Het zijn zulke kleine dingen dat je het meestal meteen vergeet. Het valt later pas op.quote:Op woensdag 25 mei 2011 21:48 schreef Gwywen het volgende:
Yup, dat soort dingen.
Dus nu weten jullie waar je in het vervolg op moet letten.
Ik had toen bij dat ei dat ze vasthield wel meteen de associatie met dat veel te hete badwater, vaak vergeet je het maar als je dan zo'n volgende scene ziet zie je ineens het verband.quote:Op woensdag 25 mei 2011 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zijn zulke kleine dingen dat je het meestal meteen vergeet. Het valt later pas op.
Daarom heten het ook "spoiler" tags en geen "goh-wat-zal-daar-in-staan-tags"quote:Op woensdag 25 mei 2011 18:50 schreef Rahl het volgende:
Dit waren echt kei- en keiharde spoilers. Je zal 't maar per ongeluk open klikken.
En je ziet niet in dat die 2 heel dicht bij elkaar liggenquote:Op woensdag 25 mei 2011 23:25 schreef Locusta het volgende:
[..]
Daarom heten het ook "spoiler" tags en geen "goh-wat-zal-daar-in-staan-tags"
De broer van de Hound.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
Aflevering 5 en 6![]()
Wie veroordeelde Ned Stark nu in de troonzaal? Was me een beetje onduidelijk..
En hij eiste vervolgens ook dat (aangezien Gregor Clegane een 'bannerman' is van House Lannister) Tywin Lannister uitleg moet komen geven in King's Landing binnen 14 dagen en als hij dat niet doet hij Lord af is en al zijn bezittingen verbeurd zullen worden verklaard.quote:
En dat alles omdat dat slachtoffer getuigde dat er een paard de nek afgeslagen was met een zwaard ? Meer bewijs dat de Mountain de dader is hadden ze toch niet ? Of heb ik iets gemist ?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:02 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
En hij eiste vervolgens ook dat (aangezien Gregor Clegane een 'bannerman' is van House Lannister) Tywin Lannister uitleg moet komen geven in King's Landing binnen 14 dagen en als hij dat niet doet hij Lord af is en al zijn bezittingen verbeurd zullen worden verklaard.
Eigenlijk gewoon een keiharde oorlogsverklaring
Hij omschreef de dader en daaruit meende hij (en Little Finger) af te kunnen leiden dat het wel Gregor Clegane moest zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
En dat alles omdat dat slachtoffer getuigde dat er een paard de nek afgeslagen was met een zwaard ? Meer aanleiding hadden ze toch niet ? Of heb ik iets gemist ?
Ja, maar dat is toch op zn zachtst gezegd weinig overtuigend ?!?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:22 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Hij omschreef de dader en daaruit meende hij (en Little Finger) af te kunnen leiden dat het wel Gregor Clegane moest zijn.
Nou, het gebeurde ook op Tully land. Ned kan ook wel 1 en 1 bij elkaar optellen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch op zn zachtst gezegd weinig overtuigend ?!?
En omdat hij een stuk groter was dan de grootste kerel die hij ooit had gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:21 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
En dat alles omdat dat slachtoffer getuigde dat er een paard de nek afgeslagen was met een zwaard ? Meer bewijs dat de Mountain de dader is hadden ze toch niet ? Of heb ik iets gemist ?
En dat kan er echt maar één zijn.quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:31 schreef neilpad het volgende:
[..]
En omdat hij een stuk groter was dan de grootste kerel die hij ooit had gezien.
Hoeveel mensen kunnen dat, denk je? (een paard met één houw het hoofd afslaan)quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:23 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch op zn zachtst gezegd weinig overtuigend ?!?
quote:Op donderdag 26 mei 2011 16:07 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Hoeveel mensen kunnen dat, denk je? (een paard met één houw het hoofd afslaan)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |