aan toe. Ik had me er een aantal keren niet goed aan gehouden o.a. te laat thuis. Ging met ruzies gepaard en werd ik heropgevoed. Ik mocht eigenlijk niets meer, zeker niet zonder toestemming. Draaide iets op ruzie uit wat natuurlijk altijd mijn schuld was dan kon ik de rest van de dag boven vertoeven. Bankpas had ik al ingeleverd, kreeg ik als alles meezat een klein bedrag aan zakgeld voor de week. Ik kon hiermee geen kant op. Uiteindelijk trok ik de kar niet meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:32 schreef nero7 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |