quote:Op maandag 18 april 2011 15:01 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ik log nooit ergens anders in dan dan thuis op fok![]()
Vandaag keek ik in mijn actieve topics en zie ik opeens allemaal topics staan van de tv slowchat waar ik onmogelijk kan posten omdat ik uit eten was . Ik heb gelijk alle clients uitgelogd, paswoord veranderd
Ben benieuwd hoe ze daaraan zijn gekomen, het is toch best wel een moeilijk wachtwoord gemaakt met een wachtwoord generator.
Eens kijken wat die hacker heeft geplaatst. Hij is zo dom geweest niet uit te loggen heb zijn IP dus..![]()
down with johnny?quote:
dat was ik al aan het kijken, maar toen zag ik jullie in me ATquote:
Ik ben er ook nog wel ik lees meer mee ik heb weinig nuttigs te postenquote:
ja, eigelijk in zoutzuur oplossenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:24 schreef Doler12 het volgende:
Oke als je een moord pleeg hoofd en handen apart begraven!
ik wacht op me filmquote:
nah, valt wel meequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik hoor iets over lichaamsdelen, klinkt wel spannend.
jah?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:27 schreef Doler12 het volgende:
http://www.nieuwsbank.nl/inp/2011/05/20/R266.htm
jij hebt een dubbelleven en in het dubbleleven heet je Karinaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Karina en ik woon in de buurt van het Olympisch Stadion
Creepy.
heb jij facebookquote:
Karina is niet mijn echte naam hequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
jij hebt een dubbelleven en in het dubbleleven heet je Karina![]()
Ow, de mijne niet dickquote:
z;n vrienden noemen hem wel potjequote:
nee, maar dat vinden ze me wel!quote:
ALOMOAALL ERUIT!quote:
ow dat is veel leukerder, dat ga ik kijkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:36 schreef Allrounder het volgende:
Die foute opmerkingen bij Jong, over zelfmoord..
Leukerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ow dat is veel leukerder, dat ga ik kijken
nee leukerderderder klinkt leukerquote:
vanmorgen bungelde hij nog.....quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:38 schreef Allrounder het volgende:
Hij had zich opgehangen aan een hoge balk, moeders schiet weer in tranen. Klaas: Ja, dan komt het opeens dichtbij he!
Welke zender kijk jij nou?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:42 schreef donald_dick het volgende:
nee, als je al 2 keer zelfmoord hebt gepleegd en je leeft daarna nog, dan heeft hetniet gewerkt//
Jong vind ik interessanter dan opsporing verzochtquote:
duh er moet een kerk inquote:
Alleen dat met die lichaamsdelen was interessant inderdaad.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jong vind ik interessanter dan opsporing verzocht
ja hoor, nu ook al facebook links in reclamequote:
het probleem is, hij weet het wel...quote:
en hartstikke homo...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
het probleem is, hij weet het wel...
Inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef tralalala het volgende:
Ik krijg altijd honger van die kookprogramma's
maar ik ga niet naar de mac voor de kookkunstenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij de Mc ook niet en daar hebben ze ook zat klanten.
Is dit een chique hut dan?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
maar ik ga niet naar de mac voor de kookkunsten
nee, maar ik verwacht ook geen mackwaliteitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef tralalala het volgende:
[..]
Is dit een chique hut dan?
Schakel pas net in.
Appels met peren vergelijken..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef tralalala het volgende:
[..]
Bij de Mc ook niet en daar hebben ze ook zat klanten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef tralalala het volgende:
Is dat nietnee ze heeft haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
1) dat krijg je met dood gewichtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef tralalala het volgende:
Whaha bejaarde vrouw wordt boos omdat ze de oudste is.
sexxyyy!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:10 schreef tralalala het volgende:
Herman heeft echt zo'n vieze knobbel op z'n achterhoofd.
reis wc potjequote:
reclame in het algemeen is kut. daarom download ik meestal mijn seriesquote:
reclame op rtl4quote:
hij was sterk inderdaadquote:
dit is niet okequote:
heb je een deja vu!quote:
herrie n de keuken is leuker!quote:
ermoet ook iemand winnen?quote:
ow wist ik nietquote:
Net 5 Law and orderquote:
Schande!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Net 5 heb ik nieteens ingesteld op m'n tv.
ze ware minderjarig, dus waarschijnlijk een taakstrafjequote:Op woensdag 25 mei 2011 21:37 schreef Palomar het volgende:
Wat ik niet helemaal snap: is er niet zoiets als politie die zulk soort volk oppakt en lang opsluit?
In plaats daarvan gaat het slachtoffer nu met zn staart tussen de benen naar de daders in de hoop dat ze goed reageren
nog meer tanden eruit!quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef Palomar het volgende:
wat een slap gedoe zeg, ik had gehoopt op geknok
Iedereen kijkt wat andersquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef Palomar het volgende:
volgens mij loopt hier van alles door elkaar heen qua reacties....
jupquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:43 schreef Palomar het volgende:
volgens mij loopt hier van alles door elkaar heen qua reacties....
neuh, polamar en ik kijken de CONFRONTATIE!quote:
Ga je mount pestten ofzoquote:
lol, ik dacht met een heleboel mensen, maar zie nu pas dat alle reacties van jou warenquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:44 schreef donald_dick het volgende:
[..]
neuh, polamar en ik kijken de CONFRONTATIE!
zo druk ben ik nou ook eer nietquote:Op woensdag 25 mei 2011 21:45 schreef Palomar het volgende:
[..]
lol, ik dacht met een heleboel mensen, maar zie nu pas dat alle reacties van jou waren
aduh, geleerd van de gasten van GameKings, jwzquote:
ik heb het nooit gesnapt waarom je zo kreng nodig hebt, je kan je toch teleporteren van A naar Bquote:
Soms kan je niet teleporteren!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik heb het nooit gesnapt waarom je zo kreng nodig hebt, je kan je toch teleporteren van A naar B
weet je hoe lekker die is op wit brood met mayonaise!quote:
Onmogelijk Maraca warrior vermoord je gewoon!quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:55 schreef donald_dick het volgende:
[..]
weet je hoe lekker die is op wit brood met mayonaise!
dus dan kijk je het nog een keerquote:
Ik denk dat Peter een echte Dexter zou waarderen.quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:31 schreef Doler12 het volgende:
Ik ga een klacht sturen naar Peter over Dexter!
Inderdaad!quote:Op woensdag 25 mei 2011 23:32 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik denk dat Peter een echte Dexter zou waarderen.
Die weten tenminste hoe je een goede reclame maakt!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |