Zoeenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
Misleidende OP, maar goed ik vergeef je. Wat voor hond heb je dan?
Mijn hond is ook dood stumper, niet mee gaan spotten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef frankerdt het volgende:
Dat is net bobbie die had mijnen vriend ook maar die is nu dood maar als je helikoptjertje zei ging ie altijd naar de kast want dat wilde ie een koekjeheeft die dat ook?
Nee. Wel als ik gewoon "koekje" zegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef frankerdt het volgende:
Dat is net bobbie die had mijnen vriend ook maar die is nu dood maar als je helikoptjertje zei ging ie altijd naar de kast want dat wilde ie een koekjeheeft die dat ook?
wij van gangbang69 eren haar elke jaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Mijn hond is ook dood stumper, niet mee gaan spotten.
HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
Misleidende OP, maar goed ik vergeef je. Wat voor hond heb je dan?
We hebben wel zo'n hondquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Je liegt man, wij hebben niet eens een hond.
Ik heb een malteser, ik weet niet wat jij zeurt. Smoke er nog eentjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef solyaris het volgende:
Waar is die hont dan? Ik zie alleen een rat met een pruik.
Waar haalt die dan zijn sappen vandaan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik dacht ook dat het over je clit ging en dat je het woord gewoon fout had geschreven.![]()
![]()
Een hele geruststelling dit
Maar fijn dat je hondje niet gebeten is (ga ik vanuit).
Die haalt-ie maar uit een lelijke bulldog.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Waar haalt die dan zijn sappen vandaan?
Een bulldog is altijd lelijk no matter what!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Die haalt-ie maar uit een lelijke bulldog.
Nope.quote:
Ik heb ze geteld, het zijn er volgens mij 412.quote:
ga een fobo aanmaken danquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik heb ze geteld, het zijn er volgens mij 412.(ik heb echt niks te doen
)
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:24 schreef rumiii het volgende:
Thumbs up als je aan de vagina van ts dacht
Inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:15 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]Gast dat KON dus niet, aangezien die teek er nog in zat
Ik krijg spontaan zin om een hap uit je te nemenquote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef Mishu het volgende:
Teken zijn eng en kut! Ik ben zo bang voor die dingen.
Laatst zag ik er opeens 1 rond mijn voeten kruipen, ik wegrennen natuurlijk. Zat er een klein rood stipje op mijn schouder, misschien heb ik hem daar wel afgeslagen.
Daarna heb ik hem doodgetrapt toen de woede de overhand nam. Beetje vies en eng zijn en gluiperig van mijn vlees proberen te eten. Ga weg man.
Was nog bang dat zijn klauwtjes en tanden door mijn voetzool heengingen ook..![]()
ze eten geen vlees, ze drinken bloed. Dat is wat anders. het zijn parasieten, geen vleeseters.quote:Op woensdag 25 mei 2011 01:04 schreef Mishu het volgende:
Teken zijn eng en kut! Ik ben zo bang voor die dingen.
Laatst zag ik er opeens 1 rond mijn voeten kruipen, ik wegrennen natuurlijk. Zat er een klein rood stipje op mijn schouder, misschien heb ik hem daar wel afgeslagen.
Daarna heb ik hem doodgetrapt toen de woede de overhand nam. Beetje vies en eng zijn en gluiperig van mijn vlees proberen te eten. Ga weg man.
Was nog bang dat zijn klauwtjes en tanden door mijn voetzool heengingen ook..![]()
Nou als ze zich goed hebben volgezogen en ik ga er opstaan hoor ik toch altijd wel een flinke "splut". Maar als ze klein zijn zijn ze inderdaad invincible!quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef Markster het volgende:
[..]
ze eten geen vlees, ze drinken bloed. Dat is wat anders. het zijn parasieten, geen vleeseters.
Daarbij gaan teken doorgaans niet dood door er op te staan, teken zijn nogal taai.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef RickoKun het volgende:
Haha dacht ff dat je je clit had afgesneden zoals in deze film!
Check ook vanaf 12:50 voor een bloedspuitende vleesmans nou groentjensch!!!!
Juist, daarom:quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Daarbij gaan teken doorgaans niet dood door er op te staan, teken zijn nogal taai.
quote:Op woensdag 25 mei 2011 19:47 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ohhh zou me egt heel pijnlijk lijken in mijn clitje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |