Met lekkere melkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef YUR het volgende:
HAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAPHAP
Ik had eerst iets met aardappels afgieten, maar dit sprak mij toch meer aan. En daar ben ik niet alleen in, getuige de reactie van YUR.quote:
Excellent choice sirquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik had eerst iets met aardappels afgieten, maar dit sprak mij toch meer aan. En daar ben ik niet alleen in, getuige de reactie van YUR.
Vraag maar aan nectarientje.quote:
Zoete melk!quote:
Warme zoete melk!quote:
Mja, daar moet ik nog een keer iets briljants op terugdoen..quote:
Was t niet lekker?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Mja, daar moet ik nog een keer iets briljants op terugdoen..
Sommige dingen moet je niet willen overtreffen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:15 schreef nectarientje het volgende:
Mja, daar moet ik nog een keer iets briljants op terugdoen..
Je kunt het zelf beoordelenquote:
Kom maar langsquote:
Wil je het warm of koud?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik geloof dat we morgenavond boodschappen gaan doen bij de overburen
Rechtstreeks vanuit de bron, schat ik zo in.quote:
Faalquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Rechtstreeks vanuit de bron, schat ik zo in.
Dan heb je pechquote:
Voor wie?quote:
Uiteraard, maar als ik dat hier post krijg ik een rechtse directequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij past niet op schootquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kun je ook max 10 kilo wegen?quote:
Nou ja, die DM die je stuurde was ook goed hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef YUR het volgende:
Uiteraard, maar als ik dat hier post krijg ik een rechtse directe
Of naar de wc?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst nog ff langs de sportschool
Een beker natuurlijk, da's voor echte mannenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef MissMSX het volgende:
Wil je het uit een flesje of uit een beker?
Erna ook, want het is nogal een calorieenbomquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef YUR het volgende:
[..]
Dan ga ik eerst nog ff langs de sportschool
Jawel joh, alleen z'n hoofd, rest op de bank en lurken maar.quote:
He ain't got the technique down durf ik wel te weddenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel joh, alleen z'n hoofd, rest op de bank en lurken maar.
Dat zaagsel is zwaar hoor!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jawel joh, alleen z'n hoofd, rest op de bank en lurken maar.
Part of the dealquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
En alsof jij het toe gaat laten dat een andere vent aan m'n tetten mag zitten
Hij heeft nog iets minder dan 24 uur om te oefenen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef MissMSX het volgende:
He ain't got the technique down durf ik wel te wedden
Hij heeft de techniek alquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hij heeft nog iets minder dan 24 uur om te oefenen.
Ja hoor. Dat gun ik hem van harte.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:24 schreef MissMSX het volgende:
En alsof jij het toe gaat laten dat een andere vent aan m'n tetten mag zitten
Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk johquote:
Miss is daar nog niet zo zeker van.quote:
ieuw!quote:
Party pooper!quote:
Die smiley ja! Negerientje mag er alles mee doenquote:
Kom op, zo'n sterke jonge godin als jij...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat is zeker waarMits je helpt met tillen.
Graag ook drie zakken kattenbakvulling (houtkorrels) voor ons GotC.quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef YUR het volgende:
[..]
Kom op, zo'n sterke jonge godin als jij...
Prima hoorquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Graag ook drie zakken kattenbakvulling (houtkorrels) voor ons GotC.
Het kan echt veel ergerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Die smiley ja! Negerientje mag er alles mee doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Oh, mag ik dan ook mee in de bestelronde?quote:
Uiteraard!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan ook mee in de bestelronde?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Het kan echt veel ergerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga je mee buiten spelen?
Soms verdwaal ik in een draak
101 doelen omdat het kan
en iets met een loodgieter..
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef MissMSX het volgende:
Het kan echt veel erger*rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr*
Je mag ook gewoon mijn stand-in zijn bij het boodschappen doen, terwijl ik de proeverij bezoekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:28 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Oh, mag ik dan ook mee in de bestelronde?
Dat doet mij denken aan andere dingen, waar ik geenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr* *rrrrr*
Geloof mij, dit is echt iets wat geen man je vertelt. En als je het ooit eenmaal hebt meegemaakt, snap je ook waarom.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:30 schreef YUR het volgende:
Dat doet mij denken aan andere dingen, waar ik geenvan doe
Dan missen ze mini.quote:
Ik geloof je ...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geloof mij, dit is echt iets wat geen man je vertelt. En als je het ooit eenmaal hebt meegemaakt, snap je ook waarom.![]()
![]()
Hij komt toch alleen voor de melkquote:
Dan moet je voor 19:00 komenquote:
Tuk lekker!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef MissMSX het volgende:
Dan kan ik nu met een gerust hart gaan tukken![]()
![]()
Vraagt wat?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik blijf bij de uitspraak van tuintegel: De vrouw baart, de man vraagt.
De vrouw baart de man zorgenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef GotC het volgende:
[..]
Ik blijf bij de uitspraak van tuintegel: De vrouw baart, de man vraagt.
Vrouwelijke dokter zeker? Die vraagt namelijk niet volgens jouw eigen uitspraak.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb wel gebaard , maar had geen nee gezegd tegen een keizersnee.
Ik ben ook erg blij dat ik die 5 kilo er niet zelf uit heb hoeven werkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:37 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb wel gebaard , maar had geen nee gezegd tegen een keizersnee.
3 maal daagsquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben ook erg blij dat ik die 5 kilo er niet zelf uit heb hoeven werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |