ultra aanvallend jonguh!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:28 schreef Ferdii het volgende:
Welke tactiek spelen jullie meestal? Ik laat hem meestal op balanceerd staan in combinatie met counter. Daarnaast val ik aan met een combinatie van dieptepasen, voorzetten en 1/2tjes verdedigen is een questie van zo snel mogelijk wisselen voordAt er gepaasd wordt en dan druk zetten :p bij 1/2tjes verdedig ik dmv 2nd press en dan meerennen met de persoon die diep gaat, het verdedigen van 1/2tjes is ook meteen mijn zwakte
Nee ik ga Chiellini ook niet verkopen. Die gast is echt een beest. Als ik daar IF Silva naast kan zetten heb ik toch wel een redelijk zieke verderdiging. Hernanes op het RCM positie naast Motta en voor IF Silva / NIF Maicon. Dan alleen nog TOTY Ibrahimovic....quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:27 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet het moment om Serie A spelers te verkopen..
5-3 -2, ultra defensive, op de counterquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:36 schreef laucas het volgende:
Ultra defensive. Ik speel tenslotte met Italianen
Zeer saai!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5-3 -2, ultra defensive, op de counter![]()
Kan net aan je speelstijl liggen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef laucas het volgende:
5 verdedigers is wel een beetje gay DudeW..
zie je de 'quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:46 schreef laucas het volgende:
5 verdedigers is wel een beetje gay DudeW..
quote:
niet doen dus, zometeen sla je je controller kapot met je stonede kopquote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Pino0 het volgende:
Ik weet zeker dat als ik fifa ga spelen ik weer zwaar gefrustreerd raak.
nee die zag ik over het hoofd, te skaffa voorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga Sesamstraat kijken.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:56 schreef Pino0 het volgende:
Ik weet zeker dat als ik fifa ga spelen ik weer zwaar gefrustreerd raak.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:14 schreef laucas het volgende:
[..]
nee die zag ik over het hoofd, te skaffa voor
heheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar ik doe niet aan dat soort kutopstellingen, werkt voor geen meter
![]()
1 2 3 4 5 6 | vd Sar Zuiverloon - Heitinga (IF) - Bruma - Van Aanholt De Jong (IF) De Ridder Babel vd Vaart (IF) v Persie (IF) Kuyt (IF) |
Ja echt wel xDDDDDDD ^___^quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:56 schreef CaptainHindsight het volgende:
Mijn mooie goal xD http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/76637625 vliegende hak xD ( met ronaldo bij inter)
volgens mij speelt Babel nu bij hoffenheim, weet niet of dat FUT al word geupdate (omdat ik pas net begonnen ben) maar ja...klinkt wel vet zon team. Ik heb net eerste potje online gespeeld en het blijven gewoon de gebruikelijke fifa spelers daar die 5-4-1 spelen en dan met 0-1 winnen op de counter en dan berichtjes gaan sturenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:46 schreef GuRBuH het volgende:
Ik zat te denken aan een Nederlands BPL team, iemand als eens zoiets gedaan/gezien?
[ code verwijderd ]
Bank: Barazite, Zenden, Riga, Stam, Krul
Evt opvullen met Championship gasten....
Nee die kaarten blijven gewoon bestaan.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
volgens mij speelt Babel nu bij hoffenheim, weet niet of dat FUT al word geupdate (omdat ik pas net begonnen ben) maar ja...klinkt wel vet zon team. Ik heb net eerste potje online gespeeld en het blijven gewoon de gebruikelijke fifa spelers daar die 5-4-1 spelen en dan met 0-1 winnen op de counter en dan berichtjes gaan sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |