Helaas wel, vanaf september weer Oh Oh Chersoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:45 schreef JanPiraat het volgende:
Er komt toch geen vervolg op die oh oh Tirol he ?!
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Helaas wel, vanaf september weer Oh Oh Cherso
Zijn er nog mensen die echt tegen hun opkijken?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:46 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Helaas wel, vanaf september weer Oh Oh Cherso
De eerste 5 afleveringen ofso van Cherso waren nog wel leuk om te zien, daarna werd het gewoon saai omdat er amper nog wat gebeurde daarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:47 schreef PsychoTheRapist het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen die echt tegen hun opkijken?Ik keek het zo nu en dan vanwege het leedvermaak
En qua uitgaan gebeurde er ook geen reet daar.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
De eerste 5 afleveringen ofso van Cherso waren nog wel leuk om te zien, daarna werd het gewoon saai omdat er amper nog wat gebeurde daar
Ik keek toevallig gister of eergister nog Jersey Shore, werd Snooki (?) op d'r bakkes gemeptquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:48 schreef Beach het volgende:
[..]
En qua uitgaan gebeurde er ook geen reet daar.
Hier ben ik het volkomen mee eensquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:50 schreef Spaghettivreter het volgende:
Jersey Shore![]()
Vergeleken met dat is Oh Oh Cherso niks.
Lieg niet.quote:
Algemeen bekend.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JE SYSTEEM LOOPT ACHTER. WALGELIJK.
liever deze danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:59 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
liever deze danDeze man snapt het.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: liefliefleiflefilefieliefif O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
SPOILER: liefliefleiflefilefieliefif O+Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: lieverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]SPOILER: lieverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heter.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:03 schreef JanPiraat het volgende:
[..]SPOILER: lieverOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]Niet geklikt sorry.SPOILER: Heter.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verkeerde linkquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]Geen catfight johSPOILER: Heter.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
SPOILER: fap fapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drawing a confession out of someone is like doing a beautiful dance. A beautiful dance, with a chainsaw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:04 schreef KeizerKuzco het volgende:
SPOILER: fap fapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die heb je mij al eens eerder gestuurd. LOL.
Heter > Sun.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juf KB, toch alles.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:05 schreef JanPiraat het volgende:
Iedereen netjes in spoiler luisteren naar Klinkertje hoor
quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:07 schreef Zeroku het volgende:
Waar is die spoilertag dan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de vloer, jatog.![]()
In jouw quote.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben weer met fruityloops aan het kuttenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:12 schreef gianni61 het volgende:
fijne youtube linkdump weer
Hardstyle: altijd
broederrrrquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
broederrrr
Nadat jij Shy Ronnie postte heb ik bijna de hele avond Shy Ronnie geluisterdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel het wel vaker het eerste nummer was
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
they call themselves producers, the fruitylooping losers...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:13 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ben weer met fruityloops aan het kutten
Ik ben jaloers.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
Tweede vakantie is ook geboektIk ben weer een gelukkig man [ afbeelding ]
en dit post je hier omdat..?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een van de belangrijkste dingen waarin de Duitsers moesten gaan geloven was de rassenleer. Dit hield in dat mensen in rassen in te delen waren, er waren superieure en inferieure rassen.
Boven aan alle rassen stond het Arische ras. Onder aan alle rassen stonden de Joden.
De Jood was de 'Untermensch' en de Duitser was de 'Übermensch'.
Een Übermensch moest er als volgt uitzien: - blond haar;
- blauwe ogen;
- groot en een hoog voorhoofd.
Een Jood had de volgende kenmerken: - kromme neus;
- gierig;
- gemeen.
Ik ben ook beetje jaloers op mijzelfquote:
Met fruityloops maak je de mooiste dingenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:14 schreef gianni61 het volgende:
[..]
they call themselves producers, the fruitylooping losers...
oke..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kwam het net tegen in mijn profielwerkstuk en ik dacht: Dit moet ik delen.
Met liefde maak je de mooiste dingenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met fruityloops maak je de mooiste dingen
geen idee, nooit geprobeert. ik luister alleen..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Met fruityloops maak je de mooiste dingen
Ariërs.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Een van de belangrijkste dingen waarin de Duitsers moesten gaan geloven was de rassenleer. Dit hield in dat mensen in rassen in te delen waren, er waren superieure en inferieure rassen.
Boven aan alle rassen stond het Arische ras. Onder aan alle rassen stonden de Joden.
- blauwe ogen;
- gierig;
- gemeen.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben ook beetje jaloers op mijzelfIk kan echt niet wachten tot het augustus is
10 dagen keihard surfen (en beetje feesten)
En we zitten bij zo'n surfcamp met allemaal jongeren tussen de 17 en 25 jaar
Als mensen al die linkjes posten mag het wel en als ik een lapje tekst post ga je zo moeilijk doen.quote:
Ik stop liefde in mijn muziekquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met liefde maak je de mooiste dingen [ afbeelding ]
Met fruityloops kun je in principe gewoon hetzelfde maken als elk ander programma, alleen erg toegankelijk misschien daarom die haatquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, nooit geprobeert. ik luister alleen..
Baby's.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:18 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met liefde maak je de mooiste dingen [ afbeelding ]
Bij vermenging van rassen zou er verzwakking optreden en zou het ras onzuiver worden. Om nou die vermenging te voorkomen had het Arische ras het recht om zich te ontdoen van alle rassen die de zuiverheid ervan aan zouden tasten.quote:
ik wil niet moeilijk doen. ik wil het alleen begrijpen..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Toftof. Hosselhossel.
[..]
Als mensen al die linkjes posten mag het wel en als ik een lapje tekst post ga je zo moeilijk doen.
Je hoeft niet alles te begrijpen. Als je natuurkunde wilt begrijpen word je helemaal gek. Soms is het beter om dingen niet te begrijpen.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet moeilijk doen. ik wil het alleen begrijpen..
Die goede oude tijd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
- blauwe ogen;
- gierig;
- gemeen.
Pff..al mijn energie laat ik los in het waterquote:
Ejaculeren op je instrumentenquote:
Mooie intieme seksquote:
Brazil.mp3quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:21 schreef Patje1987 het volgende:
Even kutten met fruity, even opslaan, even uploaden.
let's agree to disagreequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles te begrijpen. Als je natuurkunde wilt begrijpen word je helemaal gek. Soms is het beter om dingen niet te begrijpen.
Negersdansenopmuziek.mp3quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pff..al mijn energie laat ik los in het waterEn ik ga sowieso niet de slet uithangen..zo ben ik toch helemaal niet joh
Gewoon eentje [ afbeelding ]
Hihihi. Je zei seks.quote:
Ik snap daar helemaal niks van johquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
let's agree to disagree
(want natuurkunde is zoo makkelijk..)
Werd tijd inderdaad.quote:
Da's scheikunde, h2 is waterstof en O is zuurstof.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap daar helemaal niks van johIk zat vanochtend in de bus en dacht na over water (H2O) Dus als water H2O is, wat is dan de H2 en de O? Of is het H en 2O? Waarschijnlijk komt dit heel erg dom over.
[..]
Werd tijd inderdaad.
Iemand ging mij eens iets vertellen over dark matter. Zo makkelijk klonk het allemaal nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
let's agree to disagree
(want natuurkunde is zoo makkelijk..)
Ik zei inderdaad seksquote:
Zie je, daar ga ik al de mist in. Het verschil tussen scheikunde en natuurkunde niet kennen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Da's scheikunde, h2 is waterstof en O is zuurstof.
uhm, ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik snap daar helemaal niks van johIk zat vanochtend in de bus en dacht na over water (H2O) Dus als water H2O is, wat is dan de H2 en de O? Of is het H en 2O? Waarschijnlijk komt dit heel erg dom over.
Dan heb ik al seks gehad!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zei inderdaad seksMet seks bedoel ik natuurlijk de liefde bedrijven. Handjes vasthouden enzo.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
uhm, ja.
vooral omdat dit niks met natuurkunde te maken heeft, maar basis scheikunde is..
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zie je, daar ga ik al de mist in. Het verschil tussen scheikunde en natuurkunde niet kennen!
Slaap lekker prethoofdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga douchen en daarna slapentrusten
Ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan heb ik al seks gehad!![]()
D=
[..]
[..]
Douchse en slaaplekker SVquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik nietIk durf meisjes niet aan te raken
Ik blijf maagd tot het huwelijk [ afbeelding ]
En je trouwt nooit?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik nietIk durf meisjes niet aan te raken
Ik blijf maagd tot het huwelijk [ afbeelding ]
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Daar weet jij niets vanquote:
Ik wacht nog steeds op de dag dat je met je realdoll in het huwelijk mag tredenquote:
Roddels man, roddels.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:28 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daar weet jij niets van [ afbeelding ]
In Japan kan het al.quote:
Wat heb jij allemaal gedaan?quote:
Vertel mij wie die roddels verspreidquote:
Hahaha, eigenlijk ben ik niet zo sportiefquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:30 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een sportieve oma gehaddit voelt goed
![]()
![]()
Gewoon hardgelopenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gedaan?
[..]
Vertel mij wie die roddels verspreid
OH-MIJN-GODquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:31 schreef sharr het volgende:
All you can eat cupcakenight.
Dat klinkt best.....![]()
Niets van geloven. Ik zit altijd veilig binnenquote:
Hoever?quote:
Ok.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niets van geloven. Ik zit altijd veilig binnen [ afbeelding ]
NIet zo ver nogquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niets van geloven. Ik zit altijd veilig binnen [ afbeelding ]
[..]
Hoever?Ik ga na mijn aankomende vakantie ook beginnen
Denk ik
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
NIet zo ver nogik doe start to run, moet je maar even googlen.. Ik ben nu bij les 9, dat is 1 min rennen, 1 min lopen, 2 min rennen, 2 min lopen, 4 min rennen, 3 min lopen, 4 min rennen, 3 min lopen, 5 min rennen, 1 min lopen, overlijden op de bank, naar de douche strompelen, achter je laptop zitten als een zak zout.
[..]
NIet zo ver nogik doe start to run, moet je maar even googlen.. Ik ben nu bij les 9, dat is 1 min rennen, 1 min lopen, 2 min rennen, 2 min lopen, 4 min rennen, 3 min lopen, 4 min rennen, 3 min lopen, 5 min rennen, 1 min lopen, overlijden op de bank, naar de douche strompelen, achter je laptop zitten als een zak zout.
Oh dat heb ik een paar jaar terug ook gedaan. Bij mij heette dat HITquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
[..]
0-5. Gewoon op een tempo rennen dat je het volhoudt, maar niet zo langzaam dat bejaarden je inhalenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]![]()
0-5 of 5-10? En moet je dan voluit rennen of gewoon beetje joggen?
Om de doelgroep te verbredenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:35 schreef sharr het volgende:
Kans op een vaatwasser maken bij vaatwastabletten.
I don't get it.
Of, mensen die een vaatwasser hebben geven die code/windinges aan mensen zonder vaatwasser, waardoor meer mensen een vaatwasser hebben en dus vaatwastabletten nodig hebbenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om de doelgroep te verbreden [ afbeelding ] Zo kopen ook de mensen zonder vaatwasser, vaatwastabletten [ afbeelding ]
Ik zit nu ook bijna op de 2 jaar niet gesportquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
0-5. Gewoon op een tempo rennen dat je het volhoudt, maar niet zo langzaam dat bejaarden je inhalen
Maar ik heb denk 2 jaar niet gesport, wel werk waar ik veel moet lopen, maar niet echt sport. En ik hou het eigenlijk vrij makkelijk vol, wel moe natuurlijk, maar niet dat ik denk dat ik het op ga geven. Dus als je wat meer conditie hebt kun je die van 10 proberen
Oh okequote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zit nu ook bijna op de 2 jaar niet gesportOp een jaarlijks toernooi, zo'n 3 keer hardlopen en wat surfen na
Maar na de zomer ga ik hockeyen..dus wil van tevoren al even wat conditie opbouwen
Misschien ook maar dat start to run proberen [ afbeelding ]
Correctquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
15 juli komt deel twee van Harry Potter ja?!![]()
Ik vind het altijd lastig om te beginnenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh okeik vind het stiekem heel leuk
en je voelt je zo goed daarna als je dan op je stoel zit weer
Ohquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
15 juli komt deel twee van Harry Potter ja?!![]()
quote:
Wel reserveren he.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:44 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben in staat om voor de deur te kamperen. Maar dat vind ik dan weer kansloos. Dus ik ga wel 16 juli
Ik vond het walgelijk, verschrikkelijk en mensen die het voor de lol deden volledig debiel. Maar hiermee is het wel leuk, omdat het wel makkelijk vol te houden is en je supersnel merkt dat je conditie beter wordtquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het altijd lastig om te beginnenMaar als ik eenmaal bezig ben is het wel oké. Kan alleen niet zeggen dat ik het echt leuk vind.
Alleen als het lekker weer is kan ik er wel een beetje van genieten als ik door het bos ren..maar ik ben toch meer van de teamsporten..of surfen natuurlijkquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik vond het walgelijk, verschrikkelijk en mensen die het voor de lol deden volledig debiel. Maar hiermee is het wel leuk, omdat het wel makkelijk vol te houden is en je supersnel merkt dat je conditie beter wordtIk ben nu niet meer buiten adem als ik moet rennen voor de metro
Doe maar een extra kaartjequote:
kapot.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom rennen als je ook gewoon kan rijden.
Ja ik vertik het meestal ook om voor de metro/trein/bus/wat dan ook te rennen, maar als ik anders een half uur moet wachten doe ik het welquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alleen als het lekker weer is kan ik er wel een beetje van genieten als ik door het bos ren..maar ik ben toch meer van de teamsporten..of surfen natuurlijkEn ik ren gewoon niet voor de metro..
[..]
Doe maar een extra kaartje
Omdat ik er niet zo uit wil zienquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:49 schreef Beach het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom rennen als je ook gewoon kan rijden.
Mwah..half uurtje wachten vind ikzelf geen probleemquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik vertik het meestal ook om voor de metro/trein/bus/wat dan ook te rennen, maar als ik anders een half uur moet wachten doe ik het wel
Haha, koop zelf een kaartjeARGHarryPottermeet
Ohneequote:
Ohja, dat deed ik ook een tijdje. Misschien weer toepassen ja.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohneeik mag van mezelf niets meer eten na 8 uur 's avonds
. Behalve op vrijdagavond, anders moet ik toekijken hoe Klips wel eet bij een film
en dat is niet leuk.
Ja oke, dat is ook niet heel erg, maar na stage wil ik geen mensen kijken, dan wil ik slapenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mwah..half uurtje wachten vind ikzelf geen probleemLekker op een bankje zitten met muziekje op en gewoon mensen kijken
Oké..hoe laat gaan jullie?
Ja dat leek me wel een goed plan enzulksquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ren alleen als ik denk dat ik de tram toch kan halen.
[..]
Ohja, dat deed ik ook een tijdje. Misschien weer toepassen ja.
Hé wat? Ik snap je laatste stuk niet.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja dat leek me wel een goed plan enzulksTenzij ik echt heel veel honger heb, want dan kan ik niet slapen
maar dan mag ik fruit.
Goed plan, gaat nooit werken, geen discipline.
Ik denk dat ik dit ook maar weer ga doen..aangezien ik vaak na die tijd altijd ongezond eetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohja, dat deed ik ook een tijdje. Misschien weer toepassen ja.
Slapen?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja oke, dat is ook niet heel erg, maar na stage wil ik geen mensen kijken, dan wil ik slapen
Euhm. Ik weet niet
Nou, als ik heel veel honger heb, dan kan ik niet slapenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hé wat? Ik snap je laatste stuk niet.
Ja ik ook, dan ga ik vretenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit ook maar weer ga doen..aangezien ik vaak na die tijd altijd ongezond eet
[..]
Slapen?Jij bent nog jong en energiek
Ik ontbijt ook nooit, dat is ook slecht zeggen ze.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit ook maar weer ga doen..aangezien ik vaak na die tijd altijd ongezond eet
Hehehe. Dat is naar wel ja, zo met een lege maag gaan slapen enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, als ik heel veel honger heb, dan kan ik niet slapendus dan lig ik heel de tijd wakker, aan eten te denken
kan ik beter toch maar even iets eten
Vond?quote:
Nee, ik heb maar 2 stukjes gegeten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vond?
Bedoel je daarmee dat het nu op is?
hihiquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, ik heb maar 2 stukjes gegeten.Of 3.
Jaoh, Harrypottermeetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik vertik het meestal ook om voor de metro/trein/bus/wat dan ook te rennen, maar als ik anders een half uur moet wachten doe ik het wel
Haha, koop zelf een kaartjeARGHarryPottermeet
Ja inderdaad.. En als je niet ontbijt ga je daarna veel etenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ontbijt ook nooit, dat is ook slecht zeggen ze.
[..]
Hehehe. Dat is naar wel ja, zo met een lege maag gaan slapen enzo.
Gezond eten is altijd lastiger dan ongezond etenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:57 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja ik ook, dan ga ik vretenomdat ik geen zin heb om iets gezonds te maken.
Ja, maar, maar, als ik heel de dag rondgelopen heb en om half 6 opgestaan ben, dan ben ik moe
quote:
Muah, ik eet een koekje sochtends en drink wat en als ik op stage ben eet ik rond half 11 pas weer iets. En dan om 12 uur een broodje. En dan na stage ben ik altijd te moe om iets te doenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja inderdaad.. En als je niet ontbijt ga je daarna veel etenmaar ik ontbijt ook pas sinds 2 jaar ofzo hoor
sinds ik elke ochtend een half uur/uur met de trein moet.
Ja, nouja, fruit is niet perse lastig. Of duur. Ja, tenzij je alleen frambozen wil eten.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 21:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Gezond eten is altijd lastiger dan ongezond etenEn duurder
![]()
Misschien heb je inderdaad te weinig conditie
Dat je daar op kunt levenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En en we zouden ook al een Pirates 4 meet gaan houden![]()
![]()
[..]
Muah, ik eet een koekje sochtends en drink wat en als ik op stage ben eet ik rond half 11 pas weer iets. En dan om 12 uur een broodje. En dan na stage ben ik altijd te moe om iets te doenEn dan avondeten en na het avondeten soms snoepen.
Naja ik moet wel. Want geen tijd 's ochtends om te eten omdat lang in bed blijven liggen en dan haastenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:02 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat je daar op kunt levenAls ik stage heb ontbijt ik met crackers met kaas ofzo, dan op stage nog 4 broodjes en bouillon/cup a soup, en dan avondeten. En vaak 's avonds dan snoep inderdaad
En dan heb ik op stage eigenlijk nog honger altijd
Als ik moet kiezen liever een Harry potter meet dan een pirates 4 meetquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En en we zouden ook al een Pirates 4 meet gaan houden![]()
![]()
Hahahaha, ja oke, dat ken ik, ik ontbijt vaak in de trein ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naja ik moet wel. Want geen tijd 's ochtends om te eten omdat lang in bed blijven liggen en dan haasten![]()
Als ik naar school ga, heb ik na elke 80 min les 20 min pauze. En dan eet ik wel heel veel. Kut is dat![]()
Ik heb periodes dat ik fruit eet. Misschien maar weer eens zo'n periode startenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, nouja, fruit is niet perse lastig. Of duur. Ja, tenzij je alleen frambozen wil eten.
Hahaha, nou, nee, het is meer dat ik te laat naar bed ga altijdga ik om 12 uur slapen, moet ik 5,5 uur later alweer op. En dan 8 uur op m'n benen staan. Niet zo heel gek dat ik dan moe ben lijkt me
Waarom niet gewoon in de bus eten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Naja ik moet wel. Want geen tijd 's ochtends om te eten omdat lang in bed blijven liggen en dan haasten![]()
Als ik naar school ga, heb ik na elke 80 min les 20 min pauze. En dan eet ik wel heel veel. Kut is dat![]()
Hehehe das wel lekker dat je een halfuur in de trein zit, als ik naar stage ga dan zit ik maar een 15/20 min in de bus en dan meh.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahahaha, ja oke, dat ken ik, ik ontbijt vaak in de trein ookIk heb geen pauze op school, maar ik eet in de les veel
En bij mij op school kun je superveel eten halen ook
Ze hebben daar de meest goddelijke koekjes ooit
Omdat geen tijd om eten klaar te maken enzo.quote:
Dan maak je dat de avond ervoor klaarquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe das wel lekker dat je een halfuur in de trein zit, als ik naar stage ga dan zit ik maar een 15/20 min in de bus en dan meh.
Naar is dat, bij ons in de kantine hebben we lekkere broodjes. En goedkoop ook D= En bohhh ze zijn zo lekker en vers enzo altijd warmrrrmrmrmrm![]()
![]()
![]()
[..]
Omdat geen tijd om eten klaar te maken enzo.![]()
Ik hou van fruitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb periodes dat ik fruit eet. Misschien maar weer eens zo'n periode startenBanaantje gaat er altijd wel in
[..]
Waarom niet gewoon in de bus eten?
Ja ik zat het me net ook te bedenken. Laat ik dat nu gaan doen!quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maak je dat de avond ervoor klaarAllemaal oplossingen hier [ afbeelding ]
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan maak je dat de avond ervoor klaarAllemaal oplossingen hier [ afbeelding ]
Perziken, nectarines, aardbeien, mango, ananassssss.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik hou van fruitbanaan, gele kiwi's, appel (met kaneel
) en mango vooral
![]()
omnomnom.
Maarja, het lekkerste is dan weer chocoladefondue met fruit
Goed plannnquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja ik zat het me net ook te bedenken. Laat ik dat nu gaan doen!
Joahquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Perziken, nectarines, aardbeien, mango, ananassssss.![]()
Appell
Oh bij ons zijn de belegde broodjes dan weer duurquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe das wel lekker dat je een halfuur in de trein zit, als ik naar stage ga dan zit ik maar een 15/20 min in de bus en dan meh.
Naar is dat, bij ons in de kantine hebben we lekkere broodjes. En goedkoop ook D= En bohhh ze zijn zo lekker en vers enzo altijd warmrrrmrmrmrm![]()
![]()
![]()
[..]
Omdat geen tijd om eten klaar te maken enzo.![]()
Oh die zijn juist zo lekkerrrquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef dralion13 het volgende:
Papaja![]()
![]()
![]()
En pruimen en ohh het is eigenlijk allemaal lekker(alleen lychee achtige dingen lus ik niet)
Nu ben ik wel benieuwd naar het filmpjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh die zijn juist zo lekkerrr
En manderijntjes uit blik vind ik ook echt superlekker
En WAAG HET NIET om nu met dat filmpje te komen van hoe die uit hun velletje komen. Ik weet het. Ik ben nog nooit doodgegaan eraan. Het is lekker.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nu ben ik wel benieuwd naar het filmpje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
Gebeurt met zoutzuur en natronloog, niks ergs aan dus HCl en NaOH mengen krijg je gewoon water met keukenzout niks smerigs aanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:11 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh die zijn juist zo lekkerrr
En manderijntjes uit blik vind ik ook echt superlekker
En WAAG HET NIET om nu met dat filmpje te komen van hoe die uit hun velletje komen. Ik weet het. Ik ben nog nooit doodgegaan eraan. Het is lekker.
Jamaar, het idee van dat ze in zoutzuur liggen vind ik niet echt gezond klinkenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:13 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Gebeurt met zoutzuur en natronloog, niks ergs aan dus HCl en NaOH mengen krijg je gewoon water met keukenzout niks smerigs aan
Och, mij maakt het echt niet uit, zolang het niet schadelijk is boeit het mij nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:14 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jamaar, het idee van dat ze in zoutzuur liggen vind ik niet echt gezond klinkenmaar ze zijn lekker
Wat verstandig allesquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mandarijnen in blikjeLekker ja.
Ok broodjes gesmeerd. Banaantje ook klaar gelegd en de caprisonne staat ook te chillen in de koelkast.
Dat woord kende ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Och, mij maakt het echt niet uit, zolang het niet schadelijk is boeit het mij niet
(natronloog zou me eerder niet aanstaan, met scheikunde hebben we een keer een dode muis opgelost in natronloog namelijk )
Altijd maar weer uitstellen tot morgen, gewoon direct beginnenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vanaf morgen ga ik op de gezonde tour.
WAAROM DOE JE MIJ DIT AAN?!?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mandarijnen in blikjeLekker ja.
Ok broodjes gesmeerd. Banaantje ook klaar gelegd en de caprisonne staat ook te chillen in de koelkast.
Oke, ik ook, laten we elkaar steunenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vanaf morgen ga ik op de gezonde tour.
Nieuwe kopen dan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAAROM DOE JE MIJ DIT AAN?!?Hele dag niet aan caprisonne gedacht..en nu heb ik er zin in en ga dus mijn laatste caprisonne drinken
Natronloog = gootsteenontstopperquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat woord kende ik niet![]()
gewoon overheen gelezen.
Ik vind het allemaal niet lekker klinken. Maar. Toch is het goddelijk lekker en ben ik er nog nooit aan dood gegaan.
Ik eet zo'n nectarine nu of perzik of nouja zo'n kaal dingquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Altijd maar weer uitstellen tot morgen, gewoon direct beginnen
Sorry. Ik heb de dibs op caprisonne wist je tochquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
WAAROM DOE JE MIJ DIT AAN?!?Hele dag niet aan caprisonne gedacht..en nu heb ik er zin in en ga dus mijn laatste caprisonne drinken
Ja inderdaad, veel water en thee ook of niet?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, ik ook, laten we elkaar steunen
Ik ben ook steeds veel water aan het drinken, zit ik vol met water, past er geen eten bij
Oh, jummie. Doe me maar een glaasje, mandarijntje erin, smullenquote:
Theequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik eet zo'n nectarine nu of perzik of nouja zo'n kaal dingEn net hero fruit2dayyyy.
[..]
Sorry. Ik heb de dibs op caprisonne wist je toch
[..]
Ja inderdaad, veel water en thee ook of niet?
Maar dat kan morgen pas weerquote:
Mijn caprisonnes gaan in mijn buikjequote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry. Ik heb de dibs op caprisonne wist je toch
Pizza en thee?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Pizza en thee.
Op stage hebben we goedkope thee alles.
Ja, even wachten dan nog, kun je aanquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dat kan morgen pas weer
[..]
Mijn caprisonnes gaan in mijn buikje
Maar in veel sapjes zit ook een pak suiker ongeveerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben meer een sapdrinker, geen theeleut oid.
quote:
Maar dat is ook raar toch?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Pizza en thee?
Eigen heerlijke smaakjesthee meenemen dan
In caprisonne bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Maar in veel sapjes zit ook een pak suiker ongeveer
Ik ookquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ben meer een sapdrinker, geen theeleut oid.
Precies.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ookLijkt het alsof ik vitamines binnenkrijg
Oh, hmm, ach, ik had op stage zoveel mensen die hun eigen smaakjes meenamenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Niet eens delen.
[..]
Maar dat is ook raar toch?Als iedereen uit dezelfde theekan drinkt.
Citroentheequote:
Aardbeienthee vind ik ook maar niks. Aardbeien horen op brood met suikerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Citroenthee
Honing kaneelthee
rooibosthee
alle thee
Behalve sinaasappelthee, dat is om te kotsen.
Hmmm, mwoah, ik vind het nog wel lekker, maar het smaakt niet naar aardbeienquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Aardbeienthee vind ik ook maar niks. Aardbeien horen op brood met suiker
Jij snapt het.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Net zoiets als fruitfluor bij de tandarts. Smaakte ook nooit naar fruitquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hmmm, mwoah, ik vind het nog wel lekker, maar het smaakt niet naar aardbeien
Hete pepermuntthee (met veel suikerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:22 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Citroenthee
Honing kaneelthee
rooibosthee
alle thee
Behalve sinaasappelthee, dat is om te kotsen.
Jouw tandarts had dat ten minste nog. Ik kreeg gewoon die ranzige gewone shit op m'n tanden gesmeerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:24 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Net zoiets als fruitfluor bij de tandarts. Smaakte ook nooit naar fruit
Een verantwoord tussendoortjequote:
Hee kuzcoquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:23 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Vandaag druk gewerkt aan een project en daarna had ik geen zin en tijd om berenklauwen te vangen. Tevens had ik vandaag geen emmer mee naar school. Wellicht deze week nog wel, of anders volgende week. Berenklauwen lopen niet weg.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hee kuzco
Je had geen pm meer gestuurd
Heb je de berenklauwen nog wel gevonden?
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, omdat aardbeien met een beetje heel veeel weinig chocola.
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij: Sorry, ik had jeuk aan jouw knie.
Zij: Wat grappig, ik heb over vijf seconden pijn aan jouw kruis
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hij: Sorry, ik had jeuk aan jouw knie.
Zij: Wat grappig, ik heb over vijf seconden pijn aan jouw kruis
Ze worden wel steeds groter, dus je moet niet al te lang wachtenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:26 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Vandaag druk gewerkt aan een project en daarna had ik geen zin en tijd om berenklauwen te vangen. Tevens had ik vandaag geen emmer mee naar school. Wellicht deze week nog wel, of anders volgende week. Berenklauwen lopen niet weg.
Ik pak de babyberenklauwen anders wel, graag heb ik ze passend in mijn tas omdat ik anders voor lul sta in de trein. Maar van grote berenklauwen ben ik ook niet vies.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:29 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ze worden wel steeds groter, dus je moet niet al te lang wachten(weekje kan nog wel)
Kansloze mensenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
Er is buiten een mevrouw op haar hond aan het schelden, ik heb medelijden.
Jaquote:
Misschien dat ie enigszins bang wordtquote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Jaidiote wijf laat altijd dr honden ontsnappen en staat dan tegen ze te schelden dat ze terug moeten komen, alsof ze zelf per ongeluk ontsnapt waren
Denk het niet. Anders word ik boos op hem en dan is hij niet bang meer.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:34 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Misschien dat ie enigszins bang wordt
Hij zit wel wat onder de plak he?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Geniaal wel.
[..]
Denk het niet. Anders word ik boos op hem en dan is hij niet bang meer.
Is goedquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:31 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Ik pak de babyberenklauwen anders wel, graag heb ik ze passend in mijn tas omdat ik anders voor lul sta in de trein. Maar van grote berenklauwen ben ik ook niet vies.
Ik zal je nog wel een pm sturen over onze date.
Toen ik nog lief was en weinig postte enzo.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:36 schreef KeizerKuzco het volgende:
118 posts per dag. Ik herinner me nog de tijd dat dit onder de 30 was
Ja dat van mij ook.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:38 schreef dralion13 het volgende:
Sinds ARG7 topic is mijn postgemiddelde verviervoudigd
(was een tijdje 1 per dag, omdat ik de eerste anderhalf jaar ofzo wel een account had maar er niks mee deed)
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:38 schreef dralion13 het volgende:
Sinds ARG7 topic is mijn postgemiddelde verviervoudigd
(was een tijdje 1 per dag, omdat ik de eerste anderhalf jaar ofzo wel een account had maar er niks mee deed)
Ik herinner me die tijd als de dag van gisteren..quote:
Hihihi, ik vind het schattig.quote:
Ik kwam er laatst achter dat Bobjen bijna gelijk met mij geregistreerd is, dus dat het best meevalt met mijquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mijn dan... het was eerst minder dan Bobs en nu ...
![]()
[..]
Ik herinner me die tijd als de dag van gisteren..TOen vond ik 30 al veel...
[..]
Hihihi, ik vind het schattig.![]()
![]()
(gemiddeld 253 per dag)quote:
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Valt mij nog mee dat ik niet rond de 200 zit
quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
http://theoatmeal.com/blog/headphones
Herkenbaar
quote:
Doet me denken aan de allereerste Idols.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:41 schreef Bloempje. het volgende:
http://theoatmeal.com/blog/headphones
Herkenbaar
Ik heb het afgeleerdquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik ben gelukkig zo slim om niet te zingen enz.
[..]
Ik kende het helemaal nietquote:
Dan wachten we even.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Na dit topic ga ik sluiten. Tenzij het nog lang duurt. ;o
Maar dan gaat ze weg voor het topic vol is... Maar dat zegt ze nu, maar doet ze toch nietquote:
Ik ontdekte al vroeg de nachtbaggerquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:40 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst achter dat Bobjen bijna gelijk met mij geregistreerd is, dus dat het best meevalt met mij
Ik nietquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ontdekte al vroeg de nachtbagger [ afbeelding ]
Neeheeee.quote:
Ik ook niet, het begon bij mij allemaal eind december. Toen kwam er een 'liefdesreeks' en dat was puik.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik nietik ging op tijd slapen. Ik postte sowieso niet veel in het begin
quote:
Ik weet niet waar het begon... Laat wel. Toen ik al met Klips aan het dingessen was volgens mij...quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook niet, het begon bij mij allemaal eind december. Toen kwam er een 'liefdesreeks' en dat was puik.Sindsdien ben ik altijd op de foks te vinden. Helaasch.
quote:
Hoe kwam je bij klips?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik weet niet waar het begon... Laat wel. Toen ik al met Klips aan het dingessen was volgens mij...
GROENquote:
Maat van me heeft zich opgegevenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil met mijn vrienden meedoen aan de Pain Game [ afbeelding ] Wat een heerlijk spel [ afbeelding ]
Oh grutjes. Dat is een suf verhaal. Maargoed.quote:
7de wtf.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie hebben het hoogste postgemiddelde op het forum? deel 2.
KIJK MIJ DAN OP PLAATS 4 STAAN OMG. D= quelle horreur.
Awww. Dat is cute wel.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh grutjes. Dat is een suf verhaal. Maargoed.
Ik was naar Westerpop geweest (festival) en ik dacht: och, ik zal eens kijken of daar een topic over is. En dat was er en in dat topic vertelde ik dat er een gitarist van het podium gesprongen was en die mij omver gelopen wasEn dat daar whooptiedoo nog ergens een foto van was waarschijnlijk ook. En toen kreeg ik een PM met een link van een foto en: ben jij dit soms?
En toen dacht ik: neehee, wat is dit voor mallootMaar toen gingen we heel veel pmen en msnen en toen
![]()
Joahquote:
Awwwhh, schattig allemaal.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 22:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Joah![]()
ik heb toen nog tegen m geroepen dat 16-19 een veeeels te groot leeftijdsverschil is
Ja. Dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |