Met lekkere melkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef YUR het volgende:
HAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAP
Ik had eerst iets met aardappels afgieten, maar dit sprak mij toch meer aan. En daar ben ik niet alleen in, getuige de reactie van YUR.quote:
Excellent choice sirquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had eerst iets met aardappels afgieten, maar dit sprak mij toch meer aan. En daar ben ik niet alleen in, getuige de reactie van YUR.
Vraag maar aan nectarientje.quote:
Zoete melk!quote:
Warme zoete melk!quote:
Mja, daar moet ik nog een keer iets briljants op terugdoen..quote:
Was t niet lekker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, daar moet ik nog een keer iets briljants op terugdoen..
Sommige dingen moet je niet willen overtreffen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef nectarientje het volgende:
Mja, daar moet ik nog een keer iets briljants op terugdoen..
Je kunt het zelf beoordelenquote:
Kom maar langsquote:
Wil je het warm of koud?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik geloof dat we morgenavond boodschappen gaan doen bij de overburen
Rechtstreeks vanuit de bron, schat ik zo in.quote:
Faalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de bron, schat ik zo in.
Dan heb je pechquote:
Voor wie?quote:
Uiteraard, maar als ik dat hier post krijg ik een rechtse directequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij past niet op schootquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je ook max 10 kilo wegen?quote:
Nou ja, die DM die je stuurde was ook goed hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef YUR het volgende:
Uiteraard, maar als ik dat hier post krijg ik een rechtse directe
Of naar de wc?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst nog ff langs de sportschool
Een beker natuurlijk, da's voor echte mannenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
Wil je het uit een flesje of uit een beker?
Erna ook, want het is nogal een calorieenbomquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst nog ff langs de sportschool
Jawel joh, alleen z'n hoofd, rest op de bank en lurken maar.quote:
He ain't got the technique down durf ik wel te weddenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel joh, alleen z'n hoofd, rest op de bank en lurken maar.
Dat zaagsel is zwaar hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel joh, alleen z'n hoofd, rest op de bank en lurken maar.
Part of the dealquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
En alsof jij het toe gaat laten dat een andere vent aan m'n tetten mag zitten
Hij heeft nog iets minder dan 24 uur om te oefenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
He ain't got the technique down durf ik wel te wedden
Hij heeft de techniek alquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft nog iets minder dan 24 uur om te oefenen.
Ja hoor. Dat gun ik hem van harte.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
En alsof jij het toe gaat laten dat een andere vent aan m'n tetten mag zitten
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk johquote:
Miss is daar nog niet zo zeker van.quote:
ieuw!quote:
Party pooper!quote:
Die smiley ja! Negerientje mag er alles mee doenquote:
Kom op, zo'n sterke jonge godin als jij...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is zeker waarMits je helpt met tillen.
Graag ook drie zakken kattenbakvulling (houtkorrels) voor ons GotC.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Kom op, zo'n sterke jonge godin als jij...
Prima hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag ook drie zakken kattenbakvulling (houtkorrels) voor ons GotC.
Het kan echt veel ergerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die smiley ja! Negerientje mag er alles mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Oh, mag ik dan ook mee in de bestelronde?quote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan ook mee in de bestelronde?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Het kan echt veel ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Het kan echt veel erger*rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr*
Je mag ook gewoon mijn stand-in zijn bij het boodschappen doen, terwijl ik de proeverij bezoekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan ook mee in de bestelronde?
Dat doet mij denken aan andere dingen, waar ik geenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr*
Geloof mij, dit is echt iets wat geen man je vertelt. En als je het ooit eenmaal hebt meegemaakt, snap je ook waarom.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef YUR het volgende:
Dat doet mij denken aan andere dingen, waar ik geenvan doe
Dan missen ze mini.quote:
Ik geloof je ...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof mij, dit is echt iets wat geen man je vertelt. En als je het ooit eenmaal hebt meegemaakt, snap je ook waarom.![]()
![]()
Hij komt toch alleen voor de melkquote:
Dan moet je voor 19:00 komenquote:
Tuk lekker!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan tukken![]()
![]()
Vraagt wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik blijf bij de uitspraak van tuintegel: De vrouw baart, de man vraagt.
De vrouw baart de man zorgenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik blijf bij de uitspraak van tuintegel: De vrouw baart, de man vraagt.
Vrouwelijke dokter zeker? Die vraagt namelijk niet volgens jouw eigen uitspraak.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb wel gebaard , maar had geen nee gezegd tegen een keizersnee.
Ik ben ook erg blij dat ik die 5 kilo er niet zelf uit heb hoeven werkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb wel gebaard , maar had geen nee gezegd tegen een keizersnee.
3 maal daagsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij dat ik die 5 kilo er niet zelf uit heb hoeven werken
ik had drie gyneacologen om me heen , 1 man 2 vrouwquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwelijke dokter zeker? Die vraagt namelijk niet volgens jouw eigen uitspraak.
Ik vind gynaecologen over het algemeen niet zo lief de afgelopen tijdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
ik had drie gyneacologen om me heen , 1 man 2 vrouwwaren allemaal lief
Dan hoef je zeker niet eerst te sporten neequote:
Ik had zooooooooooooooooooooooooooooooo'n lievequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind gynaecologen over het algemeen niet zo lief de afgelopen tijd
Ik vind dr opzich wel liefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik had zooooooooooooooooooooooooooooooo'n lieve
Twee eigenlijk![]()
Ja, als je het zo bekijkt... ze heeft harakiri op me gepleegdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind dr opzich wel lief, maar godverdomme wat kan ze me ook pijn doen
Ik vind dr nog steeds niet liefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef tuintegel het volgende:
uiteindelijk komt het allemaal weer goed waar het ook uitkomt. en gotc , in jouw situatie vond ik ze toen ook niet lief hoor
Slaap lief mopquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef MissMSX het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrr, ik wil er allemaal niet aan denken.
Nu echt bed liefjes
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik vind dr nog steeds niet liefGelukkig niet meer constant.
Slaap lekker liefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:43 schreef nectarientje het volgende:
Ik duik er ook inBoek en katten mee en slapen maar!
Slaap lekker!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:44 schreef AirwiN het volgende:
Ik neem nog ff wat te drinken en dan ga ik ook slapen...
Foto!quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:20 schreef nectarientje het volgende:
DON'T PANIC!
in large friendly letters
Eens kijken hoe raar mensen dit jaar gaan kijken..
Ik ben trots op jequote:Op woensdag 25 mei 2011 08:07 schreef nectarientje het volgende:
mogguh
Ik zat rechtop bij elk geluid, moest erbij zeggen 'dit is de buurman die thuiskomt' 'dit is de buurvrouw die haar deur op slot doet' en dan ging het wel maar ik hoop dat ik vannacht toch echt beter slaap.
Ik heb geslapen in MIJN huis!
quote:Op woensdag 25 mei 2011 08:45 schreef nectarientje het volgende:
welja.. ketel in storing.. We hebben 'm vrijdag gejinxt denk ik Miss
Ik ookquote:
Owh bummerquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:04 schreef nectarientje het volgende:
Ik heb een roze bij meNiet dat hij vandaag op veel plaatsen gaat komen.. Moet wachten op monteur
Welke heb jij? En heeft mini een vaatdoekje?
Nou ja, ik moet ook nog naar de bank als ik dat PV eindelijk binnen heb dus ik hoop het niet. Moet ook nog eea aan boodschappen doen maar dat moet dan maar als de monteur weg is.quote:
Tof!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:21 schreef WheeleE het volgende:
WTF! Wat voor wause topicstorm heb ik nou weer gemist hier?
Het wordt vandaag een beldagje geloof ik. Doktersafspraak, alweer een autoruit laten vervangen, verwarmingsstoring...pffff.
Maar, ik raak niet in paniek hoor![]()
[ afbeelding ]
Groot gelijkquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:24 schreef WheeleE het volgende:
Ik twijfelde even tussen badhanddoekformaat en standaard. Het is de standaardmaat geworden. Te warm voor zo'n grote
Towelday!quote:Op woensdag 25 mei 2011 09:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogguh![]()
Waar hebben jullie het in godsnaam over?? Een handdoekje oid??
Die heeft aangegeven hier voorlopig even niet meer te komen. Ze leest denk ik wel mee..quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:22 schreef Atreidez het volgende:
Ik mis ook een puzzelstukje.. Heb LC al t hele topic niet gezien
Ik moest ook even nadenkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:25 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogguh![]()
Waar hebben jullie het in godsnaam over?? Een handdoekje oid??
Ik moest ook echt even denkenquote:Op woensdag 25 mei 2011 10:37 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik moest ook even nadenkenlas enkel iets van "ik heb een roze die vandaag niet op veel plaatsen gaat komen" en "ik een blauwe van schappelijk formaat" en dan ga ik hele andere gedachte krijgen dan een handdoek
![]()
Oja mijn 1e post hier
Ik heb een hele grote!quote:Op woensdag 25 mei 2011 10:54 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik moest ook echt even denkenIk zat al te kijken..'is die van mij van schappelijk formaat'
Minstens!quote:
Je hebt 'm toch wel meegenomen hequote:Op woensdag 25 mei 2011 11:21 schreef tuintegel het volgende:
Ik had een middelgrote turquoizeoh en voor mijn haar een kleine grijze .
Ik kan soms best poetisch zijnquote:
Ehm vergeten !quote:Op woensdag 25 mei 2011 11:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Je hebt 'm toch wel meegenomen he
Het aanbod is verleidelijk maar ik moet hem afslaanquote:Op woensdag 25 mei 2011 12:31 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
We hebben hier vast wel van die bakken met 'oude towels'
QFTquote:
hahahquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:53 schreef nectarientje het volgende:
Hoera voor At![]()
Towel en ik ga zo even boodschappen doen, ben echt heel benieuwd naar de blikken vol medelijden
Zolang hij maar goed te bereiken is. Je weet maar nooit wanneer e m nodig hebt. Vogons zijn sneaky bastards tenslotte...quote:Op woensdag 25 mei 2011 13:55 schreef Barreltje het volgende:
[..]
hahah
is er ook nog een plek waar towel zou moeten zijn? over de schouder of mag het in de tas??
zo ver ben ik nog niet geloof ikquote:Op woensdag 25 mei 2011 13:57 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Zolang hij maar goed te bereiken is. Je weet maar nooit wanneer e m nodig hebt. Vogons zijn sneaky bastards tenslotte...
quote:
mijn middel is ook grootquote:Op woensdag 25 mei 2011 14:25 schreef Atreidez het volgende:
Doe m anders gewoon om je middel, ipv een jurk.. Je had toch zo'n grote?
quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:41 schreef YUR het volgende:
Ik heb vanmorgen ook towel-day gevierd, vlak na het douchen
Dit in combinatie met de towel dag... doet me denken aan het handoekje onder mijn bed wat ook als plank gebruikt kan worden.quote:Vandaag 25 mei: Wereldwijde Planking-dag! Dat word Planken jongens!
Je dekbed is nog wel flexibel?quote:Op woensdag 25 mei 2011 16:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
[..]
Dit in combinatie met de towel dag... doet me denken aan het handoekje onder mijn bed wat ook als plank gebruikt kan worden.
is de handoekje niet in de droger geweest dan? Want daar worden ze inderdaad kei hart vanquote:Op woensdag 25 mei 2011 16:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Dit in combinatie met de towel dag... doet me denken aan het handoekje onder mijn bed wat ook als plank gebruikt kan worden.
Heel ergquote:
Uiteraard, anders begin ik er niet aanquote:Op woensdag 25 mei 2011 18:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Heel erg
Helaas Yur, tennissen vind ik best grappig, immers tafeltennis en squash vind ik ook leuk...maar ik heb de discipline van een ui. Ik neem aan dat je met regelmaat wilt gaan?
Och, één keer per jaar is ook 'met regelmaat'.quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:28 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Heel erg
Helaas Yur, tennissen vind ik best grappig, immers tafeltennis en squash vind ik ook leuk...maar ik heb de discipline van een ui. Ik neem aan dat je met regelmaat wilt gaan?
De kleurtjes zijn beter. Merkte later pas dat het invoerveld kut isquote:
Dat is ook weer zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Och, één keer per jaar is ook 'met regelmaat'.
Dat dusquote:Op woensdag 25 mei 2011 19:27 schreef MissMSX het volgende:
[..]
De kleurtjes zijn beter. Merkte later pas dat het invoerveld kut is
Als je eenmaal iemand hebt gevonden wil ik me incidenteel wel van t veld laten slaan.. Het lijkt me altijd leuk, maar het laatste wat ik van tennis herinner is eigenlijk dat ik steeds naar de bal aan t zoeken was omdat ik m over die omheining sloeg, dus wel ergens binnen danquote:Op woensdag 25 mei 2011 17:42 schreef YUR het volgende:
Is er hier iemand die al redelijk kan tennissen en zin heeft om met mij het tennissen weer op te pakken?
Kan je dan niet beter gaan honkballen?quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:46 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je eenmaal iemand hebt gevonden wil ik me incidenteel wel van t veld laten slaan.. Het lijkt me altijd leuk, maar het laatste wat ik van tennis herinner is eigenlijk dat ik steeds naar de bal aan t zoeken was omdat ik m over die omheining sloeg, dus wel ergens binnen dan
Er stond hier nog een glaasje melk voor 'm klaar.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:50 schreef GotC het volgende:
Zo, klaar ermee voor vandaag.. (ook al heeft Yur al t zware werk gedaan)
Zo hoort dat bij goede seksquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:50 schreef GotC het volgende:
Zo, klaar ermee voor vandaag.. (ook al heeft Yur al t zware werk gedaan)
Ik en een teamsport .. Daar ben ik veel te wisselvallig voor qua enthousiasme.quote:
Niet enthousiast tot helemaal niet enthousiast.quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:56 schreef Atreidez het volgende:
Ik en een teamsport .. Daar ben ik veel te wisselvallig voor qua enthousiasme.
I know....quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Er stond hier nog een glaasje melk voor 'm klaar.
Is dat zo?quote:
Honkbal is ook geen echte echte teamsportquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:56 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik en een teamsport .. Daar ben ik veel te wisselvallig voor qua enthousiasme.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet enthousiast tot helemaal niet enthousiast.
Ja, dat is zoquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:59 schreef YUR het volgende:
[..]
I know....
[..]
Is dat zo?
[..]
Honkbal is ook geen echte echte teamsport
[..]
Heel gekquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:49 schreef nectarientje het volgende:
mmm Negerientje kijkt toch een beetje raar dat Yur al het werk moet doen zodat wij goede seks hebben..
quote:De Haagse vervoerder HTM schrapt in de komende anderhalf jaar vijfhonderd banen. Dat betekent dat ruim een vijfde van alle banen verdwijnt. Dat heeft een woordvoerder van de vervoerder donderdag gezegd.
De bezuinigingen treffen onder meer het kantoorpersoneel, ondersteunende diensten en in een later stadium het rijdende personeel. Ook moeten twee van de vijf directeuren weg. De reorganisatie is ingegeven door bezuinigingen van het Rijk die al eerder in gang zijn gezet en een dreigende nieuwe bezuinigingsronde.
De woordvoerder kon nog niet zeggen wat de bezuinigingen betekenen voor de dienstregelingen van bussen en trams. „Daar gaat de stadsregio over. Maar het lijkt er toch op dat de reorganisatie zijn weerslag zal hebben op de frequentie.” Eind juni of begin juli moet daarover een plan van de stadsregio naar buiten komen.
en wat heeft het voor effect op jou??quote:
Dat weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
en wat heeft het voor effect op jou??
Bij ons naast het werk zijn ze fundering in de grond aan het aanbrengen..... een grote zandvlakte. Mijn auto was vandaag aan de linkerkant helemaal onder het zand, rechts zat niksquote:Op donderdag 26 mei 2011 18:12 schreef WheeleE het volgende:
Ik word zowat gezandstraalt buiten. Veul wind en veul zand, bah.
RB: Gefeliciteerd!
Fantasieloze oplossingen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:24 schreef nectarientje het volgende:
Bij ons worden alle tijdelijke contracten niet meer verlengd, dus niemand krijgt meer een vaste aanstelling..
Ik vind het vooral paniekvoetbalquote:
Dat is het ook. Je gaat jezelf als overheidsorganisatie over een paar jaar ontzettend tegenkomen door zulk soort maatregelen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:26 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind het vooral paniekvoetbalHeb zelf een vaste aanstelling maar mijn favo collega zou die per 1 september krijgen, helaas...
quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:27 schreef AirwiN het volgende:
Dat is het ook. Je gaat jezelf als overheidsorganisatie over een paar jaar ontzettend tegenkomen door zulk soort maatregelen.
Vicieuze cirkels FTW!quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:29 schreef nectarientje het volgende:
Dan heb je weer te weinig mensen om het werk te doen, wordt de burger niet geholpen, gaat het je stemmen kosten, neem je weer mensen aan, kost het teveel, kost het je weer stemmen..
En ondertussen mogen wij het werk doen met te weinig mensen, te hoge werkdruk, teveel uitval en daardoor nog meer werkdruk en minder mensen tot er iets gaat gebeurenquote:
Pas maar op...quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:33 schreef nectarientje het volgende:
En ondertussen mogen wij het werk doen met te weinig mensen, te hoge werkdruk, teveel uitval en daardoor nog meer werkdruk en minder mensen tot er iets gaat gebeuren
gheghe, ik heb me al een paar jaar geleden voorgenomen me niet gek te laten makenquote:
Uitprinten en op je werk ophangen!quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:10 schreef nectarientje het volgende:
gheghe, ik heb me al een paar jaar geleden voorgenomen me niet gek te laten maken
Oe! Goedequote:
Als je dan toch mensen uit hun tent wil lokken, hang deze er dan ook bij:quote:Op donderdag 26 mei 2011 20:13 schreef nectarientje het volgende:
Oe! GoedeEens kijken hoe mensen gaan reageren
Ook maar ophangen dan!quote:
Beter nog, hij hangt al op het prikbord, iemand was vorige week al so leukquote:
oh jawel , best wel erg zelfs ook , en op 1 dag was dat over. Ik vind gewoon dat de personen soms heel negatief in het programma worden neergezet en dat is jammer en misschien zelfs grappig voor de pesters om opnieuw te zien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:46 schreef nectarientje het volgende:
@tt: jij bent nooit gepest begrijp ik?
Martin Gaus is niet meer op tvquote:Op donderdag 26 mei 2011 22:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
![]()
en ik was vroeger echt een hond.... zou zomaar voor het programma kunnen worden uitgenodigd.
quote:
gericht shoppen!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mooooogguh allen
Wat ga je shoppen Bar?? Gericht kopen of echt 'vrouwenshoppen' ??
Mmmmm taart lekker!
Ado heeft mij waarschijnlijk 50 euro gekost... beetje jammer weer.
Eigen schuldquote:Op vrijdag 27 mei 2011 09:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mooooogguh allen
Wat ga je shoppen Bar?? Gericht kopen of echt 'vrouwenshoppen' ??
Mmmmm taart lekker!
Ado heeft mij waarschijnlijk 50 euro gekost... beetje jammer weer.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
gericht shoppen!
ik wil een mooi pak kopen, twee mooie overhemden en een mooi net-niet-cocktail jurkje..
Klinkt niet goedquote:
ik weet alleen niet waar ze mooie vrouwen pakken verkopenquote:
http://www.shesuit.com/quote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik weet alleen niet waar ze mooie vrouwen pakken verkopen
een soort vrouwelijke suit supply ofzo
amsterdamquote:
mja.. dat is voor mij een "normaal" pakquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:02 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb ooit eens een mooi pak gekocht bij de We Women. Wel alweer een paar jaar geleden .
Wat zoek je dan precies ? Dan weet ik het niet echt ben ik bang . Ik heb tegenwoordig altijd jurken of rokken aan als ik echt netjes moetquote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
mja.. dat is voor mij een "normaal" pak
Leuk, Opera aan Zeequote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:23 schreef Atreidez het volgende:
VrijdagNog leuke activiteiten te doen dit weekend in/om Den Haag dit weekend?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef Atreidez het volgende:
Jezus, ik word echt gallisch van die duif die elke keer binnen zit. Hoe oud worden die beesten? Het is al t vierde jaar nu dat ie gezellig met de kat mee eet.
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij mij om de hoek![]()
NSFW spoilerIk ga vanavond wel ff kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik neem aan dat je met roffa die smerige stinkstad uit 010 bedoelt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:12 schreef rubje het volgende:
ej,gasten. Was gisteren ff in jullie stad enne wist niet hoe snel ik weer terug naar roffa moest. Wat een onpersoonlijke saaie stad is dat Den Haag zeg.Mee eens?
Er was gister idd niks te doen..niemand buiten en jij verduidelijkt waaromquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:12 schreef rubje het volgende:
ej,gasten. Was gisteren ff in jullie stad enne wist niet hoe snel ik weer terug naar roffa moest. Wat een onpersoonlijke saaie stad is dat Den Haag zeg.Mee eens?
Mij ook niet...sinds mijn 7e speel ik al geen militairtje meerquote:Op vrijdag 27 mei 2011 14:58 schreef Atreidez het volgende:
Een demonstratie van Defensie lijkt me nou niet het meest gezellige om te gaan bekijken als ik naar een andere stad ga
Ja vond ik ook. Kan ik mijn winterbanden wat extra testen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:21 schreef Atreidez het volgende:
Oh leuk, Noorwegen is mooi deze tijd van t jaar
Morgen naar de kapper, naar een loop tegen kanker en s'avonds natuurlijk voetbal. Zondag ook voetbalquote:
Ik heb daar al eens van gehoord... maar 'verstop' je dan zelf iets of wat?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:48 schreef nectarientje het volgende:
Morgen bij goed weer geochachen met Miss, naar de kapper en wijntjes drinken met Negerientje, broernegerientje en mamanegerientjeZondag nog niet echt plannen..
Ik heb geen idee, heb het nog nooit gedaan!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:52 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik heb daar al eens van gehoord... maar 'verstop' je dan zelf iets of wat?
Giro finale, F1 Monaco en de Indy500 kijkenquote:
Ik wilde mijzelf bij jullie uitnodigen omdat Miss met nectarientje de hort op gaat. Kunnen jullie mooi op mini passen.quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 11:33 schreef Atreidez het volgende:
Jezus, ik word echt gallisch van die duif die elke keer binnen zit. Hoe oud worden die beesten? Het is al t vierde jaar nu dat ie gezellig met de kat mee eet.
[..]
Leuk, Opera aan ZeeEn nog gratis ook.
Nou, als je hoort hoeveel herrie die hulpstukken maken, dan vergaat spontaan al je geilheid.quote:
Ehm..nja, morgen denk effe de stad in, 's avonds niks, zondag komt Yur zn familie langsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 20:12 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Giro finale, F1 Monaco en de Indy500 kijkenSaai eigenlijk ook he. Oh, en me wc deur vervangen
En wat ga jij doen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 12:12 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bij mij om de hoek![]()
NSFW spoilerNiks te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Linkje dan!quote:
Dan ligt 't aan jou.quote:
Doe es CTRL-F5 dan ofzo.quote:
quote:
Done, en nog niksquote:
Vrouwen en PC's...quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:44 schreef GotC het volgende:
Done, en nog niksBehalve een CTRL toets die vastliep
quote:
Gezienquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:52 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]nog een makkelijker linkje dan
http://www.kodiefiles.nl/2011/05/wtf-871.html
Als je die ook niet kan openen moet je Flap vragen om die pornofilter van de router te gooien
Waarom denk je dat ik naar de andere kant van Den Haag wilquote:
Omdat MissMSX en ik daar wonen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:55 schreef admiraal_anaal het volgende:
Waarom denk je dat ik naar de andere kant van Den Haag wil
Sowieso als je op vrijdag/zaterdagavond hier rondloopt zie je dit soort taferelen bij de poolse/bulgaarse dronkenlappen op straat
Nee eind Gouveneurlaan (hildebrandtplein)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:55 schreef Atreidez het volgende:
Oh, das bij de Waldorpstraat om de hoek zeker?Die CTRL F5 werkte hier trouwens..
En ik zit Xfactor te kijken
Eigenlijk stiekem welquote:Op vrijdag 27 mei 2011 21:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Omdat MissMSX en ik daar wonen.
Ik heb je vandaag gespot rond half zes toen je pauze om was.
Dan moet je ff PM'en hoe laat je welkom bent.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
Eigenlijk stiekem welwil ook met Miss naaien op de tafel
![]()
Als ik je ooit een keer spot bij Het Klokhuis kom ik je wel ff een handje geven, ok? Bieren doen we wel buiten je werktijd.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:06 schreef admiraal_anaal het volgende:
En bieren met jou maar jij hebt vreemde mensenvrees dus dat zal wel nooit gebeuren
Mij spottenBen je er een beetje van bijgekomen?
quote:Op vrijdag 27 mei 2011 22:09 schreef Atreidez het volgende:
Oh Guinness, dat gaat er wel in geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |